| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6252 Reg.: 26 november 2004 | Juancho,
het was geen knietje op het dijbeen, het was een doelpaal die niet meeveert waar Gomes tegenaan knalde; voor op het bovenbeen, net boven de knie.
(StudioSport was erbij, ben benieuwd ofdat ze het voorval gefilmd hebben, of alleen maar Gomes het veld af hebben zien strompelen)
En tja, "ff (af)wachten" en farfán is ook weer fit en Koné is weer fit en Lazovic is niet meer geschorst en Perez is weer fit...
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16055 Reg.: 26 april 2002 | Daarom zeg ik ook, het zal wel zoiets zijn alsof je een knietje op je dijbeen krijgt. Paal of een knie, beide veren natuurlijk niet echt mee
Zal denk ik wel meevallen en ff tijdelijk erg pijnlijk zijn.
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6252 Reg.: 26 november 2004 |
quote: Juancho schreef:
Daarom zeg ik ook, het zal wel zoiets zijn alsof je een knietje op je dijbeen krijgt. Paal of een knie, beide veren natuurlijk niet echt mee
Een knietje zit vast aan een been dat geheven dient te zijn van de grond zodat deze niet verankerd is, dat in tegenstelling tot een doelpaal.
quote:
Zal denk ik wel meevallen en ff tijdelijk erg pijnlijk zijn.
Ik verwacht dat Gomes er tegen Heracles bij is, maar as zaterdag niet.
Dat is mijn diagnose. Inderdaad, nergens op gebaseerd.
|
|
|
W_Jonk Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 110 Reg.: 9 juni 2003 | |
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3898 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Juancho schreef:
Zal wel zoiets zijn als een knietje krijgen tegen je dijbeen. In het begin super pijnlijk maar het gaat langzaam vanzelf wel weer weg.
Ff afwachten!
In Nederland bekent onder de naam paardenkus.
Mooie uitdrukking, maar toch wel eventjes pijnlijk.
|
|
|
W_Jonk Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 110 Reg.: 9 juni 2003 | |
|
Deep Throat Geselecteerd voor Oranje
Uit: Free Tibet Vak: - Posts: 598 Reg.: 31 januari 2007 | |
|
PSV Melick Vedette
Uit: Melick Vak: Noordoost - UU Posts: 1226 Reg.: 19 augustus 2002 | 'Mijn sprongkracht is op het toilet ontstaan'
14/8/2007 23:59
Gomes is na het vertrek van Phillip Cocu (gestopt) en Alex (naar Chelsea) nog bepalender geworden bij PSV. In de nieuwe Voetbal International praat de Braziliaanse doelman over zijn verleden en toekomst.
Gomes denkt dat het nieuwe PSV tot veel in staat is. 'Wij hebben, gezien de ontwikkelingsmogelijkheden, meer dan afgelopen jaar de kans heel ver te komen', voorspelt de populaire keeper.
De lange Braziliaan doet ook uit de doeken waarom hij zo makkelijk de lucht ingaat. 'Toen ik een jaar of twaalf was, wilde ik graag volleyballer worden. Op televisie zag ik dat die mannen zó enorm hoog sprongen. Ik was veel kleiner, daarom begon ik thuis te oefenen.'
'Dat deed ik in m'n eentje op de wc. Dan probeerde ik met mijn hoofd zo dicht mogelijk bij het plafond te komen, want dat stond ongeveer gelijk aan de hoogte van het volleybalnet. Door het oefenen kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond', aldus de explosieve PSV'er.
bron de papieren versie van de VI
|
|
|
BenZ Bankzitter
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 234 Reg.: 28 september 2005 |
quote: PSV Melick schreef:
'Mijn sprongkracht is op het toilet ontstaan'
14/8/2007 23:59
Gomes is na het vertrek van Phillip Cocu (gestopt) en Alex (naar Chelsea) nog bepalender geworden bij PSV. In de nieuwe Voetbal International praat de Braziliaanse doelman over zijn verleden en toekomst.
Gomes denkt dat het nieuwe PSV tot veel in staat is. 'Wij hebben, gezien de ontwikkelingsmogelijkheden, meer dan afgelopen jaar de kans heel ver te komen', voorspelt de populaire keeper.
De lange Braziliaan doet ook uit de doeken waarom hij zo makkelijk de lucht ingaat. 'Toen ik een jaar of twaalf was, wilde ik graag volleyballer worden. Op televisie zag ik dat die mannen zó enorm hoog sprongen. Ik was veel kleiner, daarom begon ik thuis te oefenen.'
'Dat deed ik in m'n eentje op de wc. Dan probeerde ik met mijn hoofd zo dicht mogelijk bij het plafond te komen, want dat stond ongeveer gelijk aan de hoogte van het volleybalnet. Door het oefenen kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond', aldus de explosieve PSV'er.
bron de papieren versie van de VI
haha ja k las het net ook xD geweldig toch?
|
|
|
Slashydutchie Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk (bij Zwolle) Vak: - Posts: 426 Reg.: 7 juni 2007 |
quote: BenZ schreef:
(...)
haha ja k las het net ook xD geweldig toch?
*heeft nu echt een beeld in haar hoofd van een mini-Gomesje die z'n koppie stoot*
Okee, ik heb niet veel van dit soort momentjes omdat ik een behoorlijk lompe boer(in) ben, maar toch: Aww... wat schattig!

|
|
|
Jasar Takak Nationale topspeler
Vak: - Posts: 841 Reg.: 5 januari 2004 | Haha, Gomes zegt ook dat dit het beste PSV sinds drie jaar is. En als Gomes dat zegt is dat zo. Verder zou hij zo nog tien jaar hier kunnen spelen zegt hij (maarja het blijft de voetballerij he). Maar hoe geweldig zou dat zijn 
|
|
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 498 Reg.: 7 juni 2006 | En hij wil de concurrentie met Edwin v.d. Sar in het NL elftal wel aan 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3440 Reg.: 24 december 2000 |
quote: En hij wil de concurrentie met Edwin v.d. Sar in het NL elftal wel aan
Dat zou de stunt van de eeuw betekenen!!
|
|
|
|
psv_aka_lyon  Jeugdspeler
Vak: - Posts: 59 Reg.: 23 januari 2007 | Jongens als Gomes dat zegt dat hij nog wel 10 jaar kan blijven dan kunnen wij allemaal dat gevoel versterken door voor hem weer sfeer actie;s te bedenken en op zulke manieren de band met Gomes en PSV te versterken want hij zei in de vi ook dat die sfeeractie tegen heerenveen tijdens de thuis wedstrijd veel indruk heeft gemaakt en daardoor de band nog sterker is geworden....
we moeten een liedje gaan bedenken voor Gomes voor in het stadion zulke dingen!!!
We zijn het ook verplicht want Gomes zou niet misstaan in het NL elftal aangezien v.d. Sar op leeftijd is en Gomes nu al beter is denk ik (A) 
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1177 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: Jasar Takak schreef:
Haha, Gomes zegt ook dat dit het beste PSV sinds drie jaar is. En als Gomes dat zegt is dat zo. Verder zou hij zo nog tien jaar hier kunnen spelen zegt hij (maarja het blijft de voetballerij he). Maar hoe geweldig zou dat zijn 
Van mij mag ie best nog een jaartje of 5 hier blijven spelen hoor 
Daar zou ik zelfs € 1000,- voor op de PSV rekening willen storten 
|
|
|
psv_aka_lyon  Jeugdspeler
Vak: - Posts: 59 Reg.: 23 januari 2007 | Jongens als Gomes dat zegt dat hij nog wel 10 jaar kan blijven dan kunnen wij allemaal dat gevoel versterken door voor hem weer sfeer actie;s te bedenken en op zulke manieren de band met Gomes en PSV te versterken want hij zei in de vi ook dat die sfeeractie tegen heerenveen tijdens de thuis wedstrijd veel indruk heeft gemaakt en daardoor de band nog sterker is geworden....
we moeten een liedje gaan bedenken voor Gomes voor in het stadion zulke dingen!!!
We zijn het ook verplicht want Gomes zou niet misstaan in het NL elftal aangezien v.d. Sar op leeftijd is en Gomes nu al beter is denk ik (A) 
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1086 Reg.: 14 september 2006 |
quote: psv_aka_lyon schreef:
Er is toch al een liedje voor Gomes. Wel te verstaan:
Gomes Gomes Jalalalalala Gomes Gomes! 
|
|
|
Jefferson Roorda Bankzitter
Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 192 Reg.: 5 juni 2007 | West side united, dat zingen de supporters bij elke PSV`er.
Ik zou wel een Braziliaans liedje voor hem maken.
Maar gaat zeker niet lukken.
|
|
|
Geissbock Vedette
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1308 Reg.: 4 april 2000 | En het 'Brasil'-lied dan? Is toch speciaal voor hem.
|
|
|
generaal Nationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 790 Reg.: 20 juli 2004 | Wat een held is hij toch ook.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 5541 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: we moeten een liedje gaan bedenken voor Gomes voor in het stadion zulke dingen!!!
Ja, daar is Heurelho,
ster uit João Pinheiro. 
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5365 Reg.: 24 augustus 1999 | Ik heb het al vaker gezegd en zeg het nog eens, ik ben niet vaak fan van iemand maar maak graag een uitzondering boor deze braziliaanse held. Het is lang geleden dat psv een speler heeft gehad waar ik idolaat van kon zijn maar bgomes is er zo een en is er steeds meer een aan het worden.
Jong of oud, iedereen heeft wel wat met hem, zelfs supporters van de tegenpartij zal het niet lukken om een hekel aan hem te krijgen. Voor mijn kinderen lijkt hij een soort van real life knuffelbeer.
Inderdaad is het een goed plan om, gomes nog meer te laten blijken wat we van hem vinden en hoe groot onze "liefde"voor hem is, iedere maand of seizoen dat hij nog bij ons speelt is er weer een en mooi meegenomen.
|
|
|
teletekstsupporter Vedette
Uit: Purmerend Vak: - Posts: 1239 Reg.: 18 september 2000 | Gomes in ORANJE!!!
Dat zou geweldig zijn... een Stekelenburg of Timmer op doel is toch minder he...
|
|
|
van nistelrode Internationale topspeler
Uit: Schijndel Vak: Oost - YY Posts: 986 Reg.: 3 mei 2001 |
quote: teletekstsupporter schreef:
Gomes in ORANJE!!!
Dat zou geweldig zijn... een Stekelenburg of Timmer op doel is toch minder he...
Misschien een hele domme opmerking maar dit is toch niet mogelijk aangezien Gomes al een keer een interland heeft gespeeld of was dat een vriendschappelijke interland en zou het dan theoretisch toch mogelijk zijn ?
|
|
|
Berserk Vaste waarde in elftal
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 374 Reg.: 31 augustus 2006 | Wat een geweldige vent is het toch. Geef die man een contract voor het leven!
|
|
|