| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8916 Reg.: 19 februari 2000 | Mooie site inderdaad en door dat filmpje ben ik weer door het archief gaan bladeren en toen kon je al zien dat ie een enorm atletisch vermogen heeft. Cassio is net zo groot, maar dit vermogen is veel minder bij hem. Gomes is een natuurtalent, zuigt alle oefeningen en info op als een spons en word elk jaar beter. Straks, als ie 27-32 is, dan is ie op zijn top. De club die hem dan onder contract heeft kan lekker onderuitgezakt zitten en genieten van deze wereldtopper.
|
|
|
Amaru Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 469 Reg.: 18 januari 2007 | Na het bedroevende nieuws omtrent onze zgn topaankoop Koevermans ff iets over Gomes (een echte topaankoop):
Imo een beetje raar dat hij niet genomineerd is voor beste keeper van het jaar. Vind persoonlijk dat hij een beter jaar heeft gedraaid dan de net gekozen winnaar Cech (alhowel dat natuurlijk ook een topper is)
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8705 Reg.: 15 januari 2002 | Hoor die Gomes eens even lekker Nederlands lullen op TV 3, voetballer van het jaar.
Geweldig 
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5159 Reg.: 15 april 2005 | Zolang Gomes bij PSV zit moet PSV echt zijn best doen om niet kampioen te worden.. Als hij de komende 2 jaar nog bij PSV zit dan durf ik te wedden dat we 5x op rij gaan halen en zeker met het talent wat we momenteel bezitten.
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1544 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: driekes schreef:
Hoor die Gomes eens even lekker Nederlands lullen op TV 3, voetballer van het jaar.
Geweldig 
Filmpje op PSV.TV; Kijk! PSV!!!! ... de Bééste van Nidderland! Geniaal!
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1619 Reg.: 24 april 2004 | Haha ik hoopte op een intervieuwtje van Gomes.
Maar het is maar 1 zin.
Wel een hele mooie en realistische zin natuurlijk 
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8705 Reg.: 15 januari 2002 | Van Gelder hield gisteren wel eveneen praatje met Gomes tijdens delive uitzending.
Gomes kwam namelijk de prijs ophalen voor zijn vriend Alex.
Dat praatje zou eigenlijk ergens te zien moeten zijn.... Als Romario in z'n beste dagen 
|
|
|
LaPadre Regelmatige invaller
Uit: heerlen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 255 Reg.: 6 november 2004 |
quote: Sir Tinus schreef:
Zolang Gomes bij PSV zit moet PSV echt zijn best doen om niet kampioen te worden.. Als hij de komende 2 jaar nog bij PSV zit dan durf ik te wedden dat we 5x op rij gaan halen en zeker met het talent wat we momenteel bezitten.
ja Zullen we hem dan maar een contract voor het leven geven
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26717 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: phoolie601 schreef:
(...)
Ja, heb het gezien, prachtig
GOMES=
=GOMES
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1544 Reg.: 2 oktober 2000 | Normaal ben ik niet iemand van de massa-verheerlijking.. Maar Gomes, dat is gewoon verder ook niet uit te leggen, die vent die gun ik nu echt ALLES. Wat een topkerel, apart nog van het feit dat hij een topkeeper van wereldklasse is!
Hij wordt ook steeds meer een grote ambassadeur van PSV. Zeker nu hij zijn woordje Nederlands echt begint te spreken kan (misschien al wat langer dan vandaag) ik persoonlijk in ieder geval spreken van een clubicoon.
Nooit gedacht dat een Braziliaanse keeper zo erg 'het gezicht van PSV' kon zijn. Ik hoop oprecht dat ze die man nog 10 jaar kunnen behouden!
Ik denk persoonlijk dat het NIET slim is voor hem om de komende tijd te vertrekken eerlijk gezegd... Misschien is dat een vorm van wishful thinking, maar ik denk dat hij hier door Hiddink in een nest is gelegd wat voor hem gewoon het beste prestatieklimaat is wat hij nergens anders zal vinden.
Gomes is een topkeeper als je hem vertrouwen geeft, warmte geeft en gewoonweg waardeert en hem aan de club weet te binden. Dat is niet iets wat je bij veel topclubs zult vinden, misschien is AC Milan dan nog de enige relevante optie.
Zoals eerder gezegd:
Gomes is
is Gomes
[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 5 september 2007 00:32:35).]
|
|
|
NilisForPresident Legende
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 17552 Reg.: 12 maart 2000 | Is er toevallig online nog een fragment te vinden van het interviewtje van Van Gelder met Gomes? Dat heb ik namelijk net even gemist. Ook zou het geweldig zijn als iemand die ene zin van Gomes op PSV TV er uit zou kunnen knippen en dat korte stukje apart op Youtube of iets dergelijks te zetten.
|
|
|
Gomes4Ever Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 1568 Reg.: 15 mei 2007 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Ja, heb het gezien, prachtig
GOMES=
=GOMES
En die ondeugende oogjes van hem zijn ook geweldig wanneer hij dat zegt/wegloopt 
|
|
|
retro psv Basisspeler
Uit: Son Vak: Oost - VV Posts: 307 Reg.: 4 augustus 2005 | Wat heb ik onwijs veel respect voor die gozer,hij is het gezicht van psv,hopelijk blijft hij nog een eeuwigheid!!
|
|
|
|
m3tz Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5524 Reg.: 25 oktober 2000 | Gomes is absoluut een ware clubicoon. Grappig trouwens dat PSV zo'n mooie traditie heeft op het gebied van keepers:
Van Beveren - Van Breukelen - Waterreus - Gomes
Natuurlijk her en der wat eendagsvliegen, maar ik hoop dat het bovenstaande rijtje voorlopig nog niet hoeft worden aangevuld. En over een jaar of tien staat er natuurlijk maar 1 naam bij: Ramos 
|
|
|
Turbo Berry The Viking  Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5107 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: m3tz schreef:
Van Beveren - Van Breukelen - Waterreus - Gomes
Hallo dat je die drie topnamen in de zelfde adem noemt als Waterreus.
Ik was en ben absoluut fan van de persoon Waterreus. Maar de keeper Waterreus, die mag veters van de andere nog niet strikken!!
Waterreus wat een flut keeper was dat.
Hij stak de hand wel heel vaak in eigen boezem. Ik neem de verantwoordelijkheid, bla bla bla. Als hij nou gewoon een keer die bal tegenhield...........wat een K keeper zeg.
Ontopic:
Gomes is voor mij de beste keeper die PSV ooit heeft gehad.
[Dit bericht is veranderd door Turbo Berry (op 5 september 2007 09:07:02).]
|
|
|
Bavaria! International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 712 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: phoolie601 schreef:
(...)
Ik heb het ook gezien, echt mooi!
Ik hoop echt dat Gomes hier nog héél lang keept. 
|
|
|
abroad Legende
Vak: - Posts: 1813 Reg.: 29 juli 2003 | Ik vraag mij altijd af wie de 0.2% van mensen zijn die Gomes niet als eerste keeper in hun opstelling hebben staan. Als er een speler is die als eerste op het wedstrijd formulier wordt ingevuld ...
[Dit bericht is veranderd door abroad (op 25 september 2007 13:57:23).]
|
|
|
RickT Meervoudig international
Uit: Horst Vak: - Posts: 679 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: abroad schreef:
Ik vraag mij altijd af wie de 0.2% van mensen zijn die Gomes niet als eerste keeper in hun opstelling hebben staan. Als er een speler is die als eerste op het wedstrijd formulier wordt ingevuld ...
Misschien de familie van Bas 
|
|
|
joosth Legende
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1702 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: RickT schreef:
(...)
Misschien de familie van Bas 
Bas zelf 
|
|
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2310 Reg.: 1 augustus 2006 | Kwa persoonlijkheid is Gomes denk ik de grootste speler die PSV ooit heeft gehad. Ik krijg gewoon kippevel als ik die man op het veld tekeer zie gaan van vreugde en hoe hij zijn medespelers oppept en tegelijkertijd zijn tegenstanders troost. Wat een fantastische persoon is Heurelho toch. Hij staat bij mij op nummer 1 van mijn lijstje van personen met wie ik eens graag zou willen vissen 
Ik hoop echt dat hij zo gek is om zijjn hele leven voor ons te blijven keepen, want een betere keeper zullen we nooit meer krijgen, zeker geen beter mens in onze selectie. gomes is een grootheid in alle opzichten!
En voordat jullie denken te maken hebben met ene beginnend supporter: ik ben 29 en heb vele grote spelers zien komen en gaan. Maar wat mij betreft staat Gomes daar boven, zeker kwa mens.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3073 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Dat weet hij en we laten dat keer op keer merken.
Misschien kunnen we eens iets opstarten, organiseren of wat dan ook, om onze dank te tonen. De handtekeningenactie voor Kone was leuk, maar achteraf compleet nutteloos geweest. Iets bieden wat hij heel zijn leven boven zijn bed hangt in de woonkamer laat staan, hangen of wat dan ook
Als er iemand waardering heeft dan zal het onze keeper wel zijn.
Nu ik het neerzet denk ik, waarom niet 
Eerste idee wat me te binnen schiet is een luchtfoto van PSV supporters die samen de naam Gomes vormen. Lijkt me supergaaf. Hoeveel man zouden we op kunnen trommelen 
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 25 september 2007 18:57:50).]
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4131 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Zit daar ook al een lange tijd over te denken. Iets waaruit onze waardering blijkt, voor alles wat hij tot nu toe gedaan heeft. Ik denk aan graveren, etsen etc. 
Edit; Open anders effe een nieuwe topic hen-3, staat het idee meteen op jouw naam.
[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 25 september 2007 19:04:13).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.499,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
fredd82 Toeschouwer
Vak: - Posts: 14 Reg.: 26 augustus 2007 | ik zit aan raakvlakken met brazillie te denken. 
|
|
|
11. Kenneth Perez Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2069 Reg.: 8 juni 2001 | Ook nog even het contract van Gomes verlengen !
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1544 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik vind dit een prima initiatief echter.... Vind ik dat er ook meer spelers bij PSV rondlopen die ook zoiets verdienen... Dan heb ik zoiets van, we hebben ooit iets moois voor Gomes gedaan... Nu mag iemand anders ook wel in de spotlight staan, zonder te zeggen dat een 2e 'actie in welke vorm dan ook' niet door hoeft te gaan.
Twee namen: Timmy Simons, Jefferson Farfán
[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 28 september 2007 00:06:26).]
|
|
|