| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
The Viking Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4969 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: RIO schreef:
The Viking, het gaat hier niet om Babel of vdVaart, het gaat erom dat Farfan te weinig opbrengt als je weet wat de potentie is van de markt.
Oke in deze beredenering kan ik wel meegaan. Farfan is meer waard. En dus vind je ook dat ik gelijk heb.
Want we zullen er beide over eens zijn dat als Farfan nog een 3-jarig contract had gehad (met een hogere afkoopsom), dat er door PSV dan niet van was afgeweken.
|
|
|
Che Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 231 Reg.: 12 februari 2001 |
quote: The Viking schreef:
(...)
Oke in deze beredenering kan ik wel meegaan. Farfan is meer waard. En dus vind je ook dat ik gelijk heb.
Want we zullen er beide over eens zijn dat als Farfan nog een 3-jarig contract had gehad (met een hogere afkoopsom), dat er door PSV dan niet van was afgeweken.
Hoe bedoel je afgeweken?
Volgens Reker is er niet van de som afgeweken...
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8704 Reg.: 19 februari 2000 | *
[Dit bericht is veranderd door RIO (op 12 juni 2008 16:04:24).]
|
|
|
Voijke Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 323 Reg.: 18 november 2005 | Eeuwig zonde dat Farfan voor een schamele fooi vertrokken is.
Afgelopen seizoen is er nog +/-16miljoen door Portsmout geboden.
Een van de beste spelers van een topclub in Nederland naar een subtopper in Duitsland. Voor minder als vaste afkoopsom. Wat voor beeld wil Reker afgeven? We zijn maar een klein miezerig provincieclubke? En nog over de clausule liegen ook!!! 
|
|
|
prince en de paarse regen Geselecteerd voor Oranje
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 537 Reg.: 19 november 2000 | Allereerst bedank ik Farfan voor 4 mooie jaren.
Ten tweede wil ik opmerken dat 10 mln euro veel geld is en blijft, Portsmouth is vorig jaar, en dat telt nu niet meer.
Verder is het natuurlijk ook een dure jongen in het salarishuis. Kortom, we kunnen met zijn allen blijven zeiken op Reker, en hij maakt ook veel fouten (Reker), maar dit heeft hij mijns inziens netjes gedaan.
Schalke is een mooie club en Rutten blijft zodoende feeling met PSV houden, dan kan hij over 2 jaar het stokje van Hubke overnemen...
|
|
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 465 Reg.: 7 juni 2006 | PSV/Reker heeft volgens mij weinig moeite gedaan om hem te behouden, paar maanden geleden wist de voorzitter van Lima nog te melden dat hij verkocht zou gaan worden.
Reker heeft volgens mij beetje eurotekens in zijn ogen, wit voetje halen bij de RVC. Van de 3 toppers die zijn vertrokken zijn er de afgelopen jaar gemiddeld maar 1 teruggekocht. Dus statisch gezien wordt het elftal met deze transfer verder afgeroomd.
|
|
|
Thijs85 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 407 Reg.: 16 oktober 2006 | Reker zei toch dat de afkoopsom betaald was? Als dat zo is kan hij er toch weinig aan doen sinds het contract volgens mij voordat hij er was is getekend of ben ik nu gek?
Snap ook wel dat je hem laat gaan, hij was hier wel zo'n beetje klaar geloof ik en op de rechterkant moet nu het jong talent de kans krijgen. Als diepe spits zou hij voor natuurlijk erg goed zijn, maar dan heb je vier kleintjes voorin lopen, wat dat betreft is een fysiek sterke Lazo wel beter ook, dus ik snap het wel.
|
|
|
fernando redondo Toeschouwer
Uit: Utrecht/Eindhoven Vak: West - H Posts: 8 Reg.: 3 mei 2007 | Weet iemand nou iets meer over de exacte transfersom?
Snap niet dat PSV daar zo geheimzinnig overdoet je kan toch gewoon melden wat zijn contractuele afkoopsom is en wat Schalke heeft betaald..
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 1857 Reg.: 4 september 2003 |
quote: fernando redondo schreef:
Weet iemand nou iets meer over de exacte transfersom?
Snap niet dat PSV daar zo geheimzinnig overdoet je kan toch gewoon melden wat zijn contractuele afkoopsom is en wat Schalke heeft betaald..
Mss wil Schalke daar niet aan meewerken? Ik denk dat PSV heeft ontvangen wat ze hebben gevraagd.. m.a.w. de contractueel vastgelegde transfersom!
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26558 Reg.: 8 juni 2001 | Het is jammer dat Farfan weg is bij PSV, maar ik denk dat hij ook niet in het huidige systeem van PSV past. We spelen 4-2-3-1, terwijl Farfan juist geschikt is voor 4-4-2.
Maargoed, Farfan, veel plezier bij Schalke! En bedankt voor de 4 mooie jaren 
|
|
|
Pantani Talentje
Posts: 63 Reg.: 4 mei 2002 | Jammer, maar het is hem van harte gegund! Thanx Jeff! Het ga je goed!
|
|
|
Frank W Administrator
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 854 Reg.: 10 juni 2005 | Verkocht, dus gaat deze topic naar Buitenlandse Competities.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.485,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|