| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2293 Reg.: 1 augustus 2006 | 3 wedstrijden op rij gescored (tegen Excelsior speelde hij niet). Het valt dus wel mee met de vormcrisis. Goed zo Jeff!
|
|
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1461 Reg.: 30 november 2007 | [edit mod] Besteed zorg aan je postings.
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 2 december 2007 07:24:53).]
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8704 Reg.: 15 januari 2002 | Ik vond het nog absoluut niet goed wat Farfan liet zien.
Z'n acties zijn veel te weinig dreigend, alsof er geen power meer in Farfan zit.
Die goal was goed, maar verder heb ik hem helaas niet op heel veel goeds kunnen betrappen.
|
|
|
Paganitzu Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 547 Reg.: 3 maart 2007 |
quote: driekes schreef:
Ik vond het nog absoluut niet goed wat Farfan liet zien.
Z'n acties zijn veel te weinig dreigend, alsof er geen power meer in Farfan zit.
Die goal was goed, maar verder heb ik hem helaas niet op heel veel goeds kunnen betrappen.
Toch vond ik dit een van de betere wedstrijden van hem dit seizoen, en dat zegt genoeg denk ik.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26558 Reg.: 8 juni 2001 | Hij scoort tenminste weer, al vind ik zijn spel nog steeds niet goed.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3858 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Giallorossi schreef:
Hij scoort tenminste weer, al vind ik zijn spel nog steeds niet goed.
Nog steeds niet goed, maar er zit wel progressie in ten opzichte van een maand geleden: Jeff is coming!
|
|
|
bsoers Vaste waarde in elftal
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 426 Reg.: 16 april 2005 | Wat mij vooral opvalt tijdens de beelden van de samenvatting is dat hij steeds na het missen van een kans of mislukken van en actie erg geirriteerd\ teleurgesteld lijkt, soms over reageerd. Dit zag je in de voorgaande seizoenen nooit bij hem. Volgens mij is er meer aan de hand... zit niet echt lekker in zijn vel ofzo Is niemand dit opgevallen? Kijk anders nog eens op psv.tv
|
|
| Pool: 3747e | MotM: - | Battle-rating: 1.455,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
DonniePablo Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 144 Reg.: 6 november 2003 | Farfan speelde zijn beste wedstrijden (mijns inziens) met Vennegoor. Na zijn vertrek is hij niet meer echt de oude geworden vind ik.
Hoe komt dat? Vennegoor is een speler die de bal vast kan houden, de ruimte ziet en Farfan daarin laat lopen, ook wanneer het druk is in de 16 van de tegenstander (waar PSV in de competitie veelvuldig aanwezig is). Spelers als Lazo en Koné zijn spelers die ook liever zelf de ruimte in lopen, dan dat ze de bal daar geven. Daarom denk ik dat je naast Farfan Koef moet zetten (zal nu tegen Roda wel gebeuren met schorsing vor Lazo). Koef en Vennegoor spelen ongeveer hetzelfde spel, en dat kan Farfan beter maken.
Hoop dat ik komende vrijdag mijn gelijk ga halen.
|
|
|
Taxi Ronny Eindhoven Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1838 Reg.: 13 december 2002 | Farfan sjokt maar wat rond in het veld alsof hij op zijn rug 20 kg aardappelen torst.Hij moet kilootjes zien kwijt te raken want hij oogt alles behalve fit.Gelukkig scoort hij af en toe en tegen de Graafschap een zeer belangrijke goal.
|
|
|
DennisPSV Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 174 Reg.: 24 augustus 2005 |
quote: Vennegoor is een speler die de bal vast kan houden,
Als Vennegoor iets niet kon, was het wel een bal vasthouden. Ik vind dat farfan vorig jaar zijn beste jaar had, omdat Kone altijd minimaal 2 man aan zich wist te binden.
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 857 Reg.: 20 januari 2001 |
quote: Taxi Ronny Eindhoven schreef:
Farfan sjokt maar wat rond in het veld alsof hij op zijn rug 20 kg aardappelen torst.Hij moet kilootjes zien kwijt te raken want hij oogt alles behalve fit.Gelukkig scoort hij af en toe en tegen de Graafschap een zeer belangrijke goal.
Nu Perez de afgelopen twee wedstrijden niet speelt, word Farfan weer beter
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1539 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: DennisPSV schreef:
(...)
Als Vennegoor iets niet kon, was het wel een bal vasthouden. Ik vind dat farfan vorig jaar zijn beste jaar had, omdat Kone altijd minimaal 2 man aan zich wist te binden.
Ik weet niet waar jij je ogen hebt zitten maar ik volg je totaal niet in het trekken van deze conclusie.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 701 Reg.: 26 april 2000 |
quote: Taxi Ronny Eindhoven schreef:
Farfan sjokt maar wat rond in het veld alsof hij op zijn rug 20 kg aardappelen torst.Hij moet kilootjes zien kwijt te raken want hij oogt alles behalve fit.Gelukkig scoort hij af en toe en tegen de Graafschap een zeer belangrijke goal.
Eens, sinds halverwege vorig seizoen eigenlijk al is de vorm van Farfan een stuk minder dan daar voor (momenteel als dieptepunt). Hij ziet er in ieder geval uit alsof hij niet topfit is en een behoorlijk aantal kilo's is aangekomen. Ik weet dat Hiddink daar vorig seizoen nog even piekfijn op wees (getuige de foto's bijv). 2 dgaen kerstreces en verder als een dolle trainen voor Jef!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3111 Reg.: 13 september 2004 | Ik vind het mooi dat Farfan de laatste 2 wedstrijden beslist heeft met zijn doelpunten. Zal hopelijk erg goed zijn voor zijn zelfvertrouwen. Hij speelt nog altijd niet top maar ik denk dat de stijgende lijn erin zit. Kijken wat hij komende week tegen Roda en daarna tegen Inter allemaal laat zien!
|
|
|
Bakkalcides Vedette
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1891 Reg.: 3 september 2004 |
quote: DennisPSV schreef:
(...)
Hoezo kan hij dat NIET? Als je dit serieus meent, dan raad ik je aan een keer naar de opticien te gaan . of een paar kampioensdvd's van de afgelopen jaren te kopen..
|
|
|
Rickardoko Meervoudig international
Uit: Kollum Vak: - Posts: 742 Reg.: 9 juli 2006 | Ik heb het idee dat Farfan langzaam zijn vorm begint te krijgen. Hij scoort weer en is al een paar keer de speler die het beslissende doelpunt maakt. Farfan bewijst nog steeds dat hij de beste spits van PSV is in deze selectie. Farfan komt er weer aan.
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1539 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Rickardoko schreef:
Ik heb het idee dat Farfan langzaam zijn vorm begint te krijgen. Hij scoort weer en is al een paar keer de speler die het beslissende doelpunt maakt. Farfan bewijst nog steeds dat hij de beste spits van PSV is in deze selectie. Farfan komt er weer aan.
Hoe langer Koeman weg is, hoe beter het met Farfán zal gaan.
en dat kan op een tegeltje
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1148 Reg.: 14 september 2005 | *
[Dit bericht is veranderd door R-H (op 3 december 2007 23:22:19).]
|
|
|
Linskens Bankzitter
Uit: Bommelerwaard Vak: Oost - VV Posts: 202 Reg.: 22 augustus 2004 | In het artikel in El Bocon over Manco (El Bocon over Manco) staat de volgende quote:
"Incluso, el PSV le habrÃa adelantado un dinero al jugador y se pondrÃa de acuerdo con Alianza para comprar el 60 por ciento del pase, como ocurrió con la venta de Farfán."
Nou zit ik niet zo heel lekker in m'n Spaans, maar volgens mij staat hier dat bij de verkoop van Farfan ook 60% van de transferrechten gekocht zijn door PSV. Dat zou de verkoop van onze Jef een stuk minder lucratief maken.
Weet iemand hier meer over?
|
|
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2293 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: Linskens schreef:
In het artikel in El Bocon over Manco (El Bocon over Manco) staat de volgende quote:
"Incluso, el PSV le habrÃa adelantado un dinero al jugador y se pondrÃa de acuerdo con Alianza para comprar el 60 por ciento del pase, como ocurrió con la venta de Farfán."
Nou zit ik niet zo heel lekker in m'n Spaans, maar volgens mij staat hier dat bij de verkoop van Farfan ook 60% van de transferrechten gekocht zijn door PSV. Dat zou de verkoop van onze Jef een stuk minder lucratief maken.
Weet iemand hier meer over?
Dit klopt, maar ddie andere 40% is toen later alsnog betaald toen Alianza in financiele problemen was.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 547 Reg.: 3 maart 2007 | |
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1699 Reg.: 21 mei 2004 | Ik denk echt dat Farfan verder moet. Hij moet verder om beter te worden. Als hij hier langer blijft, dan zal het denk ik steeds minder worden met hem.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 547 Reg.: 3 maart 2007 | |
|
Ronald Administrator
Vak: - Posts: 793 Reg.: 12 januari 1999 | |
|
DonCorleone Toeschouwer
Uit: Deurne Vak: - Posts: 6 Reg.: 12 november 2007 | Voor ELK bedrag wat men bied dat de aankoopprijs van PSV toendertijd + de onkosten (salaris e.d.) overschrijdt......WEG ERMEE!
Jeffar is dit seizoen en eind vorig dramaaaaatisch uit vorm, en in de CL heeft hij nooit gepresteerd! Sterker nog, in de CL behoort hij tot PSV's zwakste spelers...heb het nooit in hem zien zitten. Nationaal aardig (in de Mickey Mouse competitie) maar ook tegen de grotere clubs nooit echt top. Deze jongen houdt zich staande door doelpunten uit vrije trappen (dat moet ik hem nageven, dat beheerst hij zeer goed) maar op andere punten komt hi zwaar tekort. als is het €5 miljoen, mooie strik erom en weg ermee...
|
|
|