PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Jefferson Farfán (deel 2)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 80 »

Poster
Topic: Jefferson Farfán (deel 2) 
Het Kanon
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2006

Vak: -
Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 26 december 2007 om 20:00:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

- Copa America
- Gebroken enkel opgelopen daar
- Voorbereiding gemist
- In een matig team zijn draai niet gevonden
- Wordt constant aangespeeld met zijn rug naar het doel, waar hij niet sterk in is.
 Help mods!
Pool: 1573eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 27 december 2007 om 09:43:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
patdaddy schreef:

Farfan een topvoetballer hou toch op. Topvoetballers scoren ook internationaal. Farfan is geen Real of Barca spits. Eerder Atletico en Villareal. Farfan heeft gewoon eens een paar wedstrijden tribune nodig want hem nu laten staan lost ook niks op. Koevermans maakt het veel meer waar dan Farfan.

Op de tribune hoeft echt niet, maar op de bank wel.
Het geeft je te denken dat Koevermans er meer in heeft liggen dan Farfan terwijl hij toch echt dat neusje voor de goal had/heeft?
Ook gisteren heb ik me verbaasd over zijn gebrek aan balvastheid. Waar hij voorgaande jaren een bal in de voet kreeg aangespeeld op de rand 16 en een geweldige actie maakte, springt de bal nu(notabene tegen de laatste man) metersver van zijn voet. En dan niet richting goal, maar richting middenveld.

Ik blijf in hem geloven, maar misschien heeft hij inderdaad een paar weekjes rust op de bank nodig.

Afgelopen seizoen, na de winterstop, heeft hij tot de laatste 3 wedstrijden werkelijk niets meer laten zien. een Farfan in vorm die om de 2 wedstrijden kon scoren, had ervoor gezorgd dat AZ en Ajax aan het einde minimaal 12 tot 15 punten achter hadden gestaan.

Op een of andere manier lukt het hem maar niet meer om zichzelf op te laden. De "oude"Farfan zag je nogmaals, de laatste 3 wedstrijden van vorig seizoen. Misschien is hij toe aan een nieuwe uitdaging.
 Help mods!
Pool: 156eMotM: -Battle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 27 december 2007 om 12:00:32.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn God, wat is Farfan een drama zeg. Al een heel seizoen uit vorm, dat kan gewoon niet. Ik vraag me serieus af hoe lang deze jongen nog vertrouwen krijgt, Koevermans heeft al talloze keren aangetoond een basisplaats te verdienen.
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 127e / 652e / 119eOpstelling: 4-4-2
Het Kanon
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2006

Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 27 december 2007 om 13:11:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

Mijn God, wat is Farfan een drama zeg. Al een heel seizoen uit vorm, dat kan gewoon niet. Ik vraag me serieus af hoe lang deze jongen nog vertrouwen krijgt, Koevermans heeft al talloze keren aangetoond een basisplaats te verdienen.

Want? Heeft Koevermans dit seizoen al goed gevoetbald? Je gaat me toch niet vertellen dat je zo onder de indruk bent van die intikkers tegen degradatiekandidaten die Koevermans maakt nadat Farfan de bal bij hem is komen brengen.
 Help mods!
Pool: 1573eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 27 december 2007 om 14:29:46.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij staat de Koef op 10 goals na louter invalbeurten, terwijl Farfan op 2 staat na talloze basisplaatsen. Daarnaast is het spel van Farfan niet om aan te zien, terwijl je een gebrek aan goals nog kunt camoufleren met inzet en werklust.
 Help mods!
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 27 december 2007 om 15:42:40.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet zo goed waarom mensen Farfan hier blijven verdedigen. Natuurlijk heb ik grote waardering voor zijn prestaties in het verleden, maar het krediet raakt op.

Hij speelt het hele seizoen al als een natte krant en straalt ook echt niks uit. Er worden allerlei excuses gegeven zoals systeem en medespelers, maar daar hebben volgens mij meer spelers last van. Volgens mij kan zijn slechte presteren voor een groot deel op zijn eigen conto worden geschreven. Hij staat wekelijks in de basis, maar er zijn nog steeds weinig signalen dat zijn oude vorm er weer aan komt.

Ik denk niet dat Lazovic en Koevermans betere voetballers zijn dan Farfan, maar ik vind dat psv dit seizoen de beste wedstrijden heeft gespeeld met dit koppel en ze hebben ook nog eens de beste cijfer. Lazovic 6 goals en 6 assists en koevermans 10 goals tegenover 4 goals van Farfan.

[Dit bericht is veranderd door Robinhooo (op 27 december 2007 17:35:37).]
 Help mods!
Pool: 1701eMotM: -Battle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Peejay
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen
Vak: Noord - S
Reg.: 11 januari 2002
Gepost op 27 december 2007 om 17:17:19.     ICQ: 147113523  MSN: peejay1972@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robinhooo schreef:

Ik snap niet zo goed waarom mensen Farfan hier blijven verdedigen. Natuurlijk heb ik grote waardering voor zijn presaties in het verleden, maar het krediet raakt op.

Hij speelt het hele seizoen al als een natte krant en straalt ook echt niks uit. Er worden allerlei excuses gegeven zoals systeem en medespelers, maar daar hebben volgens mij meer spelers last van. Volgens kan zijn slechte presteren voor een groot deel op zijn eigen conto worden geschreven. Hij staat wekelijks in de basis, maar er zijn nog steeds weinig signalen dat zijn oude vorm er weer aan komt.

Ik denk niet dat Lazovic en Koevermans betere voetballers zijn dan Farfan, maar ik vind dat psv dit seizoen de beste wedstrijden heeft gespeeld met dit koppel en ze hebben ook nog eens de beste cijfer. Lazovic 6 goals en 6 assists en koevermans 10 goals tegenover 4 goals van Farfan.

Ik heb hier verdomd weinig aan toe te voegen. Het lijkt wel dat Farfan alleen voor de vrije trappen links op de 16 in het veld staat, want dat is oa het enigste wat nog goed gaat met hem.
 Help mods!
Pool: 55eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2337e / 788e / 1971eOpstelling: 4-4-2
Taxi Ronny Eindhoven
Legende

Reg.: 13 december 2002
Gepost op 27 december 2007 om 19:56:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor mij is het een raadsel dat Farfán zo achteruit is gegaan in zijn spel.Hij straalt niets uit van plezier en dreiging naar voren zie je niets meer van terug.
Als Vergoossen nu al aangeeft weinig te zullen veranderen vergeleken met Wouters dan houd ik mijn hart vast.
Ik had tegen Groningen al gauw Farfan gewisseld voor Koevermans,sterker nog,Koevermans had ik in de basis gezet.
Lazovic had ik gewisseld voor Reis (of is die nog geblesseerd?)danwel Zeefuik.
 Help mods!
Pool: 1305eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 27 december 2007 om 20:50:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Taxi Ronny Eindhoven schreef:

Voor mij is het een raadsel dat Farfán zo achteruit is gegaan in zijn spel.Hij straalt niets uit van plezier en dreiging naar voren zie je niets meer van terug.

Als het elftal beter draait, gaat Farfan vanzelf ook beter draaien. Een spits is nog altijd afhankelijk van de aanvoer en die is momenteel 0,0. Er zit op dit moment geen idee achter het spel van PSV. Het is de bal naar voren rossen en hopen dat die goed valt. Niet echt het spelletje van Farfan.....
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Peejay
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen
Vak: Noord - S
Reg.: 11 januari 2002
Gepost op 28 december 2007 om 00:37:48.     ICQ: 147113523  MSN: peejay1972@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan zat goed in zijn vel, wanneer er een vaderfiguur boven hem staat. Dat was Hiddink voor hem. Koeman camoufleerde dat met zijn Spaans en Wouters is geen vaderfiguur.

Oftewel Farfan is en zal nooit een wereldtopper worden, want dan moet je ook presteren zonder die vaderfiguur.
 Help mods!
Pool: 55eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2337e / 788e / 1971eOpstelling: 4-4-2
luc4ever
Aanstormend talent

Uit: nieuw vossemeer
Reg.: 29 juni 2005
Gepost op 28 december 2007 om 09:50:58.         MSN: donnydedekker@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat denk je om gewoon koevermans en perez voorin te zetten.
dat is beter dan die marathonlopers
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.490,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 28 december 2007 om 09:55:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
luc4ever schreef:

wat denk je om gewoon koevermans en perez voorin te zetten.
dat is beter dan die marathonlopers

Ik zou Farfan absoluut geen marathonloper willen noemen.
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 622e / 891e / 563eOpstelling: 4-3-3
luc4ever
Aanstormend talent

Uit: nieuw vossemeer
Reg.: 29 juni 2005
Gepost op 28 december 2007 om 09:57:14.         MSN: donnydedekker@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee dat klopt. zelfs dat doet hij op het moment niet.
het lijkt wel of hij met zijn ziel onder zijn armen aan het voetballen is
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.490,5VoVo: -Opstelling: incompleet
arnpsv
Jeugdspeler

Vak: Noord - N
Reg.: 3 maart 2006
Gepost op 28 december 2007 om 09:58:35.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet zeker dat Farfan weer terug komt op zijn niveau en het zal me niets verbazen als hij er op het eind van het seizoen toch weer een stuk of 20 heeft gemaakt. Hij speelt wel minder dan anders maar ik ga er van uit dat dat gewoon een korte vormdip is. Hij kan het toch niet zomaar ineens verleerd zijn!
 Help mods!
Pool: 2080eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV_De_Gekste
Basisspeler

Vak: West - JJ
Reg.: 2 september 2005
Gepost op 28 december 2007 om 10:29:10.       MSN: theinteriordecorator@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft iemand van jullie toevallig gehoord dat Farfan vorige week verwikkeld is geweest bij mishandeling (heb dit gisteren gehoord) van vriendin, let op weet het niet zeker he!
 Help mods!
Pool: 1443eMotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: 2560e / - / 2505eOpstelling: -
Sebastian Zuniga
Vedette

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 28 december 2007 om 10:35:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV_De_Gekste schreef:

heeft iemand van jullie toevallig gehoord dat Farfan vorige week verwikkeld is geweest bij mishandeling (heb dit gisteren gehoord) van vriendin, let op weet het niet zeker he!

Klopt. Heb dit verhaal ook al gehoord.
Tel daarbij ook nog eens het incident bij het nationale elftal van Peru erbij op.
 Help mods!
Pool: 3633eMotM: -Battle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 28 december 2007 om 10:51:55.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arnpsv schreef:

Ik weet zeker dat Farfan weer terug komt op zijn niveau en het zal me niets verbazen als hij er op het eind van het seizoen toch weer een stuk of 20 heeft gemaakt. Hij speelt wel minder dan anders maar ik ga er van uit dat dat gewoon een korte vormdip is. Hij kan het toch niet zomaar ineens verleerd zijn!

Een korte vorm dip.... hmmmmm Ik kan me echt (meen ik serieus) geen wedstrijd meer terughalen in gedachte waar hij goed speelde. Dus dat is zeker niet in de afgelopen 10 maanden geweest.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.421,2VoVo: 1147e / 24e / 1194eOpstelling: incompleet
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 28 december 2007 om 11:10:56.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is dus precies het punt dat ik eerder ook prbeerde te maken.
 Help mods!
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 28 december 2007 om 11:13:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb altijd veel vertrouwen gehad, en nog steeds heb ik dat wel hoor, alleen begint zijn vormverlies nu zelfs mij iets te structureel te lijken...

Ik maak me dan ook serieus zorgen of hij zijn oude niveau nog gaat halen. In die vorm is hij binnen no-time naar een Europese topclub verkast.
 Help mods!
Pool: 2813eMotM: -Battle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Geissbock
Vedette

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 28 december 2007 om 12:46:48.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De reden waarom hij slechter speelt moge duidelijk zijn:

http://www.sir-name.com/images3/FARFAN.jpg
 Help mods!
Pool: 1994eMotM: -Battle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: incompleet
3P
Legende

Uit: Eindhoven, NB, Nederland
Vak: Noord - U
Reg.: 15 januari 1999
Gepost op 28 december 2007 om 13:36:46.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Farfan speelt zeer slecht. Ok, hij is sterker vanaf de rechterkant. Alles is er al over gezegd en het is ook waar. Het feit blijft echter dat hij gewoon slecht speelt. Heel slecht.
Eruit met die gast. Zet hem maar een paar potten op de bank. Hij staat niet boven de club. Hij zal gewoon moeten leren omgaan met hoe het werkt. Speel je goed? Basis. Speel je minder of slecht? Bank.
Klaar!
 Help mods!
Pool: 1355eMotM: -Battle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
N2O
Nationale topspeler

Uit: Twente!
Vak: Oost - W
Reg.: 16 maart 2000
Gepost op 3 januari 2008 om 00:01:29.     MSN: jawaarom@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onderstaande uit het topic Manco.

Geplaatst door Swansea City AFC:
Farfan vertrekt naar Tottenham, hij heeft getekend/gaat binnenkort tekenen. PSV wil wachten met het bekend maken van dit nieuws, vraag me niet waarom.

Doe er mee wat je wil. Maar even ter info.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AddoCultheld
Legende

Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 3 januari 2008 om 00:07:00.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oplossing: jeffie, volg de pijlen

Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
franc_totti
Lid 2e elftal

Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 3 januari 2008 om 00:43:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb dit ook al vermeld in de Reimond Manco Topic maar vermeld het hier ook maar even:

Ik heb ook vernomen dat Farfan naar Tottenham gaat. Ik heb gewacht met dit te vermelden omdat ik én de bron niet geweldig goed ken, hoewel hij wel wat connecties heeft bij PSV, én omdat ik het niet helemaal geloofde omdat hier totaal geen geruchten over zijn geweest.

Aangezien ik niet informatie op dit netwerk wil gooien die niet waar is, ik ben en wil niet zo'n fake insider zijn, zeg ik bij deze dus ook dat het misschien ook wel helemaal niet klopt. Ik weet het zelf niet maar heb het dus wel gehoord van iemand die een beetje bekend is binnen PSV.

Maar goed, nogmaals, pin me er niet aan vast want ik weet het zelf dus écht niet. Ik denk, ik vermeld het even omdat iemand anders het hier ook vermelde.
 Help mods!
Pool: 1231eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1244e / 746e / 1535eOpstelling: 4-4-2
Jack Pot
Vaste waarde in elftal

Reg.: 9 november 2005
Gepost op 3 januari 2008 om 16:55:45.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Petrov: "Berbatov gaat Tottenham verlaten"

Dimitar Berbatov gaat Tottenham Hotspur deze maand verlaten. Althans, dat denkt landgenoot Stilian Petrov, middenvelder van Aston Villa. "Dimitar is een ontzettende ambitieuze jongen."
"Hij krijgt de club die hij graag wil, Berbatov is namelijk een speler van wereldklasse", aldus Petrov in The Daily Mail. "De laatste twee seizoenen was hij ontzettend gevaarlijk voor de goal. Het is voor mij geen verrassing dat diverse grote clubs nu achter hem aanzitten."

De laatste weken wordt de naam van Berbatov aan diverse buitenlandse clubs gelinkt. "Ik hoop en verwacht dat Dimitar gehoor geeft aan zijn ambitie. Het is belangrijk dat hij gelukkig is, en dat zal hij zijn als dit allemaal voorbij is", zo besluit Pertrov zijn betoog.

Tottenham-trainer Juande Ramos wil zijn aanvaller echter liever behouden. De Spaanse oefenmeester van The Spurs ziet in Berbatov nog altijd een belangrijke schakel.

ABC-tje?

Hoewel ik altijd groot fan ben geweest van Farfan is het dit jaar knap waardeloos geweest. Ook is er strategisch erg slecht ingekocht. Binnen de selectie zijn er eigenlijk alleen maar centrumspitsen. Sommige mensen zien Farfan hier meer als een nummer 10 of hangende speler, maar dit vind ik grote onzin. Farfan is juist geen speler met een passeeractie.
Ik zie hem als echte spits die in de 16 aangespeeld moet worden en vervolgens snel en no-nonsens die bal in de touwen kan naaien, en daarvoor weinig kansen nodig heeft/had. De vorige 2 seizoenen stond hij vaak als diepste spits en in die wedstrijden maakte hij bijna wekelijks het verschil. In hoeveel wedstrijden heeft hij in die seizoenen niet de openingstreffer of de winnende gemaakt.
Het spel van PSV is in die 2 seizoenen ook niet goed geweest maar vooral Farfan maakte gewoon de weinige kansen af.
Juist nu hij zo ver van de goal afspeelt komt hij amper tot kansen laat staan goals. Alleen omdat hij in mijn ogen gewoon geen man van de actie is of met ongelovelijke snelheid.

Aan de ene kant zou ik het jammer vinden als Jefferson weg zou gaan, aan de andere kant zou het qua financien en balans in het elftal een goede zaak zijn. Liever zou ik op dit moment Lazovic of Koevermans zien vertrekken maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Als Manco zijn opvolger wordt komt er wel weer wat meer lijn in het aankoopbeleid. Dzudzak en Manco als creatieve buitenspelers en voor het centrum Lazovic en/of Koevermans. Met het geld van Farfan zou de verdediging op orde kunnen worden gebracht en eventueel nog een fatsoenlijke verdedigende middenvelder kunnen worden gehaald.
 Help mods!
Pool: 3989eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities.
Deze topic bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk