PSV Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 10:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV SupportersContact » 2 kaartjes gezocht PSV-Groningen / PSV-NEC op Oost of West

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Godfather
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 augustus 2006

Hoi,

Ik zou graag de wedstrijd PSV-Groningen of PSV-NEC willen bezoeken, op Oost 1e ring of West 1e ring. Mochten er al seizoenkaarthouders zijn die weten dat ze op één van deze data niet kunnen, PM me even, dan betaal ik graag voor 2 'kaartjes'.

Mvg

PS.

Vroeger (paar jaar geleden) was er altijd een site waarop seizoenkaarthouders tegen een bedrag hun kaart beschikbaar stelden. Mooi systeem, wat uiteindelijk zomaar weg ging. Is daar misschien een alternatief voor, op Marktplaats na? In dit geval doe ik het maar via PSV Netwerk..
HR
HR

mikevdveer
Veelbelovend talent

Uit: Nuenen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Jack Beijer
Reg.: 1 mei 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 maart 2013 om 15:09:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Vanderveer.mike@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bedoel je deze?
http://www.seatwave.nl/psv-tickets/seizoen
Is alleen niet zo in trek meer bij PSV supporters zo te zien, zie ook niet echt kaarten voor oost staan. (word bovendien ook niet echt onder de aandacht gebracht ofzo)
HR
HR

Nick.
Legende

Uit: Tilburg en Terneuzen
Vak: Oost - V
Reg.: 4 oktober 2006

quote:HR
mikevdveer schreef:

Bedoel je deze?
http://www.seatwave.nl/psv-tickets/seizoen
Is alleen niet zo in trek meer bij PSV supporters zo te zien, zie ook niet echt kaarten voor oost staan. (word bovendien ook niet echt onder de aandacht gebracht ofzo)
HR
Dat zijn kaarten die ze zelf inkopen en vervolgens verkopen met dikke winst. Dus geen kaarten die worden aangeboden door seizoenskaarthouders die een wedstrijdje niet kunnen.
HR
HR

JesperPSV
Nationale topspeler

Uit: Westerhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 22 juni 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 maart 2013 om 15:55:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Skelper bedoeld hij denk ik. Helaas is dat er nu niet meer idd
HR
HR

mikevdveer
Veelbelovend talent

Uit: Nuenen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Jack Beijer
Reg.: 1 mei 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 maart 2013 om 16:10:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Vanderveer.mike@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Nick. schreef:

(...)
Dat zijn kaarten die ze zelf inkopen en vervolgens verkopen met dikke winst. Dus geen kaarten die worden aangeboden door seizoenskaarthouders die een wedstrijdje niet kunnen.
HR
Ja zon vermoeden had ik al, maar dacht kan altijd posten:').
HR
HR

Frits Flits
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 maart 2013 om 19:43:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV - Nec vanaf €139,00 :D :D
HR
HR

Godfather
Legende

JesperPSV schreef:

Skelper bedoeld hij denk ik. Helaas is dat er nu niet meer idd
HR
Skelper inderdaad!
HRHR
HR

killermfc
Legende

Reg.: 13 februari 2009

Als de huidige teloorgang zich verder ontwikkelt & voortzet, kan ik je wellicht wel helpen aan 1 of 2 seizoenkaarten voor NEC-thuis, d.i. mocht je dan zelf nog zin hebben natuurlijk. De enige kwestie is dan alleen hoe tot uitwisseling te komen. :denk
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 april 2013 om 14:56:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

killermfc schreef:

Als de huidige teloorgang zich verder ontwikkelt & voortzet, kan ik je wellicht wel helpen aan 1 of 2 seizoenkaarten voor NEC-thuis, d.i. mocht je dan zelf nog zin hebben natuurlijk. De enige kwestie is dan alleen hoe tot uitwisseling te komen. :denk
HR
Je kan dan eventueel telefonisch contact op nemen met de kaartverkoop dat iemand anders dan op jou kaart gaat, hij kan dan bij de kaartverkoop een kaartje afhalen voor ik geloof 2,50 of zelfs gratis
HR
HR

Godfather
Legende

killermfc schreef:

HR
Haha, laat het me maar weten. Ik zou ze graag overnemen zolang we nog een beetje in de race zijn ;) . Op de manier van ChrisSibon dan?
HR
HR

Sander.
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 21 juli 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2013 om 07:39:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: sandermrpsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Godfather schreef:

Hoi,

Ik zou graag de wedstrijd PSV-Groningen of PSV-NEC willen bezoeken, op Oost 1e ring of West 1e ring. Mochten er al seizoenkaarthouders zijn die weten dat ze op één van deze data niet kunnen, PM me even, dan betaal ik graag voor 2 'kaartjes'.

Mvg

PS.

Vroeger (paar jaar geleden) was er altijd een site waarop seizoenkaarthouders tegen een bedrag hun kaart beschikbaar stelden. Mooi systeem, wat uiteindelijk zomaar weg ging. Is daar misschien een alternatief voor, op Marktplaats na? In dit geval doe ik het maar via PSV Netwerk..
HR
Probeer jij nou ook altijd je PS te laten beginnen met V, of is het toeval? :B
HR
HR

Godfather
Legende

Sander. schreef:

(...)

Probeer jij nou ook altijd je PS te laten beginnen met V, of is het toeval? :B
HR
Touche ;) .
HR
HR

killermfc
Legende

Reg.: 13 februari 2009

Grappig, ben ik dus niet de enige! :B

PS Vind ik gewoon leuk... ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » PSV SupportersContact » 2 kaartjes gezocht PSV-Groningen / PSV-NEC op Oost of West

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 58,3% dat Sevilla FC wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!