Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »
strikertzeljko
Jeugdspeler
Uit: eindhoven
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: -
Reg.: 17 januari 2009
Jason Culina
Legende
Winnaar Play-offs Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010
Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 13 februari 2006
Vakkie U
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 11 augustus 2000
Hoekvlag
Veelbelovend talent
Vak: -
Reg.: 1 april 2005
quote:Pinnacle Studio misschien? Dat is zo simpel, kan haast niet fout gaan......
strikertzeljko schreef:
Hai, ik wil graag zelf filmpjes in elkaar knutselen voor bv op youtube.
Ik zoek iets simpels waar je bijvoorbeeld tekst door het beeld mee kan laten scrollen met een muziekje eronder, maar wat ook een compilatie kan maken van filmpjes.
Iemand suggesties?
markske
Legende
Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002
Mirthez
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Uploads: 11
R2
Legende
Uit: Reusel
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 augustus 2006
feox
Bankzitter
Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Droomaankoop: Lacina Traore
Reg.: 28 mei 2009
quote:Is het niet de meest geschikte oplossing.
Ik zoek iets simpels
Luca Brasi
Nationale topspeler
Vak: Noord - SS
Reg.: 14 december 2006
markske
Legende
Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002
maasgouw
Vedette
Uit: Sittard
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Uploads: 4
Reg.: 1 september 2009
Bambino
Legende
Winnaar Play-offs Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010
Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Droomaankoop: Mark van Bommel
quote:Kan je mij uitleggen wat Windows Movie Maker precies is?
maasgouw schreef:
Met windowns movie maker kun je ook aardig wat.
maasgouw
Vedette
Uit: Sittard
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Uploads: 4
Reg.: 1 september 2009
quote:Een progamma waarmee je films kun maken. Ik klikte linksonder op start en daar stondt de optie windowns movie maker bij. Al je het eenmaal hebt opgestart wijst het zich van zelf.
Bambino schreef:
(...)
Kan je mij uitleggen wat Windows Movie Maker precies is?
Brisingr
Nationale topspeler
Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Mathias Jattah-Njie "Zanka" Jørgensen
Reg.: 12 februari 2011
Same13
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 augustus 2000
quote:omdat je er speciaal om vraagt:
wat vinden jullie van dit filmpje trouwens? heb ik gemaakt over de beste spelers van psv ooit (ronaldo vergeten)
donnuthuu
Regelmatige invaller
Reg.: 23 april 2010
Loamzak
Bankzitter
Uit: Lithoijen
Reg.: 2 september 2005
Molejo
Basisspeler
Uit: Bergeijk
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 17 november 2006
Brisingr
Nationale topspeler
quote:nou dat was de intro :D kone zit niet in t rijtje en die intro gebruik ik voor al mijn filmpjes :D
Same13 schreef:
:offtopic
(...)
omdat je er speciaal om vraagt:
PSV altijd met hoofdletters schrijven, beste spelers van PSV ooit en dan beginnen met Koné en vervolgens RvN in Oranje. Toen zette ik hem af...
Mijn voorkeur zou hebben alleen beelden van spelers in PSV shirt, een filmpje over de "beste spelers van PSV ooit" zonder Ronaldo kan natuurlijk niet he
A3
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 5
Reg.: 30 oktober 2001
quote:Vind het geen denderend filmpje. Zitten teveel fouten in. Naam van speler(s) verkeerd geschreven. Verkeerde jaren dat iemand naar een andere club is gegaan. Namen(zowel speler als clubnamen(ook PSV)) niet met een hoofdletter geschreven. Bij Nilis vermelden dat die alleen in 2000 bij Aston Villa speelde, maar niet de reden erbij zetten. Wat toch duidelijk de reden was van zijn stoppen. Teveel beelden niet in een PSV shirt. Lazovic wel en Ronaldo niet erin. De tekst op het eind allemaal met veel teveel effecten en iedere keer een ander lettertype met weer andere effecten, wat ik persoonlijk zeer irritant vind om naar te kijken. Bij Cocu vermelden dat hij na zijn terugkeer bij PSV in 2008 stopte. Hij heeft echt toch nog bij Al-Jazira gevoetbalt. De "where he still is" teksten vind ik redelijk nutteloos. Afkortingen van clubs zijn soms vrij vreemd gedaan.
Brisingr schreef:
ik zou zeggen, pinnacle of sony vegas....
wat vinden jullie van dit filmpje trouwens? heb ik gemaakt over de beste spelers van psv ooit (ronaldo vergeten)
Brisingr
Nationale topspeler
quote:ik snap het wel hoor
A3 schreef:
(...)
Vind het geen denderend filmpje. Zitten teveel fouten in. Naam van speler(s) verkeerd geschreven. Verkeerde jaren dat iemand naar een andere club is gegaan. Namen(zowel speler als clubnamen(ook PSV)) niet met een hoofdletter geschreven. Bij Nilis vermelden dat die alleen in 2000 bij Aston Villa speelde, maar niet de reden erbij zetten. Wat toch duidelijk de reden was van zijn stoppen. Teveel beelden niet in een PSV shirt. Lazovic wel en Ronaldo niet erin. De tekst op het eind allemaal met veel teveel effecten en iedere keer een ander lettertype met weer andere effecten, wat ik persoonlijk zeer irritant vind om naar te kijken. Bij Cocu vermelden dat hij na zijn terugkeer bij PSV in 2008 stopte. Hij heeft echt toch nog bij Al-Jazira gevoetbalt. De "where he still is" teksten vind ik redelijk nutteloos. Afkortingen van clubs zijn soms vrij vreemd gedaan.
Zie dit niet puur als het afkraken van het gemaaktje filmpje maar zie het als verbeterpunten. Hopelijk kun je er iets mee voor als je meer filmpjes gaat maken.
Tiempo
Jeugdspeler
Reg.: 5 november 2010
19PSV13
Internationale topspeler
Uit: Zundert
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 16 september 2005
quote:Heerlijk filmpje en ook netjes gemaakt. Video aan audio aangepast, ziet er erg professioneel uit.
Molejo schreef:
Om te beginnen kun je het beste oefenen met Windows Media Player inderdaad. Als je dat eenmaal goed onder de knie hebt kan ik je aanraden om over te stappen op Sony Vegas Pro. Lijkt in het begin heel lastig met veel mogelijkheden enzo, maar als je het een beetje door hebt hoe alles in elkaar steekt is het eigenlijk heel simpel. Laatst heb ik er nog eentje van Ibi gemaakt:
Pimmel
Vedette
Reg.: 31 juli 2002
quote:Ziet er heel nice uit. Complimenten.
Molejo schreef:
Om te beginnen kun je het beste oefenen met Windows Media Player inderdaad. Als je dat eenmaal goed onder de knie hebt kan ik je aanraden om over te stappen op Sony Vegas Pro. Lijkt in het begin heel lastig met veel mogelijkheden enzo, maar als je het een beetje door hebt hoe alles in elkaar steekt is het eigenlijk heel simpel. Laatst heb ik er nog eentje van Ibi gemaakt:
nilis7
Veelbelovend talent
Uit: Balgoij
Vak: Zuid - BB
Reg.: 15 februari 2011
quote:Respect voor dit mooie filmpje!
Molejo schreef:
Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »
PSV Forums » C - Supporters » Design Forum » Zelf filmpjes maken

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Moet PSV Mertens verkopen voor 10 miljoen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.