| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
Peejay Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen Vak: Noord - S Posts: 2940 Reg.: 11 januari 2002 | We kunnen veel willen, maar als Man City of welke andere club het bedrag, wat in de clausule van Farfan staat, en Farfan wil naar die club, dan gaat hij voor dat bedrag weg.
Dat is nog een erfenis van 'heilige' van Raaij, maar er werd destijds gezegd dat de spelers met die clausule anders niet gekomen waren.
Of dit laatste waar is, weet ik niet en kan ik ook niet beoordelen.
|
|
|
Het Kanon Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2006
Vak: - Posts: 2328 Reg.: 13 maart 2000 | Farfan heeft tussentijds zijn contract verlengd, waarbij zijn ontsnappingsclausule verhoogd is (16 miljoen werd vaak genoemd). Dus dit ligt niet aan Van Raaij.
Manchester City kan die 16 miljoen zonder met de ogen te knipperen op tafel leggen en dan is de keuze aan Farfán zelf. Ambitieuze club, goeie trainer, veel geld en goede medespelers. Hier heeft-ie Koeman die hem op links pleurt, da´s ook niet alles.
[Dit bericht is veranderd door Het Kanon (op 29 oktober 2007 12:53:03).]
|
|
|
Liquid Tension Aanstormend talent
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 121 Reg.: 30 maart 2004 |
quote: Het Kanon schreef:
Farfan heeft tussentijds zijn contract verlengd, waarbij zijn ontsnappingsclausule verhoogd is (16 miljoen werd vaak genoemd). Dus dit ligt niet aan Van Raaij.
Manchester City kan die 16 miljoen zonder met de ogen te knipperen op tafel leggen en dan is de keuze aan Farfán zelf. Ambitieuze club, goeie trainer, veel geld en goede medespelers. Hier heeft-ie Koeman die hem op links pleurt, da´s ook niet alles.
Enn aantal jaar geleden 'pleurde' Hiddink Farfan toch ook op links, met Park op rechts en Lange Jan in de spits, of waren dat mijn ogen die me probeerde te bedriegen. Zo'n gekke gedachte was dat dus niet van Koetje, afgekeken bij de meester zullen we maar zeggen.
Verder vind ik 16 miljoen voor Farfan op dit moment geen verkeerd bedrag. Want zoveel heeft hij nog niet laten zien dit seizoen. Als dat niet snel verbeterd raak je hem straks ook aan de straatstenen niet kwijt. Want ik neem aan dat Farfan ook ambities heeft en het dus allerminst vanzelfsprekend is dat hij volgend seizoen nog zoveel zin heeft om bij PSV te spelen.
|
|
|
JoeyZaza Meervoudig international Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 657 Reg.: 23 november 2004 | 16 miljoen is zeker een acceptabel bedrag maar zou het jammer vinden als hij in de winterstop al vertrekt. Komende zomer geen probleem maar het is maar weer de vraag hoe we dat in de winterstop snel op gaan vangen (perez kan natuurlijk naar links als afellay weer terug is maargoed het gaat wel lekker nu zoals het is).
Ik denk trouwens niet dat City (sportief) een stap hoger is voor Farfan dus denk ook niet dat hij staat te springen om te tekenen en liever het seizoen hier afmaakt met europees voetbal en een eventuele 4e titel in 4 jaar 
|
|
|
Het Kanon Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2006
Vak: - Posts: 2328 Reg.: 13 maart 2000 |
quote: Liquid Tension schreef:
(...)
Enn aantal jaar geleden 'pleurde' Hiddink Farfan toch ook op links, met Park op rechts en Lange Jan in de spits, of waren dat mijn ogen die me probeerde te bedriegen. Zo'n gekke gedachte was dat dus niet van Koetje, afgekeken bij de meester zullen we maar zeggen.
Dat werkte ook niet, waarna Farfan en Park meestal van flank wisselden al tijdens de wedstrijd. Daarna gingen zowel Farfán, Park als het elftal een stuk beter spelen. Als dat seizoen één ding geleerd heeft, is het dat Farfán niet op links hoort te staan.
|
|
|
weske Bankzitter
Uit: Oss Vak: Noord - T Posts: 180 Reg.: 19 februari 2005 | Als ie al een beetje ambitieus is blijft tie bij PSV tot er een echte grote club komt. Als ie bij City speelt komt tie daar echt niet meer zo maar weg met al dat geld. Hier kan ie in de champions leage laten zien hoe goed hij is.

|
|
|
pauldejong Toeschouwer
Uit: groningen Vak: - Posts: 9 Reg.: 21 januari 2003 | Strik eromheen, zo ongeveer 14 miljoen vangen en wegwezen!
Zo'n toegevoegde waarde is hij dit seizoen niet en anders loopt ie straks voor 0 de deur uit. Bovendien genoeg interne oplossingen. Eventueel voor die 14 miljoen wel weer vervanger te halen, maar vergeet ook niet de talentjes Reis en Zeefuik. Die verdienen ook wel een kans achter Koef, Danko, Perez.
|
|
|
bsoers Vaste waarde in elftal
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 426 Reg.: 16 april 2005 | Beste spits die we hebben. Als hij vertrekt voor 14 miljoen en PSV investeerd dit bedrag in de winterstop voor een goede centrale verdedige ben ik wel tevreden ondanks het verlies van Farfan. Maja dan loop je de ontwikkeling van Da Costa / Marcellis in de weg... alles heeft zijn nadelen. Of Salcido op links en Zonneveld erlangs, ik zie Salcido liever in het centrum spelen...
|
|
| Pool: 3747e | MotM: - | Battle-rating: 1.455,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Philips Sport Vereniging Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 837 Reg.: 19 oktober 2003 |
quote: Hier kan ie in de champions leage laten zien hoe goed hij is.
En dat is nou juist het podium waar het hem (bijna) nooit lukt. Heeft tot op heden maar bar weinig gescoord in CL wedstrijden. Verder is zijn spel in deze wedstrijden ook niet altijd om over naar huis te schrijven.
Maar we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat Farfan afgelopen week pas 23 jaar is geworden. PSV moet dus maar overwegen of het geld het waard is wat uiteindelijk geboden is. 14 Miljoen in mijn ogen niet maar wanneer we richting 18 miljoen gaan zou ik het zeker overwegen om hem te laten gaan.
|
|
|
GabyMaster Aanstormend talent
Uit: Hengelo Vak: - Posts: 126 Reg.: 20 oktober 2006 | 15 miljoen verkopen en dan Alves in de winterstop halen, hij wil liever naar PSV dan AZ.
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1275 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: GabyMaster schreef:
15 miljoen verkopen en dan Alves in de winterstop halen, hij wil liever naar PSV dan AZ.
Een speler met zo'n mentaliteit hoef ik nooit in een PSV-shirt te zien.
Verkoop dan Farfan en haal die Hongaar in de winterstop. Dan is er nog geld over om eventueel te kijken naar een verdediger (wil je Europees wat bereiken) en je de jongen dan al de tijd kan geven om te wennen. Spitsen hebben dan we genoeg met Lazovicz, Koevermans, Reis, Zeefuik en dan eventueel die Hongaar.
|
|
|
DeventerKoek6 Aanstormend talent
Uit: DEVENTER Vak: Oost - X Posts: 128 Reg.: 26 augustus 2003 | Nee Farfan loopt er altijd lekker gemotiveerd bij met zijn overtollige vet! Ik denk inderdaad voor een miljoentje of 15 verkopen alleen dan wel liever aan het eind van het seizoen! 
|
|
|
Bommel4ever Internationale topspeler
Uit: Nederweert Vak: Noord - U Posts: 1071 Reg.: 17 februari 2003 |
quote: DeventerKoek6 schreef:
Nee Farfan loopt er altijd lekker gemotiveerd bij met zijn overtollige vet! Ik denk inderdaad voor een miljoentje of 15 verkopen alleen dan wel liever aan het eind van het seizoen! 
Farfan is een bonk spieren en het moet toch minimaal een Babelachtig bedrag zijn 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8726 Reg.: 19 december 1999 |
Nee Farfan loopt er altijd lekker gemotiveerd bij met zijn overtollige vet! Ik denk inderdaad voor een miljoentje of 15 verkopen alleen dan wel liever aan het eind van het seizoen! 
Keer naar Hans Anders jij!
|
|
|
Simply The Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 688 Reg.: 8 januari 2007 |
Vet?? Nou volgens zul je toch beter moeten kijken en dan zul je zien dat dat allemaal spieren zijn.
Als Farfán vertrekt, dan hoop ik niet dat dat al in de winterstop zal zijn, al denk ik dat Farfán zelf zo niet is.
Als ze hem verkopen zeker niet minder dan 15 miljoen.
|
|
|
BenZ Bankzitter
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 234 Reg.: 28 september 2005 |
Ik kan je één ding vertellen en dat is dat farfan echt geen overtollig vet heeft
On Topic:
Ik vind Farfan sowieso een betere speler dan Babel maar Farfan mag dan weer voor 15 miljoen weg, PSV moet eens ophouden met Sinterklaas te spelen!
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3029 Reg.: 6 december 2003 |
quote: JoeyZaza schreef:
16 miljoen is zeker een acceptabel bedrag maar zou het jammer vinden als hij in de winterstop al vertrekt. Komende zomer geen probleem maar het is maar weer de vraag hoe we dat in de winterstop snel op gaan vangen (perez kan natuurlijk naar links als afellay weer terug is maargoed het gaat wel lekker nu zoals het is).
Ik denk trouwens niet dat City (sportief) een stap hoger is voor Farfan dus denk ook niet dat hij staat te springen om te tekenen en liever het seizoen hier afmaakt met europees voetbal en een eventuele 4e titel in 4 jaar 
16miljoen is net acceptabel misschien proberen er nog 18 van te maken, maar als er een clausule in staat dan is dat ook prima. Helaas maar waar toch iets waar we de laatste jaraen mee hebben leren leven!
Er zou wanneer Farfan oor zoveel geld vertrekt ook voordeel voor PSV kunnen ontstaan: HIerdoor heeft PSV nog maar 3 volwaardige aanvallers in de selectie: Perez/Lazovic/KOevermans en Perez als enige die wanneer je 433 speetl op links kan spelen.
Hierdoor wordt Aissati zonder twijfel 2de man achter Affelay op het middenveld en aangezien Ibi otch nogal een s geblesseerd raatk is een Aisssati daaar achter die speelminuten krijgt ook blij env erlengt hij hopelijk zijn contract met 5 jaar!
Ook kan PSV voor het geld van Farfan een nieuwe aanvaller en centrale verdediger halen. Maar dan moet in mijn ogen ook een centtrale verdediger eerst vertrekken met: Slacido, Addo, Marcellis, Da Costa, Rajkovic, Alcides hebben we al 7 spelers die centraal uit de voeten kunnen. Waarvan de laatste sowiezo niet goed genoeg is en de een na laatste helaas telkens geblesserd is en de laatste twee allebei gehuurd zijn. Dus PSV kan geen winst(is immers niet van de categorie ALEX) uit deze jongen halen!
[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 30 oktober 2007 11:44:59).]
|
|
|
RosMaster Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 731 Reg.: 1 maart 2000 | Kezman wil weg bij Fener, wellicht een optie.....
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 6191 Reg.: 10 april 2002 |
quote: RosMaster schreef:
Kezman wil weg bij Fener, wellicht een optie.....
Wellicht verkeerde topic
Ik blijf erbij dat Farfan van mij weg mag maar wel tegen een goed bedrag. Liever niet want ik vind hem nog steeds een van de beste PSV-ers maar als PSV aan de selectie wil blijven bouwen dan moet je af en toe je beste speler voor veel geld verkopen.
|
|
|
Rickardoko Meervoudig international
Uit: Kollum Vak: - Posts: 742 Reg.: 9 juli 2006 | Farfan kan voor 14 miljoen weg omdat dat in zijn contract staat. Mocht Farfan toch vertrekken dan is er maar 1 opvolger mogelijk en dat is Afonso Alves alhoewel ik niet zo fan van hem ben.
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 564 Reg.: 3 oktober 2007 |
Overtollig vet? Deze kerel heeft tenminste massa, in tegenstelling tot een hoop andere schrale jankerds..
En wat ving Ajax voor die overschatte Babel? 17 miljoen?
Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat Farfan minder oplevert? Onvoorstelbaar!
En Alves? Zijn we helemaal gek geworden? Zodra de eerste de beste B-club komt die hem meer wil betalen, begint ie weer te huilen, de werkweigeraar...
|
|
|
ibi Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 109 Reg.: 29 augustus 2005 | Inmiddels wordt ook gemeld dat Manchester City serieuze belangstelling heeft voor Alves. Lijkt me sterk dat ze beide spitsen willen halen.
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3330 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: ibi schreef:
Inmiddels wordt ook gemeld dat Manchester City serieuze belangstelling heeft voor Alves. Lijkt me sterk dat ze beide spitsen willen halen.
De clubs zijn rond. Alves vertrekt in de winterstop. Dus Farfan blijft.
|
|
|
Captain(C) Vedette
Uit: Best Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1463 Reg.: 17 januari 2004 | Als Farfán wat geld wil opbrengen na dit seizoen moet hij toch echt iets beter gaan spelen..
Hij is gelukkig alweer een beetje op de weg terug.
Hopelijk peert hij er morgen tegen heerenveen er een paar in
|
|
|
Amaru Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 469 Reg.: 18 januari 2007 |
quote: Als Farfán wat geld wil opbrengen na dit seizoen moet hij toch echt iets beter gaan spelen..
Eens, en zonder Koetje maar met een trainer met "verstand" zie ik wel gebeuren omdat Farfan i.m.o. een fantastische aanvaller is. Hij is vaak gebruikt op links en in de spits maar is voor PSV de ideale rechteraanvaller!! Een sterke sleurende spits die 2 man bezig houdt (Koevermans?!?) en een uitstekende linksbuiten die z'n mannetje bezig kan houden is voor Farfan buitengewoon belangrijk aangezien hij z'n mannetje wel voorbij kan met een gevaarlijke voortzetting.
Overigens zou ik het niet al te vervelend vinden als Farfan ook na dit seizoen blijft 
|
|
|