| Poster | | Topic: Winnaar van de wallpaper van het jaar 2006 is Frank! |  |
|
| brig. | |
Mirthe_Ibi20 Internationale topspeler
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1380 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 |
quote: brig. schreef:
*shop*
Shop of schop? 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | schop 
|
|
|
J o e y Legende
Uit: Doorwerth, bij Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3086 Reg.: 28 februari 2003 | Wanneer is de stemronde afgelopen?
Tis wel duidelijk dat het heel spannend wordt tussen Frank en Brig.!
|
|
|
Marccc Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | 20 december is het afgelopen het gaat idd erg spannend worden tussen Brig en Frank Benieuwd wie er wint
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Loopt tot 20 december 0.00
en idd erg spannend, ik ben gestegen 
|
|
|
Euan Wilder Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1047 Reg.: 22 augustus 2004 | Beetje kinderachtig, privé berichten openbaar maken.. Maar goed, das mijn mening..
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Oke kinderachtig van me, heb het verwijderd maar laten we het leuk houden.
|
|
|
salcido c23 Vaste waarde in elftal Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: boxtel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 419 Uploads: 2 Reg.: 27 november 2006 | Waarom beschuldig je hem dan gelijk dat hij stemmen vraagt ik vraag ook vrienden om te stemmem doe ik toch ook niet dat zo op mij moeten stemmen die hebben ook al zo vaak op die van jou gestemd dus ik vindt het een beetje raar allemaal. 
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: salcido c23 schreef:
Waarom beschuldig je hem dan gelijk dat hij stemmen vraagt ik vraag ook vrienden om te stemmem doe ik toch ook niet dat zo op mij moeten stemmen die hebben ook al zo vaak op die van jou gestemd dus ik vindt het een beetje raar allemaal. 
Mischien moet je de volgende keer punten en komma's gebruiken, dan is je post beter te lezen
Ik vind t trouwens wel opvallend dat jij de wallpapers van Frank een 10 geeft, en andere een 6 ofzo...
[Dit bericht is veranderd door Marccc (op 13 december 2006 16:33:10).]
|
|
|
Uit: boxtel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 419 Uploads: 2 Reg.: 27 november 2006 | Dat is niet zo . Ik heb inderdaan een 6 gegeven aan 2 mensen dacht ik zo uit mijn hoofd, maar ook anderen een 9/8/7.
|
|
|
Jurriaan Nationale topspeler
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 | vond ik ook al, zelfde geld voor paetje en psvdegekste.
|
|
|
quote: Jurriaan schreef:
vond ik ook al, zelfde geld voor paetje en psvdegekste.
Idd heb ik ook al gezien ja.
|
|
|
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 | Daarom maar geen verkiezingen meer.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777202 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
quote: Jurriaan schreef:
Daarom maar geen verkiezingen meer.
Lijkt me het beste ja 
|
|
|
Uit: boxtel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 419 Uploads: 2 Reg.: 27 november 2006 | Als die toch gewoon mooier vinden, ik ken ze niet maja iedereen heeft zijn eigen mening.
|
|
|
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 |
quote: salcido c23 schreef:
Dat is niet zo . Ik heb inderdaan een 6 gegeven aan 2 mensen dacht ik zo uit mijn hoofd, maar ook anderen een 9/8/7.
Aan degenen die nu 3 en 4 staan gaf je een 6, erg tactisch..
Hoe dan ook, jammer dat het allemaal zo loopt, dat er niks anders op zit dan met verkiezingen te moeten stoppen.
|
|
|
Uit: boxtel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 419 Uploads: 2 Reg.: 27 november 2006 | Waar slaat dat op het is toch niet mijn wallpaper ofzo .
|
|
|
Frank -17- Farfan Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4588 Uploads: 217 Reg.: 23 maart 2003 | Ok, allemaal heel leuk. Nu komt dus naar boven dat waar ik al die tijd al een hekel aan heb gehad ineens tegen me begint te werken.
Maandenlang kreeg ik als enige allemaal 4en, 5en en 6jes en nu jullie een keer dat soort cijfers krijgen wordt ik ineens van alles beschuldigd. Ik ben hier falikant tegen en zal mij dus niet verlagen tot zo iets dergelijks. Ik wordt dus ontzettend pissig van al die reacties dat ik mensen op mij laat stemmen. DAT IS NIET ZO!!!
Een paar maanden geleden wilde ik nog met de verkiezingen stoppen om bovenstaande redenen en nu ben ik ineens degene die dat schijnbaar uitlokt. Echt heel vaag allemaal.
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Waar staat dat jij zou vragen dat je mensen op jou laten stemmen??
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Jongens we kennen hier elkaar wel lopen beschuldigen maar dat heeft weinig zin.
Een oplossing zou kunnen zijn om te vragen aan Bas ofdat het mogelijk is de punten die eenmaal zijn gegeven dat je die dan niet meer kan veranderen.
Lukt dat niet dat lijkt het me verstandig om hier mee te stoppen, of alleen de makers onderling laten beslissen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voorlopig wel heb gehad, ik wil het puur voor de fun doen, en verder niks.
Ook beschuldig ik hiermee mezelf dat het niet fair van me was om zo kinderachtig te doen.
Maar voor mij is dan ook hiermee de kous af, en laten we het gezellig houden.
|
|
|
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 |
quote: brig. schreef:
Jongens we kennen hier elkaar wel lopen beschuldigen maar dat heeft weinig zin.
Een oplossing zou kunnen zijn om te vragen aan Bas ofdat het mogelijk is de punten die eenmaal zijn gegeven dat je die dan niet meer kan veranderen.
Lukt dat niet dat lijkt het me verstandig om hier mee te stoppen, of alleen de makers onderling laten beslissen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voorlopig wel heb gehad, ik wil het puur voor de fun doen, en verder niks.
Ook beschuldig ik hiermee mezelf dat het niet fair van me was om zo kinderachtig te doen.
Maar voor mij is dan ook hiermee de kous af, en laten we het gezellig houden.
mee eens, mijn excuses (met name aan Frank) voor foute beschuldigingen.
|
|
|
Frank -17- Farfan Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4588 Uploads: 217 Reg.: 23 maart 2003 | Hierbij ook mijn excuses voor sommige opmerkingen!
Laten we maar weer gewoon gemoedelijk verder gaan 
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | |
|
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 | nog een keer schop, het blijft hier erg spannend..
'kvind wel leuk dat je hier geen cijfers geeft, maar op 1 wallpaper stemt..
|
|
|
|