PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Jefferson Farfán (deel 2)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 80 »

Poster
Topic: Jefferson Farfán (deel 2) 
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 27 november 2007 om 23:35:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan speelde beter dan Lazovic. Jammer dat Jeff minder krediet heeft bij velen hier.
 Help mods!
Pool: 1479eMotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
pi
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 28 november 2007 om 08:56:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
haaimethenk schreef:

Farfan speelde beter dan Lazovic. Jammer dat Jeff minder krediet heeft bij velen hier.

Farfan mag Lazovic toch wel bedanken voor zijn goal. Omdat Lazovic heel slim de verdediger blokte, kon Farfan kruisen en scoren!

[Dit bericht is veranderd door pi (op 28 november 2007 08:56:53).]
 Help mods!
Pool: 894eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2659e / 1996e / 2606eOpstelling: 4-4-2
hektiano
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 28 november 2007 om 09:53:02.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pi schreef:

(...)

Farfan mag Lazovic toch wel bedanken voor zijn goal. Omdat Lazovic heel slim de verdediger blokte, kon Farfan kruisen en scoren!

Blabla
Natuurlijk netjes van Lazovic, maar Farfan deed erg z'n best en uiteindelijk heeft hij het net gevonden. Positief.

Farfan heeft 3 seizoenen goed gepresteerd bij onze club, dus wat dat betreft heeft hij recht op een basisplaats. Dus ook wanneer het even minder gaat, de doelpunten komen echt wel weer.
 Help mods!
Pool: 375eMotM: -Battle-rating: 1.683,6 (daag uit)VoVo: 258e / 935e / 235eOpstelling: 4-4-2
Jeronimo91
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 21 november 2007
Gepost op 28 november 2007 om 10:20:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hektiano schreef:

(...)

Blabla
Natuurlijk netjes van Lazovic, maar Farfan deed erg z'n best en uiteindelijk heeft hij het net gevonden. Positief.

Farfan heeft 3 seizoenen goed gepresteerd bij onze club, dus wat dat betreft heeft hij recht op een basisplaats. Dus ook wanneer het even minder gaat, de doelpunten komen echt wel weer.

Ohh ja dus omdat hij er vorige seizoenen een hoop heeft ingeschoten laten we hem nu gewoon staan?????
Laten we Koevermans gewoon op de bank zitten, ook al schopt die de kansen er WEL in.
Halen we gewoon een paar punten minder toch..we hadden toch een grote voorsprong vorig jaar.
Onzin dus, de beste moet gewoon spelen en Farfan moet maar weer zorgen dat hij de beste wordt, maar nu is hij gewoon de 3e spits in mijn ogen.
 Help mods!
Pool: 1344eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 28 november 2007 om 10:20:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat dus ook jammer, dat mensen vergeten wat voor bijdrage Farfan heeft gedaan de afgelopen seizoenen, hij was nog onze topscorer vorig seizoen, heeft enkele hele belangrijke dingen gedaan. Hij zou gewoon meer krediet moeten krijgen hiervoor. Ook om het feit dat hij heeft gekozen voor een goede carriereplanning bij PSV en ook al vertrekt hij transfervrij, hij heeft ons heel erg weinig gekost en heel erg veel opgelevert. Hij heeft gewoon een goede kop en is altijd positief over PSV, ik ben trots op het feit dat hij ons shirt draagt. Blijft ie het hele seizoen aankloten, dan is dit natuurlijk een ander verhaal.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: incompleet
rikaarts
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Vak: Oost - W
Reg.: 20 augustus 2001
Gepost op 28 november 2007 om 10:29:57.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig heeft Farfan weer gescoord! Dit is goed voor zn zelfvertrouwen, dus dit kan hij heeel goed gebruiken!! Farfan is op dit moment niet in zn beste vorm, en daarom kan dit doelpunt veel voor hem betekeken! Ik vind dat Farfan altijd hard werkt en zoals Hiddink gister zei 'de verdediging' sloopt.. waardoor anderen kunnen profiteren!
Hopelijk kan Farfan naast het werken nu weer meer doelpunten gaan maken; om te beginnen komende zaterdag bij DeGraafschap!

Jefferson; come on!
 Help mods!
Pool: 1812eMotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: incompleet
hektiano
Vaste waarde in elftal

Gepost op 28 november 2007 om 10:29:58.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeronimo91 schreef:

(...)

Ohh ja dus omdat hij er vorige seizoenen een hoop heeft ingeschoten laten we hem nu gewoon staan?????

Niet 'gewoon'.
Wel verdient hij meer respect voor wat hij de afgelopen jaren voor 'ons' heeft betekend.

Op dit moment doen Lazovic en Koevermans het wellicht wat beter, maar Farfan moet wel de káns krijgen om zich weer in de basis te spelen.
 Help mods!
Pool: 375eMotM: -Battle-rating: 1.683,6 (daag uit)VoVo: 258e / 935e / 235eOpstelling: 4-4-2
pi
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 28 november 2007 om 11:01:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hektiano schreef:
Op dit moment doen Lazovic en Koevermans het wellicht wat beter, maar Farfan moet wel de káns krijgen om zich weer in de basis te spelen.

Mijn reactie betreffende die goal van gister:

Hiermee bedoel ik niet dat ik Lazovic beter is dan Farfan. Hiermee bedoel ik dat het een goede actie van Lazovic was.

Het lijkt me logisch dat Farfan meer krediet heeft dan Lazovic. Ik zie het liefste ook Koevermans met Farfan in de spits...
 Help mods!
Pool: 894eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2659e / 1996e / 2606eOpstelling: 4-4-2
hektiano
Vaste waarde in elftal

Gepost op 28 november 2007 om 11:53:46.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pi schreef:

(...)

Mijn reactie betreffende die goal van gister:

Hiermee bedoel ik niet dat ik Lazovic beter is dan Farfan. Hiermee bedoel ik dat het een goede actie van Lazovic was.

Het lijkt me logisch dat Farfan meer krediet heeft dan Lazovic. Ik zie het liefste ook Koevermans met Farfan in de spits...

Ah okee, mijn fout, heb het verkeerd geinterpreteerd.
Het was ook meer mijn bedoeling om in het algemeen te reageren, gezien de reacties van een aantal mensen.
 Help mods!
Jeronimo91
Jeugdspeler

Gepost op 28 november 2007 om 12:00:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hektiano schreef:

(...)

Niet 'gewoon'.
Wel verdient hij meer respect voor wat hij de afgelopen jaren voor 'ons' heeft betekend.

Tuurlijk moet hij de kans krijgen, maar niet in de basis.
Op dit moment zijn Koevermans en Lazovic beter dus moeten die starten. Farfan heeft tot aan nu steeds in de basis gestaan en niks klaargespeeld dus van mij mag hij nu lekker op de bank beginnen totdat hij weer z'n oude niveau heeft en dus beter is dan Koevermans en Lazovic.
 Help mods!
Moskva
Talentje

Reg.: 3 september 2007
Gepost op 28 november 2007 om 12:27:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeronimo91 schreef:

(...)

Op dit moment zijn Koevermans en Lazovic beter dus moeten die starten. Farfan heeft tot aan nu steeds in de basis gestaan en niks klaargespeeld dus van mij mag hij nu lekker op de bank beginnen totdat hij weer z'n oude niveau heeft en dus beter is dan Koevermans en Lazovic.

Het licht ook wel aan de wedstrijd en opstelling met wie je gaat spelen.
Tegen CSKA werd er met 2 spitsen op de counter gespeeld, Koevermans is dan niet goed te gebruiken omdat hij te langzaam is.

Dit weekend verwacht ik Koevermans wel weer in de basis, zou Lazovic keer rust geven.
Erg fijn is het in ieder geval dat we 3 spitsen op niveau hebben, dus dat je wat achter de hand hebt in verband met blessures.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 29 november 2007 om 17:49:16.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeronimo91 schreef:

(...)

Van bankzitten word zo'n speler echt niet beter hoor...
 Help mods!
kuiper
International

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 29 november 2007 om 18:00:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Van bankzitten word zo'n speler echt niet beter hoor...

Van een speler uit vorm in de basis word PSV niet beter...
 Help mods!
Pool: 343eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2117e / - / 1988eOpstelling: 3-4-3
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 29 november 2007 om 20:08:54.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kuiper schreef:

(...)

Van een speler uit vorm in de basis word PSV niet beter...

Farfan in de basis ongeacht zijn vorm is altijd een meerwaarde, zie ondere andere vrije trap AZ.
Zie ik Lazovic of Koevermans er niet zo 1,2,3 in leggen.
 Help mods!
YugoPFC
Regelmatige invaller

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 29 november 2007 om 20:35:24.       MSN: Partizan  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[edit mod] Besteed zorg aan je postings.

[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 30 november 2007 07:53:29).]
 Help mods!
Pool: 1010eMotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: 1509e / 107e / 1628eOpstelling: 4-3-3
moski
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Weert
Vak: Oost - X
Reg.: 23 augustus 2005
Gepost op 29 november 2007 om 20:42:42.         MSN: supermoski@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeronimo91 schreef:

(...)

Waar bazeer jij je uitspraken op? Farfan is in z'n huidige vorm nog een klasse beter dan Lazovic. Ik vind dat PSV een 2 spitsen systeem moet hanteren met Koevermans en Farfan. Koevermans is levensgevaarlijk als hij op de juiste manier gebruikt word. Farfan is altijd en overal dreigend en gevaarlijk ook al steekt hij op dit moment minder in vorm. Maar ondanks dat hij minder in vorm is is hij nog altijd gevaarlijker dan Lazovic!
 Help mods!
Pool: 1042eMotM: -Battle-rating: 1.472,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 29 november 2007 om 23:01:25.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
YugoPFC schreef:

(...)

dat is echt een heel slecht argument
ik heb liever spitsen die de hele wedstrijd lang te zien zijn en zeer dreigend is(Lazovic) of een spits die veel kansen binnen schiet en afmaakt (Koevermans) dan iemand die een vrije trap erinschiet en verder niet te zien is (ik heb het NIET over Farfan maar het is een voorbeeld)

en zoals ik al vaker zei ik heb het lieft Lazovic en Farfan in de basis, en Koevermans op de bank, dat klinkt heel hard maar Koevermans is in mijn ogen gewoon een invaller die idd een wedstrijd kan beslissen maar het makkelijkst als invaller (blijkt)

Lazovic heb je toch in feite ook niks aan, dreiging ok, rendament 0,0!
Als die vrije trap iedere keer de beslissende is heb ik graag zo'n spits erin dan dat iemand net zoals Lazovic/Kone die veel dreiging veroorzaakt maar niks erin legt.
 Help mods!
YugoPFC
Regelmatige invaller

Gepost op 29 november 2007 om 23:16:19.       MSN: Partizan  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[edit mod] Besteed zorg aan je postings.

[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 30 november 2007 08:20:26).]
 Help mods!
Pool: 1010eMotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: 1509e / 107e / 1628eOpstelling: 4-3-3
Jeronimo91
Jeugdspeler

Gepost op 30 november 2007 om 07:37:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
moski schreef:

(...)

Waar bazeer jij je uitspraken op? Farfan is in z'n huidige vorm nog een klasse beter dan Lazovic. Ik vind dat PSV een 2 spitsen systeem moet hanteren met Koevermans en Farfan. Koevermans is levensgevaarlijk als hij op de juiste manier gebruikt word. Farfan is altijd en overal dreigend en gevaarlijk ook al steekt hij op dit moment minder in vorm. Maar ondanks dat hij minder in vorm is is hij nog altijd gevaarlijker dan Lazovic!

Nou dat is HEEL erg simpel: Lazovic 5 doelpunten en Farfan 3 doelpunten. en dan heb ik het nog niet over de assists die Lazovic heeft gegeven. Bovendien zijn alle goals van Lazovic velddoelpunten, Farfan moet het momenteel alleen van z'n vrije trap hebben want verder komt hij nog geen lantaarnpaal voorbij en een vrije trap kan ook wel genomen worden door Perez of Affelay die kunnen dat zeker net zo goed.Dat zijn gewoon harde cijfers waaruit blijkt dat Lazovic OP DIT MOMENT veel gevaarlijker is dan Farfan.
Maar Farfan in vorm moet er natuurlijk altijd in staan, alleen op dit moment is hij gewoon niet in vorm.
 Help mods!
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 30 november 2007 om 21:01:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan is genialer en heeft meer overzicht dan Lazovic.

Dat het OOIT zover heeft moeten komen dat we moeten kiezen tussen Farfan en Lazovic.

Farfan-Koevermans maar eens een tijdje samen proberen. Ze lijken me samen prima aan te voelen. In een 4-4-2 is er dan mooi plaats voor een extra middenvelder.
 Help mods!
Pool: 1479eMotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
YugoPFC
Regelmatige invaller

Gepost op 1 december 2007 om 00:30:14.       MSN: Partizan  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
haaimethenk schreef:

Wat je hier zegt is zeer onterecht.
Ik denk dat iedereen op dit forum het diepste respect heeft voor Farfán, iedereen weet wat hij allemaal voor ons heeft gedaan.

Maar daarbij wil ik ook nog toevoegen dat ALS Farfán minder speelt we hem wat rust moeten geven en hem wat meer moeten aanmoedigen, dan komt het helemaal goed.
 Help mods!
JurgenKean
Bankzitter

Reg.: 15 december 2004
Gepost op 1 december 2007 om 07:26:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Farfan is genialer en heeft meer overzicht dan Lazovic.

Dat het OOIT zover heeft moeten komen dat we moeten kiezen tussen Farfan en Lazovic.

Farfan-Koevermans maar eens een tijdje samen proberen. Ze lijken me samen prima aan te voelen. In een 4-4-2 is er dan mooi plaats voor een extra middenvelder.
Helemaal mee eens maar ik vrees dat Lazovic (ook beetje wouters zn 'aankoop' omdat hij deel uitmaakte vd technische stad die hem haalde) nog wel een tijdje in de basis zal staan, gelukkig zal dat dadelijk bij Vergoossen en/of Stevens snel afgelopen zijn.
Farfan-Koevermans , bijna ideaal spitsenduo.
 Help mods!
Pool: 2881eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
KingAlex33
Toeschouwer

Reg.: 26 oktober 2007
Gepost op 1 december 2007 om 09:11:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JurgenKean schreef:

(...)

Helemaal mee eens maar ik vrees dat Lazovic (ook beetje wouters zn 'aankoop' omdat hij deel uitmaakte vd technische stad die hem haalde) nog wel een tijdje in de basis zal staan, gelukkig zal dat dadelijk bij Vergoossen en/of Stevens snel afgelopen zijn.
Farfan-Koevermans , bijna ideaal spitsenduo.

Hier ben ik ook bang voor! Lazovic is ook in mijn ogen een totaal verkeerde aankoop gebleken. Als je bij PSV in de spits speelt krijg je altijd kansen, dus zoveel heeft Lazo nog niet gescoord. Ik denk dat de combinatie Farfan-Lazo op de 1 of andere manier niet werkt, dus laten we koevermans maar eens opstellen t.o.v Lazovic.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
VTI
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 1 december 2007 om 16:50:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zonder hierbij direct op iemand te reageren, wat is het nut van iemand opstellen vanwege zijn bewezen waarde in het verleden als je duidelijk ziet dat hij op dit moment niet in vorm is? Waarom schreeuwen mensen om Jeff krediet te geven? Ik ben van mening dat als je met dit soort dingen begint, je moet accepteren dat jeugdspelers niet snel meer door zullen breken omdat we altijd en overal maar naar het krediet van mensen gaan kijken. Mijns inziens moet degene die op dat moment het beste is (vorm en kwaliteit in afweging nemende) spelen en hoef je daarbij niet te kijken naar krediet. Zo gaat dat bij de echte topploegen nara mijn mening sowieso overigens..
 Help mods!
Pool: 1802eMotM: -Battle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 1 december 2007 om 21:39:59.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vrijdag maar eens kijken wat Farfan - Koevermans als duo ons zal schenken.
 Help mods!

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk