| Poster | | Topic: Winnaar van de wallpaper van het jaar 2006 is Frank! |  |
|
| brig. | |
sweex Vedette
Uit: Raalte Vak: - Posts: 2626 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | OMG
Ik heb net de lijst opnieuw bekeken. Ik dacht dat je niet meerdere accounts kon hebben. Kan blijkbaar wel en 'misschien' gebeurt dat ook wel.
Alle cijfergevers met minder dan 30 posts heb ik niet mee gerekend in de telling en kom tot deze schikbare cijfers:
Brig. 21
Frank 35
Sweex 1
Littleman psv 6
Marco 1
Marccc 2
Mieltjuh 1
Same 13 0
Jurrian 5
Brand maar los!
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Dat kan zeker sweex, daarom is het ook oneerlijk.
Je kan je onder meerdere personen aanmelden en stemmen.
|
|
|
Marccc Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Daarom is het beter om te stoppen
|
|
|
sweex Vedette
Uit: Raalte Vak: - Posts: 2626 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: Marccc schreef:
Daarom is het beter om te stoppen
Ik vraag me af of dat wel een goed idee is. Wallpaper van het jaar blijft toch iets dat moet blijven na mijn mening.
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Gewoon de makers zelf stemmen op elkaar als we nog eens een wedstrijdje willen doen.
Voorlopig hebben we het wel gehad, tenminste ik 
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: brig. schreef:
Gewoon de makers zelf stemmen op elkaar als we nog eens een wedstrijdje willen doen.
Voorlopig hebben we het wel gehad, tenminste ik 
ik anders ook wel , ik maak tegenwoordig toch niet zo veel wallpapers meer als eerst. Alleen als ik me echt verveel 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777202 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Frank -17- Farfan Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4588 Uploads: 217 Reg.: 23 maart 2003 | in navolging van Sweex zijn post:
Aantal stemmen Aantal stemmers onder de 30 posts percentage
Sweex 2 1 50%
LittlemanPSV 9 6 66,70%
Marco 3 1 33,33%
Mieltjuh 1 1 100%
Marccc 2 2 100%
Same13 0 0 0
Jurriaan 9 5 55,55%
Frank 45 35 77,78%
Brig. 38 21 55,26%
Oja en ik heb zeker gisteren weer om extra stemmers gevraagd natuurlijk. (ik was de hele tijd bij de netwerk cup 
Oja ik heb het ff nageteld met het aantal posts onder de 30. Het zijn er bij mij maar 12 en dus echt geen 35
Wat een voorbarige reactie weer
Jullie proberen ook echt alles he 
[Dit bericht is veranderd door Frank -17- Farfan (op 17 december 2006 10:38:18).]
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Jammer sweex dat je het zo weer hebt opgerakelt, ik kan me Frank zijn woede voorstellen, want het is niet leuk om iemand zwart te maken hier.
Ik dacht ook dat we het hadden vergeven, en dat we weer door gingen. Maar als niemand meer het vertrouwd, moeten we echt stoppen.
Ook ik kan dan denken hey 21 mensen op mij stemt zonder posting??? dus dat zou ik dan zelf hebben moeten doen?
Tja het gaat idd wel erg ver zo.
Ergens ben ik van binnen erg teleurgesteld in de manier hoe het nu gegaan is hier allemaal.
Het nieuwe jaar staat voor de deur en laten we het dan vredig hier afsluiten want zo wil je toch niet met elkaar omgaan? of wel?
Oja en er zijn genoeg mensen op het forum die wel alles bekijken en lezen, maar niks posten.
[Dit bericht is veranderd door brig. (op 17 december 2006 11:30:27).]
|
|
|
sweex Vedette
quote: Frank -17- Farfan schreef:
in navolging van Sweex zijn post:
Aantal stemmen Aantal stemmers onder de 30 posts percentage
Sweex 2 1 50%
LittlemanPSV 9 6 66,70%
Marco 3 1 33,33%
Mieltjuh 1 1 100%
Marccc 2 2 100%
Same13 0 0 0
Jurriaan 9 5 55,55%
Frank 45 35 77,78%
Brig. 38 21 55,26%
Oja en ik heb zeker gisteren weer om extra stemmers gevraagd natuurlijk. (ik was de hele tijd bij de netwerk cup 
Oja ik heb het ff nageteld met het aantal posts onder de 30. Het zijn er bij mij maar 12 en dus echt geen 35
Wat een voorbarige reactie weer
Jullie proberen ook echt alles he 
Of jij probeert alles om er onderuit te komen.
Posts onder de 30 : Affie20, 20-Afellay, CarlosSalcido, Cees, Cocunummer8, Culina, Frits Barend, Galious, Guido Bekkerveld, GuusH, Harm-skie, Jooskuh, Kient, Kluifje, Koetje1, LangeJan, LucNilis10, MaikelRonaldinho, PSV Boxtel, PSV7CHELSEA, Steven Gerrard, Tardelli11, Theooooopsv, TimmyS, Vaantje, WouterPSV, alex4, astro, Ardy_vd_heuvel, bernd_88,bosboy, costa, derk_farfan, duusters, guanocity, janneke17, janniepsv, paetje, psvrules14, salcido c23 en Thiessen6.
Controleer maar.
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | sweex hou er aub mee op, hier bereik je niks mee!
Ik geloof Frank en daarmee uit!
|
|
|
Jurriaan Nationale topspeler
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 |
quote: sweex schreef:
(...)
Of jij probeert alles om er onderuit te komen.
Posts onder de 30 : Affie20, 20-Afellay, CarlosSalcido, Cees, Cocunummer8, Culina, Frits Barend, Galious, Guido Bekkerveld, GuusH, Harm-skie, Jooskuh, Kient, Kluifje, Koetje1, LangeJan, LucNilis10, MaikelRonaldinho, PSV Boxtel, PSV7CHELSEA, Steven Gerrard, Tardelli11, Theooooopsv, TimmyS, Vaantje, WouterPSV, alex4, astro, Ardy_vd_heuvel, bernd_88,bosboy, costa, derk_farfan, duusters, guanocity, janneke17, janniepsv, paetje, psvrules14, salcido c23 en Thiessen6.
Controleer maar.
aardig wat mensen van dat rijtje geven bij de wallpaper van de maand verkiezing bijna iedereen een 10, niet alleen aan frank ofzo..
hier zullen ook mensen tussen staan die niet veel posten, maar wel veel lezen, zoals al eerder aangegeven in dit topic, de ''toeschouwers''.
Einde discussie.. (?)
|
|
|
sweex Vedette
quote: Jurriaan schreef:
(...)
aardig wat mensen van dat rijtje geven bij de wallpaper van de maand verkiezing bijna iedereen een 10, niet alleen aan frank ofzo..
hier zullen ook mensen tussen staan die niet veel posten, maar wel veel lezen, zoals al eerder aangegeven in dit topic, de ''toeschouwers''.
Einde discussie.
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Frank Gefeliciteerd voor mij ben je nu al de winnaar, niemand kan je meer inhalen 
|
|
|
Farfan De Koning Internationale topspeler
Uit: supp. groep: Philips Army! Vak: Oost - X Posts: 2074 Reg.: 9 februari 2006 | Ik vind die van Frank-17-Farfan zeker de mooiste. Maar die van Marcc en brig. mag er ook wezen ik stem: Frank-17-Farfan 
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Proficiat Frank!! Had niet anders verwacht met die wallpaper
vandaag is het toch afgelopen he?
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Ja wat mijn betreft wel, nogmaals Frank Gefeliciteerd 
|
|
|
Jurriaan Nationale topspeler
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1029 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 | Gefeliciteerd Frank, verdient gewonnen!
|
|
|
Frank -17- Farfan Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4588 Uploads: 217 Reg.: 23 maart 2003 | Dankjulliewel!
Krijg ik nu ook zo'n mooie titel
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3787 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
Dankjulliewel!
Krijg ik nu ook zo'n mooie titel
Dat heb je wel verdient 
|
|
|
Vak: West - J Posts: 8113 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Tuurlijk Frank daar ging het toch om 
toch een mooie eretitel 
[Dit bericht is veranderd door brig. (op 22 december 2006 16:21:46).]
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4588 Uploads: 217 Reg.: 23 maart 2003 | ik heb hem nog niet gehad tot zover of moet ik daarvoor contact opnemen met Bas ofzo?
|
|
|
sweex Vedette
Uit: Raalte Vak: - Posts: 2626 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Zie het een beetje laat, maar ook namens mij gefeliciteerd. Je hebt hem verdiend.
|
|
|
stanislav Geselecteerd voor Oranje
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 453 Reg.: 5 september 2005 |
ik heb hem nog niet gehad tot zover of moet ik daarvoor contact opnemen met Bas ofzo?
Je krijgt hem gewoon niet Frank, had je morgen maar mee naar Rotterdam moeten gaan 
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4603 Reg.: 9 augustus 2000 | Ik stel voor om een derde standbeeld te maken voor de Oost poort: Frank
Gefeliciteerd!
0,0 % van de stemmen 
|
|
|
|