| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
Kruidenier Basisspeler
Uit: Nuland Vak: - Posts: 329 Reg.: 5 juni 2004 | PSV is gek als ze deze topspeler laten gaan voor een schijntje van 12 miljoen. Minstens het dubbele zou ik zeggen.
|
|
|
renzzz19852042327 Vedette
Uit: Best Vak: - Posts: 1438 Reg.: 1 juni 2004 | Middlesbrough eyeing PSV pair Farfan, Kone
tribalfooball.com - August 20, 2007
Middlesbrough are chasing PSV Eindhoven pair Jeffersen Farfan and Arouna Kone.
The Evening Gazette says Boro were represented in Holland on Sunday where they were believed to be watching the PSV winger Kone.
The 24-year-old, who recently turned down the chance of a move to Turkish club Galatasaray, played the full 90 minutes of PSV's 2-0 win at Heracles Almelo. Farfan is also interesting Boro, but is currently sidelined with an ankle injury.
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 6191 Reg.: 10 april 2002 |
quote: renzzz19852042327 schreef:
Middlesbrough eyeing PSV pair Farfan, Kone
The Evening Gazette says Boro were represented in Holland on Sunday where they were believed to be watching the PSV winger Kone.
The 24-year-old, who recently turned down the chance of a move to Turkish club Galatasaray, played the full 90 minutes of PSV's 2-0 win at Heracles Almelo. Farfan is also interesting Boro, but is currently sidelined with an ankle injury.
Tja, als PSV beide spelers zou verkopen dan hebben we een echt probleem. Minimaal 40 miljoen voor beide dan kan PSV nog iets leuks terug halen. Uiteraard heeft het niet mijn voorkeur maar een kleine 15 miljoen voor Kone moet er wel inzitten. Farfan mag van mij niet weg.
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: renzzz19852042327 schreef:
Middlesbrough eyeing PSV pair Farfan, Kone
Niet serieus te nemen....
|
|
|
drs. Bjorn Legende
Uit: Elst Gld Vak: - Posts: 2679 Reg.: 21 februari 2001 | Farfán is blijkbaar nog niet fit voor de wedstrijd tegen NEC. De enkelblessure is dus blijkbaar hardnekkiger dan in eerste instantie is ingeschat of heeft hij te maken met een terugslag of zo? Iemand enig idee?
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8726 Reg.: 19 december 1999 |
quote: drs. Bjorn schreef:
Farfán is blijkbaar nog niet fit voor de wedstrijd tegen NEC. De enkelblessure is dus blijkbaar hardnekkiger dan in eerste instantie is ingeschat of heeft hij te maken met een terugslag of zo? Iemand enig idee?
Duurt nog een week of 2 voordat Farfan weer inzetbaar.
Hij was vanochtend bezig in het krachthonk en strapte wat tegen een oranje opblaasbal.
Dus denk dat we hem pas weer half september tegen Vitesse thuis weer in de basis kunnen verwachten.
Hopelijk pakt hij tegen FC Twente zijn minuten mee.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3285 Reg.: 19 januari 2002 | Het spijt me geweldig, maar Middlesbrough mag alleen het shirt van Farfan hebben... Wake up!! 
|
|
|
Molshoop Basisspeler
Uit: Schiedam!!! Vak: Oost - W Posts: 337 Reg.: 9 januari 2003 | En Lyon mag die ook alleen het shirt van Farfan hebben???
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3285 Reg.: 19 januari 2002 | Ol.Lyon: PSV wil Farfan niet laten gaan
Volgens de coach van Olympique Lyon Alain Perrin had zijn club interesse om Jefferson Farfan naar de Franse topclub te halen. Olympique Lyon is nog op zoek naar versterking voor de aanval. "Anelka bevestigde dat hij op dit moment nog niet wil terugkeren naar Frankrijk en PSV wil niet meewerken aan een transfer van Farfan," aldus Perrin tegenover het Franse persbureau AP.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8726 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Molshoop schreef:
En Lyon mag die ook alleen het shirt van Farfan hebben???
Ja, ook hun mogen alleen het shirt hebben.
Vind de Franse competitie sowieso al niks voor Farfan.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26558 Reg.: 8 juni 2001 | Dat lijkt me duidelijk. Farfan blijft. PSV moet ook niet én Farfan én Kone verkopen.
|
|
|
D_skilled Vaste waarde in elftal
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 514 Reg.: 26 maart 2007 |
quote: Giallorossi schreef:
Dat lijkt me duidelijk. Farfan blijft. PSV moet ook niet én Farfan én Kone verkopen.
Farfán herstelt te langzaam
PSV is van mening dat de geblesseerde Jefferson Farfán te langzaam hersteld van zijn enkelblessure. De medische staf heeft de Peruviaan om diezelfde reden gisteren opnieuw onderzocht in het Sint-Anna ziekenhuis in Geldrop. Farfán traint al lange tijd alleen van de groep maar echte vooruitgang blijft voorlopig uit.
Farfán zelf denkt 1 september 2007, als PSV het uit opneemt tegen FC Twente, weer fit te zijn. De Eindhovense clubleiding betwijfelt dit echter.
Bron: psvzone
Hij zal dus niet door de medische keuring komen, als hij zou gaan naar een andere club.
[Dit bericht is veranderd door D_skilled (op 21 augustus 2007 20:37:45).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.487,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Farfan_17 Veelbelovend talent
Uit: Hael Vak: Zuid - E Posts: 95 Reg.: 12 juli 2006 | Fiorentina koopt Daniele Cacia (23)
Geplaatst op 21-08-2007 21:30 door Daniël Verduijn
Fiorentina heeft 50% van de eigendomsrechten van Daniele Cacia gekocht. De 23-jarige middenvelder speelt in de Serie B bij Piacenza. Hiermee kan Fiorentina de speler in de toekomst goedkoper binnenhalen of meeprofiteren bij een transfer. Het kopen van eigendomsrechten is niet ongebruikelijk in Italië, het gebeurt er vaker.
Fiorentina zal de Italiaan het komende halfjaar nog voor Piacenza laten uitkomen. Daar is hij zeker van speelminuten. Later in het seizoen zal worden bekeken of de spits alsnog naar de Seria A club gaat.
Ook Juventus was in de markt voor het talent Daniele Cacia. De spits is behoorlijk trefzeker, hij scoorde al 32 goals in 65 duels namens Piacenza. Het kopen van eigendomsrechten gaat overigens niet gratis. Piacenza ontvangt bijna vier miljoen euro voor de spits.
Bron: Soccernews
Ze hebben dus half geïnvesteerd in een nieuwe spits die dus niet komt maar waarschijnlijk wel het jaar erna. HOPELIJK wordt de interesse daardoor minder als ze horen dat Farfan meer dan 20mln kost (aangezien ze hier ook al 4mln in hebben geïnvesteerd) en aangezien PSV niet wilde meewerken aan een transfer naar Lyon, hoop ik ook niet naar Fiorentina of Middlesbrough. En als je kijkt of het een sportieve vooruitgang is betwijfel ik dat. Farfan zal daar toch niet naartoe willen vertrekken.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 701 Reg.: 26 april 2000 |
quote: Farfan_17 schreef:
Fiorentina koopt Daniele Cacia (23)
Geplaatst op 21-08-2007 21:30 door Daniël Verduijn
Fiorentina heeft 50% van de eigendomsrechten van Daniele Cacia gekocht. De 23-jarige middenvelder speelt in de Serie B bij Piacenza. Hiermee kan Fiorentina de speler in de toekomst goedkoper binnenhalen of meeprofiteren bij een transfer. Het kopen van eigendomsrechten is niet ongebruikelijk in Italië, het gebeurt er vaker.
Fiorentina zal de Italiaan het komende halfjaar nog voor Piacenza laten uitkomen. Daar is hij zeker van speelminuten. Later in het seizoen zal worden bekeken of de spits alsnog naar de Seria A club gaat.
Ook Juventus was in de markt voor het talent Daniele Cacia. De spits is behoorlijk trefzeker, hij scoorde al 32 goals in 65 duels namens Piacenza. Het kopen van eigendomsrechten gaat overigens niet gratis. Piacenza ontvangt bijna vier miljoen euro voor de spits.
Bron: Soccernews
Ze hebben dus half geïnvesteerd in een nieuwe spits die dus niet komt maar waarschijnlijk wel het jaar erna. HOPELIJK wordt de interesse daardoor minder als ze horen dat Farfan meer dan 20mln kost (aangezien ze hier ook al 4mln in hebben geïnvesteerd) en aangezien PSV niet wilde meewerken aan een transfer naar Lyon, hoop ik ook niet naar Fiorentina of Middlesbrough. En als je kijkt of het een sportieve vooruitgang is betwijfel ik dat. Farfan zal daar toch niet naartoe willen vertrekken.
Troepbericht, eerst is het een middenvelder en daarna weer een spits. Bah wat een verschrikkelijke site dat soccernews.
|
|
|
Turbo Berry Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4969 Reg.: 4 augustus 2005 | Iedereen heeft het altijd over de afkoopsom van Farfan.
- 12 miljoen
- 15 miljoen
PSV wordt van Wanbeleid beticht, waarom nou altijd die afkoopsommen, bla bla bla
quote: Zo zou Fiorentina volgens de ene website 12 miljoen dollar over hebben voor Farfan en volgens de andere 20 miljoen dollar. Dat zou overigens nog altijd lager zijn dan de vermeende contractuele afkoopsom
deze quote is van dit netwerk!!
Mensen ik zie van vele graag even een excuses t.o.v. het "wanbeleid" van PSV inzake contractuele afkoopsom!
Zal niemand doen.
Ik denk dat Farfan blijft, hij wil graag blijven.
- hij is nog gebleseerd
- PSV werkt niet mee aan vertrek
- hij MOET meer kosten dan 20 Miljoen
|
|
|
plato Aanstormend talent
Uit: r Vak: West - LL Posts: 147 Reg.: 20 juni 2004 | Ik las net in een uitleg van Pipo dat Farfan een clausule heeft van 14 miljoen EURO, waarbij chelsea de 1e optie heeft. Voor mij is dit betrouwbare informatie.
Gezien de huidige bedragen die er betaald worden vind ik 14 miljoen dan toch wel weer wat tegenvallen.
|
|
|
Turbo Berry Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4969 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: plato schreef:
Ik las net in een uitleg van Pipo dat Farfan een clausule heeft van 14 miljoen EURO, waarbij chelsea de 1e optie heeft. Voor mij is dit betrouwbare informatie.
Gezien de huidige bedragen die er betaald worden vind ik 14 miljoen dan toch wel weer wat tegenvallen.
je gelooft Pipo wel en PSVnetwerk niet
Ik geloof dat Farfan meer moet kosten dan 20 Miljoen!
|
|
|
plato Aanstormend talent
Uit: r Vak: West - LL Posts: 147 Reg.: 20 juni 2004 |
quote: Turbo Berry schreef:
(...)
je gelooft Pipo wel en PSVnetwerk niet
Ik geloof dat Farfan meer moet kosten dan 20 Miljoen!
Ik heb idd niet zo'n hoge pet op van de berichtgeving op het psv-netwerk. Die nemen ook alleen maar over wat ze horen. Er zijn hier een aantal mensen die zich wel bewezen hebben. NiNi is natuurlijk onomstreden. In iets mindere mate Rio en vroeger `de kuil` (waar is de gast eigenlijk heen). Op financieel gebied is dat pipo ja. Van deze mensen neem ik eerder iets aan dan de overname-machine "psv-netwerk".
|
|
|
altereco Talentje
Vak: - Posts: 78 Reg.: 30 juni 2006 | Lijkt me zeer sterk dat Farfan (of Kone) naar Middlesbrough gaat. Die club is in de afgelopen twee maanden al in verband gebracht met ongeveer 482 spitsen, waaronder Gudjohnsen, Collins John, Afonso Alves en Samaras. Bovendien hebben ze net Mido gekocht.
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8841 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Turbo Berry schreef:
Ik denk dat Farfan blijft, hij wil graag blijven.
- hij is nog gebleseerd
- PSV werkt niet mee aan vertrek
- hij MOET meer kosten dan 20 Miljoen
In het artikel gaat het om 20 miljoen dollar.
Dat is ongeveer 14,8 miljoen euro.
|
|
|
De Chiller Jeugdspeler
Vak: - Posts: 43 Reg.: 7 april 2001 | Farfan moet naast Afellay blijven, zeker met het dichtbij komende vertrek van Kone!
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat Da Costa een afkoopsom van 20 miljoen euro in zijn contract heeft staan en Farfan (toch al 3 jaar topscorer binnen PSV) "maar" 14,5 miljoen euro.
Kortom, de media roepen maar wat en wij moeten zien dat we onze topspelers behouden. Liefst ook Kone!
|
|
|
Zoltan Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen Vak: Zuidwest - GG Posts: 252 Reg.: 3 augustus 2007 | Ik lees op een italiaanse site van Fiorentina, http://www.firenzeviola.it dat Fiorentina zich primair richt op Antonio Di Natale van Udinese. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is en mijn italiaans is niet veel beter dan het Spaans van Louis van Gaal, maar het lijkt me een signaal dat Farfan niet de eerste gegadigde is
|
|
| Pool: 779e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2293 Reg.: 1 augustus 2006 | Een afkoopsom van 14-15 miljoen is een schande voor Farfan! Clausules moeten er zijn om clubs f te schrikken, maar bij PSV staat het gelijk aan vlaggetjesweek!
Wie verzint die onzin toch?
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3393 Reg.: 19 april 2001 |
quote: malibu schreef:
Wie verzint die onzin toch?
Speler/zaakwaarnemer zelf uiteraard, anders tekenen ze gewoon niet bij en lopen ze een jaartje (of 2) later gratis de deur uit.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2293 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: johan derksen schreef:
(...)
Speler/zaakwaarnemer zelf uiteraard, anders tekenen ze gewoon niet bij en lopen ze een jaartje (of 2) later gratis de deur uit.
gek dat er dan nog spelers willen tekenen bij Ajax, Feyenoord, AZ want daar lopen toch behoorlijk wat spelers rond zonder clausules. Is PSV zo een waardeloze club dat ze hier niet willen spelen zonder clausule ofzo?
|
|
|