| Poster | | Topic: Ontwerp nieuwe spandoeken/banners |  |
|
psv vak v Nationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 | Ja.. maar zo'n banner kan niks kwaad vind ik. Liever zo'n 1tje dan een banner met daarop " 110% anti Ajax"
Ik heb nog wat ontwerpen die ik nog wil gaan uitwerken, daarna kijk ik nog wel of ik die misschien maak.
|
|
|
Unione. Geselecteerd voor Oranje
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Misschien kan iemand hier nog iets van maken?

Heb zelf ook nog een ontwerp die ik ga uitwerken maar die zien jullie dan vanzelf wel een x verschijnen in het stadion. 
|
|
|
Dirk_PSV Nationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Oost - X Posts: 744 Reg.: 10 maart 2005 |
quote: Unione. schreef:
Voor de talpa 'fans' hier
(plaatje)
Zou ik deze mogen uitwerken? 
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 |
quote: Dirk_PSV schreef:
(...)
Succes. 
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: Masterbeer schreef:
ik bied € 23.995,-
Ik geef op
|
|
|
DILLUH Toeschouwer
Uit: Geldrop Vak: Noord - T Posts: 9 Reg.: 22 september 2006 |
quote: Dirk_PSV schreef:
(...)
Ik zal je wel weer helpe 
hij is zker vet
|
|
|
w0m Internationale topspeler
Uit: kaart verplicht?:@ Vak: - Posts: 970 Reg.: 26 januari 2004 |
Misschien kan iemand hier nog iets van maken?
plaatje banner..
ik zou deze graag uit willen werken 
|
|
|
quote: w0m schreef:
(...)
ik zou deze graag uit willen werken 
Ga je gang en succes!
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Oost - X Posts: 744 Reg.: 10 maart 2005 |
quote: Diepinho schreef:
(plaatje)
Is het goed als ik deze maak? En zou er iemand deze dan kunnen aanpassen zodat ik hem als banner kan maken(1,50x1m)?(photoshop trial is voorbij )
|
|
|

Zoiets?
[Dit bericht is veranderd door Unione. (op 30 september 2006 14:18:41).]
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Oost - X Posts: 744 Reg.: 10 maart 2005 | Wow bedankt voor de snelle reactie! Maar ik denk dat ik dat bord met die kangaroo recht maak.
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Dat is jou keus succes met het uitwerken!
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Oost - X Posts: 744 Reg.: 10 maart 2005 | Dit forum loopt helaas een beetje dood en ik ben op zoek naar wat simpele ontwerpen voor banners die ik zo uit de hand kan tekenen.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 | wie wil er voor mij de kop van romario in zwart wit maken (uitvoerbaar snappie)
Het liefst met een foto van zijn PSV-tijd
bedankt 
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | |
|
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 |
(plaatje) (plaatje)
Hartstikke bedankt, die regse ga ik morge uitwerken

|
|
|
Farfan De Koning International
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1574 Reg.: 9 februari 2006 | Hoe doen jullie dat dan? Printen jullie die uit op een groot stuk papier. En dan leg je hem eronder en haal je hem over of tekenen jullie die na
Ik ga die van MIka maken morgen! die op pagina 3.
[Dit bericht is veranderd door Farfan De Koning (op 19 oktober 2006 23:53:47).]
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Je kan de afbeelding op meerdere A4tjes afdrukken en die dan aan elkaar plakken en overtrekken, of natekenen wat meestal ook gewoon goed gaat. 
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1574 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Je kan de afbeelding op meerdere A4tjes afdrukken en die dan aan elkaar plakken en overtrekken, of natekenen wat meestal ook gewoon goed gaat.
Oke dan ga ik morgen aan de slag 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
The Farmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 | Iemand voor mij nog een ontwerp met coen dillen of met iets anders van de psv historie..
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 |
quote: Farfan De Koning schreef:
(...)
Oke dan ga ik morgen aan de slag 
kijk maar even op : http://www.psv-young-fanatics.nl.tt ,staat het lekker uitgebreid.
Sam ik zal zo even zoeken naar foto's van hem, zijn meestal toch al zwart-wit 
|
|
|
The Farmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 |
quote: Diepinho schreef:
(...)
kijk maar even op : http://www.psv-young-fanatics.nl.tt ,staat het lekker uitgebreid.
Sam ik zal zo even zoeken naar foto's van hem, zijn meestal toch al zwart-wit 
Bedankt hoop dat je iets moois kunt vinden/maken.
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 | Hij heeft een ontwerp dus je hoeft je niet meer in het zweet te werken voor hem 
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1574 Reg.: 9 februari 2006 | Ik ga die van mika amken op pagina 3 maar ik moet alleen die kop hebben kan iemand daar voor zorgen? Of kan ik dat zelf ook doen?
Ben al bezig morgen op doek maken en dan waarschijnlijk zondag mee nar az. Dus je hoeft geen kop meer te makne 
[Dit bericht is veranderd door Farfan De Koning (op 20 oktober 2006 16:34:34).]
|
|
|