PSV Netwerk
maandag 22 september 2014 - 06:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Design Forum » Zelf filmpjes maken

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

strikertzeljko
Jeugdspeler

Uit: eindhoven
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: -
Reg.: 17 januari 2009

Hai, ik wil graag zelf filmpjes in elkaar knutselen voor bv op youtube.
Ik zoek iets simpels waar je bijvoorbeeld tekst door het beeld mee kan laten scrollen met een muziekje eronder, maar wat ook een compilatie kan maken van filmpjes.

Iemand suggesties?
HR
HR
HR
HR

Vakkie U
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 11 augustus 2000

Corel video studio 12

Iets beters is er niet voor wat jij ermee wil doen, lekker simpel en veel opties.

Wil je na een tijdje iets beters maar minder simpel kan je overstappen naar Sony Vegas studio.

Om de filmpjes te converteren naar een formaat geschikt voor Youtube HD gebruik ik het gratis programma Format Factory.
HR
HR

Hoekvlag
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 1 april 2005

quote:HR
strikertzeljko schreef:

Hai, ik wil graag zelf filmpjes in elkaar knutselen voor bv op youtube.
Ik zoek iets simpels waar je bijvoorbeeld tekst door het beeld mee kan laten scrollen met een muziekje eronder, maar wat ook een compilatie kan maken van filmpjes.

Iemand suggesties?
HR
Pinnacle Studio misschien? Dat is zo simpel, kan haast niet fout gaan......
HR
HR

markske
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

Zijn er mensen die voor hun portfolio/hobby graag eenvoudige filmpjes mee helpen maken?

Als de resultaten aan beide kanten bevallen zit er uiteraard iets leuks bij, denk aan een vvv bon o.i.d.

Bij voorbaat dank
HR
HR

Mirthez
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Uploads: 11
Reg.: 13 februari 2006

markske, het ligt eraan wat je je daarbij voorstelt, kun je dat iets duidelijker uiteenzetten?
HR
HR

R2
Legende

Uit: Reusel
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 augustus 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 augustus 2009 om 08:43:49.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rv_rac@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor de beste software, kwaliteit en dus ook de beste filmpjes, kan ik je maar 1 programma aanraden: Adobe Premiere Pro ©
HR
HR

feox
Bankzitter

Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Droomaankoop: Lacina Traore
Reg.: 28 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 augustus 2009 om 11:03:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: robintjuh_13@msn.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zelf krijg op school veel les in het maken/bewerken van filmpjes maar ik kan je vertellen, R2

als je opzoek bent naar
Ik zoek iets simpelsHR
Is het niet de meest geschikte oplossing.

En Marske wij kunnen er ook wel eens over hebben, ik weet niet precies hoeveel jij je er bij voorstelt, maarja ik kan het goed gebruiken voor mijn portfolio/school :ja
HR
HR

Luca Brasi
Nationale topspeler

Vak: Noord - SS
Reg.: 14 december 2006

Hoe zet je Youtube filmpjes eigenlijk hier op het netwerk?
HR
HR

markske
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

Het gaat om een soort van promo filmpjes voor een nieuwe website. Het zal gaan bestaan uit een soort van nieuwslezer die voor een witte wand zit, en dan moet er wat tekst onder komen, een filmpje op de wand, een foto op de wand etc.

Als iemand interesse heeft stuur even een PM, dan geef ik mijn mail adres zodat we even via de mail of via msn kunnen overleggen.
HR
HR

maasgouw
Vedette

Uit: Sittard
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Uploads: 4
Reg.: 1 september 2009

Met windowns movie maker kun je ook aardig wat.
HR
HR

maasgouw schreef:

Met windowns movie maker kun je ook aardig wat.
HR
Kan je mij uitleggen wat Windows Movie Maker precies is?
HR
HR

maasgouw
Vedette

Uit: Sittard
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Uploads: 4
Reg.: 1 september 2009

Bambino schreef:

(...)

Kan je mij uitleggen wat Windows Movie Maker precies is?
HR
Een progamma waarmee je films kun maken. Ik klikte linksonder op start en daar stondt de optie windowns movie maker bij. Al je het eenmaal hebt opgestart wijst het zich van zelf.
HRHR
HR

Brisingr
Internationale topspeler

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Mathias Jattah-Njie "Zanka" Jørgensen
Reg.: 12 februari 2011

ik zou zeggen, pinnacle of sony vegas....

wat vinden jullie van dit filmpje trouwens? heb ik gemaakt over de beste spelers van psv ooit (ronaldo vergeten :ja )
HR
HR

Same13
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 augustus 2000

:offtopic

wat vinden jullie van dit filmpje trouwens? heb ik gemaakt over de beste spelers van psv ooit (ronaldo vergeten :ja )
HR
omdat je er speciaal om vraagt:

PSV altijd met hoofdletters schrijven, beste spelers van PSV ooit en dan beginnen met Koné en vervolgens RvN in Oranje. Toen zette ik hem af...

Mijn voorkeur zou hebben alleen beelden van spelers in PSV shirt, een filmpje over de "beste spelers van PSV ooit" zonder Ronaldo kan natuurlijk niet he

[Dit bericht is veranderd door Same13 (op 28 maart 2011 17:49:15).]
HR
HR

donnuthuu
Regelmatige invaller

Reg.: 23 april 2010

Een ouder filmpje van mij wat ik van mezelf de mooiste vind. http://www.youtube.com/vanalleswatt
Maar ik had eerst Camtasia en toen kon ik van andere youtube filmpjes stukjes pakken en die op mijn filmpje zetten zonder iets zoals hypercam erbij.
Hoe komen jullie aan beelden voor filmpjes want ik wil graag weer beginnen met filmpjes.

[Dit bericht is veranderd door donnuthuu (op 28 maart 2011 18:22:44).]
HR
HR

Loamzak
Bankzitter

Uit: Lithoijen
Reg.: 2 september 2005

De snelste manier is Real Player downloaden. Als je de juiste opties aanvinkt (volgens mij standaard al goed) dan komt tijdens het afspelen van een video (bijv. YouTube) rechtsboven in de hoek een optie om de video te downloaden.
Deze video wordt dan in dezelfde kwaliteit opgeslagen als je hem afspeelt.

Een andere manier is van de video in YouTube het woordje 'kick' er voor in de URL te zetten. bijv. http://www.kickyoutube.com/watch?v=cjtopV4OHbg
HR
HR

Molejo
Basisspeler

Uit: Bergeijk
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 17 november 2006

Om te beginnen kun je het beste oefenen met Windows Media Player inderdaad. Als je dat eenmaal goed onder de knie hebt kan ik je aanraden om over te stappen op Sony Vegas Pro. Lijkt in het begin heel lastig met veel mogelijkheden enzo, maar als je het een beetje door hebt hoe alles in elkaar steekt is het eigenlijk heel simpel. Laatst heb ik er nog eentje van Ibi gemaakt:
HR
HR

Brisingr
Internationale topspeler

Same13 schreef:

:offtopic
(...)

omdat je er speciaal om vraagt:

PSV altijd met hoofdletters schrijven, beste spelers van PSV ooit en dan beginnen met Koné en vervolgens RvN in Oranje. Toen zette ik hem af...

Mijn voorkeur zou hebben alleen beelden van spelers in PSV shirt, een filmpje over de "beste spelers van PSV ooit" zonder Ronaldo kan natuurlijk niet he
HR
nou dat was de intro :D kone zit niet in t rijtje en die intro gebruik ik voor al mijn filmpjes :D

PS: ik zet er een x een filmpje in en meteen doet iedereen dat :D jongens daar heb je een reclame topic voor :ja

[Dit bericht is veranderd door Brisingr (op 28 maart 2011 20:26:43).]
HR
HR

A3
Legende

Uploads: 5
Reg.: 30 oktober 2001

Brisingr schreef:

ik zou zeggen, pinnacle of sony vegas....

HR
Vind het geen denderend filmpje. Zitten teveel fouten in. Naam van speler(s) verkeerd geschreven. Verkeerde jaren dat iemand naar een andere club is gegaan. Namen(zowel speler als clubnamen(ook PSV)) niet met een hoofdletter geschreven. Bij Nilis vermelden dat die alleen in 2000 bij Aston Villa speelde, maar niet de reden erbij zetten. Wat toch duidelijk de reden was van zijn stoppen. Teveel beelden niet in een PSV shirt. Lazovic wel en Ronaldo niet erin. De tekst op het eind allemaal met veel teveel effecten en iedere keer een ander lettertype met weer andere effecten, wat ik persoonlijk zeer irritant vind om naar te kijken. Bij Cocu vermelden dat hij na zijn terugkeer bij PSV in 2008 stopte. Hij heeft echt toch nog bij Al-Jazira gevoetbalt. De "where he still is" teksten vind ik redelijk nutteloos. Afkortingen van clubs zijn soms vrij vreemd gedaan.

Zie dit niet puur als het afkraken van het gemaaktje filmpje maar zie het als verbeterpunten. Hopelijk kun je er iets mee voor als je meer filmpjes gaat maken.
HR
HR

Brisingr
Internationale topspeler

A3 schreef:

(...)

Vind het geen denderend filmpje. Zitten teveel fouten in. Naam van speler(s) verkeerd geschreven. Verkeerde jaren dat iemand naar een andere club is gegaan. Namen(zowel speler als clubnamen(ook PSV)) niet met een hoofdletter geschreven. Bij Nilis vermelden dat die alleen in 2000 bij Aston Villa speelde, maar niet de reden erbij zetten. Wat toch duidelijk de reden was van zijn stoppen. Teveel beelden niet in een PSV shirt. Lazovic wel en Ronaldo niet erin. De tekst op het eind allemaal met veel teveel effecten en iedere keer een ander lettertype met weer andere effecten, wat ik persoonlijk zeer irritant vind om naar te kijken. Bij Cocu vermelden dat hij na zijn terugkeer bij PSV in 2008 stopte. Hij heeft echt toch nog bij Al-Jazira gevoetbalt. De "where he still is" teksten vind ik redelijk nutteloos. Afkortingen van clubs zijn soms vrij vreemd gedaan.

Zie dit niet puur als het afkraken van het gemaaktje filmpje maar zie het als verbeterpunten. Hopelijk kun je er iets mee voor als je meer filmpjes gaat maken.
HR
ik snap het wel hoor :ja verkeerd gespelde naam? welke dan? en ik merk cocu trouwens ook ja..... maarja dit filmpje had ik tijdens hongarije-nl gemaakt uit verveling want de enige 2 leuke spelers daarbij zijn dzsudzak (ik zie al dat ik hem verkeerd geschreven heb whoops ) en afellay... dus 90 minuten precies om dit filmpje te maken + beeldmateriaal zoeken.... aan de hoofdletters zal ik in het vervolg (jaa een vervolg MET ronaldo en park) denken...
PS: lazovic=pro + mijn favo speler + hij speelt nu heel goed bij een top club + wie heeft er nou geen symphatie (of hoe je dat ook schrijft) voor hem..... :crap: nouja het filmpje was in ieder geval interresant genoeg om hem af te kijken :B thnx.
HR
HR

Tiempo
Jeugdspeler

Reg.: 5 november 2010

Pinaccle Videopad daar bewerk ik mee. Is een erg fijn programma alleen zitten niet egt veel effecten op. http://www.youtube.com/watch?v=vek1JSA8tT8&hd=1
HR
HR

19PSV13
Internationale topspeler

Uit: Zundert
Vak: Oost - YY
Droomaankoop: Jens Toornstra
Reg.: 16 september 2005

Molejo schreef:

Om te beginnen kun je het beste oefenen met Windows Media Player inderdaad. Als je dat eenmaal goed onder de knie hebt kan ik je aanraden om over te stappen op Sony Vegas Pro. Lijkt in het begin heel lastig met veel mogelijkheden enzo, maar als je het een beetje door hebt hoe alles in elkaar steekt is het eigenlijk heel simpel. Laatst heb ik er nog eentje van Ibi gemaakt:

HR
Heerlijk filmpje en ook netjes gemaakt. Video aan audio aangepast, ziet er erg professioneel uit.
HR
HR

Pimmel
Vedette

Reg.: 31 juli 2002

Molejo schreef:

HR
Ziet er heel nice uit. Complimenten.
Nog wel een vraagje: waar haal je de beelden vandaan?
HR
HR

nilis7
Aanstormend talent

Uit: Balgoij
Vak: Zuid - BB
Reg.: 15 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 maart 2011 om 18:55:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Molejo schreef:

HR
Respect voor dit mooie filmpje!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Design Forum » Zelf filmpjes maken

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Speelt PSV te verdedigend?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 57,0% dat MVV wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-FC Utrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!