PSV Netwerk
vrijdag 21 november 2014 - 05:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Design Forum » PSV Uitshirt 2014

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »

HR

Chomsky the Kabel Guy
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - T
Droomaankoop: -
Reg.: 5 februari 2009

WTF!? Nu al een topic over het uitshirt van volgend jaar!?

Yes, aangezien Nike niet snel genoeg kan beginnen met het designen van nieuwe shirts lijkt het mij een goed plan om alvast met ideetjes te komen, zou namelijk goed kunnen dat onze boys van de SV en PFU mee lezen en dit verder bespreken met Nike. En wellicht is het ontwerp allang bekend en doe ik dit voor niks maar goed, dan hebben we altijd 2016 nog. :dood

Wat kan Nike aan deze topic hebben? Gezien de teleurstelling van sommigen over het nieuwe thuisshirt lijkt het goed om te peilen wat wel en wat niet kan. Dus ik heb een aantal shirts gemaakt met Photoshop (dont hate the skills, i'm a total noob). Dit zijn allemaal shirts gebaseerd op shirts uit het verleden met een moderne look.

Op shirt klikken = grotere versie. :)

Shirt 1:
forumillustratie
Een remake van het shirt uit de jaren negentig, we hebben twee keer in het paars/zwart gespeeld en vanwege Ronaldo en Nilis heb ik altijd een goed gevoel bij die kleuren. Dit is een beetje een moderne versie met juiste verhoudingen, alleen heb ik van paars die ietwat heersende kleur gemaakt.

Shirt 2:
forumillustratie
Een wit shirt met Philips-blauwe accenten. Het wit heb ik verdeeld in heel wit en lichtgrijs. Een beetje Fnoord achtig maar dat heeft een reden; om mijn eigen twist aan het shirt te geven heb ik het wapen van Eindhoven er in verwerkt.

Shirt 3:
forumillustratie
Een remake van het shirt uit 1999/2001 volgens mij waarin o.a. Ruudje speelde en het shirt van het Wonder van Utrecht. Vond het zelf altijd een mooi uitshirt alleen het logo in het midden vond wat minder. Dit is een moderne versie, alleen ontbreken de witte accenten hier.

Shirt 4:
forumillustratie
Dit shirt en Shirt 5 lijken heel erg op elkaar. Ik wild graag een Philips blauwe shirt ontwerpen (wat overigens ook weer tijd wordt voor een uitshirt) en ik wilde de strepen in het shirt houden. Beide shirts met witte accenten.

Shirt 5:
forumillustratie
Het warming-up shirt van PSV (deze) werd heel goed ontvangen door de fans. Vandaar de horizontale strepen, maar voor de rest vrijwel een kopie van Shirt 4.

Shirt 6:
forumillustratie
We hebben in het verleden met zwart wit gespeeld en dit shirt is daar op gebaseerd. Ook weer een beetje een Fnoord verdeling dus waarschijnlijk onacceptabel.

Als iemand een design in gedachte heeft maar geen beschikking of skills heeft tot photoshop hoor ik het graag. Laten we met zijn allen alsjeblieft voorkomen dat Nike met een tweede dambord shirt komt.

[Dit bericht is veranderd door Chomsky the Kabel Guy (op 16 juni 2013 16:27:38).]
HR
HR

PSVertjuh93
Vedette

Uit: Boxmeer
Vak: -
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 28 oktober 2008

Ontwerpen is al begonnen.hoor, dus in dat opzicht ben je niet vroeg. Anderhalf jaar van te.voren beginnen ze al met een tenue ontwerpen
HR
HR

Zanka
Vedette

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Eric Bottheghin
Reg.: 12 februari 2011

Ze zijn inderdaad al lang begonnen ;) En is er dan zoveel ophef over het thuishirt? volgens mij is 99% van de fans toch wel tevreden met dit shirt?
HR
HR

F0RZA PSV
Aanstormend talent

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2012

Shirt 2 en 4 vind ik erg mooi, alleen een wit shirt heeft bijna geen zin, omdat daar net zoals een jaar of 4 geleden toch niet in gespeeld kan worden aangezien bijna heel de eredivisie een shirt met wit of lichte kleuren draagt. Shirt 4 is daarentegen erg mooi en kan ook nog eens gedragen worden.

quote:HR
Zanka schreef:

Ze zijn inderdaad al lang begonnen ;) En is er dan zoveel ophef over het thuishirt? volgens mij is 99% van de fans toch wel tevreden met dit shirt?
HR
Volgens mij zijn er meer fans ontevreden over het shirt. Nike heeft er veel te weinig moeite ingestopt....

[Dit bericht is veranderd door F0RZA PSV (op 16 juni 2013 16:47:28).]
HR
HR

Young-Beasley
International

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 april 2007

Shirt 1 is wel baas hoor. Die kleurencombinatie brengt me terug naar een aantal mooie jaren! :psv
HR
HR

Chomsky the Kabel Guy
Vedette

PSVertjuh93 schreef:

Ontwerpen is al begonnen.hoor, dus in dat opzicht ben je niet vroeg. Anderhalf jaar van te.voren beginnen ze al met een tenue ontwerpen
HR
Crap. :dood
HR
HR

Highroller
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 28 juni 2010

vind het gros mooie shirtjes! had het daar toevallig met een maat over laatst. Het wapen van Eindhoven (of oude PSV-logo) op de achtergrond in de stof verweven. dat als je in bepaald licht staat of via bepaalde hoek kijkt, dit pas ziet. Dus niet zo overdreven aanwezig. dat lijkt me nou zo enorm bruut (mits goed uitgevoerd)

Maar helaas zal het bij dromen blijven, want voor een relatief kleine club als PSV zal toch geen speciale manier van weven/fabriceren gebruikt worden.. te kleine oplage van shirts.. :O
HR
HR

SRF
Legende

Vak: Noord - TT
Reg.: 23 februari 2001

We krijgen na komend seizoen ook weer een nieuw thuisshirt. Maar kennelijk is deze ook min of meer al ontworpen...
HR
HR

Trebor81
Toeschouwer

Uit: Randstad
Vak: Oost - V
Reg.: 29 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2013 om 20:37:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooie shirts hoor en knap gemaakt! De eerste met het paars erin vind ik het mooiste.
HR
HR

stalgije
Jeugdspeler

Uit: Enter
Reg.: 18 maart 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 juni 2013 om 20:16:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind shirt 3 het mooiste. Hoop echt dat het iets in die richting wordt
HR
HR

eendracht evert
Lid 2e elftal

Uit: Arnhem
Vak: West - JJ
Reg.: 12 augustus 2012

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juni 2013 om 17:20:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Shirt 3 heeft mijn steun persoonlijk heel erg mooi.
HR
HR

wolk
Internationale topspeler

Reg.: 19 januari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juni 2013 om 18:40:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Shirt 3 en 5. Maar goed duurt nog erg lang, we gaan het zien ;)
HR
HR

Chomsky the Kabel Guy
Vedette

Is er een opperhoofd van de supporters vereniging of PFU actief op dit forum?

Zou graag willen weten hoe dat proces verloopt wat betreft shirts en besprekingen met deze twee groeperingen.
HRHR
HR

Sir Blastalot
Vedette

Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 25 oktober 2010

Ik opper voor paars zwart maar dan met de kraag van het vorige thuisshirt.
HR
HR

jordycoelen
Veelbelovend talent

Uit: Neeritter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juni 2013 om 01:37:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jordy.coelen@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
1 of 3!
HR
HR

GomesForever
Talentje

Uit: Sint-Oedenrode
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 februari 2007

3 en 4 zijn echt mooi vind ik!
HR
HR

Rossie
Legende

Reg.: 1 maart 2000

Shirt 5 met de kraag van 4!
HR
HR

Sander.
Vedette

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 21 juli 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juni 2013 om 19:09:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: sandermrpsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Shirt 2 en 4!
HR
HR

theinfamous77
Regelmatige invaller

Uit: Waalwijk
Vak: West - LL
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 4 januari 2009

2 of 4
HR
HR

stalgije
Jeugdspeler

Uit: Enter
Reg.: 18 maart 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juni 2013 om 12:07:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zo noob ben je niet met photoshop hoor.
Mijn complimenten. Elk shirt ziet er heel erg geloofwaardig en mooi uit.
HR
HR

Chomsky the Kabel Guy
Vedette

Thanks voor de reacties!

Zodra mijn PC draaiende is kan ik wat wijzigingen doorvoeren zoals een andere kraag voor shirt 1.

[Dit bericht is veranderd door Chomsky the Kabel Guy (op 25 juni 2013 10:22:14).]
HR
HR

tinus.m
Jeugdspeler

Reg.: 31 januari 2007

forumillustratieforumillustratie

[Dit bericht is veranderd door tinus.m (op 26 juni 2013 12:43:27).]
HR
HR

tinus.m
Jeugdspeler

Chomsky the Kabel Guy schreef:

Is er een opperhoofd van de supporters vereniging of PFU actief op dit forum?

Zou graag willen weten hoe dat proces verloopt wat betreft shirts en besprekingen met deze twee groeperingen.
HR
PSV Netwerk is niet van PSV, zij zijn onafhankelijk. Het PSV Forum (http://forum.psv.nl) is echter wel van PSV. Misschien dat je daar de juiste persoon kan vinden. Overigens is daar ook een forum waarin je shirts kan ontwerpen. Tevens zijn jouw shirts, inclusief credits, daar ook geplaatst.

[Dit bericht is veranderd door tinus.m (op 26 juni 2013 12:58:44).]
HR
HR

Young-Beasley
International

Reg.: 27 april 2007

Die eerste van tinus is keihard! Zou ik meteen kopen.
Waar heb je dat shirt-template trouwens vandaan tinus?
HR
HR

tinus.m
Jeugdspeler

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Design Forum » PSV Uitshirt 2014

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed dat PSV Adekanye tijdelijk van FC Barcelona overneemt?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,7% dat Atletico Madrid wint van Olympiakos. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!