| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
BasjeSentenbak Regelmatige invaller
Uit: Vught Vak: Noord - M Posts: 278 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: vulture schreef:
(...)
Zo betrouwbaar is de spaanse media inderdaad niet. Zie het bericht over Salcido oa.
[Dit bericht is veranderd door BasjeSentenbak (op 18 november 2007 20:34:47).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26717 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: BasjeSentenbak schreef:
(...)
Ik ken iemand uit de familie Koeman en die wist me dit nieuws vorige week al te melden. Het is wel waar dat hij Gomes naar Valencia wil halen, hij wil waarschijnlijk Alcides ook meenemen
Alcides mag hij hebben, maar Gomes blijft hij met z'n poten van af!
|
|
|
Boeijke Vedette
Uit: Assendelft Vak: Noord - SS Posts: 1242 Reg.: 2 juli 2002 | Ik heb een beetje de indruk dat onze Zuid-Amerikanen het helemaal niet erg vinden dat Koeman weg is bij PSV. Het lijkt me dan ook dat Gomes niet staat te springen om weer onder Koeman te moeten gaan spelen. Nogmaals dit is puur een gevoel. Ook denk ik dat Gomes rijp is voor de ECHTE top en dan bedoel ik Arsenal, Man U, Chelsea, Inter, Milan, Real en Barca.
Van dit rijtje zullen Arsenal, Man U en Milan de komende periode op zoek moeten naar een nieuwe doelman.
Gomes moet gewoon wachten op 1 van deze clubs en niet onderdeel worden van het ´beleid´ Koeman.
|
|
|
Floris1977 Bankzitter
Vak: Zuid - E Posts: 185 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: Boeijke schreef:
Ik heb een beetje de indruk dat onze Zuid-Amerikanen het helemaal niet erg vinden dat Koeman weg is bij PSV. Het lijkt me dan ook dat Gomes niet staat te springen om weer onder Koeman te moeten gaan spelen. Nogmaals dit is puur een gevoel. Ook denk ik dat Gomes rijp is voor de ECHTE top en dan bedoel ik Arsenal, Man U, Chelsea, Inter, Milan, Real en Barca.
Van dit rijtje zullen Arsenal, Man U en Milan de komende periode op zoek moeten naar een nieuwe doelman.
Gomes moet gewoon wachten op 1 van deze clubs en niet onderdeel worden van het ´beleid´ Koeman.
Valencia is een mooie club, spelen ook vaak CL. Ik hoop voor PSV en Gomes zelf dat hij wacht op een van de clubs die jij noemt, mocht hij naar Valencia gaan is dat natuurlijk geen schande.
|
|
|
PSVEindhovenF Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven. Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 260 Reg.: 5 juni 2007 |
(...)
Ik ken iemand uit de familie Koeman en die wist me dit nieuws vorige week al te melden. Het is wel waar dat hij Gomes naar Valencia wil halen, hij wil waarschijnlijk Alcides ook meenemen
Whahaha Alcides, daar moet PSV geld bij geven als ze 'm wegdoen. Maar hij kan 't niveau bij PSV niet eens aan, laat staan bij Valencia, is toch wel een paar maatjes groter.
|
|
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 498 Reg.: 7 juni 2006 | Verdient Koeman geld aan die Alcides Bij PSV stelde hij hem al nauwelijks op, wat moet hij er dan mee in Valencia
[Dit bericht is veranderd door koetje (op 18 november 2007 19:09:22).]
|
|
|
tomassi Toeschouwer
Uit: Westerhoven Vak: Oost - V Posts: 8 Reg.: 25 oktober 2004 | Als Gomes al wil gaan dan moet hij zeker kiezen voor de echte top zoals Juve,Milan of clubs van dit caliber. Koeman moet van Gomes afblijven met zijn dikke nek!!
|
|
|
Vedette Jeugdspeler
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 44 Reg.: 8 september 2005 |
(...)
Haha ja, ik weet ook hoe die zoon van Koeman er uit ziet en en dat is ook een halve tamme dus dat zou ik ook niet serieus nemen.
Verder vind ik het gewoon laf van Koeman om eerst PSV in het midden van het seizoen te verlaten om vervolgens een beetje onze beste speler te willen overnemen, de lafaard.
|
|
|
Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5517 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Dat kinderachtige gejank hier
Kinderachtig gejank als iemand gebruik weet te maken van zijn paard van Troye kennis?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8465 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Nimrod schreef:
(...)
Kinderachtig gejank als iemand gebruik weet te maken van zijn paard van Troye kennis?
Daar gaat het niet om, Gomes is geen slaaf van Koeman, dus als Gomes gaat is dat zijn eigen keuze. Daar kan Koeman niets over zeggen. En al die kennis is bij de zakenwaarnemr van Gomes ook beschikbaar, dus al ene club interesse toont, weten ze die info ook binnen 5 min.
|
|
|
Apollo International
Uit: hengelo Vak: - Posts: 604 Reg.: 5 maart 2000 |
(...)
Daar gaat het niet om, Gomes is geen slaaf van Koeman, dus als Gomes gaat is dat zijn eigen keuze. Daar kan Koeman niets over zeggen. En al die kennis is bij de zakenwaarnemr van Gomes ook beschikbaar, dus al ene club interesse toont, weten ze die info ook binnen 5 min.
Waar het om gaat is dat Valencia(Koeman)Gomes nu wil hebben en voor die tijd geen enkele interesse heeft getoond. De kans dat Gomes (een keer) vertrekt is natuurlijk aanwezig(helaas), en let's face it; Valencia is gewoon een hele mooie club. Ik denk dat iedereen Gomes ook wel een mooie club gunt, maar niet op de manier die Koeman voor ogen heeft.
En dat heeft niks met "kinderachtig gejank" hier te maken. Of maakt het jou verder weinig uit dat we misschien onze keeper in de winterstop al kwijtraken?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8465 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Apollo schreef:
(...)
Waar het om gaat is dat Valencia(Koeman)Gomes nu wil hebben en voor die tijd geen enkele interesse heeft getoond. De kans dat Gomes (een keer) vertrekt is natuurlijk aanwezig(helaas), en let's face it; Valencia is gewoon een hele mooie club. Ik denk dat iedereen Gomes ook wel een mooie club gunt, maar niet op de manier die Koeman voor ogen heeft.
En dat heeft niks met "kinderachtig gejank" hier te maken. Of maakt het jou verder weinig uit dat we misschien onze keeper in de winterstop al kwijtraken?
Natuurlijk maakt me dat uit. Maar als Gomes uiteindelijk gaat, wat ik overigens niet denk, dan is hij daar toch zelf verantwoordelijk voor en niet Koeman.
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 568 Reg.: 3 oktober 2007 | OMHOOG DIE AFKOOPSOM!!
Buiten het feit dat ik hem niet graag zie gaan, is hij gewoon veel meer waard!!
[Dit bericht is veranderd door pi (op 19 november 2007 09:02:54).]
|
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1221 Reg.: 14 september 2005 | Goed dat PSV zich eindelijk eens een keer hard opstelt! En mooi dat Gomes ook meteen heeft aangegeven, dat hij het hier naar zijn zin heeft. (was natuurlijk al lang en breed bekend, maar goed dat hij het nu nog eens ff de media in slingert!)
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 568 Reg.: 3 oktober 2007 | Voetbalprimeur.nl 19-11-07 09:15
PSV: 'We laten Gomes niet gaan'
PSV is niet van plan Heurelho da Silva Gomes tussentijds te laten vertrekken. Een vertrek in de winterstop naar Valencia is dan ook onbespreekbaar, liet de Eindhovense clubleiding weten.
De voorbije dagen zingt de naam van de Braziliaanse keeper rond in de Spaanse media als nieuw transfertarget van Valencia, de club waar Ronald Koeman onlangs naar verkaste.
Hoewel het om een gerucht gaat vond PSV het noodzakelijk een signaal af te geven. Dat deed het in het Eindhovens Dagblad, waarin werd gesteld dat Gomes, die nog een contract heeft tot medio 2011 bij PSV, niet te koop is in de winter.
Mooi!
|
|
|
Delantero Aanstormend talent
Vak: - Posts: 138 Reg.: 18 juli 2007 | Inderdaad mooi. PSV moet zijn poot stijf houden, en duidelijk maken dat Gomes nergens heen gaat.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 6213 Reg.: 10 april 2002 |
Nogmaals, als dat gebeurd zou Gomes geen haar beter zijn als Koeman. Gomes zou dan zelf gaan en niemand verplicht hem.
We mogen ook wel iets meer vertrouwen hebben in Gomes.
Klopt, Gomes zou ook geen haar beter zijn. Als hij kan kiezen tussen spelen in Spanje tegen 3 miljoen euro in een topcompetitie of in Nederland tegen een salaris van ongeveer een miljoen euro (bedrag zijn uiteraard een gok maar ik verwacht dat het verschil wel zo groot zal zijn).
Gomes maakt uiteraard de keuze maar het Koeman en Valencia die hem lekker maken met het grote geld.
Verder, over je opmerking m.b.t. vertrouwen wil ik je graag verwijzen naar mijn eerdere post waarin ik aangeef dat ik niet verwacht dat Gomes gaat.
|
|
|
Thomas Aruba Vaste waarde in elftal
Uit: Aruba Vak: - Posts: 777 Reg.: 19 mei 2007 |
quote: Nimrod schreef:
(...)
Want je kan alleen maar door hebben dat Gomes een topkeeper is als je trainer bent geweest van PSV? Kom nou zeg. Het werd eens tijd dat er een grote buitenlandse club voor Gomes kwam. Die erkenning verdient die jongen ook.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10506 Reg.: 8 augustus 2001 | |
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 7829 Reg.: 4 mei 2002 | Geweldige actie van Koeman. Geef hem eens ongelijk. Ze zoeken een topkeeper. Gomes is naar mijn mening 1 van de beste keepers ter wereld. En Koeman kent Gomes nog goed ook. Ik denk dat iedereen hier hetzelfde zou doen.
Blijft natuurlijk een stinkvent die Koeman, maar ik kan hem geen ongelijk geven dat hij Gomes graag in Valencia ziet...
[Dit bericht is veranderd door TurboMcKwek (op 19 november 2007 14:22:57).]
|
|
|
HELD GOMES!!! Aanstormend talent
Uit: uden Vak: Noord - T Posts: 131 Reg.: 6 juni 2005 | 'Geweldige actie van koeman'
Eerst laat ie ons midden in het seizoen in de steek om daarna ook nog onze beste speler mee te nemen in de winterstop!!!!
Als Koeman ook maar enig gevoel in zn kleine teen voor PSV zou hebben zou hij dit niet eens durven zeggen
Ben nooit een groot fan van Koeman geweest (ook nooit een grote tegenhanger) maar als hij dit probeert door te zetten zou hij uit de PSV historie verwijderd MOETEN worden ondanks wat hij als speler voor onze club heeft betekend!!!
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 19 oktober 2005 | Als het bericht klopt, dan zou ik het echt een hele, hele smerige en achterbakse actie vinden van Koeman. Eerst ons naaien en dan ook nog onze beste speler willen jatten? Flikker toch op man! 
|
|
|
DJX Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Posts: 750 Reg.: 11 augustus 2002 | Beetje zielige reacties hier. Als het inderdaad andersom was [zie eerder de post over Rutten...] zou iederen het oke vinden. Nu Koeman het doet met Gomes zijn de scheldwoorden niet van de lucht.
Of het nu Koeman is of niet, Gomes zal geen jaar meer bij PSV keepen. Hij snapt zelf ook wel dat als hij in een grotere competitie speelt, hij meer kans maakt op selectie voor het nationale elftal.
12 miljoen euro is trouwens zeker wel een heel redelijk bedrag voor een keeper.
|
|
|
10.Diego Nationale topspeler Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 740 Reg.: 7 oktober 2001 | Is helemaal niets zieligs aan. Meneer wil voor een dikke portomonee naar het buitenland, zelf weten. Maar dan niet hier onze beste speler (want dat is Gomes) weg komen plukken omdat hij alle ins en outs van deze club kent. Hij mag Gomes best hebben, maar dan voor minimaal 30 miljoen!
|
|
|
BoerkuH Jeugdspeler
Vak: - Posts: 45 Reg.: 27 april 2005 | 12 miljoen :| 120 miljoen en verplicht kromkamp, alcides en addo meeneme
|
|
|