PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Ouwe Jongens Krentenbrood Forum » De Transfergeruchtentopic deel III

HR

Deze topic is open en bestaat uit 938 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 938 »

HR

Jan F
Nationale topspeler

Uit: Ballenhok Philips stadion
Vak: Oost - V
Droomaankoop: -
Reg.: 5 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2006 om 20:28:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Laatste drie posts in Tranfergeruchtentopic deel II

quote:HR
sly schreef:

(...)

Ja want als Hiddink was gebleven dan zouden ze wel blijven :slaap , net als Park en Lee :denk .
HR

romario4wethoudervanjuine schreef:

Dat zullen we nooit weten. In ieder geval weten we zeker dat zonder Hiddink Park en Lee nooit hier waren geweest.
Nou goed?

Hiddink is weg Sly. We praten over het beleid van nu en daarbij zou ik heel stevig balen als Alex weggaat. Heel stevig!

Overigens, Koetje is een koopje! Maar 400 000!!!!!
(wat een sukkels, Benfica had er nog wel geld bij gedaan om van hem af te raken. Vroeger. Ja vroeger, toen waren wij zakelijk nog bijdehand!)
Hoeveel zullen we voor Tonnie betaald hebben. The sky is the limit, die man doet achter de schermen zoveel belangrijk werk! (en spreekt perfect Spaans) :ja
Als Farfan en Alex weg zijn, is dat mooi overbodig, Gomes verstaat inmiddels al Nederlands :schrik
HR

sly schreef:

Klopt Wethouder, maar de illusie dat Alex te houden is voor PSV moeten we gewoon laten varen. Die jongen speelde dit seizoen op 70% van zijn kunnen, hij MOET weg, anders is het misschien wel de doodsteek voor zijn loopbaan om nog een seizoen in NL te blijven hangen. Farfan kan volgens mij nog genoeg leren, te vaak is hij nog afwezig, hij is gewoon nog niet klaar voor de absolute top.
Het vertrek van Alex hoeft geen al te grote aderlating te zijn wanneer Koeman nog een goede cv weet te vinden :D .

ps. die 400.000 euro kunnen mooi door Hiddink worden overgemaakt richting Portugal. Hij moest toch 500.000 euro betalen om weg te kunnen, goede deal van Westerhof :denk

ps2. waar is het fabeltje eigenlijk op gebaseerd dat TBS verantwoordelijk was voor het transferbeleid als hoofd opleidingen? Het was toch Frenkie die dolgelukkig, Xavier, Marcos, Jorginho, Gakhokidze etc. presenteerde na het vertrek van Advocaat...?
HR
HRHR
HR

romario4wethoudervanjuine
Mister PSV

Vak: -
Reg.: 24 mei 2001

ps2. waar is het fabeltje eigenlijk op gebaseerd dat TBS verantwoordelijk was voor het transferbeleid als hoofd opleidingen? Het was toch Frenkie die dolgelukkig, Xavier, Marcos, Jorginho, Gakhokidze etc. presenteerde na het vertrek van Advocaat...?HR
Fabeltje??!?!!?
Yeah right, check je feiten nog maar eens. Ik weet dit niet uit "overlevering" maar nog 100% accuraat van zelf bewust meemaken!

Laat me je ng even iets proberen uit te leggen:
Voetbal draait om geld, macht, connecties.
Guus Hiddink was in de internationale wereld bijkans goddelijk geworden. Als er ooit een moment was geweest om zijn status te "benutten" was het nu.
Sommige mensen binnen PSV (Timmer met name) stoorde dat. Het is immers vervelend als mensen boven het maaiveld uitsteken. Maar, zoals gezegd, ook ik mag niet omkijken.
Feit is echter wl, in het heden, dat Guus op een enorme strategische plek terecht komt en direkt invloed uit kan oefenen op Abramovitsj.
Als onze grote bestuurders eens over hun ego heen hadden kunnen stappen; hadden wij via Guus ongetwijfeld druk kunnen uitoefenen om Alex nog een jaartje te houden.

Het feit dat jij nu begint te justificeren en beargumenteren dat het plausibel dan wel begrijpelijk is dat Alex gaat; sterker: het bijna een voordeel is....is voor mij TOTAAL onbegrijpelijk!

Maar ja, ik heb bij jou al heel lang het gevoel dat jij moeite hebt met wat boven de middelmaat uitsteekt.
Zeeuwse eigenschap zeker?

[Dit bericht is veranderd door romario4wethoudervanjuine (op 9 mei 2006 20:38:19).]
HR
HR

sly
Vedette

Uit: BoZ
Reg.: 15 mei 2000

(...)
Fabeltje??!?!!?
Yeah right, check je feiten nog maar eens. Ik weet dit niet uit "overlevering" maar nog 100% accuraat van zelf bewust meemaken!
jaartje te houden.
HR
Ik kan me het artikel in de VI toch nog echt wel heugen dat Arnesen 'zijn' aankopen voor het seizoen van 'Bobby' presenteerde. Wellicht dat TBS in de scouting betrokken was maar hij had zeker niet de eindverantwoordelijkheid op dat gebied.

Het feit dat jij nu begint te justificeren en beargumenteren dat het plausibel dan wel begrijpelijk is dat Alex gaat; sterker: het bijna een voordeel is....is voor mij TOTAAL onbegrijpelijk!

Maar ja, ik heb bij jou al heel lang het gevoel dat jij moeite hebt met wat boven de middelmaat uitsteekt.
Zeeuwse eigenschap zeker?
HR
Begrijp me goed Wethouder, ik ben erg blij dat we hebben mogen genieten van iemand als Alex in het psv shirt de afgelopen jaren. Maar volgens mij zijn we op het punt gekomen dat hij gewoon niet meer te houden is, door geen enkele trainer, TD of voorzitter......
Aangezien ik een import Zeeuw ben, met een communistische achtergrond, zal ik het maar niet al ter serieus nemen :D . Maar ik ben wel een realist ... ..., ik heb mijn positivisme verloren in de 'Gerets' jaren...

En ik ga vanaf nu aan elke avond bidden dat sneeuwvlokje ons komend seizoen de 'dubbel' schenkt, dan zal ik deze topic weer eens aanhalen :) .

[Dit bericht is veranderd door sly (op 9 mei 2006 21:14:50).]
HR
HR

Mister PSV

Een communist die gaat bidden?
Is dat zoiets als een fitte Kluivert? Een slimme Timmer? Een eerlijke Westerhof? :B

Maar wie weet helpt het. Ik zou trouwens vooral bidden voor de toekomst. Dat, over dit jaar heen getild, er dan nog een selectie bestaat die het Pop Beeters niveau overstijgen en niet alleen uit een keeper en 10 linksbuitens bestaat.

Overigens, Arnessen was eindverantwoordelijk maar TBS was de belangrijke aandrager en scout van een bataljon miskopen. Hij was de primaire initiator van die aankopen.
HR
HR

sly
Vedette

De wonderen zijn de wereld nog niet Wethouder, overigens is het communisme in Europa ter ziele gegaan met de val van het ijzeren gordijn ;) .

Koetje tekent toch maar voor 2 jaar, dat is te weinig om er een warboel van te maken, bovendien heb ik mijn hoop gevestigd op de adviserende rol die Hiddink wellicht zal gaan spelen in de toekomst. Als hij het niet meer in de hand kan houden wie dan wel :huh

;) Damn de toekomst van PSV ligt straks in de handen van een TBS-er, Sneeuwvlokje en een bijklussende met maffia geld bedwelmde Russische TD... dat gaat wat worden.

[Dit bericht is veranderd door sly (op 9 mei 2006 21:32:55).]
HR
HR

Mister PSV

Sly, daar zit je toch even fout! Na dit seizoen (tijdens dit seizoen feitelijk dus al) moet het hart van het team vernieuwd worden.
En of hij enorme schade kan berokkenen!

En de rol van Hiddink als adviseur terwijl Jut en Jul er nog zitten, moet je maar niet te zwaar nemen. (understatement).

Timmer en Westerhof zijn momenteel de technische beleidsmakers, Stan Valckx hun loopjongen.

Als ik daarover nadenk valt zelfs het lachen als de spreekwoordelijke boer met kiespijn me nog zwaar.
(Maar gelukkig, mijn gezin en ikzelf zijn gezond en gelukkig, mijn bedrijfke loopt lekker en de zon schijnt!) :cool
HR
HR

sly
Vedette

Relativeren Wethouder.....dat is het beste medicijn..... en maar hopen dat die dikke pad snel vertrekt uit Eindhoven en we een meer voetbalminded RvC krijgen :ja
HR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Reg.: 12 maart 2000

Is het niet zo dat Timmer in oktober buiten gewerkt kan/gaat worden? In dat geval zal de schade wellicht meevallen aangezien hij het grootste deel van het probleem is. Westerhof lijkt mij nogal beinvloedbaar en als Timmer verdwijnt zal Harry hopelijk weer op een of andere manier ten tonele verschijnen (zoals hij al enigsinds voorspelde bij Studio Voetbal). En Harry is niet heilig maar Harry heeft wel hart voor de club en het (voetbal)verstand redelijk op de juiste plaats zitten. In dat geval zal de schade beperkt blijven denk ik/hoop ik!
HR
HR

Parcye
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 25 februari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 08:54:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kan geen enkele goed aankoop noemen van Koeman, maar om hier maar te blijven zeiken over Bob Peters niveau... Bob Peters was al bijna PSV-er totdat er in eens miljoenen op tafel kwamen voor de zojuist international geworden VoH.

Dus als Koeman met Bob Peters zo fout zat, zat Gerets ook fout hem te willen halen. Ofwel is al het werk van Gerets vergelijkbaar met dat van Koeman. Dan zie ik niet zo wat het probleem is. Gerets en later Robben haalde immers genoeg spelers weg onder de neus van Ajax vandaan. Spelers die Koeman had gewild maar kozen voor de club PSV boven Ajax.

In Nederland kun je geen selectie hebben met 20 spelers van het niveau van Alex, 10 haal je niet eens, met geluk kun je het financieel en sportief zo voor elkaar krijgen dat je 5 spelers van het niveau Alex hebt. De rest zal dan altijd om en nabij middelmaat zijn.

[Dit bericht is veranderd door Parcye (op 10 mei 2006 08:58:42).]
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Uit: Belfast
Droomaankoop: Andrija Živković
Reg.: 6 februari 2000

Nou daar geloof ik niet in; m.i. kan de scouting aanzienlijk beter dan we gezien hebben de afgelopen 10 jaar bij PSV, Ajax en feyenoord. De enige trainers die ik wel slim vond aankopen in die periode in de eredivisie waren Martin Jol, Bert van Marwijk, en Henk ten Cate.

Gerets was niet erg actief als aankoper, Arnesen haalde de spelers, Gerets zei ja of nee, of een type dat ie nodig had. Robben was al helemaal niet actief als aankoper voor PSV ;)
HR
HR

sly
Vedette

Ik vind het ook maar onzin om Koeman af te kraken op zijn aankopen van het niveau Bob Peeters, Sikora etc. Op dat moment staken die spelers er toch bovenuit bij hun clubs dus dan is het nog wel te volgen dat Koeman/Ajax deze spelers haalden. Bij PSV is, door Harry, Frenkie en Eric, hetzelfde gebeurd met het aankopen van spelers als Ramzi, vd Schaaf etc. Ik wacht voorlopig even af wat er deze zomer bij gaat komen, dan kunnen we pas oordelen.
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Iedere coach word door mij wel eens afgekraakt op 1 enkele miskoop, inclusief Hiddink. Echter, de meer serieuze zaak is dat Koeman's overall aankoop-verleden gewoonweg matig tot slecht te noemen is. Vrijwel niemand bestrijdt dat ook volgens mij?
Ik weet dan ook niet wat men met zo'n argument moet, Sly.

Ik vind Hiddink's overall-aankoopbeleid ook maar net boven-het gemiddelde overigens.

[Dit bericht is veranderd door B O M M E L (op 10 mei 2006 13:38:06).]
HR
HR

Faaz
Mister PSV

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000

Ik vind Hiddink's overall-aankoopbeleid ook maar net boven-het gemiddelde overigens.
HR Park, Lee, Farfan, Gomes, Alex, Simons, Cocu, Kon

Ik ben toch heel benieuwd wat jij als gemiddeld neemt...
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Sibon, Beasley, Thompson, Ferreyra, Robert, Feher, Reiziger. Huntelaar laten gaan, Perez niet halen.

Fair enough, het woordje 'gemiddeld' is misschien niet de beste woordkeuze. Ik bedoelde de 'gemiddelde aankoopbeleid beslissing van Hiddink'. Maar anders gelezen, gemiddeld in Nederland hebben we m.i. bij b.v. bij Ajax en Feyenoord e laatste jaren ook niet zo'n best aankoopbeleid kunnen aanschouwen.

Laat ik het dan zo zeggen: Ik schat Hiddink niet bij de top-4 van betere 'inkopers' in de eredivisie gedurende de laatste 10 jaar. Jol, Adriaanse, van Marwijk, en Ten Cate zijn m.i. beter op dat aspect. Dat alles beschouwd binnnen de balans 'koopkracht/koopkunde'.

Laat ik dan ook maar meteen toevoegen dat Hiddink m.i. met afstand de betere is kwa het in elklaar zetten van een zeer goed georganiseerd geheel dat op top-nivo meekan. En tevens een uiterst bekwame communicator en zeer integere persoonlijkheid is.

voordat we verder in een pro/contra Hiddink -her-analyse-discussie gaan vervallen
HR
HR

sly
Vedette

Zullen we bij Nederlandse clubs niet altijd te maken hebben met een transferbeleid waar iets op valt af te dingen. Deze clubs moeten het nou eenmaal hebben van spelers die nog niet alles bewezen hebben, deze spelers worden beoordeeld in een omgeving die niet te vergelijken is met het platform waarop de grote drie willen spelen. In dat licht bezien vind een 50% score wat betreft geslaagde transfers nog niet zo slecht voor een club als PSV (waarbij uiteraard de financiele kant van de mislukte transfers een grote rol speelt).

ps. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in het scoutingapparaat van PSV. Jullie geloven toch niet dat Hiddink Farfan, Alex en Gomes zelf gescout heeft?
HR
HR

Mister PSV

Ik merk overigens even fijntjes op dat geen trainer voor Hiddink met zo een laag transferbudget heeft hoeven werken!

Maar dat terzijde, we kijken immers niet om!

Sly, het scoutingapparaat is 1. Maar de natuurlijke intuitie om te voelen of een speler past, noem het een neus voor talent hebben, dat is toch echt een kwaliteit.
Geen wetenschap, puur een talent!

Vervolgens een speler aan je kunnen binden om ook daadwerkelijk naar je club te komen, is ook een talent. Hiddink was natuurlijk getalenteerd uithangbord.

Koeman is niet getalenteerd qua inkoopfeeling en ik moet nog zien of hij voldoende uithangbord is.
HR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Reg.: 12 maart 2000

Op dat moment staken die spelers er toch bovenuit bij hun clubs dus dan is het nog wel te volgen dat Koeman/Ajax deze spelers haalden. HR
Sikora is misschien nog enigsinds een twijfelgeval maar bij spelers als Soetaers, Sonck en Anastasiou kon je toch al mijlenver zien aankomen dat ze tekort kwam voor het niveau van een topclub in Nederland of iniedergeval geen spelers waren die bij Ajax pasten (ik had Sonck nog wel eens in een Kezman rol bij PSV willen zien). Maargoed, iedereen maakt fouten en niemand is perfect wat betreft aankoopbeleid maar bij Koeman heb ik het idee dat de balans wel erg negatief uitvalt tot nog toe.
HR
HR

angelo
Meervoudig international
Chatoperator
Winnaar forum-TOTO 2003/2004

Uit: Breda
Reg.: 22 januari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 19:56:35.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 47369466  MSN: angelotermote@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Scouten omvat natuurlijk meer dan kijken of een speler een beetje kan ballen. En eerlijk gezegd zie ik niet in waarom Zuid Amerikaanse (top)talenten niet of minder snel voor PSV zouden kiezen nu Koeman onze nieuwe trainer is. Een goede trainer is natuurlijk een plus, maar het lijkt me dat die jongens toch vooral kiezen voor de club PSV en de goede naam die we hebben in die regio.

En over die scouting van Farfn, Alex en Gomes hebben we het al eerder gehad en laten we er maar geen herhaling van zetten van maken.
HR
HR

Mister PSV

of iniedergeval geen spelers waren die bij Ajax pasten HR
Dit is inderdaad een terechte opmerking.

Laat ons even deze straat ingaan:
1) Koeman is m.i iemand die een slechte intuitie heeft voor kwaliteiten van een speler.
Dat is 1.

Maar waar het m.i de komende tijd zker ook omgaat is
2) de trainerskwaliteit een technisch concept te kiezen wat bij het reeds bestaande materiaal past en hierop bijkopen; hetzij een nieuw concept uitzetten en de spelers gericht aankopen die deze ommezwaai kunnen realiseren.

Koeman (al dan niet onder druk, dat doet niet terzake) koos bij Ajax voor een 3 spitsensysteem.
Vervolgens koopt hij bij herhaling spitsen die totaal niet geschikt zijn voor het 3 spitsensysteem.

Ik ben benieuwd of Koeman een harde tactische visie heeft. Ik ben benieuwd of hij (zoals destijds redelijk snel herkenbaar was bij Hiddink) die helder stelt en vervolgens ben ik benieuwd of hij binnen de lijnen van deze visie gericht gaat aankopen.

Dit zal mede een belangrijke factor zijn voor het al dan niet welslagen van het transferbeleid.
Wellicht past deze discussie beter in het nieuwe plaatje?
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Nieuwe plaatje deel II inmiddels :B

Goed punt van wethouder natuurlijk. Al zou je Kone en Robert misschien ook wel in een dergelijke categorie kunnen plaatsen.

Maar dat is een beetje het probleem van dit soort discussie: puur 1 of 2 voorbeelden of aspecten noemen, goed beargumenteerd, geeft geen overall-beeld. en het is de overall-balans waar Koeman bij nij, ondanks bepaald goeie punten iets te negatief uitkomt.

Is er iemand hier die 'over the whole' Ronald Koeman een goeie trainer vind, puur op basis van wat ie hefet neergezet bij Vitesse, Ajex, en Benfica?
HR
HR

sly
Vedette

Ik ga hier nu vloeken in de kerk, maar Mandy is blijkbaar te koop voor een schijntje. Blessure gevoelig is hij dan wel maar wellicht komt hij beter tot zijn recht in het Nederlandse klimaat. Helaas heeft hij wel een 'Ajax-kop', maar het type speler zou een uitstekende aanvulling op deze selectie zijn (en Koeman denkt daar denk ik ook zo over...)

'Everton is uitgekeken op Andy van der Meyde'

11/5/2006 9 :24

Andy van der Meyde mag na n seizoen alweer op zoek naar een nieuwe club. Everton is teleurgesteld over het karige rendement van de buitenspeler, zo meldt The Guardian.
Van der Meyde kwam in zijn eerste seizoen bij The Toffees maar tot tien wedstrijden in het Premiership. Zeven keer startte hij in de basis. De ex-Ajacied maakte geen enkele keer de negentig minuten vol en scoorde niet.

De 26-jarige Arnhemmer kampte lang met blessures en deed zijn positie geen goed door in de derby tegen Liverpool vijf minuten na zijn entree een rode kaart te krijgen voor een op het oog redelijk onschuldig luchtduel waarbij hij zijn armen gebruikte.

Everton nam Van der Meyde afgelopen zomer voor bijna drie miljoen euro over van Internazionale. De zeventienvoudig international tekende voor vier jaar en zou nu voor 1,5 miljoen te koop zijn.HR
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Welk type speler is dat dan? het type dat bij Inter en Everton totaal geen indruk maakte? Het type dat op het EK 2004 zo verschrikkelijk slecht speelde, dat ie zelf vroeg om niet meer opgesteld te worden?

Toegeven, ergens deep-down zit er wel een aardige voetballer in Mandy, maar de laatste keer dat ik daar iets van zag was reeds een jaar of 4 geleden. Onder Koeman ging het reeds downhill met hem, dus ik zie niet 1,2,3 hoe dit zou kunnen werken. Maar goed, ik ben dan ook een Koeman-scepticus.

Besides, is Beerens dan eigenlijk al niet beter dan van de Meyde?
HR
HR

sly
Vedette

De kans dat het een twee Marciano Vink wordt is inderdaad erg groot, maar voor het geld zou ik de gok wel aandurven. Hij kan in een 4-3-3 als rechtsbuiten en in een 4-4-2 als buitenste middenvelder uit de voeten. In de selectie hebben we zo'n speler eigenlijk niet, Farfan is het niet, Beasley niet, Beerens niet.......

ps. heb liever ook iemand anders maar rechtsbuitens zijn schaars...
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Marciano Vink was, als ie speelde, eigenlijk puur door hardwerken, nog best wel nuttig voor PSV, maar dat terzijde.

Ik zou het niet direct a priori willen afwijzen, maar intuitief zou ik niet graag voor 1,5 miljoen + salaris willen gokken op een speler waarvan ik sterk twijfel of ie kwa nivo iets kan toevoegen.

Mocht het zo zijn dat Koeman met halfspelers wil gaan spelen, en 2 spitsen voorin, dan moet ik wel weer bekennen dat het niet ondenkbaar is dat er veel haalbaar is voor PSV dat nou weer duidelijk beter is dan Mandy. Maar zo'n omzettting is (mede daarom) ansich waarschijnlijk al niet de beste optie.

Ik denk dat PSV, hoe dan ook, zich eerst moet richten op spelers voor meer 'knellende' posities zoals RB, en van een nivo dat met iets grotere zekerheid iets gaat toevoegn aan de selectie, alvorens zich in de last-minute-gok' categorie (Ball, Reiziger vorig jaar) gaat begeven, zeker voor posities die, in het bestaande systeem althans, reeds redelijk bezet is.
HR
HR

sly
Vedette

Ik doelde niet zozeer op het spel van Vink maar meer op zijn blessuregevoeligheid. Ik ben het met je eens dat ik liever twee goede backs zie komen dan Mandy. Ik denk ook niet dat Koeman het systeem direct drastisch zal wijzigen. Helaas zal hij ook niet veel meer aanvallende impulsen in dit team kunnen brengen met het huidige spelersmateriaal en met zijn instelling als coach. Dus ik vrees dat we komend jaar meer van het 'boring voetbal' krijgen zoals we de afgelopen twee jaar te zien kregen in het Philips stadion.

Trouwens even puur hypotetisch, stel dat Ruud van Nistelrooij open zou staan voor een vervroegde terugkeer naar PSV, moet PSV dan 10-15 miljoen euro aan zo'n speler spenderen of is het pure kapitaal vernietiging?

[Dit bericht is veranderd door sly (op 11 mei 2006 12:57:40).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 938 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » E - Subcommunities - forums van leden » Ouwe Jongens Krentenbrood Forum » De Transfergeruchtentopic deel III

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-Osijek.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!