| Poster | | Topic: Ontwerp nieuwe spandoeken/banners |  |
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 | |
|
Unione. Geselecteerd voor Oranje
Uit: Veldhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 499 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | kan iemand van koné zo'n zwart-wit plaatje maken? alvast heel erg bedankt 
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 | |
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 |
quote: Unione. schreef:
kan iemand van koné zo'n zwart-wit plaatje maken? alvast heel erg bedankt 
Als alleen zwart mag is het zo gedaan 
Maar even serieus, masterbeer heeft er een ik zal ook nog even kijken 
|
|
|
The Farmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 | Ik ga deze beiden uitvoeren als het mag .
|
|
|
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: The Farmer schreef:
Ik ga deze beiden uitvoeren als het mag .
ja van mij wel 

Fries bloed kom in beweging

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 25 oktober 2006 18:12:04).]
|
|
|
The Farmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 | Mooi moet nog wel even de materialen kopen ervoor. Ik had een vraagje voor de maker van de banner van Mika Vayrynen ik hoorde dat jij je banner met acril verf hebt gemaakt ofzo ? Waarschijnlijk ga ik dat ook met deze banner doen maar acrilverf ons pap zegt dat de verf uitloopt als er water (regen) opkomt ??
|
|
|
robinn Toeschouwer
Uit: Bergeijk Vak: Noordoost - UU Posts: 10 Reg.: 5 januari 2006 | Hoe kun je zown goei ontwerp make op de PC heb je daar een speciaal programma voor nodig ? 
|
|
|
Marccc Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: robinn schreef:
Hoe kun je zown goei ontwerp make op de PC heb je daar een speciaal programma voor nodig ? 
Ik denk dat de meeste mensen hier photoshop of een ander fotobewerkings programma gebruiken
|
|
|
robinn Toeschouwer
Uit: Bergeijk Vak: Noordoost - UU Posts: 10 Reg.: 5 januari 2006 | |
|
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 |
quote: robinn schreef:
Hoe kun je zown goei ontwerp make op de PC heb je daar een speciaal programma voor nodig ? 
Ik gebruik paint, mijne zijn dan meestal ook wat minder maar met wat hulp van ieder worden ze meestal toch nog mooi, zo heb ik wel De Jeugd banner (weet niet of je hem kent?) wel helemaal gemaakt met paint. Als je een ontwerpje wil meld het maar.
|
|
|

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 27 oktober 2006 16:46:29).]
|
|
|
J o e y Legende
Uit: Doorwerth, bij Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2952 Reg.: 28 februari 2003 |
quote: Masterbeer schreef:
(plaatje)
Als hij nog niet gedaan is wil ik deze graag uitvoeren, is niet al te moeilijk om te maken namelijk. 
|
|
|

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 27 oktober 2006 17:16:47).]
|
|
|
Farfan De Koning International
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1574 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Mooi moet nog wel even de materialen kopen ervoor. Ik had een vraagje voor de maker van de banner van Mika Vayrynen ik hoorde dat jij je banner met acril verf hebt gemaakt ofzo ? Waarschijnlijk ga ik dat ook met deze banner doen maar acrilverf ons pap zegt dat de verf uitloopt als er water (regen) opkomt ??
Die verf van mij is watervasten textiel verf. Gewoon gehaald bij een hobbywinkel! Hij vlekt niet uit alshet regent! 
quote: (plaatje)
Onder de banner van reiziger moet je je HORSE POWER onderzetten Is wel lachen 
[Dit bericht is veranderd door Farfan De Koning (op 27 oktober 2006 17:15:06).]
|
|
|
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 | |
|
(plaatje)
whahahahaha echt vet,
Had er ook een gemaakt maar die word al gemaakt !

beiden worden dus al gemaakt
|
|
|
Dirk_PSV Nationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Oost - X Posts: 744 Reg.: 10 maart 2005 | Het zou wel echt vet zijn als iemand die van fenerbahce maakt en dan er een spandoek van maakt ! Helaas heb ik er zelf geen tijd meer voor...
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | |
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
Sorry hoor, maar je moet toch wel betere zwart wit plaatjes kunnen krijgen?
Bovendien vind ik het niet kunnen dat er zulke dingen van reiziger in het stadion hangen. Als ik Reiziger zou zijn, zou ik me flink beledigd voelen ook al weet ik dat het zo is.
|
|
|
vak-t-tifosi Nationale topspeler
Uit: Eindhoven! Vak: Oost - X Posts: 809 Reg.: 7 juni 2004 |
(plaatje)
Ik maak deze wel!
|
|
|
quote: sweex schreef:
(...)
Sorry hoor, maar je moet toch wel betere zwart wit plaatjes kunnen krijgen?
Bovendien vind ik het niet kunnen dat er zulke dingen van reiziger in het stadion hangen. Als ik Reiziger zou zijn, zou ik me flink beledigd voelen ook al weet ik dat het zo is.
Sorry, maar het zijn ideeen, niemand let je om zelf ook iets te ontwerpen. En vooral als je het beter kan, houd ik je niet tegen.
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
(...)
Sorry, maar het zijn ideeen, niemand let je om zelf ook iets te ontwerpen. En vooral als je het beter kan, houd ik je niet tegen.
Ik zou het vandaag mss nog ff proberen. Straks ff naar de andere PC waar phoyoshop op zit. Maar volgens mij zag ik het vroeger wel vaak langskomen in zwartwitte lijnen, wat er toch wel beter uit zag.
Misschien dat anderen het laatste kunnen bevestigen?
|
|
|
quote: sweex schreef:
(...)
Ik zou het vandaag mss nog ff proberen. Straks ff naar de andere PC waar phoyoshop op zit. Maar volgens mij zag ik het vroeger wel vaak langskomen in zwartwitte lijnen, wat er toch wel beter uit zag.
Misschien dat anderen het laatste kunnen bevestigen?
Zou best kunnen, ik heb zon banner in 3 minuten gemaakt... ga er geen uren aan spenderen, goed is goed. En het gaat vooral om de ideeen. Maar goed, ik gebruik dat meestal ook niet de beste foto's die er te vinden zijn waarschijnlijk. meestal mar iets van 150x200. Maar ben benieuwd...
|
|
|
Marccc Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |

Voor als ie weer kan spelen
|
|
|