PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Jefferson Farfán (deel 2)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 80 »

Poster
Topic: Jefferson Farfán (deel 2) 
YugoPFC
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 23 december 2007 om 00:09:36.       MSN: Partizan  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
koetje schreef:

Ik geloof dat Farfan vanavond 10x gevallen is/er werd een overtreding op het gemaakt. Slechts 1 x bij een 4-1 stand floot de scheidsrechter in het voordeel van hem.

Dat kwam meestal omdat het geen overtredingen waren, maar hij er echt teveel naar zocht
 Help mods!
Pool: 1010eMotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: 1509e / 107e / 1628eOpstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 23 december 2007 om 00:53:13.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan is niet veel meer. Ik zou het niet erg vinden als hij in de winterstop wordt verkocht.
 Help mods!
Pool: 3322eMotM: -Battle-rating: 1.619,8 (daag uit)VoVo: 2014e / 1004e / 1965eOpstelling: 4-3-3
Paganitzu
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Reg.: 3 maart 2007
Gepost op 23 december 2007 om 10:27:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou een groote fout zijn om Farfan nú te verkopen. Farfan begint elke wedstrijd weer beter te spelen, hij begint elke wedstrijd weer harder te werken en hij ziet er minder "dik" uit dan aan het begin van het seizoen.

Ook probeerde hij weer een aantal keer om een speler te passeren, zijn draaicircel is kleiner geworden dan tegen CSKA en hij heeft natuurlijk nog steeds een fantastische vrije trap. Na de winterstop is hij weer terug, anders kan je hem altijd nog na het seizoen laten gaan.

[Dit bericht is veranderd door Paganitzu (op 23 december 2007 10:28:48).]
 Help mods!
Pool: 2118eMotM: -Battle-rating: 1.489,0VoVo: 1394e / 1687e / 1117eOpstelling: incompleet
AddoCultheld
Legende

Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 23 december 2007 om 11:21:22.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Paganitzu schreef:

Het zou een groote fout zijn om Farfan nú te verkopen. Farfan begint elke wedstrijd weer beter te spelen, hij begint elke wedstrijd weer harder te werken en hij ziet er minder "dik" uit dan aan het begin van het seizoen.

Ook probeerde hij weer een aantal keer om een speler te passeren, zijn draaicircel is kleiner geworden dan tegen CSKA en hij heeft natuurlijk nog steeds een fantastische vrije trap. Na de winterstop is hij weer terug, anders kan je hem altijd nog na het seizoen laten gaan.

schei toch uit, schei tch uit. Hij wint geen sprintduel meer, komt zelfs middelmatige verdedigers nog niet eens meer voorbij. Loopt er de helft van de tijd bij alsof hij er geen zin in heeft, sjokt maar wat over het veld. Alleen op het laatst krijgt hij een paar overtredingen tegen, de rest heeft gewoon te maken met zijn lichamelijke gesteldheid die zwaar beneden peil is!

Nu snel verkopen, 10 miljoen euro, mag je in je handjes wrijven.
 Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Taylormade
Bankzitter

Reg.: 29 augustus 2007
Gepost op 23 december 2007 om 11:26:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat hebben we toch veel supporters die gewoon zsm een speler willen verkopen als deze in een dip zit. We zijn veels te verwend geraakt, het moet elke wedstrijd goed, een keertje verliezen mag niet, een speler is gelijk troep als ie niet zo goed speelt als voorheen. Farfan is een speler die beter functioneert in een team wat automatismen heeft en dat heeft ons team nu niet en nooit niet. Tot Huub komt en tot die tijd lekker behouden dus.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 23 december 2007 om 11:47:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
schei toch uit, schei tch uit. Hij wint geen sprintduel meer, komt zelfs middelmatige verdedigers nog niet eens meer voorbij. Loopt er de helft van de tijd bij alsof hij er geen zin in heeft, sjokt maar wat over het veld. Alleen op het laatst krijgt hij een paar overtredingen tegen, de rest heeft gewoon te maken met zijn lichamelijke gesteldheid die zwaar beneden peil is!
Man, gisteren werd die Dickoh er anders keer op keer uitgelopen door Farfán. Hij toonde wederom veel inzet, was balvast en erg actief. Ik begrijp echt niet naar welke wedstrijd jij hebt zitten kijken. Ik ben het helemaal met paganitzu eens. Sinds het vertrek van Koeman speelt Farfán met de week beter. Geef hem nou maar vertrouwen want hij is de beste spits die we hebben!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lucnilis10
Vaste waarde in elftal

Uit: Broabant
Reg.: 4 januari 2004
Gepost op 23 december 2007 om 11:50:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik ben ook een far'fan'. Echter vind ik dat hij verkeerd gebruikt wordt, zichzelf vaak verkeerd gebruikt. Wanneer iemand hem er op attendeert dat hij zoveel meer talent, voetballend vermogen heeft. En zich dus niet de speelstijl van Dirk Kuyt moet gaan aanleren, dan komt alles goed!
Farfan als ECHTE spits, Forza
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Paganitzu
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 maart 2007
Gepost op 23 december 2007 om 15:45:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

(...)

Nu snel verkopen, 10 miljoen euro, mag je in je handjes wrijven.

Tuurlijk, had PSV Mark v. Bommel dan ook moeten verkopen in 03/04 omdat hij toen zo slecht was?
 Help mods!
Pool: 2118eMotM: -Battle-rating: 1.489,0VoVo: 1394e / 1687e / 1117eOpstelling: incompleet
Dylan Dog
Legende

Reg.: 12 januari 1999
Gepost op 23 december 2007 om 17:23:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfán worstelt met zijn vorm maar strijdt wel. Hij werkte gisteren hard, ging ook op voorhand bijna onmogelijke kop- en sprintduels aan. Komt wel goed, geef hem vertrouwen.
 Help mods!
Pool: 1989eMotM: -Battle-rating: 1.499,9VoVo: -Opstelling: incompleet
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 24 december 2007 om 00:01:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook in zn goeie tijd had ie geen individuele actie, geen pure snelheid en was ie niet het eindstation waardoor ie op 20 goals kwam. Vele mensen staren zich blind op de cijfers (3 goals meen ik). Volgens mij zijn de verschillen kleiner dan dat menigeen denkt. Er vliegen simpelweg minder vrije trappen in en (mss nog wel belangrijker), er is veel meer balverlies (ja, ook jeff zelf). Kijken we naar gisteren dan vond ik het voldoende, niet super. Bij de 1-0 heeft ie een prima voorzet op Lazovic. Bij de 3-1 blijft ie bewust weg uit een duel waardoor de bal wordt weggekopt en voor de voeten van Perez valt (wellicht vergezocht hoor van me, maar het viel me direct op in het stadion). Met dit laatste punt wil ik eigenlijk aangeven dat ik hem vaak slim vind spelen en overzicht heeft.

Ach, de meningen over hem zijn uiteenlopend, net als bij Lazovic, en daar ben ik totaal niet gecharmeerd van.
 Help mods!
Pool: 1479eMotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 24 december 2007 om 00:59:41.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ik vind buiten de eerste 15 min om Farfan nou niet een voorbeeld van een werker die een super gemotiveerde indruk achterlaat. Ik heb hem nooit ECHT goed gevonden itt Koeman en Hiddink (dat accepteer ik) dus hij zal goed zijn, maar hij laat dit kalenderjaar bijzonder weinig zien.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.421,2VoVo: 1147e / 24e / 1194eOpstelling: incompleet
Richandro
Lid 2e elftal

Reg.: 27 september 2002
Gepost op 24 december 2007 om 17:01:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sir Tinus schreef:

Nou ik vind buiten de eerste 15 min om Farfan nou niet een voorbeeld van een werker die een super gemotiveerde indruk achterlaat. Ik heb hem nooit ECHT goed gevonden itt Koeman en Hiddink (dat accepteer ik) dus hij zal goed zijn, maar hij laat dit kalenderjaar bijzonder weinig zien.

Volgens mij vond Koeman hem ook niet goed. Koeman dacht ook (net als velen hier) dat het aan zijn vorm lag. Dit is niet waar, zal ik jullie vertellen. Waarom was hij met Hiddink zo goed? Farfan had altijd iemand voorin om mee te combineren. Park, Vennegoor en de opkomende rechtsback. Bovendien kwam hij heel vaak het 16 metergebied binnen. Nu staat hij vaak linkshalf. Hij neemt bal aan, maar geen opkomende linksback. Geen Park die zich aanbiedt en vaak is er dan ook nog eens geen spits, waardoor die 5 man moet passeren voordat hij een klien kansje heeft. Dit zou geen enkele speler kunnen. Farfan is een type speler die dicht bij de 16 moet spelen, sterk aan de bal is, en altijd de combinatie opzoekt. Als hij dit niet kan, tjah dan blijft hij "uit vorm".

Overigens weet alleen Hiddink dit. De andere twee tot nu toe zien dat niet!

[Dit bericht is veranderd door Richandro (op 24 december 2007 17:02:04).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.411,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
spotprijs
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 24 december 2007 om 17:37:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Richandro schreef:

(...)

Volgens mij vond Koeman hem ook niet goed. Koeman dacht ook (net als velen hier) dat het aan zijn vorm lag. Dit is niet waar, zal ik jullie vertellen. Waarom was hij met Hiddink zo goed? Farfan had altijd iemand voorin om mee te combineren. Park, Vennegoor en de opkomende rechtsback. Bovendien kwam hij heel vaak het 16 metergebied binnen. Nu staat hij vaak linkshalf. Hij neemt bal aan, maar geen opkomende linksback. Geen Park die zich aanbiedt en vaak is er dan ook nog eens geen spits, waardoor die 5 man moet passeren voordat hij een klien kansje heeft. Dit zou geen enkele speler kunnen. Farfan is een type speler die dicht bij de 16 moet spelen, sterk aan de bal is, en altijd de combinatie opzoekt. Als hij dit niet kan, tjah dan blijft hij "uit vorm".

Overigens weet alleen Hiddink dit. De andere twee tot nu toe zien dat niet!

Dus je wilt zeggen dat je meer tactische kennis hebt dan Koeman en Wouters?
 Help mods!
Pool: 1040eMotM: -Battle-rating: 1.362,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Richandro
Lid 2e elftal

Gepost op 24 december 2007 om 17:43:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
spotprijs schreef:

(...)

Dus je wilt zeggen dat je meer tactische kennis hebt dan Koeman en Wouters?

Uuhm, nee, ik zeg alleen wat ik zie. ik zie duidelijke verschillen tussen de speelwijze van Hiddink en Koeman. Dat Koeman een andere tactische benadering heeft, boeit mij niet. Maar ik zie daarna wel waarom Farfan niet meer zo goed speelde als eerst.
 Help mods!
Taxi Ronny Eindhoven
Legende

Reg.: 13 december 2002
Gepost op 25 december 2007 om 12:26:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In slakkentempo gaat Farfán steeds weer een stapje vooruit naar zijn oude niveau.Ik denk dat hij wat kilootjes moet kwijtraken en dat hij zijn angst om weer een blessure op te lopen moet zien te overwinnen.
 Help mods!
Pool: 1305eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MauroPSV
Vedette

Uit: Utrecht / Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 25 december 2007 om 15:58:26.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond Farfan zaterdag wel goed spelen De ballen konden altijd richting hem. En dan ging hij, niet geheel ongevaarlijk, aan de wandel met de bal. Helaas had hij standaard 2 man op zich, maar ik vond dat hij toch redelijk heeft gespeeld zaterdag! Jeffi komt er weer aan..
 Help mods!
Pool: 610eMotM: -Battle-rating: 1.443,7VoVo: 1774e / 1165e / 1488eOpstelling: incompleet
Gomes4ever
Lid 2e elftal

Vak: Noord - U
Reg.: 19 februari 2006
Gepost op 25 december 2007 om 16:12:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij mist gewoon iemand als Koné.
Die hield veel verdedigers bezig en zo kon Farfan dus meer doen.
Nu heeft ie die ruimte niet echt meer.
 Help mods!
Pool: 1139eMotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: 2564e / - / 2518eOpstelling: 4-4-2
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 25 december 2007 om 16:23:33.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4ever schreef:

Hij mist gewoon iemand als Koné.
Die hield veel verdedigers bezig en zo kon Farfan dus meer doen.
Nu heeft ie die ruimte niet echt meer.

Ik vond farfan juist het beste toen Vennegoor en Park er waren. Kone was een leuke speler die een aantal spelers bezig hield, maar niet echt een speler die farfan beter liet spelen of hem makkelijk vond.

Het zal wel met een groot aantal factoren te maken hebben, oa de speelstijl en de spelers om hem heen, maar dat verklaard natuurlijk niet helemaal waarom hij geen schim meer is van de speler die hij was.
Ik vond hem vroeger ongrijpbaar, was zeer moeiljk te bespelen en wist vaak in een dribbel half worstelend een aantal man voorbij te komen. Nu zie ik hem amper meer acties maken.
Ik moet eerst nog zien dat hij terug komt op zijn oude niveau en daarna zou hij nog beter moeten worden om ook europees van waarde te zijn voor psv. Daarom zou ik het niet erg vinden als hij in de winterstop/zomer wordt verkocht voor een grote bak en daarvoor een ervaren verdediger en een leuke aanvaller voor terug zouden komen.
 Help mods!
Pool: 1701eMotM: -Battle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
oranjedakje
Lid 2e elftal

Reg.: 29 september 2007
Gepost op 25 december 2007 om 17:06:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan speelde het beste in 04-05, toen PSV nog werd beledigt om z'n italiaanse manier van spelen. Hiddink koos voor 4-5-1: Vennegoor als spits en het volgende middenveld:
Park-Cocu-Vogel-Van Bommel-Farfan
Park en Farfan hadden als middenvelders bij balbezit een aanvallende vrije rol. Nu hij wordt ingezet als spits (en een reputatie heeft) staat er heel de wedstrijd een vaste verdediger op, met vaak nog een verdediger die rugdekking geeft.
Het grootste verschil met toen en nu is echter de stijl van spelen; toen konden we een tegenstander vast zetten en speelden Farfan en Park rond het strafschotsgebied van de tegenstander, met heel veel hulp van andere PSVers. Nu zitten Farfan en Lazovic (zelfs in thuiswedstrijden) op een eiland.
 Help mods!
Pool: 1774eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
patdaddy
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: Noord - M
Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 26 december 2007 om 16:41:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft ie nu langzamerhand niet genoeg krediet gehad???
 Help mods!
Pool: 2061eMotM: -Battle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: -
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 26 december 2007 om 18:31:18.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou het niet zo zijn dat de drive bij Farfan een beetje weg is?? Is nu zijn 4de seizoen hier bij Psv, heeft alles gwonnen wat er te winnen viel en beter kan het niet alleen nog maar slechter.

Denk dat het tijd word voor een nieuwe stap in zijn carriere.
 Help mods!
Pool: 754eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sebastian Zuniga
Vedette

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 26 december 2007 om 18:34:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. JEMP! schreef:

Zou het niet zo zijn dat de drive bij Farfan een beetje weg is?? Is nu zijn 4de seizoen hier bij Psv, heeft alles gwonnen wat er te winnen viel en beter kan het niet alleen nog maar slechter.

Denk dat het tijd word voor een nieuwe stap in zijn carriere.

Idd! Farfan is gewoonweg uitgeleerd bij PSV. Ik denk dat hij niet meer beter kan worden als wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij moet zich verder gaan ontwikkelen in het buitenland en PSV moet hem proberen te verkopen voor flink wat miljoenen in de winterstop.
 Help mods!
Pool: 3633eMotM: -Battle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Revolinho
Vedette

Uit: Den Haag
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 26 december 2007 om 19:13:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Spelers renderen door de spelers om zich heen. Hiddink kan dat als geen ander zien en omzetten naar een realistisch elftal. Inderdaad, Farfan kon inderdaad goed renderen onder Hiddink. Zelfs toen dat elftal van 04-05 uit elkaar viel, was hij in 05-06 zelfs weer topscoorder. Dat hij nu niet rendeert, geeft voor mij alleen maar aan hoe middelmatig het hele team is geworden. Van Bommel is ook zo'n voorbeeld. In 03-04 moest hij te veel terugzakken, waardoor hij het team niet op sleeptouw kon nemen zoals hij dat kan. Onder Hiddink veranderde dat door de komst van Cocu. Daardoor kon Mark gaan doen waar hij goed in is en dat levert uiteindelijk resultaat op.

Jeff is een prima voetballer, die zo in de topcompetities mee kan draaien, daar twijfel ik niet eens aan. Alleen gaat elke speler ten onder aan het voetbal dat PSV nu speelt. Vind je het gek dat Isi zich niet ontwikkelt als er alleen maar laf voetbal gespeeld word. IS het gek dat een geweldige voetballer als Perez niet kan doen waar hij goed in is, als je afbraakvoetbal speelt? Ik vind het in ieder geval niet verwonderlijk dat Farfan kapot gemaakt word door het toevalsvoetbal dat PSV sinds Koeman speelt. En TOCH slaat ie zich erdoorheen. Ik vind Farfan een topper, echt waar. Ik zie hoe hard hij werkt, hoe gevaarlijk hij kan zijn en wat hij allemaal niet moet doen, wat eigenlijk niet zijn taak is.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.496,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Richandro
Lid 2e elftal

Gepost op 26 december 2007 om 19:39:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Revolinho schreef:

Spelers renderen door de spelers om zich heen. Hiddink kan dat als geen ander zien en omzetten naar een realistisch elftal. Inderdaad, Farfan kon inderdaad goed renderen onder Hiddink. Zelfs toen dat elftal van 04-05 uit elkaar viel, was hij in 05-06 zelfs weer topscoorder. Dat hij nu niet rendeert, geeft voor mij alleen maar aan hoe middelmatig het hele team is geworden. Van Bommel is ook zo'n voorbeeld. In 03-04 moest hij te veel terugzakken, waardoor hij het team niet op sleeptouw kon nemen zoals hij dat kan. Onder Hiddink veranderde dat door de komst van Cocu. Daardoor kon Mark gaan doen waar hij goed in is en dat levert uiteindelijk resultaat op.

Jeff is een prima voetballer, die zo in de topcompetities mee kan draaien, daar twijfel ik niet eens aan. Alleen gaat elke speler ten onder aan het voetbal dat PSV nu speelt. Vind je het gek dat Isi zich niet ontwikkelt als er alleen maar laf voetbal gespeeld word. IS het gek dat een geweldige voetballer als Perez niet kan doen waar hij goed in is, als je afbraakvoetbal speelt? Ik vind het in ieder geval niet verwonderlijk dat Farfan kapot gemaakt word door het toevalsvoetbal dat PSV sinds Koeman speelt. En TOCH slaat ie zich erdoorheen. Ik vind Farfan een topper, echt waar. Ik zie hoe hard hij werkt, hoe gevaarlijk hij kan zijn en wat hij allemaal niet moet doen, wat eigenlijk niet zijn taak is.

Hier ben ik het echt volledig mee eens. Doordat Hiddink een vaste basis had, kan je ook makkelijker een talent inbrengen en kijken of hij het niveau aankan. Nu verwachten we van die talenten dat ze de wedstrijd even gaan beslissen.

Farfan is een topvoetballer, het is ongelooflijk dat hieraan wordt getwijfeld. Met Hiddink was hij een onderdeel van het team, nu moet hij 5 man passeren voordat hij een normaal schot kan uitvoeren.
 Help mods!
patdaddy
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: Noord - M
Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 26 december 2007 om 19:56:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan een topvoetballer hou toch op. Topvoetballers scoren ook internationaal. Farfan is geen Real of Barca spits. Eerder Atletico en Villareal. Farfan heeft gewoon eens een paar wedstrijden tribune nodig want hem nu laten staan lost ook niks op. Koevermans maakt het veel meer waar dan Farfan.
 Help mods!
Pool: 2061eMotM: -Battle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk