| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
Bommel4ever Internationale topspeler
Uit: Nederweert Vak: Noord - U Posts: 1071 Reg.: 17 februari 2003 | |
|
plato Aanstormend talent
Uit: r Vak: West - LL Posts: 148 Reg.: 20 juni 2004 |
quote: Bommel4ever schreef:
Ik kwam deze tegen, erg mooie site over onze held:
http://www.gomes1.com
Prachtige site... Mooie filmpjes en foto's ook. Ze hebben hier toch wel eens wallpaperverkiezingen op het netwerk? Op die site zitten echt prachtige exemplaren. Zeker de moeite waard om even te kijken.
|
|
|
Aissati 16.. Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1688 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Bommel4ever schreef:
Ik kwam deze tegen, erg mooie site over onze held:
http://www.gomes1.com
Mooie site maar het is toch een fansite he en niet de orgineele?
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8908 Reg.: 30 maart 2003 | Ziet er wel uit als zijn officiele site. Niet echt up-to-date. Er staat wel nieuws over de fotoshoot van het seizoen 07-08, maar in zijn statistieken ontbreken de laatste twee titels en ook het aantal wedstrijden is na halverwege seizoen 05-06 niet meer bijgehouden.
|
|
|
W_Jonk Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 110 Reg.: 9 juni 2003 | Ik hoop dat hij werkelijk voor NL wilt keepen, want van de Steek wordt je ook niet vrolijk.
Hij zou hier wel zeker de onbetwiste nmr.1 zijn, waar in Brazilie stikt vd goede keepers
|
|
|
Stevadinho Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 192 Reg.: 15 augustus 2005 | Ik hoop dat Van Basten de hint van hem in de voetbal international heeft begrepen.
Ik weet niet of hij het meende, maar ik zou toch een poging wagen als Bondscoach maar aangezien Kwarko van Basta het meer op Ajaxieden heeft zal Gomes wel niet in aanmerking komen
|
|
|
Gringo Internationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1537 Reg.: 28 december 2005 |

Die Gomes heeft het iig goed voor mekaar. 
|
|
|
nilisfanforlife Vedette
Vak: - Posts: 1486 Reg.: 1 februari 2005 | Gomes heeft toch ook al voor Brazilie gespeeld, dus hij dan net zo min voor Nederland uitkomen dan van Bommel dat voor Duitsland zou kunnen.
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 18165 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: nilisfanforlife schreef:
Gomes heeft toch ook al voor Brazilie gespeeld, dus hij dan net zo min voor Nederland uitkomen dan van Bommel dat voor Duitsland zou kunnen.
Alleen oefenduels toch? Dan kan hij nog wel voor een ander land uitkomen.
|
|
|
psvfan1986 Toeschouwer
Vak: - Posts: 25 Reg.: 26 september 2006 |
quote: Gringo schreef:
(plaatje)
Die Gomes heeft het iig goed voor mekaar. 
Jij bent ook niet veel gewend.
|
|
|
PJ Smink Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 287 Reg.: 15 juli 2002 | Gomes heeft inderdaad alleen nog maar oefeninterlands gespeeld. Het enige nadeel is dat hij nog geen Nederlands paspoort heeft, maar verder zou ie zo bij San Marco in de selectie kunnen. Lijkt me leuk: zien of Gomes Van der Sar uit het doel speelt.
|
|
|
Jasper_PSV Meervoudig international
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 979 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: PJ Smink schreef:
Gomes heeft inderdaad alleen nog maar oefeninterlands gespeeld. Het enige nadeel is dat hij nog geen Nederlands paspoort heeft, maar verder zou ie zo bij San Marco in de selectie kunnen. Lijkt me leuk: zien of Gomes Van der Sar uit het doel speelt.
Precies, ik weet alleen niet meer hoelang het nu duurde voordat je automatisch een NL paspoort kreeg. 4 of 5 jaar?
|
|
|
Apollo International
Uit: hengelo Vak: - Posts: 604 Reg.: 5 maart 2000 |
quote: psvfan1986 schreef:
(...)
Ga jij even tof lopen doen! Nou vertel het, playa, hoeveel vrouwen ga je dit weekend weer scoren?
Dit is gewoon een hele mooie vrouw! (zeker voor Gomes )
|
|
|
|
Gringo Internationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1537 Reg.: 28 december 2005 |
quote: psvfan1986 schreef:
(...)
Tis een kwestie van smaak, ik vind haar er zo op het eerste gezicht behoorlijk lekke.. ehh knap uitzien.
Hopelijk is ze dat ook nog zonder zonnebril, wie weet wat erachter zit.
|
|
|
PJ Smink Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 287 Reg.: 15 juli 2002 | Je krijgt niet automatisch een Nl paspoort: dat moet je aanvragen. Je kunt het krijgen als je vijf jaar in Nl woont.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8908 Reg.: 30 maart 2003 | Pff, hij was toch wel weer heel belangrijk gisteren. Een 100% scoringskans eruit gehaald en nog twee andere belangrijke saves. Goed begin van het seizoen voor hem.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat geen enkele club in onze Gomes geïnteresseerd is. Hij is elk jaar veruit de beste keeper van Nederland en toch ook wel één van de beste van Europa. Toch heeft ook deze zomer geen enkele club zich gemeld. Ik zeg: houden zo!
Wat een held is het toch, als je hem gisteravond tegen NEC ook weer bezig zag. Hij is hét verschil tussen PSV aan de ene kant en Ajax en AZ aan de andere kant: laatstgenoemde clubs missen een topkeeper.
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1619 Reg.: 24 april 2004 | Gomes was gisteren weer goed.
Enkele belangrijke reddingen.
Voor de wedstrijd was er weer even een kippenvelmoment
Met zijn befaamde springen en het erg luid schreeuwen van het publiek bij elke sprong en meteen erna zijn naam scanderen.
Het was weer genieten. Hier had ik ook lang op gewacht op de eerste thuiswedstrijd.
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4800 Reg.: 11 januari 2000 | Zag net voor het eerst de site die hier bovenaan de bladzijde genoemd wordt van Gomes. Bij het filmpje wat op de site staat, de redding toen hij voor Brazilie uitkwam tegen Mexico.... niet normaal! 
|
|
|
Bastard0493 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: West - K Posts: 197 Reg.: 27 november 2006 | als ik dat filmpje kijk stroomt het water me in men mond. goeiendag zeg! elke keer verbaast hij me hoe hij de ballen eruit houd. Gister ook weer, hij had ze allemaal.
ronduit geweldig
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1619 Reg.: 24 april 2004 | Ik had dat filmpje ook nog niet gezien, maar het is een mooi filmpje, met geweldige reddingen!!
De redding van de vrije trap van Huntelaar in de johan fruitschaal vond ik zelf ook 1 van de mooiere die ik ooit gezien had.
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 865 Reg.: 20 januari 2001 | OOk nog op de opkomst gelet,
zijn zoontje op de armen bij betreden van het veld
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8908 Reg.: 30 maart 2003 | De schoenen van Gomes

[Dit bericht is veranderd door KoningLazo (op 28 augustus 2007 17:36:34).]
|
|
|
Bavaria! International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 712 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: KoningLazo schreef:
De schoenen van Gomes
(plaatje)
Prachtig! En dan toch weer even met de camera spelen. 
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3076 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: KoningLazo schreef:
De schoenen van Gomes
(plaatje)
|
|
|