PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Design Forum
De aanvraag topic design
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3

Poster
Topic: De aanvraag topic design 
Unione.
Nationale topspeler

Uit: een schijtvak
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 1
Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 5 augustus 2008 om 00:17:57.       MSN: malossi_89@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hmm, ik kan 'm wel gaan rekken tot die grootte maar reken er maar op dat het daar niet mooi van word

Willen hun er verhuisposters van maken?

Ik zou persoonlijk gewoon die afbeelding gebruiken, het is een goed scherp plaatje. Maar ik ga niet zeggen wat jij moet doen want ik weet ook niet hoe het resultaat er dan uit komt te zien.. succes!
 Help mods!
Pool: 93e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
voorstopper
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Oost - X
Reg.: 5 juni 2001
Gepost op 5 augustus 2008 om 00:36:48.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hmmm, wel raar dat zij aangeven dat het geen goede kwaliteit is. Ben nu namelijk een beetje bang dat ik er 40 ga bestellen en dat de kwaliteit toch drama blijkt te zijn.. Moeilijk
In ieder geval bedankt!

Iemand nog ideeen?
 Help mods!
Pool: 1646e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Unione.
Nationale topspeler

Uit: een schijtvak
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 5 augustus 2008 om 00:49:36.       MSN: malossi_89@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien even mailen?
Er zit daar vast wel iemand met verstand er van mag ik hopen. Dat berichtje is gewoon standaart, die komt ook als je er 1 pixel onder zit.

Dus ik zou even mailen met het plaatje erbij en dan weten hun vast wel hoe dat er ongeveer uitkomt te zien.

Niet de moeilijkste oplossing
maar ik zou het anders ook niet weten. En graag gedaan.
 Help mods!
Pool: 93e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
voorstopper
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Oost - X
Reg.: 5 juni 2001
Gepost op 8 augustus 2008 om 15:47:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb de kaarten gewoon besteld en inmiddels thuis liggen, kwaliteit is prima!
Nogmaals mijn dank
 Help mods!
Pool: 1646e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MarcoPSV
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 8 april 2007
Gepost op 18 augustus 2008 om 01:07:37.     MSN: vraag     Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naast PSV heb ik in Celtic FC nog een andere grote liefde op voetbalgebied. Is er misschien iemand die een MSN schermafbeelding en/ of een (hyves)achtergrond kan maken over beide clubs? Ik heb niets specifieks in gedachten, hoewel het natuurlijk wel mooi zou zijn als beide logo's in het ontwerp terugkomen.

Alvast bedankt,

Marco

[Dit bericht is veranderd door MarcoPSV (op 18 augustus 2008 02:06:32).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
koenfonken
Jeugdspeler

Uit: handel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 december 2007
Gepost op 20 augustus 2008 om 16:19:05.         MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand hier iets moois van maken, geen eisen, maak er maar gewoon iets moois van

Succes en alvast bedankt

[Dit bericht is veranderd door koenfonken (op 22 augustus 2008 11:31:24).]
 Help mods!
Pool: 1518e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kellypsv
Toeschouwer

Uit: mestreech
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 26 augustus 2008 om 10:12:12.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik zou graag een wallpaper willen vragen van de winst van de JOhan Fruitschaal. als iemand me hieraan zou kunnen helpen alvast bedankt. het liefst zou ik de foto van dirk Marcellis en de schaal erin verwerkt zien. De foto's van psv.nl of andere kunnen worden gebruikt. Bij voorbaat dank
 Help mods!
Pool: 1128e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Domstad Phoolie
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 16 juli 2007
Gepost op 31 augustus 2008 om 22:32:17.         MSN: p_vd_heuvel_33@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
V.Nistelrooy schreef:

(...)

Let alleen wel op dat je het woordje PSV niet mag laten drukken, Want PSV heeft de rechten ervan. Zou je moeten vragen of je het mag gebruiken.

Kan een boete van komen als je alsnog ermee loopt.

Is da echt? Dus je mag op kleding niks van PSV laten drukken? Als er PSV op staat dan..

Heb d'r nog niks mee gedaan, en is maar goed ook zo te zien

Effe wa anders verzinnen dan maar..
 Help mods!
Pool: 1489e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,8VoVo: 1038e / - / 842eOpstelling: 5-4-1
Dirkie Marcellis
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 4 september 2008 om 14:08:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We zijn met school bezig om een website te maken via FrontPage. Ik heb zelf gekozen voor een zelf gemaakte voetbalwinkel op internet. Hier bied ik voetbalspullen aan aan de bezoekers. De naam van het bedrijf is Leosport. Zou iemand voor mij misschien een logo voor deze site kunnen maken? Alvast Bedankt.

Edit:
Ook heb ik een banner nodig voor aan de bovenkant van mijn site. Misschien dat iemand daar ook iets moois mee kan.

[Dit bericht is veranderd door Dirkie Marcellis (op 5 september 2008 12:38:06).]
 Help mods!
Pool: 492e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.376,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Mark111
Vaste waarde in elftal

Uit: Nieuwegein
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 oktober 2004
Gepost op 7 september 2008 om 11:03:10.     MSN: m.a.r.k.d.b@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een probleem en jullie kunnen mij daarmee helpen . Ik ben nog steeds een photoshopn00b, dus ik kan nog steeds geen banners maken.

Nu had iemand voor mij een hele mooie banner gemaakt voor mijn site: PSV Nieuwslog. Gaat Gomes weg bij PSV

Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie een nieuwe banner voor mij zouden kunnen maken.

Gevraagd:
Afmeting 840 x 170 pixels.
In plaats van rood-wit, nu de blauwe kleur overheersend.

Teksten:
PSV Nieuwslog
Landskampioen 2007-2008

Foto:
http://soccerlens.com/wp-content/uploads/2007/12/ibrahim-afellay.jpg (dit vind ik echt een goede foto)
http://www.goal.com/resultsimg/10241.jpg (mocht er een betere van Dirk Marcellis zijn, is het ook goed)

Veel succes!!

Heel erg bedankt alvast!!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.459,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Roons
Toeschouwer

Uit: Limburg
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 1 maart 2005
Gepost op 9 september 2008 om 15:54:28.       MSN: randythebest@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zelf ben ik niet handig met website's enzovoort. Daarom wilde ik vragen of iemand mij misschien zou kunnen helpen een mooie PSV-site te maken.

We (vriendengroep) willen namelijk langzaam maar zeker een vaste groep worden in de 'PSV supporter wereld'. Maar omdat we vrijwel allemaal in Limburg wonen en nog (net) minderjarig zijn wil dit niet altijd goed lukken.

Daarom wilde ik vragen of iemand een template/website voor ons wilde maken...

Als je geïnterseerd bent kun je mij een PB sturen en dan kunnen we samen overleggen wat we er precies van verwachten.

PS ook zoeken we nog een logo, voor de geïnterseerde.
 Help mods!
Pool: 907e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
arne
Meervoudig international

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 14 september 2008 om 12:29:10.     ICQ: 7      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jongens ik kijk er wellicht erg overheen, maar ik kan geen recente teamfoto van PSV op wallpaper formaat vinden. Staat hij ergens op het PN en ben ik gewoon blind?
 Help mods!
Pool: 440e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1176e / - / 935eOpstelling: 4-5-1
Dzsudzsakjuh
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Reg.: 28 januari 2008
Gepost op 14 september 2008 om 13:30:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kan iemand misschien een spandoek ontwerpen waarop heel groot gecentreerd EINDHOVEN en daaronder iets kleinere letters VOETBALHOOFDSTAD. Zo klein dat EINDHOVEN even breed is als VOETBALHOOFDSTAD.

ongeveer zo:
E I N D H O V E N
VOETBALHOOFDSTAD

en daaronder het psv logo en dat er uit de zijkanten (dus dat je het maar voor de helft ziet het oude logo van sport philips eruit ''springt'' en het hoofd van frits philips( maar dan niet van een foto maar alsof het zwart/wit gedrukt word. en een gloeilamp en het philips stadion en het stadswapen van Eindhoven en de kampioensschaal en misschien 040( allemaal alsof het ''gedrukt'' word) als je zelf nog iets weet wat er uit kan komen zou het ook leuk zijn!!

Dus wat eruit springt:

-het oude logo van sport philips
-het hoofd van frits philips
-een gloeilamp
-het philipsstadion
-Het stadswapen van Eindhoven
-de kampioensschaal
- de cijfers 040

en ik heb het zo getekent:
[IMG][/IMG]

Het idee van dat logo waar al die dingen uit komen komt van dit ontwerp:

en het komt op dit spandoek:

Als iemand het doet heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!

[Dit bericht is veranderd door Dzsudzsakjuh (op 14 september 2008 17:31:09).]
 Help mods!
Pool: 1739e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Rob (L) psv
Bankzitter

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 20:14:47.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet voor m'n studie, (NHTV - Vrijetijdsmanagment te breda) een projectplan maken, hierbij heb je een plattegrond nodig,
Nu kan ik van het kasteelplein in breda (vind het evenement plaats) nergens een plattegrond nodig, en dit heb ik per se nodig om de vluchtroutes en de positie van activiteiten op aan te geven, is er iemand die evt. aan zo'n plattegrond kan komen, of hiervan een plattegrond kan maken.
Of me kan leren hoe ik het zelf kan, bij voorbaat dank !,

Rob

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 13 oktober 2008 20:15:24).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk