| Poster | | Topic: Jefferson Farfán (deel 2) |  |
|
|
PSVkampioen Internationale topspeler
Vak: Zuid - CC Posts: 904 Reg.: 13 april 2002 |
quote: aartsrob schreef:
(...)
Het stond straks bij 1 van de 3 ''kopberichten''.
En het staat idd zo op de officiële site, maar dit is nog redelijk vers nieuws, misschien vandaag gebeurd op de training? dit is in ieder geval de exacte bron http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=59186&c=1
Hopelijk kan hij toch meedoen 
Edit: zie dat dat bericht ook van vandaag is, van 14:00. Dus dan zal het waarschijnlijk toch wel níet zo zijn?! We zullen het zien morgen, zijn ervaring zal belangrijk zijn!
vreemd, maar op nieuws.nl staat dit....
(Novum) - PSV-trainer Ronald Koeman laat woensdag aanvaller Jefferson Farfán mogelijk weer in de basis beginnen. De Peruaan deed zaterdag als invaller dertig minuten mee in het competitieduel met Vitesse.
Als Koeman ervoor kiest Farfán op de bank te laten beginnen tegen CSKA Moskou, debuteren Danko Lazovic en Danny Koevermans in de Champions League. "Die twee kijken ernaar uit om Champions League-voetbal te spelen. Ik had gehoopt dat Farfán honderd procent fit zou zijn, maar op de training zag ik hem toch weer trekkebenen."
dus dan klopt dat artikel van primeur ook weer een beetje 
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 6191 Reg.: 10 april 2002 | Goed om te zien dat hij weer terug is. Er komt toch veel dreiging van hem af. Gisteren was hij nog niet gelukkig maar hij was sterk en als Koeman hem genoeg speelminuten geeft dan zien we zo weer de oude Farfan. 
|
|
|
Sander Kleinenberg Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5256 Reg.: 26 oktober 2002 | Eerst maar wat minuten op doen en laten invallen, dan komt hij wel weer op zijn niveau. Op dit moment weinig reden om al met hem te starten.
|
|
|
leonm Basisspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 321 Reg.: 4 maart 2006 | Farfan komt heel kort aan het woord in het filmpje op psv.tv.
Zie/hoor hem nu eigenlijk voor het eerst wat Nederlands praten. Leuk om te zien.
|
|
|
Simply The Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 688 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: leonm schreef:
Farfan komt heel kort aan het woord in het filmpje op psv.tv.
Zie/hoor hem nu eigenlijk voor het eerst wat Nederlands praten. Leuk om te zien.
Inderdaad, dat viel mij dus ook op, maar natuurlijk wel mooi dat hij onze taal kent. 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7376 Reg.: 29 april 2000 |
quote: leonm schreef:
Farfan komt heel kort aan het woord in het filmpje op psv.tv.
Komt omdat hij zelf ook hard door liep. Farfan is niet echt iemand die graag in de belangstelling staat volgens mij. En na ruim 3 jaar mag je toch wel verwachten dat die wat Nederlands kan....
Denk dat het verstandiger is Farfan morgen op de bank te laten beginnen en rustig weer te laten brengen.
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8841 Reg.: 30 maart 2003 | Fantastische return in de basis. Hij leedt vrijwel geen balverlies en was enorm goed bezig. Als Perez niet tweemaal had gescoord was Jef mijn motm geweest.
|
|
|
generaal Nationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 771 Reg.: 20 juli 2004 | Beste aanvaller uit de selectie . Hopelijk wil hij zijn contract nog een keer verlengen.
|
|
|
Jinwook Internationale topspeler
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 1042 Reg.: 23 december 2001 | Inderdaad. Heel sterk en heel balvast. Hij gaat alleen maar beter spelen en het wordt een droomaanval met Lazo en Perez. Ik ben zeer blij om hem weer terug te hebben in het elftal.
Go Jefferson!!
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1094 Reg.: 27 september 2003 | Goed dat hij weer helemaal terug is. Hij was weer als van ouds. Ik ben het ermee eens dat het de beste aanvallende speler is die we hebben. Maar wat een luxe met Perez, Lazovic en Koevermans er ook nog bij. En dan nog Reis waarvan ik de eerste wedstrijd tegen Heracles en de wedstrijden voor jong PSV ook van onder de indruk ben.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3858 Reg.: 19 juli 2003 | Wat een weergaloze voetballer is het toch en nog maar 22 jaar oud; zo volwassen, zo rustig aan de bal en bovendien ijzersterk.
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1606 Reg.: 24 april 2004 | Hij kwam vaak vanuit het middenveld op.
ALs hij de bal kreeg, werd het ook direct gevaarlijk.
Een mannetje uitspelen of een geweldige pass... Het leek wel zo makkelijk voor hem.
Ik ben echt blij dat hij weer terug is!
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 6191 Reg.: 10 april 2002 |
quote: Beej schreef:
Hij kwam vaak vanuit het middenveld op.
ALs hij de bal kreeg, werd het ook direct gevaarlijk.
Een mannetje uitspelen of een geweldige pass... Het leek wel zo makkelijk voor hem.
Ik ben echt blij dat hij weer terug is!
Nu nog de doelpunten maar je ziet aan alles dat hij gedreven is. PSV heeft veel goede voorhoede spelers maar bij mij blijft Farfan nummer 1.
[Dit bericht is veranderd door breukie nr. 1 (op 25 september 2007 10:50:29).]
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1749 Reg.: 15 april 1999 | Farfan speelde héél erg goed gisteren. Ik heb vorig seizoen regelmatig wedstrijden van hem gezien waarin het maar matig was, maar als Farfan dit niveau vasthoudt, hoeven we ons geen zorgen te maken.
|
|
|
ping Basisspeler
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 358 Reg.: 8 januari 2002 | Ik meende gister ook weer die lach bij hem op zijn gezicht te zien zoals zo vaak in zijn eerste seizoen zichtbaar was. Farfan oogde gretig en gemotiveerd. Een Farfan in vorm zal altijd spelen, maar hij zal ook voelen dat bij een mindere wedstrijd Lazovic en Koevermans staan te trappelen om erin te komen. Dat is een goede zaak voor hem en PSV.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 701 Reg.: 26 april 2000 |
quote: ping schreef:
Ik meende gister ook weer die lach bij hem op zijn gezicht te zien zoals zo vaak in zijn eerste seizoen zichtbaar was. Farfan oogde gretig en gemotiveerd. Een Farfan in vorm zal altijd spelen, maar hij zal ook voelen dat bij een mindere wedstrijd Lazovic en Koevermans staan te trappelen om erin te komen. Dat is een goede zaak voor hem en PSV.
Juist, de concurrentie heeft hem scherper gemaakt, dat dacht ik ook. Daarnaast vond ik hem tegen Feyenoord vrij veel zwerven over het veld. Feyenoord wist daar m.i. niet echt raad mee en het spel werd er dynamischer door vond ik.
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2190 Reg.: 7 oktober 2001 |
quote: ping schreef:
Ik meende gister ook weer die lach bij hem op zijn gezicht te zien zoals zo vaak in zijn eerste seizoen zichtbaar was. Farfan oogde gretig en gemotiveerd. Een Farfan in vorm zal altijd spelen, maar hij zal ook voelen dat bij een mindere wedstrijd Lazovic en Koevermans staan te trappelen om erin te komen. Dat is een goede zaak voor hem en PSV.
helemaal mee eens, hij straalde weer plezier uit, waar ik hem vorig jaar soms over het veld zag sloffen, met een blik waar niemand vrolijk van werd 
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1618 Reg.: 13 september 2004 | Farfan loopt behoorlijk te worstelen met zijn vorm. Ik vind hem nog geen schim van de speler die hij voor zijn blessure was. Afgelopen weken was hij ontzichtbaar in de wedstrijden en ook gister liep hij weer te worstelen en was hij hard op zoek naar zijn doelpuntje. Hij kreeg ook een kans 1-op-1 met de keeper die vorig seizoen een "zeker goal" was geweest, maar hij schoot nu matig in, tegen de keeper. Gelukkig schoot hij daarna prima een vrije trap raak (al zag de keeper er niet super uit, wel een goede vrije trap verder). Ik hoop dat deze goal hem wat over het dode punt heen helpt, want hij moet echt beter gaan spelen.
Dit zou het seizoen moeten zijn dat Farfan definitief de stap gaat maken om elke week een beslissende speler te zijn (zoals hij de voorgaande jaren ookal regelmatig heeft gedaan), om een transfer naar een topclub af te dwingen. Maar helaas brengt hij nog niks extra's bij psv. Lazovic en Koevermans spelen imo beter op dit moment en perez doet het ook gewoon goed, dus ik denk dat farfan snel beter moet gaan spelen, anders zou dat wel eens ten koste van zijn basisplek gaan.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3858 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Robinhooo schreef:
Farfan loopt behoorlijk te worstelen met zijn vorm. Ik vind hem nog geen schim van de speler die hij voor zijn blessure was. Afgelopen weken was hij ontzichtbaar in de wedstrijden en ook gister liep hij weer te worstelen en was hij hard op zoek naar zijn doelpuntje. Hij kreeg ook een kans 1-op-1 met de keeper die vorig seizoen een "zeker goal" was geweest, maar hij schoot nu matig in, tegen de keeper. Gelukkig schoot hij daarna prima een vrije trap raak (al zag de keeper er niet super uit, wel een goede vrije trap verder). Ik hoop dat deze goal hem wat over het dode punt heen helpt, want hij moet echt beter gaan spelen.
Dit zou het seizoen moeten zijn dat Farfan definitief de stap gaat maken om elke week een beslissende speler te zijn (zoals hij de voorgaande jaren ookal regelmatig heeft gedaan), om een transfer naar een topclub af te dwingen. Maar helaas brengt hij nog niks extra's bij psv. Lazovic en Koevermans spelen imo beter op dit moment en perez doet het ook gewoon goed, dus ik denk dat farfan snel beter moet gaan spelen, anders zou dat wel eens ten koste van zijn basisplek gaan.
Waar anderen de gehele voorbereiding meegemaakt hebben, heeft hij 2 maanden later pas aan kunnen haken, het ontbeert hem momenteel aan wedstrijdritme.
Niet zo verwonderlijk, natuurlijk!
Farfà n is een speler die in het ritme komt als hij veel wedstrijden speelt en het feit dat hij met nieuwe teamspelers speelt in de voorhoede, dus gewenning.
Oordeel a.u.b. over een wedstrijd of 5 en dan zul je zien dat Jefferson weer het manneke is.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1618 Reg.: 13 september 2004 |
quote: PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:
(...)
Waar anderen de gehele voorbereiding meegemaakt hebben, heeft hij 2 maanden later pas aan kunnen haken, het ontbeert hem momenteel aan wedstrijdritme.
Niet zo verwonderlijk, natuurlijk!
Farfà n is een speler die in het ritme komt als hij veel wedstrijden speelt en het feit dat hij met nieuwe teamspelers speelt in de voorhoede, dus gewenning.
Oordeel a.u.b. over een wedstrijd of 5 en dan zul je zien dat Jefferson weer het manneke is.
Waar vel ik dan een oordeel over hem? Je doet net of ik hem aanval, ik stel alleen vast dat hij nog met zijn vorm wostelt. Je zegt terrecht dat hij een achterstand heeft. Maar ik vind gewoon dat hij nog weinig indruk op mij maakt. Hij heeft nu een paar wedstrijdjes gespeeld, waarin hij nog (te) weinig heeft laten zien. Hij staat buiten kijf dat hij geweldig kan voetballen en waarschijnlijk ook de beste aanvaller in de selectie is. Maar hij moet wel even terug komen op niveau, want anders denk ik dat koeman de voorkeur gaat geven aan Lazovic en Koevermans (en perez hierachter).
|
|
|
Botigol Vedette
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1999 Reg.: 30 december 2004 | Dan nog vind ik Farfán de meest dreigende speler die PSV heeft. Misschien niet de meest effectieve op het moment, maar als Farfán de bal heeft gebeurt er altijd wat.
|
|
|
Simply The Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 688 Reg.: 8 januari 2007 | Ik ben blij dat Farfan gisteren zijn eerste doelpunt van het seizoen heeft gemaakt, het is goed voor zijn zelfvertrouwen en hopelijk volgen en nog vele meer.
|
|
|
Eddsio Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 116 Reg.: 6 augustus 2007 | Farfan had dat doelpunt van zaterdag heel hard nodig
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3858 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Robinhooo schreef:
Waar vel ik dan een oordeel over hem? Je doet net of ik hem aanval, ik stel alleen vast dat hij nog met zijn vorm wostelt. Je zegt terrecht dat hij een achterstand heeft. Maar ik vind gewoon dat hij nog weinig indruk op mij maakt. Hij heeft nu een paar wedstrijdjes gespeeld, waarin hij nog (te) weinig heeft laten zien. Hij staat buiten kijf dat hij geweldig kan voetballen en waarschijnlijk ook de beste aanvaller in de selectie is. Maar hij moet wel even terug komen op niveau, want anders denk ik dat koeman de voorkeur gaat geven aan Lazovic en Koevermans (en perez hierachter).
Je stelt vast dat jij constateert dat Farfà n uit vorm is en ik zoek een verklaring waarom hij uit vorm is.
Met het oordeel bedoel ik dat WIJ met zijn allen dan een conclusie over hem mogen cq. moeten vellen, met andere woorden 'geduld is een schone zaak", want hij komt echt wel in vorm als hij veel speelt.
|
|
|
Mirthez Nationale topspeler
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1370 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | Bij een filmpje wat ik heb gemaakt een poos geleden, en die op youtube staat, heb ik nu een comment:
"Is it true that PSV wants to exchange Farfan with Mateja Kezman from Fenerbahce?"
Hoe komt hij daar nou weer bij?
|
|
|