| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
Jasper_PSV Meervoudig international
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 979 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Simply The Best schreef:
(...)
Jawel Dida is wel zijn concurrent, ik zie hem er namelijk nog niet zomaar uitvliegen.
Maar in mijn ogen is Gomes beter dan Dida.
Dida is volgens mij gestopt en daarnaast over dat interlands voor Brazilie, als ik me niet vergis waren het alleen oefeninterlands dus mag hij evt nog voor NL uitkomen, maar dat weet ik dus niet zeker!
|
|
|
Gomes4Ever Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 1568 Reg.: 15 mei 2007 | Hoe geweldige keeper Gomes ook is, soms zie je een klein slippertje bij hem. Dat was vorig seizoen, en nu af en toe ook.
Het zijn er weinig, maar bij een selectie als Brazilie kan dat net het verschil maken tussen selectie en geen selectie.
|
|
|
Stephan! Regelmatige invaller
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 269 Reg.: 22 maart 2004 | ja oke, maar die gast van porto wordt wel altijd geselecteerd.
Gomes is zeker beter als hem, Hellington ofzoiets?
[Dit bericht is veranderd door Stephan! (op 15 oktober 2007 21:48:29).]
|
|
|
BenZ Bankzitter
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 234 Reg.: 28 september 2005 |
quote: Stephan! schreef:
ja oke, maar die gast van porto wordt wel altijd geselecteerd.
Gomes is zeker beter als hem, Hellington ofzoiets?
Helton bedoel je denk ik
quote: Gomes4Ever schreef:
Hoe geweldige keeper Gomes ook is, soms zie je een klein slippertje bij hem. Dat was vorig seizoen, en nu af en toe ook.
Het zijn er weinig, maar bij een selectie als Brazilie kan dat net het verschil maken tussen selectie en geen selectie.
Ja, zoals tegen vitesse laatste wedstrijd van het seizoen, hoe die ene goal van vitesse erin ging... 
|
|
|
18. Addo Jan Mulder  Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3715 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: Gomes4Ever schreef:
Hoe geweldige keeper Gomes ook is, soms zie je een klein slippertje bij hem. Dat was vorig seizoen, en nu af en toe ook.
Dat zijn dan nog altijd minder slippertjes vergeleken met Dida! En die heeft toch een behoorlijke tijd bij de seleçao gezeten.
Daarom vind ik dat Gomes gewoon in de selectie hoort, met Julio Cesar als 2e keeper. Er zijn gewoon weinig betere keepers als Gomes.
Hij hoort in het rijtje Cech, Casillas, Buffon etc. thuis, dus ook bij de seleçao
|
|
|
PascalBrielle Lid 2e elftal
Uit: Brielle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 31 juli 2003 |
(...)
Jawel Dida is wel zijn concurrent, ik zie hem er namelijk nog niet zomaar uitvliegen.
Maar in mijn ogen is Gomes beter dan Dida.
Dida is al een tijdje gestopt met spelen voor zijn land.
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 18165 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: Jasper_PSV schreef:
(...)
Dida is volgens mij gestopt en daarnaast over dat interlands voor Brazilie, als ik me niet vergis waren het alleen oefeninterlands dus mag hij evt nog voor NL uitkomen, maar dat weet ik dus niet zeker!
Gomes heeft op de Gold Cup gespeeld in 2003, dat zijn officiële wedstrijden op het hoogste nivo (al selecteerde Brazilië alleen spelers die in aanmerking kwamen voor het Olympisch elftal) en dus zal dat niet meer kunnen volgens de FIFA regels lijkt mij.
En het is al erg zat voor de spelers die al Nederlands zijn om in Oranje te moeten voetballen, dat wil je Gomes toch niet aandoen 
De enige keepers die gespeeld hebben de afgelopen maanden zijn volgens mij Julio Cesar (Internazionale) en Doni (AS Roma).. gek is dat Alves wel wordt geselecteerd dus het zal niet zijn dat Dunga de Nederlandse competitie gewoon te min vind..
[Dit bericht is veranderd door DSL (op 16 oktober 2007 09:25:37).]
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1177 Reg.: 1 mei 2007 |
Zojuist het filmpje van Gomes gezien op PSV.tv.
Je ziet echt aan hem dat hij er van baald dat hij nog steeds niet bij het Braziliaanse elftal speelt.
Ik vind het echt sneu voor hem, hij is zeker beker dan Dida.
Ik vind het ook zwaar onterecht dat hij niet geselecteerd is, hij is hoe dan ook één van de beste keepers van de wereld.
Geweldige kerel trouwens zo op tv/internet Praat best wel goed Nederlands.
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3076 Reg.: 28 januari 2004 | En toch hoop ik dat hij snel geselecteerd word, want anders kan dat weleens de reden zijn dat hij gaat vertrekken.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16055 Reg.: 26 april 2002 | Ik vind dat dat gezeur maar eens moet ophouden. PSV is een club met aanzien in Europa. Een club waar jonge talenten groot worden, een club die constant in de gaten wordt gehouden door bondscoaches, internationale topclubs etc.
Val je bij PSV op, val je zeker op bij je land. Alex is ook via PSV bij de nationale selectie gekomen, net als Alves.
Het ligt niet aan PSV, het ligt niet aan Gomes, maar blijkbaar ligt het tussen de relatie tussen Gomes en de bondscoach. Ik geloof er geen zak van dat als Gomes bijv. naar Inter gaat dat hij opeens wel bij de vaste kern behoord.
Gomes moet en kan maar 1 ding doen, zijn topprestaties blijven benaderen zodat er een moment komt dat de Braziliaanse bondscoach niet meer om hem heen kan.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik vrees dat we Gomes volgend seizoen aan AC Milan gaan kwijtraken. Milan heeft al een tijdje interesse, zo valt door de tijd heen te lezen in kranten en tijdschriften. Deze interesse is ontstaan in de tijd dat PSV een aantal keer tegen Milan speelde in de CL, dus zo'n 2 á 3 jaar geleden. Bovendien is Dida niet meer wie hij vroeger was. Mede daardoor is Milan al een tijdje op zoek naar een goede vervanger. Ik zou het echt heel jammer vinden als het zou gebeuren, maar ik gun Gomes het allerbeste.
|
|
|
Op weg naar nr 21 Meervoudig international
Uit: Epe Vak: Oost - X Posts: 639 Reg.: 9 februari 2004 |
quote: Juancho schreef:
Ik vind dat dat gezeur maar eens moet ophouden. PSV is een club met aanzien in Europa. Een club waar jonge talenten groot worden, een club die constant in de gaten wordt gehouden door bondscoaches, internationale topclubs etc.
Val je bij PSV op, val je zeker op bij je land. Alex is ook via PSV bij de nationale selectie gekomen, net als Alves.
Het ligt niet aan PSV, het ligt niet aan Gomes, maar blijkbaar ligt het tussen de relatie tussen Gomes en de bondscoach. Ik geloof er geen zak van dat als Gomes bijv. naar Inter gaat dat hij opeens wel bij de vaste kern behoord.
Gomes moet en kan maar 1 ding doen, zijn topprestaties blijven benaderen zodat er een moment komt dat de Braziliaanse bondscoach niet meer om hem heen kan.
Niet via PSV, maar Heerneveen, maar ik snap je punt
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3076 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: Juancho schreef:
Ik vind dat dat gezeur maar eens moet ophouden. PSV is een club met aanzien in Europa. Een club waar jonge talenten groot worden, een club die constant in de gaten wordt gehouden door bondscoaches, internationale topclubs etc.
Ik hoop dat Gomes het ook zo ziet!
quote: Flippie Cocu schreef:
Ik vrees dat we Gomes volgend seizoen aan AC Milan gaan kwijtraken. Milan heeft al een tijdje interesse, zo valt door de tijd heen te lezen in kranten en tijdschriften. Deze interesse is ontstaan in de tijd dat PSV een aantal keer tegen Milan speelde in de CL, dus zo'n 2 á 3 jaar geleden. Bovendien is Dida niet meer wie hij vroeger was. Mede daardoor is Milan al een tijdje op zoek naar een goede vervanger. Ik zou het echt heel jammer vinden als het zou gebeuren, maar ik gun Gomes het allerbeste.
Het schijnt dat AC het in eigen land gaat zoeken, en daar zouden ze in de winterstop mee beginnen.
|
|
|
|
joosth Legende
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1702 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: jempy schreef:
(...)
Het schijnt dat AC het in eigen land gaat zoeken, en daar zouden ze in de winterstop mee beginnen.
Als ik mij niet vergis, zou AC Milaan Frey op het oog hebben.
|
|
|
Bbbb Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 | Zie ook: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2952-3.php
quote: --------------------------------------------------------------------------------
Nu doelman Nelson Dida uit de gratie is bij trainer Carlo Ancelotti is AC Milan driftig op zoek naar een goede vervanger voor de Braziliaan. De international van de Goddelijke Kanaries lijkt het met zijn onbeschofte actie in het Champions League-duel tegen Celtic verbruid te hebben bij de ploeg van Nederlander Clarence Seedorf. Dida ging theatraal naar het gras nadat hij een treiterend tikje had gehad van een Celtic-aanhanger. Er moesten zelfs een brancard en een ijszak aan te pas komen
De beoogde opvolger is momenteel Sebastian Frey, die uitkomt voor concurrent Fiorentina. De Fransman is het tweede target voor de Rossoneri, nadat eerder Brescia-keeper Emiliano Viviano niet goed genoeg werd bevonden door Milan. Het zou bij de jeugdinternational van Italië ontbreken aan ervaring, iets wat bij Frey wel goed zit. De goalie uit Florence is al jaren actief in de Serie A.
Mocht Frey naar Milaan vertrekken, dan zou Viviano in beeld kunnen komen bij Fiorentina. Brescia vraagt een slordige tien miljoen euro voor het talent..
Bron:http://www.soccernews.nl/news/36090
Laat ze maar lekker verder zoeken, zolang het maar niet bij ons is 
[Dit bericht is veranderd door Bbbb (op 16 oktober 2007 18:43:13).]
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 19 oktober 2005 | Blijkbaar is Gomes ook voor Milan niet interessant. Ik blijf het vreemd vinden dat in al die seizoenen niet één keer een club zich heeft gemeld voor onze wereldkeeper, maar eerlijk gezegd ben ik daar alleen maar blij mee.
|
|
|
18. Addo Jan Mulder  Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3715 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
Blijkbaar is Gomes ook voor Milan niet interessant. Ik blijf het vreemd vinden dat in al die seizoenen niet één keer een club zich heeft gemeld voor onze wereldkeeper, maar eerlijk gezegd ben ik daar alleen maar blij mee.
Mischien dat PSV het niet naar buiten gebracht zou hebben Ik kan me echt niet voorstellen dat geen club zich meld voor Gomes.
|
|
|
Sebastian Zuniga Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3462 Reg.: 18 juli 2004 |
Blijkbaar is Gomes ook voor Milan niet interessant. Ik blijf het vreemd vinden dat in al die seizoenen niet één keer een club zich heeft gemeld voor onze wereldkeeper, maar eerlijk gezegd ben ik daar alleen maar blij mee.
Komt misschien ook omdat Gomes al vrij snel z'n contract ruim verlengd heeft bij PSV. Misschien een teken voor andere clubs dat het nog geen zin heeft/had om bij PSV voor Gomes aan te kloppen.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 19 oktober 2005 | Wat stellen contracten tegenwoordig nog voor? Het is juist een unicum als een speler zijn contract netjes uitdient.
|
|
|
Bbbb Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 | Gomes lijkt me nou juist een type dat wel zijn contract netjes uitdient, of is hier sprake van "de wens is de vader van de gedachte"... 
Elke thuiswedstrijd weer kippevel tijdens het "Gomes moment" vlak voor de wedstrijd. Geweldige PSV-er!!!
|
|
|
hunteridge Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 93 Reg.: 17 oktober 2007 | Absoluut! Gomes is een echte PSVer en een geweldig persoon. En keepen kan die als geen ander. Mag inderdaad hopen dat die nog lang blijft. Als Timmer daar maar geen stokje voor steekt!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Danko_Lazovic 9 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2834 Reg.: 6 juli 2006 | Hoe gaat het met hem? Ik zag gisteren dat hij (licht) geblesseerd was tijdens de wedstrijd.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1631 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Danko_Lazovic 9 schreef:
Hoe gaat het met hem? Ik zag gisteren dat hij (licht) geblesseerd was tijdens de wedstrijd.
Koeman gaf na de wedstrijd aan dat het wel mee viel en geen problemen verwacht. Gelukkig maar.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1631 Reg.: 13 september 2004 | Slecht nieuws:
Gomes laat uit voorzorg training schieten
21/10/2007 18:09
Een nachtje slapen heeft Gomes niet verlost van de knieklachten die de PSV-keeper zaterdag overhield aan de wedstrijd tegen VVV-Venlo.
Uit voorzorg liet de Braziliaanse keeper de uitlooptraining van zondag aan zich voorbij gaan. In de loop van de week wordt duidelijk of de knieklachten Gomes ervan weerhouden dinsdag in actie te komen tegen Fenerbahçe.
Zou echt en gigantische aderlating zijn als hij er niet bij is.
|
|
|
Danko_Lazovic 9 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2834 Reg.: 6 juli 2006 | Ik lees net dit bericht:
Heurelho da Silva Gomes nam vandaag geen deel aan de uitlooptraining van PSV. De doelman raakte zaterdagavond geblesseerd tegen VVV-Venlo en wil geen enkel risico nemen met het oog op het Champions League-duel met Fenerbahçe.
Een woordvoerder van de Eindhovense club geeft aan dat men verwacht dat Gomes inzetbaar is tegen de Turkse topclub. "We gaan er vanuit dat hij dinsdag gewoon kan spelen. We moeten nog even de reactie afwachten, maar we verwachten geen ernstige problemen."
Ronald Koeman kan in ieder geval geen beroep doen op de geblesseerden Manuel da Costa, Ibrahim Afellay en Jason Culina.
|
|
|