Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
VTI
Legende
Uit: Tilburg
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2000
HJB
Legende
Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000
quote:Kan PSV hiervoor niet benaderen, dan weet je zeker dat het de juiste informatie is?
VTI schreef:
Hallo allemaal,
Ik doe mijn Masterscriptie over corporate governance en voetbalorganisaties en bekijk daarvoor de verhoudingen binnen een aantal BVO's. Nu heb ik al (meer dan mij lief was) over Ajax geschreven, maar wil ik ook graag PSV als voorbeeld aanhalen.
Probleem is echter dat ik nergens de statuten kan vinden van PSV NV, Stichting of de Vereniging. Is er iemand die deze heeft en ze aan mij door wil sturen? Ik zou het namelijk erg jammer vinden om ipv PSV bijvoorbeeld over Feyenoord te moeten schrijven
Alvast enorm bedankt!
De arTies
Legende
Uit: Drienerlo
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
VTI
Legende
quote:Dank voor de reacties beide!
De arTies schreef:
Via de website van de Kamer van Koophandel kan je redelijk wat documenten bestellen, maar dan moet je betalen en of de info die je zoekt beschikbaar is, is dan weer een tweede. Statuten van stichtingen en verenigingen moeten volgens mij altijd opvraagbaar zijn.
Je zou ook nog bij de gemeente Eindhoven kunnen kijken, daar zouden toch ook redelijk wat documenten moeten zijn ivm de stadiongrond, en als je die niet kan vinden zouden ze onder de wob (wet openbaarheid bestuur) aan je getoond moeten worden.
mitchellPSV
Internationale topspeler
Uit: Nijmegen
Vak: Oost - XX
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 18 oktober 2009
quote:Ik zou het telefonisch proberen is toch wat 'directer'. Veel succes ermee! Leuk onderwerp trouwens
VTI schreef:
(...)
Dank voor de reacties beide!
Ik heb PSV inderdaad gemaild, maar zoiets kan best eens lastig worden als je geen ingang hebt binnen de organisatie. Het kan opvraagbaar zijn, maar probleem hiervan is dat het geld kost en ik de gegevens van best wat clubs moet hebben.
Gemeente Eindhoven is wel een goede, daar heb ik toevallig wel een ingangetje. Ik kan dat eens proberen. Dank!
jeffreymen
Internationale topspeler
Uit: Venlo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 april 2006
VTI
Legende
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
PSV Forums » C - Supporters » PSV SupportersContact » Statuten NV, Stichting en Vereniging