PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Jefferson Farfán (deel 2)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 80 »

Poster
Topic: Jefferson Farfán (deel 2) 
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 8 november 2007 om 13:07:46.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsjah, na Heerenveen zei Wouters nog dat Farfán nog altijd niet volledig is hersteld van zijn enkelblessure en nog bang is. Waarom speelt ie dan keer op keer in de basis?

Farfán is met afstand de beste aanvaller in de selectie van PSV, maar dan moet hij wel volledig fit zijn. Aan een halffitte of bange speler heb je niets.
 Help mods!
Pool: 1213eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-5-1
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 8 november 2007 om 13:15:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geweldig al 2 goals poeh poeh...
Jongen hij is het gewoon kwijt momenteel en hij vormt momenteel geen enkel gevaar voor welke verdediging dan ook.
Lees nou eerst eens. Ik beweer namelijk nergens dat hij in vorm is. Ik zeg enkel dat jouw claim over zijn vrije trappen onjuist is. Dat hij verder niet goed speelt zie ik ook wel. Maar daar ging de hele discussie niet over...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
randstedeling
Aanstormend talent

Uit: Delft
Reg.: 18 maart 2006
Gepost op 8 november 2007 om 15:55:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2005/2006 was het seizoen van Farfan. Kan me Schalke-uit nog wel herinneren, dat ze telkens twee man op Farfan hadden gezet. Hij kwam er nog regelmatig doorheen. En natuurlijk die mooie knal tegen AC Milan.

Zo dwingend als in die periode heb ik hem niet meer zien spelen. Hopen dat het nog komt.

[Dit bericht is veranderd door randstedeling (op 8 november 2007 15:55:25).]
 Help mods!
Pool: 1251eMotM: -Battle-rating: 1.385,0VoVo: -Opstelling: incompleet
weske
Bankzitter

Uit: Oss
Vak: Noord - T
Reg.: 19 februari 2005
Gepost op 8 november 2007 om 16:09:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij zo blijft spelen kan je hem beter voor een grote zak centen verkopen. PSV heeft op veel plaatsen versterking nodig.
 Help mods!
Pool: 2885eMotM: -Battle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 8 november 2007 om 16:45:37.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zet Farfan eens rondom Koevermans. Ik weet 100% dat hij dan al stukken beter gaat spelen.

Zelfde verhaal voor Lazovic. Farfan en Lazovic samen gaat in mijn ogen nooit werken. Die 2 zijn te veel hetzelfde....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Nilis the Legend
Legende

Uit: Middelharnis
Vak: Oost - X
Reg.: 3 juni 2002
Gepost op 8 november 2007 om 16:47:00.       MSN: aadalmi@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Zet Farfan eens rondom Koevermans. Ik weet 100% dat hij dan al stukken beter gaat spelen.

Zelfde verhaal voor Lazovic. Farfan en Lazovic samen gaat in mijn ogen nooit werken. Die 2 zijn te veel hetzelfde....

Helemaal mee eens....zowieso Koef in de basis!!!

Help mods!
Pool: 1685eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 8 november 2007 om 23:42:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan met Koevermans wil ik wel eens een tijdje aanzien. Ben Lazovic na zijn eerste serie van kansen even beu. Niet negatief bedoeld maar hij brengt het niet. Evenals Farfan het nu niet brengt. Mss speelt Farfan wel beter zonder Lazovic. Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is proberen.
 Help mods!
Pool: 1479eMotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
VTI
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 9 november 2007 om 00:40:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfán is veel langzamer geworden. De oude Farfan had met zijn snelheid en hoge handelingssnelheid een erg gevaarlijk wapen in de vijandelijke 16, deze Farfan mist dat compleet. Bovendien speelt hij absoluut niet in teambelang. Wat mij betreft mag hij eventjes op de bank bij Jong PSV om hem te motiveren.
 Help mods!
Pool: 1802eMotM: -Battle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 9 november 2007 om 10:22:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het probleem is dat Farfan en Lazovic elkaar niet begrijpen en elkaar daardoor niet vinden. Ik denk dat je altijd Koevermans op moet stellen met 1 van deze 2. Die zijn meer complementaire dan Farfan en Lazovic.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 9 november 2007 om 10:38:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

Het probleem is dat Farfan en Lazovic elkaar niet begrijpen en elkaar daardoor niet vinden. Ik denk dat je altijd Koevermans op moet stellen met 1 van deze 2. Die zijn meer complementaire dan Farfan en Lazovic.

Als deze conclusie nu nog steeds niet is getrokken binnen PSV vind ik het toch echt wel getuigen van grote vormen van amateurisme. Ik begrijp het allang niet meer binnen PSV.
 Help mods!
Pool: 2813eMotM: -Battle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 9 november 2007 om 11:14:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Als deze conclusie nu nog steeds niet is getrokken binnen PSV vind ik het toch echt wel getuigen van grote vormen van amateurisme. Ik begrijp het allang niet meer binnen PSV.

Dat moet dan na afgelopen woensdag zijn want toen stonden ze nog samen in de spits.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
keesjansma3
Bankzitter

Reg.: 6 april 2005
Gepost op 9 november 2007 om 11:27:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan is duidelijk nog niet 100%.

Ik hoop dat ie niet zo'n zaak word als bij Salcido.
Die zei dat die gedwongen werdt om te spelen met een blessure.

Goed voor onze reputatie in south america.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 9 november 2007 om 11:34:38.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VTI schreef:

Farfán is veel langzamer geworden. De oude Farfan had met zijn snelheid en hoge handelingssnelheid een erg gevaarlijk wapen in de vijandelijke 16, deze Farfan mist dat compleet. Bovendien speelt hij absoluut niet in teambelang. Wat mij betreft mag hij eventjes op de bank bij Jong PSV om hem te motiveren.

De oude Farfan had met Kone een geweldige bliksemafleider die altijd 2 of zelfs 3 man bezighield. Daardoor had Farfan de ruimte. Tegenwoordig is Farfan de man met dubbele dekking. Als Lazovic én Koevermans spelen, zie je ook direct dat er minder bewaking op Farfan staat en dan is Farfan (en PSV) gevaarlijker. Farfan ligt gewoon aan de ketting, wedstrijd in wedstrijd uit en daardoor raakt hij ook niet in vorm. Farfan is niet degene die veranderd is. Het team om hem heen is veranderd en daar is zijn spel het slachtoffer van.

De verkoop van Kone is in mijn ogen ook 1 van de grootste blunders die PSV gemaakt heeft in de afgelopen jaren.
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 123e / 186e / 85eOpstelling: 4-3-3
Gonzalez
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Noord - RR
Reg.: 1 april 2001
Gepost op 9 november 2007 om 14:06:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

De oude Farfan had met Kone een geweldige bliksemafleider die altijd 2 of zelfs 3 man bezighield. Daardoor had Farfan de ruimte. Tegenwoordig is Farfan de man met dubbele dekking. Als Lazovic én Koevermans spelen, zie je ook direct dat er minder bewaking op Farfan staat en dan is Farfan (en PSV) gevaarlijker. Farfan ligt gewoon aan de ketting, wedstrijd in wedstrijd uit en daardoor raakt hij ook niet in vorm. Farfan is niet degene die veranderd is. Het team om hem heen is veranderd en daar is zijn spel het slachtoffer van.

De verkoop van Kone is in mijn ogen ook 1 van de grootste blunders die PSV gemaakt heeft in de afgelopen jaren.

Een goede spits laat zich niet aan de ketting leggen meerdere wedstrijden achter elkaar maar zorgt ervoor dat hij ongrijpbaar is en op het juiste moment op de goede plaats staat voor de goal. Farfan komt helaas gewoon kwaliteit te kort en dat is het beste zichtbaar in de uitwedstrijden van PSV in de competitie waar hij bijna nooit een goal maakt en in de CL waar hij helemaal nooit indruk kan maken op wat voor manier dan ook.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.414,5VoVo: -Opstelling: incompleet
psvinwenen
Legende
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2007

Uit: wenen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 9 november 2007 om 14:17:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat het bij Farfan veel meer ermee te maken heeft met 2 punten:

- Hij is sinds de zomer nooit 100% fit geweest.
- Hij voelt voor het eerst concurrentie in zijn nek nu er 2 aanvallers voor 13+ mln. zijn gekocht. Hij is ook niet stom en weet dat als ie binnenkort (behalve zijn vrije trappen) niet begint te scoren, er een moment gaat komen dat hij de plaats van Koef op de bank gaat innemen. Kan invloed op het koppie hebben...
 Help mods!
Pool: 185eMotM: -Battle-rating: 2.172,8 (daag uit)VoVo: 274e / 754e / 113eOpstelling: 4-4-2
Just_Waal
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 15:16:05.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gonzalez schreef:

(...)

Een goede spits laat zich niet aan de ketting leggen meerdere wedstrijden achter elkaar maar zorgt ervoor dat hij ongrijpbaar is en op het juiste moment op de goede plaats staat voor de goal. Farfan komt helaas gewoon kwaliteit te kort en dat is het beste zichtbaar in de uitwedstrijden van PSV in de competitie waar hij bijna nooit een goal maakt en in de CL waar hij helemaal nooit indruk kan maken op wat voor manier dan ook.

Kun jij niet lezen?
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 123e / 186e / 85eOpstelling: 4-3-3
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 9 november 2007 om 15:18:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:
Kun jij niet lezen?

Dat kan eerder van jou gezegd worden, aangezien Gonzalez op jouw woorden reageert en daarbij zinnige opmerkingen maakt.

Al ben ik het niet met hem eens dat Farfan kwaliteit tekort komt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Gonzalez
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 15:37:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Baseman schreef:

Een echte topper maakt het verschil in de belangrijke wedstrijden en dat zijn de wedstrijden in de CL (pas 3 goals in 4 seizoenen CL!) en de topwedstrijden in de competitie. In deze wedstrijden laat Farfan in mijn ogen gewoon te weinig zien. Farfan is een redelijk goede speler met kwaliteiten zoals zijn vrije trap. Ik zie hem echter nooit een topper worden die ooit voor veel geld naar een echte grote topclub zal gaan wat wel de wens van Farfan is.

Mocht er in de winterstop een club komen die een bod van tussen de 10 en 15 miljoen euro op tafel legt dan mag hij van mij per direct vertrekken. Ik had ook liever gezien dat Farfan verkocht wat afgelopen zomer dan Kone!

[Dit bericht is veranderd door Gonzalez (op 9 november 2007 15:47:45).]
 Help mods!
Just_Waal
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 15:47:53.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Baseman schreef:

(...)

Dat kan eerder van jou gezegd worden, aangezien Gonzalez op jouw woorden reageert en daarbij zinnige opmerkingen maakt.

Ik zeg helemaal nergens dat Farfan een goede spits is, dus waar reageert hij dan op?

Ik zeg dat Farfan niet veranderd is. Farfan is dezelfde spits gebleven, alleen tegenwoordig, zonder Kone, krijgt hij dubbele of drievoudige dekking. Daar is Farfan de spits niet voor en dat is hij ook nooit geweest. Farfan is 1-tegen-1 een topspits, maar niet met hele strakke dubbele dekking. Dat is altijd zo geweest, alleen werden zijn tekortkomingen gemaskeerd, doordat Kone altijd een paar man bezighield. De kritiek moet er niet zijn op Farfan, maar op degene die er verantwoordelijk voor zijn dat Farfan zo slecht rendeert: de (voormalige) technische leiding van PSV dus

Nogmaals: Farfan is dezelfde spits als in 05/06. Alleen tóen hadden we Kone.

Vraagje: Waarom denk je dat de aanval van PSV zo dramatisch was dit voorjaar?
 Help mods!
randstedeling
Aanstormend talent

Uit: Delft
Reg.: 18 maart 2006
Gepost op 9 november 2007 om 15:53:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vennegoor moeten we in '05/'06 ook niet vergeten. Die sleurde ook heel wat verdedigers mee.
 Help mods!
Pool: 1251eMotM: -Battle-rating: 1.385,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Just_Waal
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 16:02:36.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
randstedeling schreef:

Vennegoor moeten we in '05/'06 ook niet vergeten. Die sleurde ook heel wat verdedigers mee.

Klopt ja.

In 05/06 Vennegoor én Koné, in 06/07 alleen nog Koné.

Farfan versloeg bijna altijd zijn linksback, waarna het veld compleet open lag aan de rechterkant. Tegenwoordig staan er dan nóg twee.
 Help mods!
Gonzalez
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 16:11:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We moeten nu niet gaan zeggen dat Farfan dit jaar helemaal alleen in de spits staat wanneer hij speelt. Tot op heden heeft hij altijd de steun gehad van Lazovic en/of Koevermans samen met Perez en die trekken ook wat tegenstanders mee. Ook met Kone, Vennegoor of wie dan ook heeft Farfan toch maar heel zeldzaam indruk kunnen maken in de CL.

Een topspeler is in mijn ogen ook niet afhankelijk van andere medespelers en ik denk dan aan een Kuijt bij Feyenoord en een van Nistelrooij in zijn PSV-tijdperk die nog slechtere spelers om zich heen hadden dan dat Farfan nu heeft.

[Dit bericht is veranderd door Gonzalez (op 9 november 2007 16:16:14).]
 Help mods!
spotprijs
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 9 november 2007 om 16:17:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gonzalez schreef:

Een topspeler is in mijn ogen ook niet afhankelijk van andere medespelers en ik denk dan aan een Kuijt bij Feyenoord en een van Nistelrooij in zijn PSV-tijdperk die nog slechtere spelers om zich heen hadden dan dat Farfan nu heeft.

Mompelt iets over Kalou, Castelen, Nilis...
 Help mods!
Pool: 1040eMotM: -Battle-rating: 1.362,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Just_Waal
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 16:18:24.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gonzalez schreef:

We moeten nu niet gaan zeggen dat Farfan dit jaar helemaal alleen in de spits staat wanneer hij speelt. Tot op heden heeft hij altijd de steun gehad van Lazovic en/of Koevermans. Ook met Kone, Vennegoor of wie dan ook heeft Farfan toch maar heel zeldzaam indruk kunnen maken in de CL.

Waar zeg ik dat Farfan een topspits is? Net vond ik het een goede spits, nu alweer een topspits. Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond. Je begint een nieuw betoog over het fenomeen topspits, dat mag hoor, maar quote mij dan niet, want het heeft nul komma niks met mijn post te maken.

Aan alle critici zeg ik alleen dat Farfan niet veranderd is, niets meer. Ik verdedig Farfan niet en gezien zijn matige vorm, wil ik dat ook helemaal niet. Maar mensen die roepen dat deze Farfan slechter is dan twee jaar terug en het al over 'de oude Farfan' hebben, snappen het niet helemaal, in mijn ogen dan.

Wil jij gaan beweren dat Lazovic minimaal 2 man bezighoudt. Hij houdt nog niet eens 1 man bezig. Koevermans heeft enkel als sub gespeeld, maar met Koevermans (3 spitsen) in het veld, zie je dat zowel Farfan als het team beter renderen. Jammer vind ik alleen dat Koevermans en Lazovic samen net zoveel brengen als Kone alleen. En dan te bedenken dat we voor deze inruilactie verlies hebben geleden: onbegrijpelijk beleid wat mij betreft.
 Help mods!
Gonzalez
Legende

Gepost op 9 november 2007 om 16:19:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
spotprijs schreef:

(...)

Mompelt iets over Kalou, Castelen, Nilis...

Mompel ik over Koevermans, Kone, Vennegoor, Park en dan nog maar te zwijgen wat er achter Farfan staat in tegen stelling tot spelers die v Nistelrooij en Kuijt achter zich hadden staan in hun team destijds.
 Help mods!

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk