| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes (deel 2) |  |
|
Simply The Best International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 712 Reg.: 8 januari 2007 | Hopelijk kan hij gewoon spelen, het zou een grote domper zijn als hij niet zou kunnen spelen.
Ik zie het dan heel moeilijk worden.
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 776 Reg.: 9 juli 2006 | Ik vind Gomes echt een vette superkeeper. Hij is PSV en PSV is Gomes. Ik moet er ook altijd zo om lachen dat wanneer PSV een doelpunt maakt hij volledig uit zijn dak gaat. Ik vind het daardoor een echte clubman. PSV moet hem een contract voor het leven aanbieden want Gomes is de ware PSVman.
|
|
|
Bruggie Bankzitter
Uit: Acht Vak: Noord - T Posts: 193 Reg.: 15 september 2002 | Nu maar hopen dat Koeman Gomes niet mee neemt naar Valencia in de winter...er is daar geld genoeg...
|
|
|
Delantero Aanstormend talent
Vak: - Posts: 138 Reg.: 18 juli 2007 |
quote: Bruggie schreef:
Nu maar hopen dat Koeman Gomes niet mee neemt naar Valencia in de winter...er is daar geld genoeg...
Daar dacht ik ook meteen aan. Als hij het maar uit z'n hoofd laat 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
BasjeSentenbak Regelmatige invaller
Uit: Vught Vak: Noord - M Posts: 278 Reg.: 24 mei 2006 | Dat hoeft koeman echt niet te flikken en ik zie hem dat ook niet doen
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1304 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: BasjeSentenbak schreef:
Dat hoeft koeman echt niet te flikken en ik zie hem dat ook niet doen
En waarom niet. Hijheeft al aangegeven dat PSV mazzel heeft gehad dat de grote clubs zitten te slapen.
|
|
|
18. Addo Jan Mulder  Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3715 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Hij heeft daar ook nog Canizares en Hildebrand zitten
|
|
|
Bbbb Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 | Paar aardige reddingen weer van onze Gomes gisteren. Check deze foto, niet normaal:

, hij doet 't ]
[Dit bericht is veranderd door Bbbb (op 8 november 2007 22:03:12).]
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2626 Reg.: 5 mei 2000 | Wow wat een bizarre foto. Nu weet ik het zeker hij kan ECHT vliegen. Contract voor het leven 
|
|
|
Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5517 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
Wow wat een bizarre foto. Nu weet ik het zeker hij kan ECHT vliegen. Contract voor het leven 
Tsja, niemand zal me wel geloven maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Heurelho da Silva Gomes eigenlijk....
Clark Kent heet.
Het bewijs? Welnu mede-supporters, ik presenteer U exhibit A:

Er is maar 1 superman...
|
|
|
Bbbb Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 |
Zou mooie merchandise zijn, ik koop er wel een
hoe plaats ik een afbeelding? Jou lukt 't dus wel ... Imageshack opent niet...
*edit: 't is gelukt... 
[Dit bericht is veranderd door Bbbb (op 8 november 2007 22:03:55).]
|
|
|
Aissati 16.. Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1688 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Bbbb schreef:
Paar aardige reddingen weer van onze Gomes gisteren. Check deze foto, niet normaal:
(plaatje)
, hij doet 't ]
Hij heeft echt vleugels die man. 
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3772 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Nimrod schreef:
(...)
Tsja, niemand zal me wel geloven maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Heurelho da Silva Gomes eigenlijk....
Clark Kent heet.
Het bewijs? Welnu mede-supporters, ik presenteer U exhibit A:
(plaatje)
Er is maar 1 superman...
Laat het niet aan de Galatasaray fans zien, straks denken ze dat je hun cuppie bedoelt 
|
|
|
|
Bbbb Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 | Hadden jullie trouwens gezien hoe Gomes na die actie van de foto hierboven die speler die hij raakte een professionele blessurebehandeling gaf?
Ik zeg, contract voor het leven geven; kan ie na z'n keeperscarriere mooi Mart vd Heuvel opvolgen! 
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1221 Reg.: 14 september 2005 | 'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'
(Gepost door RvN)
Volgens de regionale krant Levante - El Mercantil Valenciano heeft Ronald Koeman Valencia gevraagd een nieuwe keeper aan te trekken na analyse van alle wedstrijden. De keepers Cañizares en Hildebrand wisselden dit seizoen elkaar af in de goal en wisten beiden niet te overtuigen. Koeman zou de clubleiding gevraagd hebben te proberen doelman Gomes van PSV in de winterstop aan te trekken. [reageer]
http://psv.netwerk.to
Nu gaat die dikke pad toch echt te ver. Dit zou ik echt schandalig vinden van hem.
|
|
|
Muzzy Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 58 Reg.: 18 mei 2005 | Ik denk niet dat Gomes nog voor koeman zou willen spelen. Gomes is een echte PSV'er
|
|
|
Jozef Chovanec Aanstormend talent
Uit: Praag/Leuven Vak: - Posts: 122 Reg.: 21 mei 2002 | Hoezo schandalig??
Valencia zoekt een goede keeper. Koetje kent er 1.
Zie het probleem niet echt, zal wel een prijskaartje aan hem hebben hangen, en als dat betaald word is hij weg, naar wie (buiten Nederland) zou me dan ook geen ruk kunnen schelen.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1221 Reg.: 14 september 2005 |
quote: Jozef Chovanec schreef:
Hoezo schandalig??
Valencia zoekt een goede keeper. Koetje kent er 1.
Zie het probleem niet echt, zal wel een prijskaartje aan hem hebben hangen, en als dat betaald word is hij weg, naar wie (buiten Nederland) zou me dan ook geen ruk kunnen schelen.
Een beetje loyaliteit naar "zijn" oude club toe mag toch wel dacht ik zo! (ook al weet ik ook wel dat dat zo niet werk in de voetballerij) Hij heeft ons sowieso al keihard in de steek gelaten.
|
|
|
romarioforever Aanstormend talent
Posts: 137 Reg.: 18 oktober 2000 | Als loyaliteit een persoon was, was -ie allang overleden en begraven. Money rules the world en als Koeman met Gomes goede resultaten behaalt levert dat Koeman meer pegels op.
|
|
| Pool: 700e | MotM: - | Battle-rating: 1.451,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5517 Reg.: 18 oktober 2003 | Koeman het is goed.
Jullie Gomes, wij 45 miljoen euro. Dat lijkt me een eerlijke deal (zit ik net te werken aan goede merchandise...).
[Dit bericht is veranderd door Nimrod (op 18 november 2007 11:22:55).]
|
|
|
kuiper International
Vak: Zuid - F Posts: 604 Reg.: 31 mei 2004 | Koeman heeft PSV natuurlijk al in de steek gelaten en opgezadeld met een probleem, en hij mag blij zijn dat Reker hem het gunde om z toch al goed gevulde zakken nog verder te vullen, maar van Gomes moet ie lekker afblijven!! Evenals van Afellay en de rest! Laat hem lekker Eric Addo halen 
|
|
|
iceminem Internationale topspeler
Uit: zwerver Vak: West - LL Posts: 971 Reg.: 24 maart 2000 | Gomes gaat echt niet naar Valencia, die vette mongool daar kan vragen wat hij wil. Gomes heeft zelf al vaak aangegeven dat hij PSV alleen verruilt voor de absolute europeese top, en dat is Valencia niet. Dus die vette rooie mafkees kan lekker verder dromen 
|
|
|
stefvanhal Bankzitter
Uit: drunen Vak: - Posts: 192 Reg.: 6 juli 2006 | Wat is koeman toch een volgevrette dikke pad zeg eerts psv met een probleem opzadelen door weg te gaan aan het begin van een serie belangrijke wetstrijden. En dan proberen in de winterstop de enige speler weg te halen die loyaal aan de club is en niet alleen met die $ tekentjes in zijn ogen loopt. Koeman loopt in het begin van het seizoen nog te roepen nu kan ik aan een elftal bouwen door heb zijn Alcides en kromkamp gekomen en staat de ontwikkeling stil van Aissati en komen er 2 rangs spelers waar we niks aan hebben. En dan tot toppunt durft ie nog over Gomes te beginnen die vent is getikt ongelooflijk dit zal wel de trein zijn voor Gomes die een keer langs komt. Nou Gomes als jij zo doorgaat met keepen staat er dadelijk een echte tobclub met een fatsoenlijke coach voor je klaar en niet de eeuwige nummer 3 of 4 van spanje met een coach die spelers koopt en een half jaar later zelf maar weer weg gaat te triest gewoon.
Hij mag Alcides meenemen gratis en voor niks
[Dit bericht is veranderd door stefvanhal (op 18 november 2007 11:29:41).]
|
|
|
Zoltan Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen Vak: Zuidwest - GG Posts: 254 Reg.: 3 augustus 2007 | Loyaliteit is niet het hoogste goed in nederland, maar wat koeman volgens dit bericht doet is natuurlijk not done: in een lopend seizoen je club in de steek laten, en vervolgens proberen de kroonjuwelen mee te nemen. Mocht PSV haar keeper aan Valencia verliezen, dan zal Reker zich nogmaals achter de oren krabben... Misschien iets te gemakkelijk de deur voor Ronald opengezeten nu een topspeler door de openstaande deur zien meeglippen?
ALS het allemaal waar is natuurlijk, want de spaanse media schrijven vaak maar wat.
|
|
| Pool: 779e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 238 Reg.: 7 maart 2007 | Schandalig dat Koeman dit ons wil flikken zeg 
|
|
|