PSV Netwerk
woensdag 28 juni 2017 - 21:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Design Forum » Idee thuisshirt 17/18

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

jordannnnr
Toeschouwer

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 augustus 2016

Mijn idee voor het shirt voor het seizoen 17/18, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

forumillustratie
HRHR
HR

Dielis
Talent jeugd PSV

Uit: Heerenveen/Budel
Vak: Oost - XX
Reg.: 2 mei 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2016 om 08:36:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind die rode band onderaan het shirt dit seizoen al een ramp op een verder prima shirt. Jij wil die band aanhouden en zelfs een andere kleur rood geven samen met de mouwen. Niet lullig bedoeld, maar ik zeg: terug naar de tekentafel ermee ;-)
HR
HR

broonz
Talent jeugd PSV

Uit: Utrecht
Reg.: 8 juli 2009

Mooi shirt! Ik denk echter niet dat Umbro de Nike mouwtjes van dit jaar volgend jaar gaat kopiëren.
HR
HR

Vennerode
Vedette

Uit: Singapore
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Marco van Ginkel
Reg.: 25 april 2001

Sorry kerel, je combineerd alles dat ik niet mooi vind aan shirts van de afgelopen Jaren:
- De vreselijke rode baan onderop
- De onnodige kleur verschillen binnen de baan via die driehoeken
- Effen mouwen, en dan ook nog in een andere kleur rood

En dan ook nog eens een vreemde kleur rood voor de mouwen en schouders, iets dat niets met het PSV shirt te maken heeft.

Sorry, maar een van de lelijkste PSV thuisshirts die ontworpen zijn hier op het forum.
HR
HR
Ahuhmm,jordanees.
Onze kleur is frambozerood.
HR
HR

Sensation
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 5 mei 2009

quote:HR
Vennerode schreef:

Sorry kerel, je combineerd alles dat ik niet mooi vind aan shirts van de afgelopen Jaren:
- De vreselijke rode baan onderop
- De onnodige kleur verschillen binnen de baan via die driehoeken
- Effen mouwen, en dan ook nog in een andere kleur rood

En dan ook nog eens een vreemde kleur rood voor de mouwen en schouders, iets dat niets met het PSV shirt te maken heeft.

Sorry, maar een van de lelijkste PSV thuisshirts die ontworpen zijn hier op het forum.
HR
Daarnaast een sjabloon wat door Nike (voor letterlijk elk shirt) gebruikt wordt op dit moment. Lijkt me niet dat Umbro exact hetzelfde sjabloon gaat/mag pakken.

Bijv:

forumillustratie

Deze graag (rechts), maar dan met Energiedirect:

forumillustratie
HR
HR

jordannnnr
Toeschouwer

Dankjewel voor de kritiek en opmerkingen. Heb al heel lang niks meer ontworpen, maar ik heb er wat beter naar gekeken.

Als jullie nog ideeën/opmerkingen hebben, dan hoor ik ze graag!

forumillustratie
HR
HR

jordannnnr
Toeschouwer

Sensation schreef:

(...)

Daarnaast een sjabloon wat door Nike (voor letterlijk elk shirt) gebruikt wordt op dit moment. Lijkt me niet dat Umbro exact hetzelfde sjabloon gaat/mag pakken.

Bijv:

(plaatje)

Deze graag (rechts), maar dan met Energiedirect:

(plaatje)
HR
Is dit wat je wou?

forumillustratie
HR
HR

Vennerode
Vedette

Uit: Singapore
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Marco van Ginkel
Reg.: 25 april 2001

jordannnnr schreef:

Dankjewel voor de kritiek en opmerkingen. Heb al heel lang niks meer ontworpen, maar ik heb er wat beter naar gekeken.

Als jullie nog ideeën/opmerkingen hebben, dan hoor ik ze graag!

(plaatje)
HR
Stukken beter. Dat is een shirt dat meer in de buurt komt van wat een PSV shirt zou moeten zijn. Het is niet perfect, maar dat kan ook niet gezien de noodzaak van de sponsor om het shirt ieder jaar aan te passen.

Plus: Ik vind je design van de “Driehoeken” voor het design achterop best aardig. Vooral een mooie touch dat de strepen onder de kraag te zien zijn. En ook de overgang via een “driehoek” van het rode vlak naar de strepen vind ik mooi gevonden.

Ik heb twee suggesties voor dit shirt met betrekking tot de achterkant van het shirt. Of je trekt de bovenste “driehoek” door tot net boven de rugnummers. Of beter, voeg strepen toe aan de mouwen (beide kanten van het shirt) en kopieer de onderste “driehoek” in spiegelbeeld aan de bovenkant. Waardoor het rugnummer dus in een “wieber” komt te zitten. Heb dat nog nooit gezien, maar zou best mooi kunnen zijn.
HR
HR

Sensation
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 5 mei 2009

jordannnnr schreef:

(...)

Is dit wat je wou?

(plaatje)
HR
Yes! Dit zou ik dus een geweldig shirt vinden!
HR
HR

Bleach
Speler Jong PSV

Uit: Malden
Reg.: 5 september 2000

Ik ben ook voorstander van de "wieber".

:)
HR
HR

nihilis
Veelbelovend talent PSV o19

Reg.: 10 april 2015

jordannnnr schreef:

(...)

Is dit wat je wou?

(plaatje)
HR
kijk
zo simpel is het dus gewoon om een fatsoenlijk shirt te maken.
HR
HR

Dielis
Talent jeugd PSV

Uit: Heerenveen/Budel
Vak: Oost - XX
Reg.: 2 mei 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 augustus 2016 om 12:48:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Deze is prachtig. Als de mouwen ook gestreept zijn zou ie perfect zijn zelfs
HR
HR
Hij is fijn.
HR
HR

ziege maar ook zagge
WK Ster

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003

Veel beter dan wat we nu hebben!
HR
HR

Keith
Toeschouwer

Reg.: 4 maart 2006

Ze zijn allemaal mooier dan wat het nu is. Helaas voelen de merken te veel de neiging zich te onderscheiden in plaats van gewoon een rood-wit gestreept shirt te maken. Kunnen we niet ruilen met Sparta? Al hebben zij iets op de rug wat van de UEFA niet mag, en misschien is dat wel terecht.
HR
HR

KevinNummer8
Talent jeugd PSV

Uit: Keldonk
Vak: West - LL
Reg.: 8 november 2015

Ik vind het (de laatste versie) shirt helemaal mooi.
HR
HR

Magic666

Uit: Noordwijk
Reg.: 30 september 2010

mag ik dan toch ff azijn pissen?

Het Umbro en PSV logo... die lopen door de banen heen. Misschien mooier om die in één baan te hebben?
HR
HR

Paulus PSV

Uit: Schagen
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 8 juli 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2017 om 14:11:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: paulhoosemans@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Jordannnr: kun je een voorbeeld maken met doorgetrokken banen? (door energie direct heen dus)
Zoals hier boven van het voorbeeld met Fly Emirates?
HR
HR

KevinNummer8
Talent jeugd PSV

Uit: Keldonk
Vak: West - LL
Reg.: 8 november 2015

forumillustratie

Ik denk niet dat je nog actief bent, maar mocht je dit lezen zou je dan van dit shirt een PSV versie kunnen maken Jordan? (rood i.p.v. blauw en de toepasselijke sponsers).
HR
HR

Ardbeg
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 25 oktober 2010

jordannnnr schreef:

Mijn idee voor het shirt voor het seizoen 17/18, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

(plaatje)
HR
Dit is bijna hetzelfde als nu.
HR
HR

psvelona
Toeschouwer

Reg.: 5 juni 2012

Aangezien mijn vorige shirtontwerpen goed zijn ontvangen (fly erimirates shirts) ben ik nogmaals aan het knutselen gegaan.

Als je het mij vraagt zou ik PSV graag zien voetballen in deze klassieke shirts. Geen poespas met felle 'on-psv'se' kleuren en gekke patronen, maar kleuren die verwijzen naar onze geschiedenis qua kleurgebruik in de tenue's. De shirts zijn ook gebasseerd op een Umbro voetbaltenue, dus het zou bij wijze van exact op deze manier uitgevoerd kunnen worden.

Beter dan wat we tot nu toe hebben gehad.. toch??

forumillustratie
HR
HR

QuVist
Toeschouwer

Reg.: 24 juni 2009

Mooi uitgewerkt! Kreeg bij het thuisshirt meteen het gevoel van een Ajax/Feyenoord combinatie en dat zit me vanzelfsprekend niet helemaal lekker. Naar mijn inziens mist er echt een rode lijn voor de herkenbaarheid van PSV:)

Ontwerp van het uitshirt mag wat mij betreft naar de drukker.

psvelona schreef:

Aangezien mijn vorige shirtontwerpen goed zijn ontvangen (fly erimirates shirts) ben ik nogmaals aan het knutselen gegaan.

Als je het mij vraagt zou ik PSV graag zien voetballen in deze klassieke shirts. Geen poespas met felle 'on-psv'se' kleuren en gekke patronen, maar kleuren die verwijzen naar onze geschiedenis qua kleurgebruik in de tenue's. De shirts zijn ook gebasseerd op een Umbro voetbaltenue, dus het zou bij wijze van exact op deze manier uitgevoerd kunnen worden.

Beter dan wat we tot nu toe hebben gehad.. toch??

(plaatje)
HR
HR
HR

Rosmalen
Vaste waarde PSV 1

Uit: Rosmalen
Vak: Noord - TT
Reg.: 14 april 2002

Het witte uitshirt is echt vet! Thuis mis ik de drie rode banen, verder top! Gewoon zo simpel mogelijk.
HR
HR

psvelona
Toeschouwer

Reg.: 5 juni 2012

Ik kan me vinden in jullie opmerkingen.
Bijgaand een opzetje met meerdere strepen voor het ultieme psv gevoel ;).

forumillustratie
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » Design Forum » Idee thuisshirt 17/18

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.