| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
generaal Nationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 771 Reg.: 20 juli 2004 | Farfán is, by a mile, de beste aanvaller van Nederland.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5061 Reg.: 15 april 2005 | Dat laat hij niet vaak genoeg zien...
|
|
|
helsuh Toeschouwer
Uit: Mariaheide Vak: - Posts: 13 Reg.: 27 februari 2007 | Hmm... hoor net op shownieuws dat Farfan gisterenavond op het politiebureau heeft gezeten. Hij zou ruzie hebben gehad met zijn vriendin en zat daarom op het bureau. Zijn vriendin was zo van slag dat ze naar het ziekenhuis moest. Overigens is zijn vriendin zwanger 
|
|
|
pelon Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 1071 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: helsuh schreef:
Hmm... hoor net op shownieuws dat Farfan gisterenavond op het politiebureau heeft gezeten. Hij zou ruzie hebben gehad met zijn vriendin en zat daarom op het bureau. Zijn vriendin was zo van slag dat ze naar het ziekenhuis moest. Overigens is zijn vriendin zwanger 
Farfan heeft daar volgens mij wel vaker problemen mee gehad...
|
|
|
Groepshennie Bankzitter Derde plek PSV Netwerk Pool 2007/2008; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 187 Reg.: 5 februari 2007 | Ja, en hij heeft ook al die schorsing lopen bij de nationale bond. Die jonge is het aan het verliezen, de oude farfan is weg, hopelijk niet voorgoed...
|
|
|
bommelman Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 471 Reg.: 21 februari 2006 | Als ik voorzitter van psv was dan had ik farfan 2 seizoenen geleden voor circa 14 miljoen verkocht. Het bod lag er maar psv wilde hem liever houden. Zo'n bod krijg je niet meer. Wat dat betreft heeft psv in zijn situatie toch ook weer het juiste handelsgevoel gemist. Dit heb ik wel en daarom denk ik dat ik op termijn een goede voorzitter zal worden.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.476,7 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Johnny Stardust Vaste waarde in elftal
Uit: Groningen Vak: Zuid - BB Posts: 417 Reg.: 2 mei 2003 | Door geen ambitie te tonen en steeds maar weer je beste spelers te verkopen?
|
|
|
bommelman Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 471 Reg.: 21 februari 2006 | Door op dat moment idd een uitstekende voetballer verkopen die europees toch niet bracht wat we hoopten en met een gedeelte van dit geld een topper in zuid amerika scouten zodat we europees nog beter hadden kunnen worden. Dit noemen ze niet saneren maar snoeien en management land waardoor het team nog meer tot bloei was gekomen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.476,7 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Peejay Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen Vak: Noord - S Posts: 2940 Reg.: 11 januari 2002 |
quote: bommelman schreef:
Als ik voorzitter van psv was dan had ik farfan 2 seizoenen geleden voor circa 14 miljoen verkocht. Het bod lag er maar psv wilde hem liever houden. Zo'n bod krijg je niet meer. Wat dat betreft heeft psv in zijn situatie toch ook weer het juiste handelsgevoel gemist. Dit heb ik wel en daarom denk ik dat ik op termijn een goede voorzitter zal worden.
Dit is incorrect. PSV had een overeenkomst met Portsmouth over een overgang, alleen wilde Farfan niet naar Portsmouth. Portsmouth was niet de topclub, waar Farfan naar toe wilde.
|
|
|
bsoers Vaste waarde in elftal
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 426 Reg.: 16 april 2005 | Quote:
Bommelman schreef:
Door op dat moment idd een uitstekende voetballer verkopen die europees toch niet bracht wat we hoopten en met een gedeelte van dit geld een topper in zuid amerika scouten zodat we europees nog beter hadden kunnen worden. Dit noemen ze niet saneren maar snoeien en management land waardoor het team nog meer tot bloei was gekomen.
Jij denkt dat het dus makkelijk is EVEN een andere speler scouten die beter is als Farfan. Nou dan zal ik je even wakkerschudden je scout niet even ZOMAAR een speler, dat is een heel process. Je hebt nooit garanties dat iemand gaat presteren. Iemand halen die meteen beter zou preseten als Farfan was zoiezo bijna onmogelijk, dus op korte termijn wordt je altijd minder. Op dat moment presteerde Farfan goed en dat dacht iedereen (behalve jij) dat hij gewoon door zou groeien in kwaliteit.
Je beste spelers verkopen brengt meer risico met zich mee om minder te presteren in Europa niet het omgekeerde zoals jij aangeeft. Ook krijg je als management dan heel wat te voorduren van de supporters (nee klopt mag je het management zich niets van aantrekken, maar het heeft waarschijnlijk ergens toch wel invloed.. vooral als er druk onstaat uit de externe omgeving.
[Dit bericht is veranderd door bsoers (op 19 december 2007 12:27:33).]
|
|
| Pool: 3747e | MotM: - | Battle-rating: 1.455,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 426 Reg.: 16 april 2005 | |
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2190 Reg.: 7 oktober 2001 | beste speler? beste speler? Hij is meer bezig met randzaken momenteel dan met zich in te zetten voor PSV. Feestje hier, dat daar en niks presteren. Het wordt tijd zoals ik al eerder aangaf, dat iemand hem eens gaaf afknijpen weer, hem een warme omhelzing geeft, eens goed met hem praat en dat hij daarna weer de motivatie heeft om te gaan presteren en allereerst weer eens op normale conditie te komen.
|
|
|
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 426 Reg.: 16 april 2005 | Als je goed leest ging het over 1,5 seizoen geleden. Toen behoorde Farfan tot de beste spelers
|
|
|
renzzz19852042327 Vedette
Uit: Best Vak: - Posts: 1438 Reg.: 1 juni 2004 | Na Gomes, Afellay en Salcido is Jefferson Farfan de volgende die in de geruchtencircuits in verband wordt gebracht met Valencia. De Spaanse club is in paniek nu de club in sportieve malaise is geraakt. Ronald Koeman weet de club daar vooralsnog niet uit te trekken en hoopt via een paar aankopen in de winterstop het tij te kunnen keren. Volgens media in Peru zou hij daarbij voor zijn positie in de aanval onder andere denken aan Farfan.
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 564 Reg.: 3 oktober 2007 | Weet er iemand de inhoud van Farfan zijn contract?
Hoe lang loopt het nog?
Afkoopsom?
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5061 Reg.: 15 april 2005 | Van mij mag dit bericht waar zijn en mag Farfan voor 12 a 13 miljoen naar Valencia. Daarvoor kan een goede cv gekocht worden en een vervanger van Farfan.
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 564 Reg.: 3 oktober 2007 |
quote: Voetbalprimeur.nl
Farfán volgende PSV'er op lijstje Koeman
(...)
Volgens het Spaanse El Bocon wil Koeman de Peruviaan zo spoedig mogelijk naar Spanje halen. In tegenstelling tot het eerder genoemde drietal zou Farfán wel open staan voor een transfer naar de Primera Division.
De laatste weken is Valencia in een sportieve malaise beland. De ploeg komt in de Spaanse competitie nauwelijks tot winnen, tot onvrede van de supporters van de club. Bovendien zette Koeman de gewaardeerde krachten Santiago Cañizares, Miguel Angulo en David Albelda al buiten de selectie.
(...)
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1094 Reg.: 27 september 2003 | Van mij mag hij als er een goede aanvallende speler voor terug komt die ook vanaf de flanken kan spelen. Wel jammer want zou graag Farfan weer in vorm willen zien komen in Eindhoven.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26558 Reg.: 8 juni 2001 | In tegenstelling tot Afellay, Gomes en Salcido mag Farfan van mij wel vertrekken.
Dan krijgt Jonathan misschien meer kansen en kunnen we ons verdedigend gaan versterken!
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 21 december 2007 15:34:28).]
|
|
|
Thijs85 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 407 Reg.: 16 oktober 2006 |
quote: Youngstar schreef:
Van mij mag hij als er een goede aanvallende speler voor terug komt die ook vanaf de flanken kan spelen. Wel jammer want zou graag Farfan weer in vorm willen zien komen in Eindhoven.
Ik zag dat PSV gelinkt wordt aan Raffael die bij Zurich in 10 wedstrijden 13 keer gescoord heeft. 22 jaar, dus lijkt me dat de opvolger voor Farfan al klaarstaat, Farfan zou sowieso toch weggaan na dit jaar, dus hopelijk kunnen ze Koeman weer ff gebruiken om er veel voor te vangen. 
|
|
|
moski Geselecteerd voor Oranje
Uit: Weert Vak: Oost - X Posts: 518 Reg.: 23 augustus 2005 | hoop dat ik vanavond de oude Farfan weer eens een keer te zien krijg. 
|
|
|
KingAlex33 Toeschouwer
Vak: - Posts: 29 Reg.: 26 oktober 2007 | Ik denk dat het probleem niet zozeer alleen aan Farfan ligt, maar vooral aan de aankopen Lazovic en Koevermans en vooral aan het gemis van Kone. Wat een enorme bliksemafleider was in tegenstelling tot Lazo en Koef. Waar Kone een uitstekende techniek en snelheid had en andere verdedigers kon bezighouden hebben de andere 2 maar een hele beperkte techniek. er word nu veel meer op Farfan verdedigd dan voorheen, en hij moet nu het werk van kone doen i.p.v aansluiten en scoren. Ik hoop dat farfan er gauw weerkomt en laten we deze jongen die veel voor PSV betekend en heeft btekend steunen en niet afbranden. 
|
|
|
michiel_peters111 International
Vak: - Posts: 589 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: KingAlex33 schreef:
Ik denk dat het probleem niet zozeer alleen aan Farfan ligt, maar vooral aan de aankopen Lazovic en Koevermans en vooral aan het gemis van Kone. Wat een enorme bliksemafleider was in tegenstelling tot Lazo en Koef. Waar Kone een uitstekende techniek en snelheid had en andere verdedigers kon bezighouden hebben de andere 2 maar een hele beperkte techniek. er word nu veel meer op Farfan verdedigd dan voorheen, en hij moet nu het werk van kone doen i.p.v aansluiten en scoren. Ik hoop dat farfan er gauw weerkomt en laten we deze jongen die veel voor PSV betekend en heeft btekend steunen en niet afbranden. 
Helemaal mee eens. Kone werd hier door iedereen afgebrand maar het was echt een van de topspelers van PSV. Echt schandalig hoe makkelijk ze hem hadden weggedaan. Natuurlijk was zijn rendement onder de maat maar hij compenseerde dat ruimschoots. Jammer dat de buitenlandse clubs vaak ook alleen maar naar statistieken kijken en dat waarschijnlijk daarom PSV hem liet gaan om zo zijn waarde niet te verliezen.
Over Farfan:
Ik zou het geen ramp vinden om hem te verliezen. We moeten af van de middelmaat Lazovic Koef enz.... er moet gewoon een topspits bij komen. Alves proberen . Ik denk dat Jonathan en Zeefuik redelijke spelers zullen worden voor PSV maar ook niet het niveau wordt wat PSV moet nastreven. Leuk om erbij te hebben maar ook niet meer dan dat. (Ik was in het begin lyrisch of Jonathan maar als je het verschil ziet met Ronaldo toen die 18 was.... )
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8841 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: moski schreef:
hoop dat ik vanavond de oude Farfan weer eens een keer te zien krijg. 
Niet dus. Misschien wel de zwakste PSV'er op het veld vandaag.
|
|
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 465 Reg.: 7 juni 2006 | Ik geloof dat Farfan vanavond 10x gevallen is/er werd een overtreding op het gemaakt. Slechts 1 x bij een 4-1 stand floot de scheidsrechter in het voordeel van hem.
|
|
|