| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Buenos Aires / Almere Vak: - Posts: 6054 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | |
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1606 Reg.: 24 april 2004 | Ook zekers wel een mooie compilatie!
Ik hou er wel van om een goede te zien.
|
|
|
sydneypsv Bankzitter
Uit: s'heim Vak: - Posts: 198 Reg.: 1 mei 2007 | Ik vind het jammer dat je zo weinig doelpunten had. Ik vond het niet echt goed dat je telkens de doelpunten 3 of 4 herhaalde, kost veel tijd, in die kon je veel andere doelpunten neerzetten, maar dat is mijn mening.
Ik bedoel zoiets als dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=RUyPCsNlbus
|
|
| Pool: 1908e | MotM: - | Battle-rating: 1.483,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Ruud279b Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 132 Reg.: 26 februari 2006 | Misschien dat je deze iets beter vind dan:
Jefferson "Foquita" Farfan
heb ik toevallig een weekje geleden ongeveer in elkaar gezet 
|
|
|
sydneypsv Bankzitter
Uit: s'heim Vak: - Posts: 198 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: Ruud279b schreef:
Misschien dat je deze iets beter vind dan:
heb ik toevallig een weekje geleden ongeveer in elkaar gezet 
Mooie compilatie! Hoe kom je trouwens aan die doelpunten uit de beker?
|
|
| Pool: 1908e | MotM: - | Battle-rating: 1.483,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV 4ever Toeschouwer
Uit: Delft Vak: - Posts: 17 Reg.: 15 juli 2007 |
quote: Olai schreef:
Ik heb een compilatie gemaakt van Jefferson Farfán, met allerlei beelden van de afgelopen 3 jaar.
http://nl.youtube.com/watch?v=MFZeoBfDZZc
Ben benieuwd 
Wel goede stukjes maar ook wel saaie stukjes.
|
|
|
PSV 4ever Toeschouwer
Uit: Delft Vak: - Posts: 17 Reg.: 15 juli 2007 |
quote: sydneypsv schreef:
Ik vind het jammer dat je zo weinig doelpunten had. Ik vond het niet echt goed dat je telkens de doelpunten 3 of 4 herhaalde, kost veel tijd, in die kon je veel andere doelpunten neerzetten, maar dat is mijn mening.
Ik bedoel zoiets als dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=RUyPCsNlbus
Zeker goed filmpje. Zelf gemaakt?
quote: Ruud279b schreef:
Misschien dat je deze iets beter vind dan:
heb ik toevallig een weekje geleden ongeveer in elkaar gezet :) :psv
Ook zeker geen slecht filmpje misschien iets meer alleen de spectaculaire eruit kiezen
:B :psv
[Dit bericht is veranderd door PSV 4ever (op 22 juli 2007 14:36:14).]
|
|
|
Dond3r Regelmatige invaller
Uit: Kr'berg City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 253 Reg.: 26 april 2005 | filmpje over zijn revalidatie en een interview op PSV.TV.
Hoop dat hij er snel weer bij is.
Wel jammer dat hij zijn interviews in het spaans blijft doen, probeer het toch gewoon eens in het Nederlands, vind ik erg leuk om te zien/horen 
|
|
|
Sebastian Zuniga Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3395 Reg.: 18 juli 2004 | Ligt het aan mij of zie Farfan er stukken fitter en slanker uit als voorheen?
Nu:

Tijd terug:

|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5061 Reg.: 15 april 2005 | Ik heb nog wel een leuke in de catogorie "te late 1 april grappen" want ik kwam deze tegen via Headliner 
Kans op transfer Farfán naar Ajax wordt groter
Door: Sam
Datum: 16 Juli, 2007
Print Email
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
Hilarisch gewoon...
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1539 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Sebastian Zuniga schreef:
Ligt het aan mij of zie Farfan er stukken fitter en slanker uit als voorheen?
Nu:
(plaatje)
Tijd terug:
(plaatje)
Viel me ook direct op, eigenlijk al tijdens de Copa... Volgens mij zijn ze daar redelijk afgemat... Hij ziet er wat gezonder uit nu, heb ook het gevoel dat hij komend jaar echt vol gaat vlammen...!!!
|
|
|
wuppie Toeschouwer
Vak: - Posts: 22 Reg.: 3 februari 2007 |
quote: Sir Tinus schreef:
Ik heb nog wel een leuke in de catogorie "te late 1 april grappen" want ik kwam deze tegen via Headliner 
Print Email
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
Hilarisch gewoon...
om te laggen
ik ben jarig 15 jaar
|
|
|
psvtypeS Veelbelovend talent
Uit: veghel Vak: Oost - YY Posts: 96 Reg.: 18 augustus 2006 | Dat van AJAX geloof ik niets van. Hij wil graag bij PSV blijven. Zo niet dan moeten ze bij PSV de hoofdprijs vragen 
|
|
|
Deep Throat Geselecteerd voor Oranje
Uit: Free Tibet Vak: - Posts: 522 Reg.: 31 januari 2007 | Heb voetbalmax een berichtje gestuurd. Hier past maar één advies: ontslaan die derderangs stukkieschrijver.
Farfan naar Ajax. 
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1606 Reg.: 24 april 2004 | Hahaha dat zou nou eens humor zijn.
Farfan wordt ook nog eens uitgekotst door de amsterdamse hoolies supporters.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8193 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Ajax is ook echt sportief en financieel een vooruitgang 
|
|
|
Farfan_17 Veelbelovend talent
Uit: Hael Vak: Zuid - E Posts: 95 Reg.: 12 juli 2006 | Farfan moeten ze daar toch niet en waarom zou Farfan dat willen?
Wilt hij overstappen naar een club met een harde sfeer ipv een familiegevoel, naar een club met een betonbak aan de buitenrand van de stad ipv een prachtig warm stadion midden in de stad, naar een club met arrogante trainer en spelers, naar een club die nog niet eens zeker in de poulefase zit van de CL, die nu half aan het leeglopen is, die niet bekend staat om de zuid-amerikaanse spelers te laten slagen, naar een club die de laatste jaren moet BUIGEN voor psv( )??
Die vent is best debiel die dit heeft geschreven !
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3858 Reg.: 19 juli 2003 | Enkel Farfán herstelt voorspoedig
PSV-aanvaller Jefferson Farfán komt steeds dichter bij een hervatting van de groepstraining. De Peruviaan liep tijdens de Copa America een enkelblessure op, maar herstelt voorspoedig.
,,Hij fietst en loopt weer op De Herdgang", aldus Koeman. ,,We hebben echter geen datum genoemd wanneer hij fit zal zijn, omdat we niets willen forceren."
Bron
Ik verwacht dat hij de start van de competitie wel zal halen.
|
|
|
ronaldtje Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 2 augustus 2006 |
quote: PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:
Enkel Farfán herstelt voorspoedig
PSV-aanvaller Jefferson Farfán komt steeds dichter bij een hervatting van de groepstraining. De Peruviaan liep tijdens de Copa America een enkelblessure op, maar herstelt voorspoedig.
,,Hij fietst en loopt weer op De Herdgang", aldus Koeman. ,,We hebben echter geen datum genoemd wanneer hij fit zal zijn, omdat we niets willen forceren."
Bron
Ik verwacht dat hij de start van de competitie wel zal halen.
Zeker! Bij de Johan Fruitschaal 11 augustus ook wel
|
|
|
lowlife Meervoudig international
Uit: deventer Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 683 Reg.: 9 april 2005 | Kans Farfan naar AJAX word groter
ajax...nl
bron:http://ajax.punt.nl/?id=382536&r=1
Het is toch geen 1 april?
|
|
|
boclio Jeugdspeler
Vak: - Posts: 53 Reg.: 26 mei 2005 |
quote: lowlife schreef:
Kans Farfan naar AJAX word groter
ajax...nl
bron:http://ajax.punt.nl/?id=382536&r=1
Het is toch geen 1 april?
Haha....Is weer een of andere grap.....Farfan gaat voor een echte topclub, of niet..
Kijk eens naar de kop van het artikel, 'word' staat met een d ipv dt....weer van een of ander leeghoofd die geen A (lgemeen) B (eschaafd) N (ederlands) spreekt....
Dit terwijl er nog ABN-AMro op de ajax shirts staat....
Wat moet je ervan zeggen....te lachwekkend voor woorden!
|
|
|
Transistor Rhythm Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 435 Reg.: 5 september 2005 |
quote: Sir Tinus schreef:
Ik heb nog wel een leuke in de catogorie "te late 1 april grappen" want ik kwam deze tegen via Headliner 
Print Email
Hilarisch gewoon...
Arbitragezaken win je alleen als je naar een club kan die een verbetering voor je is.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8726 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Transistor Rhythm schreef:
(...)
Arbitragezaken win je alleen als je naar een club kan die een verbetering voor je is.
Haha, je gaat hier nog serieus op in. 
|
|
|
Jan van Beveren Meervoudig international
Uit: Philipsdorp Vak: Oost - V Posts: 651 Reg.: 11 juli 2003 | Farfan in het gips, meldt het AD:
quote:
Farfan in loopgips
ROTTERDAM - Jefferson Farfan moet zijn gekwetste linkerenkel twee weken rust geven. De aanvaller van PSV kreeg vrijdag in het ziekenhuis loopgips aangemeten. Hij ontbreekt volgende week op een internationaal toernooi in Moskou waar ook Real Madrid en AC Milan in actie komen.
Farfan heeft een heel klein scheurtje in zijn linkerenkel. Hij liep die blessure op tijdens de Copa America.
|
|
|
hanzel Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 470 Reg.: 15 december 2005 | Sorry hoor, maar dit vind ik dus weer typisch PSV. Begin deze week zie ik op psv.tv een filmpje dat alles goed gaat (en wordt Jeff onderworpen aan allerlei belaste oefeningen) thans blijkt hij gewoon een breuk(je) in zijn enkel te hebben. Hebben ze in Geldrop nog nooit gehoord van een MRI ofzo?
|
|
|