PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
[Thema] Spelers verkopen
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: [Thema] Spelers verkopen 
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 7 juli 2008 om 17:19:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
di-osta schreef:

(...)

Sneu voor Mika, maar misschien wel beter voor hem. Hij moet gewoon lekker kunnen voetballen.

Sneu voor Mika? Hij mag die Spaanse club prijzen dat hij met zijn beperkte kwaliteiten en zijn blessuregevoeligheid daar aan de bak kan..
 Help mods!
Pool: 7e, PSV-FC Groningen 2-1 (1-1)MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.508,0 (daag uit)VoVo: 451e / 1011e / 350eOpstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 7 juli 2008 om 19:09:25.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook goeiemorgen. Dat bericht is van 7 maanden geleden
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.507,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
franc_totti
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 7 juli 2008 om 19:26:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
freeky123 schreef:

(...)

Hoeveel man wou je over houden??

Zonneveld, VDL, Addo, Culina en Vayrynen-> ok

Maar Koevermans zou ik houden, want er komt toch geen goede vervanger, Mendez zou ik houden als je Culina en vayrynen wegdoet. Waarom de aanvoerder weg???

Aissati moet gewoon meer spelen, die moet je zeker niet verkopen.

En Kromkamp tja:

Wat moet de verdedeging worden??: Salcido - Maza - Marcellis - Kromkamp

Of: Brechet - Salcido - Marcellis - Maza

We moesten de selectie toch inkrimpen volgens God? Vooralsnog is die alleen maar uitgebreid.
Maar uiteraard moeten daar enkele aankopen tegenoverstaan, een nieuwe rechtsback en een allrounde mid mid die kan opbouwen. Nu hebben we geen opbouwer op het middenveld staan, Ibi staat te diep, Simons kan niet voetballen, Bakkal kan niet opbouwen, Mendez kan ook niet voetballen en Culina ook niet. Ze kunnen goed ballen afpakken, duels winnen, ballen inleveren (hoewel Mendez dat soms ook niet kan) meters maken, gaten dichtlopen maar eenmaal aan de bal is het werkelijk 3 keer fantasieloos. Ik wil daar iemand hebben die een bal kan openen, een bal over 30 meter legt, misschien zelfs een keer iemand voorbij speelt, iemand die voor de verdediging aanspeelbaar is en diepte in het spel kan leggen. Dat missen ze allemaal. Het is allemaal tikkie terug en breed. Alleen als Afellay zich laat zakken is er enigszins sprake van opbouw, er staat dan alleen geen derde man meer.

Daarom zeg ik ook, stel dat je een Mendez of Culina niet kwijtraakt en er komt een goed bod, dan verkoop Simons mnaar, hij is al op leeftijd, een echte leider is hij niet, voetballend voegt hij niets toe dus je zou daar ook een Mendez neer kunnen zetten en dan een mid mid probereb te halen zoals ik die beschreven heb. Ik heb niets tegen Simons hoor, en hij hoeft niet weg maar ik zie er leiver een mid mid bij komen waardoor we beter gaan voetballen.

Ik weet niet wat de verdediging moet worden, ik ken de aankopen Brechet en Maza niet. Vooralsnog klinkt het twijfelachtig, over Maza hoor je weing goeds van de Mexicaanse supporters en Brechet is een transfervrije 28 jarige oud speler van Lyon en Inter waar helemaal nietamnd in Frankrijk interesse in had en ook volgens de supporters niet kan terugkijken op een goed einde van de competitie. Maar goed ze zijn er dus kan je ze beter ook de kans geven, en ze zijn natuurlijk goedgekeurd door God Reker.

Aissati moet inderdaad gaan spelen, maar geloof me nou, die krijgt geen eerlijke kans van Stevens. Hij heeft het plaatje allang voor zich, 2 verdedigende middenvelders, Simons, Mendez, Bakkal, of Culina en Afellay daarvoor. Misschien zelfs Mendez nog rechtshalf voor de zekerheid.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
joske de psver
Nationale topspeler

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 7 juli 2008 om 20:01:02.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
franc_totti schreef:

(...)

We moesten de selectie toch inkrimpen volgens God? Vooralsnog is die alleen maar uitgebreid.
Maar uiteraard moeten daar enkele aankopen tegenoverstaan, een nieuwe rechtsback en een allrounde mid mid die kan opbouwen. Nu hebben we geen opbouwer op het middenveld staan, Ibi staat te diep, Simons kan niet voetballen, Bakkal kan niet opbouwen, Mendez kan ook niet voetballen en Culina ook niet. Ze kunnen goed ballen afpakken, duels winnen, ballen inleveren (hoewel Mendez dat soms ook niet kan) meters maken, gaten dichtlopen maar eenmaal aan de bal is het werkelijk 3 keer fantasieloos. Ik wil daar iemand hebben die een bal kan openen, een bal over 30 meter legt, misschien zelfs een keer iemand voorbij speelt, iemand die voor de verdediging aanspeelbaar is en diepte in het spel kan leggen. Dat missen ze allemaal. Het is allemaal tikkie terug en breed. Alleen als Afellay zich laat zakken is er enigszins sprake van opbouw, er staat dan alleen geen derde man meer.

Daarom zeg ik ook, stel dat je een Mendez of Culina niet kwijtraakt en er komt een goed bod, dan verkoop Simons mnaar, hij is al op leeftijd, een echte leider is hij niet, voetballend voegt hij niets toe dus je zou daar ook een Mendez neer kunnen zetten en dan een mid mid probereb te halen zoals ik die beschreven heb. Ik heb niets tegen Simons hoor, en hij hoeft niet weg maar ik zie er leiver een mid mid bij komen waardoor we beter gaan voetballen.

Ik weet niet wat de verdediging moet worden, ik ken de aankopen Brechet en Maza niet. Vooralsnog klinkt het twijfelachtig, over Maza hoor je weing goeds van de Mexicaanse supporters en Brechet is een transfervrije 28 jarige oud speler van Lyon en Inter waar helemaal nietamnd in Frankrijk interesse in had en ook volgens de supporters niet kan terugkijken op een goed einde van de competitie. Maar goed ze zijn er dus kan je ze beter ook de kans geven, en ze zijn natuurlijk goedgekeurd door God Reker.

Aissati moet inderdaad gaan spelen, maar geloof me nou, die krijgt geen eerlijke kans van Stevens. Hij heeft het plaatje allang voor zich, 2 verdedigende middenvelders, Simons, Mendez, Bakkal, of Culina en Afellay daarvoor. Misschien zelfs Mendez nog rechtshalf voor de zekerheid.

Man, man, man, hoe kun je nu zeggen dat Simons niet kan voetballen. Kijk je wel eens wedstrijden?
En je kunt toch ook niet Culina, Vayrynen, van der Leegte en Mendez allemaal wegdoen. Hou op zijn minst Mendez (en Culina). Dat zijn spelers die goed genoeg zijn voor de minuten die ze maken. Als je ze zou willen verkopen, krijg je niet genoeg geld voor een gelijkwaardige vervanger.
Ik denk dat Aissati ook echt wel zijn kans gaat krijgen van Stevens, dat heeft hij zelf ook al aangegeven.
 Help mods!
Pool: 232e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.537,4 (daag uit)VoVo: 536e / 342e / 557eOpstelling: 4-5-1
Hawks
Talentje

Uit: Liempde
Reg.: 5 juli 2008
Gepost op 7 juli 2008 om 21:40:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
franc_totti schreef:

(...)

... heel verhaal

Jezus zeg, als ik jou verhaal zo hoor geloof ik inderdaad ook niet dat 4x op rij kampioen geworden is!!

Owja, op de site van de Spurs hopen ze dat Gomez ergens bij de fjes gaat keepen (ofzo), want er is daar haast niemand die hem ooit iets goeds heeft zien doen..... Laat het nou net onze bepalende speler zijn!!
(of is heel de NL competitie zo slecht dat wij met een groot bagger team toch nog kunnen winnen?)

De transferperiode is nog niet over, er kunnen dus nog best personen gaan vertrekken.... ik hoop dat Aisatti daar niet bij zit!! De nieuwe mensen weet je nooit van hoe het die af gaat bij een nieuwe club, trainer, sfeer, competitie etc etc!! Dzsudzsak ging het zijn 1e wedstrijden super af, en toen werd het iets minder.

Ik heb wel vertrouwen in de zakelijkheid van Mr. Reker, en ik snap ook goed dat Huub het achterste van zijn tong niet laat zien, en zeker niet over zich heen laat lopen door een snotjong als Affelay of Aisatti. Echter ACHTER de schermen zal hij ook zeer duidelijk zijn!! Punt is dat de trainer verantwoordelijk wordt gesteld voor het behalen van een kampioenschap, als daar 1 persoon minder aan bod zou komen zou je dan het kampioenschap opgeven om die speler toch te laten spelen? Lijkt mij niet!!!

van mij part maak je de opstelling als dit:

......Lazovic....Koevermans..
Dzsudzsak..Affelay...Amrabat
.....Aisatti....Simons.......
Salcido - Brechet - Marcellis

Of je zet Affelay op links en Bakkal in het midden met de punt naar voren!!
 Help mods!
Pool: 1913e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
franc_totti
Lid 2e elftal

Gepost op 8 juli 2008 om 11:24:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
joske de psver schreef:

(...)

Man, man, man, hoe kun je nu zeggen dat Simons niet kan voetballen. Kijk je wel eens wedstrijden?
En je kunt toch ook niet Culina, Vayrynen, van der Leegte en Mendez allemaal wegdoen. Hou op zijn minst Mendez (en Culina). Dat zijn spelers die goed genoeg zijn voor de minuten die ze maken. Als je ze zou willen verkopen, krijg je niet genoeg geld voor een gelijkwaardige vervanger.
Ik denk dat Aissati ook echt wel zijn kans gaat krijgen van Stevens, dat heeft hij zelf ook al aangegeven.

Ik kijk elke wedstrijd. Misschien moet je beter lezen, ik zeg dat hij mag vertrekken bij een goed bod en indien er een goede vervanger wordt gehaald (wel een ander type dan als Mendez, VDl en Culina blijven). Ik heb zijn sterke punten ook genoemd maar daar lees je blijkbaar overheen. Je kan mij niet vertellen dat Simons wél goed kan voetballen met de bal. Hij verplaatst het spel niet, is opbouwend uitermate zwak, kan niemand passeren, heeft een waardeloos schot, heeft geen steekpass, opent zelden over een lange afstand, speelt alleen maar terug of kort en breed etc. Ik vind hem niet slecht en ben absoluut blij met Simons maar het spel was afgelopen seizoen belabberd en we zijn kampioen geworden door een wereldkeeper, wel een eikel, en opvliegingen van bepaalde spelers en niet door het goede voetbal van Simons, Mendez etc. We hebben nou niet echt combinatievoetbal kunnen zien of wel?

Dat wil niet zeggen dat ze niet goed hebben gespeeld of niet belangrijk waren, maar aan de bal zijn het gewoon niet goede voetballers. En ik zeg nergens dat ze allemaal tegelijk mogen vertrekken want je hebt gewoon spelers nodig die kunnen beuken, duels winnen, ballen afpakken, gaten dichtlopen etc. Alleen ik vind 4 teveel van het goede en dus mogen er twee vertrekken van mij. Ik wil in het huidige systeem met een Simons/Mendez spelen en daarnaast iemand die ook voetballend iets toevoegt, maar ook zeker kan verdedigen.

Maargoed, houd maar een plaat voor je kop, wij zijn kampioen geworden dus het is goed!

En Hawks, het verschil in de kampioenschappen in de afgelopen 4 jaar is heeeel erg groot. Afgelopen jaar was een waardeloos jaar kwa voetbal maargoed aan het niveau van jouw post te zien heeft het geen zin met jouw een discussie aan te gaan dus laat ik het hierbij.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
joske de psver
Nationale topspeler

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 8 juli 2008 om 20:14:02.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
franc_totti schreef:

(...)

Ik kijk elke wedstrijd. Misschien moet je beter lezen, ik zeg dat hij mag vertrekken bij een goed bod en indien er een goede vervanger wordt gehaald (wel een ander type dan als Mendez, VDl en Culina blijven). Ik heb zijn sterke punten ook genoemd maar daar lees je blijkbaar overheen. Je kan mij niet vertellen dat Simons wél goed kan voetballen met de bal. Hij verplaatst het spel niet, is opbouwend uitermate zwak, kan niemand passeren, heeft een waardeloos schot, heeft geen steekpass, opent zelden over een lange afstand, speelt alleen maar terug of kort en breed etc. Ik vind hem niet slecht en ben absoluut blij met Simons maar het spel was afgelopen seizoen belabberd en we zijn kampioen geworden door een wereldkeeper, wel een eikel, en opvliegingen van bepaalde spelers en niet door het goede voetbal van Simons, Mendez etc. We hebben nou niet echt combinatievoetbal kunnen zien of wel?

Dat wil niet zeggen dat ze niet goed hebben gespeeld of niet belangrijk waren, maar aan de bal zijn het gewoon niet goede voetballers. En ik zeg nergens dat ze allemaal tegelijk mogen vertrekken want je hebt gewoon spelers nodig die kunnen beuken, duels winnen, ballen afpakken, gaten dichtlopen etc. Alleen ik vind 4 teveel van het goede en dus mogen er twee vertrekken van mij. Ik wil in het huidige systeem met een Simons/Mendez spelen en daarnaast iemand die ook voetballend iets toevoegt, maar ook zeker kan verdedigen.

Maargoed, houd maar een plaat voor je kop, wij zijn kampioen geworden dus het is goed!

En Hawks, het verschil in de kampioenschappen in de afgelopen 4 jaar is heeeel erg groot. Afgelopen jaar was een waardeloos jaar kwa voetbal maargoed aan het niveau van jouw post te zien heeft het geen zin met jouw een discussie aan te gaan dus laat ik het hierbij.

Ik heb geen plaat voor mijn kop, en ik heb je verhaal wel gelezen maar ik denk er blijkbaar anders over. Want waarom zou je Simons willen vervangen? Hij is een van de betere spelers van de selectie en hij ligt goed in de groep. Verder zul je voor hem geen goed bod krijgen omdat hij al een beetje op leeftijd is, en hij is niet het soort speler waar een club vele miljoenen voor wil betalen. En gelukkig maar, Simons doet zijn werk mijns inziens heel goed.

En een beetje netter praten mag van mij ook wel, je hoeft niet gelijk iedereen aan te vallen omdat ze een andere mening hebben.
 Help mods!
Pool: 232e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.537,4 (daag uit)VoVo: 536e / 342e / 557eOpstelling: 4-5-1
kingjason
Jeugdspeler

Uit: BEST
Vak: Noord - OO
Reg.: 1 januari 2008
Gepost op 8 juli 2008 om 21:21:48.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jason Culina mag niet verkocht worden.
Het loopwerk wat die gast doet waardoor anderen vrijkomen mag niet onderschat worden.
Het smerige werk heet dat.
.
Momenteel hebben we weinig toppers die verkocht kunnen worden.
Persoonlijk vind ik Affelay geen topper.
Goed genoeg voor PSv dat wel maar meer ook niet.
Van mij mag hij best weg bij een superbod.
Aisatti kan dan meer aan spelen toekomen.
.
VOor mij is het duidelijk, of Affelay of Aisatti moet vertrekken, momenteel lopen ze elkaar alleen maar in de weg.
DUs zal het Aisatti worden denk ik.
Ik begrijp best dat velen dat niet leuk zullen vinden maar let wel als het eene chte topper was had hij er al lang gestaan
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 8 juli 2008 om 21:35:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begin me een beetje af te vragen of PSV niet heel snel wat verdedigers moet gaan verkopen. We hebben nu Maza, Brechet gekocht en zijn alleen Alcides kwijt. Fagner en ver Der Eijden komen eraan en de interesse in ietes is serieus. Zonneveld, Addo en Rajkiv beginnen zo flink overbodig te worden. Wellicht dat we er 1 nog kunnen gebruiken, maar meer niet. De frontlinie daar en tegen wacht nog steeds op een spits.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Florisje
Lid 2e elftal

Uit: Maastricht
Reg.: 22 juni 2008
Gepost op 8 juli 2008 om 21:51:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe zwaar drukken Zonneveld, Addo e.d op de begroting?
 Help mods!
Pool: 80e, PSV-FC Groningen 1-0 (0-0)MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 40e / 224e / 113eOpstelling: 4-4-2
Mr. Gallagher
Internationale topspeler

Uit: Muenster
Reg.: 15 mei 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 10:17:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rajkovic wordt net als Alcides niet nog een seizoen aan PSV verhuurd. Overbodig is, als Pieters komt, dus vooral Zonneveld.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
franc_totti
Lid 2e elftal

Gepost op 10 juli 2008 om 11:49:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
joske de psver schreef:

(...)

Ik heb geen plaat voor mijn kop, en ik heb je verhaal wel gelezen maar ik denk er blijkbaar anders over. Want waarom zou je Simons willen vervangen? Hij is een van de betere spelers van de selectie en hij ligt goed in de groep. Verder zul je voor hem geen goed bod krijgen omdat hij al een beetje op leeftijd is, en hij is niet het soort speler waar een club vele miljoenen voor wil betalen. En gelukkig maar, Simons doet zijn werk mijns inziens heel goed.

En een beetje netter praten mag van mij ook wel, je hoeft niet gelijk iedereen aan te vallen omdat ze een andere mening hebben.

Ik zeg hetzelfde als jou in principe alleen in andere woorden. Simons is belangrijk en ook een goede speler voor PSV. Alleen we hebben na hem 3 ongeveer dezelfde type spelers. Daarom zeg ik dat hij bij een goed bod mag vertrekken, ik zeg niet dat het komt, of dat ik een bod verwacht of dat we hem moeten gaan aanbieden oid. Maar we moeten niet doen alsof hij onvervangbaar is, want dat is hij zeker niet. Vooral in de Nederlandse competitie is hij vrij gemakkelijk vervangbaar. In de CL is hij bijna onmisbaar omdat hij daar veel meer zijn ding kan doen, tegenstander onschadelijk maken en gaten dichtlopen.

En met die plaat voor je kop wilde ik je duidelijk maken dat Simons helemaal niet zo'n goede voetballer is aan de bal, omdat jij zei heb jij hem wel eens zien voetballen???

En uit alles blijkt dat Aisatti zijn kans helemaal niet gaat krijgen, vandaag ook weer in het ED wat van Kraaij zegt. Laat hem nou gewoon gaan. Van mijn part naar Ajax, wij gebruiken hem toch niet en hij wordt hier ook zeker niet gewaardeerd dus laat hem dan ergens naar toe gaan waar ze hem wel waarderen. Er wordt hier alleen maar over zijn mentaliteit gezeurd, maar er zijn weinig mensen die afzeggen voor jong oranje om bij PSV extra te kunnen trainen.

[Dit bericht is veranderd door franc_totti (op 10 juli 2008 11:52:25).]
 Help mods!
Robinhooo
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 10 juli 2008 om 11:56:54.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kingjason schreef:

Jason Culina mag niet verkocht worden.
Het loopwerk wat die gast doet waardoor anderen vrijkomen mag niet onderschat worden.
Het smerige werk heet dat.
.
Momenteel hebben we weinig toppers die verkocht kunnen worden.
Persoonlijk vind ik Affelay geen topper.
Goed genoeg voor PSv dat wel maar meer ook niet.
Van mij mag hij best weg bij een superbod.
Aisatti kan dan meer aan spelen toekomen.
.
VOor mij is het duidelijk, of Affelay of Aisatti moet vertrekken, momenteel lopen ze elkaar alleen maar in de weg.
DUs zal het Aisatti worden denk ik.
Ik begrijp best dat velen dat niet leuk zullen vinden maar let wel als het eene chte topper was had hij er al lang gestaan

Culina mag van mij per direct verkocht worden. Voegt niks toe aan de selectie. Heeft een enkele wedstrijd leuk gespeeld, maar veelal dramatisch. Voor een controlerende/verdedigende middenvelder weet hij amper ballen te veroveren en duel te winnen. Hij mag dan wel snot voor zijn ogen lopen, maar dat betekend nog niet dat hij goed speelt.
Daarbij vind ik het ook schrijnend wat deze man doet als hij een kans krijgt. Hij weet het structureel te presteren om de bal hoog de tribune in te schieten. Heel raar, aangezien hij best een redelijke trap heeft en vroeger ook aanvaller/aanvallende middenvelder is geweest.
Overigens, ten opzichte van Culina is Afellay wel zeker een topper.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
The Koef is on Fire
Vaste waarde in elftal

Uit: Uden
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 11 juli 2008 om 19:58:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mocht ik het onverhoopt voor het zeggen krijgen, dan zou ik deze veranderingen doorvoeren in de selectie.

Selectie:

Keepers: (3)
Isaksson
Cassio
Roorda

Verdedigers: (11)
Kromkamp
Salcido
Rodriguez
Marcellis
Pieters
Alcides
Addo
Bréchet
van Eijden (verhuren) (komt toch niet aan spelen toe en kan dan mooi ervaring opdoen bij een degradatieclubje)
Zonneveld (verkopen) (komt door gebrek aan kwaliteit nooit aan spelen toe)
Fagner (verhuren) (komt toch niet aan spelen toe, en kan dan mooi ervaring opdoen bij een degradatieclubje)

Middenvelders: (9)
Afellay
Aissati
Simons
Bakkal
Méndez
Culina
Väyrynen (NIET VERKOPEN! Want anders hebben we te weinig middenvelders i.t.t. wat iedereen maar papegaait!)
Van der Leegte (verkopen) (komt door gebrek aan kwaliteit nooit aan spelen toe)
Wuytens (verhuren) (komt toch niet aan spelen toe en kan dan mooi ervaring opdoen bij een degradatieclubje)

Aanvallers: (6)
Lazovic
Koevermans
Amrabat
Manco
Reis
Dzsudzsák

Mocht Aissati nog vertrekken, dan zou ik maar es dringend op zoek gaan naar een degelijke bijter op het middenveld! (misschien Van Bommel polsen bij eventueel vertrek Aissati??)

Mocht PSV er toch in slagen Ronaldo aan te trekken, dan zou ik Reis verhuren.

Graag jullie mening,

Groeten
Johan

[Dit bericht is veranderd door The Koef is on Fire (op 11 juli 2008 20:31:37).]
 Help mods!
Pool: 705e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.456,8VoVo: 856e / 821e / 858eOpstelling: 3-5-2
Walter E. Kurtz
Meervoudig international

Vak: Noord - O
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 7 augustus 2008 om 09:52:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onderstaande heb ik in het topic van Afellay geplaatst maar heeft eigenlijk betrekking op het complete verkoopbeleid;

Toch mag iemand me uitleggen waarom Ajax wel 27 mln. kan incasseren voor Sneijder, Heerenveen 16 mln. voor Sulemanji. Andere transfers zoals Alves, Suarez, Silva, Engelaar, Babel, Drenthe, Eemnes..
Andere Nederlandse clubs hebben blijkbaar geen last van de problemen die PSV noopt tot het opnemen van clausules in alle contracten. Dan mag je toch je vraagtekens zetten bij het technische beleid.
Excuses voor , maar dit sloot op het voorgaande aan, vandaar.

Nu heb ik niet dit hele topic doorgelezen maar ik vind dit een wezenlijk discussiepunt als het over het beleid gaat. Waarom werkt PSV wel structureel met (lage) clausules terwijl andere clubs dit blijkbaar niet nodig vinden en hun spelers voor de hoofdprijs weten te verkopen? Het Webster-arrest geldt voor alle clubs. Is PSV het braafste jongetje van de klas, of gewoon niet al te snugger?

[Dit bericht is veranderd door Walter E. Kurtz (op 7 augustus 2008 10:00:26).]
 Help mods!
Pool: 160e, PSV-FC Groningen 2-1 (1-0)MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.497,3VoVo: 238e / 647e / 124eOpstelling: 4-4-2
StephanPSV
Bankzitter

Reg.: 6 april 2008
Gepost op 7 augustus 2008 om 13:00:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Walter E. Kurtz schreef:

Onderstaande heb ik in het topic van Afellay geplaatst maar heeft eigenlijk betrekking op het complete verkoopbeleid;

Toch mag iemand me uitleggen waarom Ajax wel 27 mln. kan incasseren voor Sneijder, Heerenveen 16 mln. voor Sulemanji. Andere transfers zoals Alves, Suarez, Silva, Engelaar, Babel, Drenthe, Eemnes..
Andere Nederlandse clubs hebben blijkbaar geen last van de problemen die PSV noopt tot het opnemen van clausules in alle contracten. Dan mag je toch je vraagtekens zetten bij het technische beleid.
Excuses voor , maar dit sloot op het voorgaande aan, vandaar.

Nu heb ik niet dit hele topic doorgelezen maar ik vind dit een wezenlijk discussiepunt als het over het beleid gaat. Waarom werkt PSV wel structureel met (lage) clausules terwijl andere clubs dit blijkbaar niet nodig vinden en hun spelers voor de hoofdprijs weten te verkopen? Het Webster-arrest geldt voor alle clubs. Is PSV het braafste jongetje van de klas, of gewoon niet al te snugger?

Het is mij ook een raadsel. Voor de aantrekkingskracht hoef je het niet te doen lijkt mij. Het is zonde om te zien dat bepaalde spelers voor een dermate laag bedrag verkocht worden dat je er met een rot gevoel op terugkijkt. Zie Farfan, zie Gomes, zie Aissati in het recente verleden. Hier moet toch een mouw aan te passen zijn?
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.597,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Pim_26_4
Basisspeler

Uit: Vlijmen
Reg.: 4 juni 2007
Gepost op 9 augustus 2008 om 11:25:48.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erding is wat mij betreft wel welkom, maar er moeten nog wel een aantal spelers vertrekken.
Zonneveld en Vayrynen mogen sowieso weg, want zij krijgen denk ik geen kans dit jaar. Mendez en Culina zou ik erbij houden, spelen zeker in CL goed en ze zijn altijd nuttig. Een speler als Addo verkoop je gewoon niet (10 jaar bij de club op de bank en dan nog niet janken). Cassio mag ook wel weg, terug naar Brazilie voor 300.000. Hebben we dan wel dik verlies op gedraaid, maar hij is gewoon slecht en ik denk niet dat veel clubs bereid zijn meer te geven dan 3 ton.
 Help mods!
Pool: 1643e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.462,8VoVo: -Opstelling: incompleet
berghje
Toeschouwer

Reg.: 23 juli 2007
Gepost op 9 augustus 2008 om 22:37:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pim_26_4 schreef:

Een speler als Addo verkoop je gewoon niet (10 jaar bij de club op de bank en dan nog niet janken).
Helemaal mee eens! Addo is een fantastische gozer die, in tegenstelling tot die marokkaan die naar Ajax is en Perez, nooit zeurt als ie op de bank zit. Als hij dan een keer nodig is (zoals eind seizoen 06-07, met de vormcrisis Da Costa) doet hij het altijd naar behoren. De ideale reserve-verdediger als je het mij vraagt.

[Dit bericht is veranderd door berghje (op 9 augustus 2008 22:38:26).]
 Help mods!
Pool: 1068e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.453,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
IsakssonDeZweed
Aanstormend talent

Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 9 augustus 2008 om 23:02:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

verkopen:
-v.d Leegte
-Culina
-Zonneveld
-Koef
-Lazo

halen:
-Lee
-Ronaldo, proberen over te halen.
-Erding
-Zigic
-Tamas

PSV 2008/2009 Basisspelers
Nr. Speler
1 Isaksson
2 Kromkamp
3 Salcido
4 Rodríguez
5 Lee
6 Simons(C)
7 Erding
8 Méndez
9 Ronaldo
10 Zigic
11 Amrabat
13 Bréchet
14 Pieters
17 Manco
18 Addo
19 Reis
20 Afellay
21 Roorda
22 Dzsudzsák
23 Tamas
24 Marcellis
28 Bakkal
29 Wuytens
30 Väyrynen

zo, wat vinden jullie hiervan

een mens mag toch dromen.

[Dit bericht is veranderd door IsakssonDeZweed (op 9 augustus 2008 23:06:41).]
 Help mods!
Pool: 470e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.478,2VoVo: 637e / 1085e / 713eOpstelling: 4-3-3
mr.top
Regelmatige invaller

Reg.: 1 februari 2006
Gepost op 9 augustus 2008 om 23:56:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
IsakssonDeZweed schreef:

verkopen:
-v.d Leegte
-Culina
-Zonneveld
-Koef
-Lazo

P
zo, wat vinden jullie hiervan

een mens mag toch dromen.

Ik begrijp niet waarom je v.d Leegte wil verkopen. Die jongen is gehaald om op de bank te zitten en je kunt moeilijk zeggen dat hij zijn taak verzuimt.
 Help mods!
Pool: 253e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.489,2VoVo: -Opstelling: -
kezzzzzzza
Talentje

Uit: leusden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 april 2004
Gepost op 10 november 2008 om 15:25:55.         MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke spelers uit de huidige selectie zijn Psv-waardig. Hieruit vloeit de vraag voort; wie mogen er weg?

Blijven;

Isaksson(Voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel)
Pieters(Jong en kan zich doorontwikkelen)
Salcido
Marcellis
Simons
Wuytens
Mendez(Als controleur, niet als rechtsbuiten)
Afellay
Bakkal
Amrabat
Manco(Ontstellend veel potentie)
Nijland (Zie pieters)

In de zak van max;

Cassio
Roorda(Misschien houden als tweede keeper, is iig ervaren)
Zonneveld
Brechet
Addo
Maza
Kromkamp (!!!)
Culina
Dzsudzsak
Lazovic
Koevermans

Ik snap ook wel dat je bovenstaande pannekoeken logischerwijs niet allemaal kwijtraakt, maar ik bedoel er alleen maar mee aan te geven dat zij het niveau niet aankunnen in mijn ogen.

Ik zou tegen deze spelers zeggen; bij een goed bot doen we niet moeilijk.

Sterker nog, ik zou zeggen; Ik breng je persoonlijk met mijn auto naar de club die zo gek is je te willen hebben, ik doe nog een mooi strik om je heen en ik neem genoegen met een appel en een ei als transfersom!

Ik zal wel weer geen Psv-supporter zijn en ik zal mijn club wel behoren te steunen, maar ik vind het niveau van sommige spelers echt bedroevend laag, oprotten met de middelmaat (als ze dat al zijn) zeg ik.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
han de stuntman
Geselecteerd voor Oranje
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Oost - Y
Reg.: 1 maart 2002
Gepost op 10 november 2008 om 16:06:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kezzzzzzza schreef:

Welke spelers uit de huidige selectie zijn Psv-waardig. Hieruit vloeit de vraag voort; wie mogen er weg?

Blijven;

Isaksson(Voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel)
Pieters(Jong en kan zich doorontwikkelen)
Salcido
Marcellis
Simons
Wuytens
Mendez(Als controleur, niet als rechtsbuiten)
Afellay
Bakkal
Amrabat
Manco(Ontstellend veel potentie)
Nijland (Zie pieters)

In de zak van max;

Cassio
Roorda(Misschien houden als tweede keeper, is iig ervaren)
Zonneveld
Brechet
Addo
Maza
Kromkamp (!!!)
Culina
Dzsudzsak
Lazovic
Koevermans

Ik snap ook wel dat je bovenstaande pannekoeken logischerwijs niet allemaal kwijtraakt, maar ik bedoel er alleen maar mee aan te geven dat zij het niveau niet aankunnen in mijn ogen.

Ik zou tegen deze spelers zeggen; bij een goed bot doen we niet moeilijk.

Sterker nog, ik zou zeggen; Ik breng je persoonlijk met mijn auto naar de club die zo gek is je te willen hebben, ik doe nog een mooi strik om je heen en ik neem genoegen met een appel en een ei als transfersom!

Ik zal wel weer geen Psv-supporter zijn en ik zal mijn club wel behoren te steunen, maar ik vind het niveau van sommige spelers echt bedroevend laag, oprotten met de middelmaat (als ze dat al zijn) zeg ik.

Inderdaad! PSV is een topclub! Durf te investeren!! Weg met de middelmaat! Psv heeft altijd bekend gestaan om zijn creatieve en goede scouting! Wat is daar van over??

[Dit bericht is veranderd door han de stuntman (op 10 november 2008 16:06:33).]
 Help mods!
Pool: 224e, PSV-FC Groningen 3-1 (1-1)MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.550,4 (daag uit)VoVo: 311e / 616e / 417eOpstelling: 4-5-1
Jeroen87825
Vaste waarde in elftal

Uit: Land van Heusden&Altena
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 16 november 2008 om 15:13:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de winterstop weg:

-Zonneveld
-Culina
-Lazovic
-Maza
-Addo
-Cassio
-Roorda

Verhuren vanaf de winterstop tot de zomer:

-Nijland
-Pieters
-Wuytens

Daarvoor terug:

-v Bommel
-Ooijer
-Krul(anders Velthuizen of eventueel Gomes)
-Bak Nielsen
-Tovoinen
-Spits
-Linkback

RVC, Reker, Stevens, Lodeweges, Wouters weg

Watereus voorzitter voor de pers. Nijland/Hiddink algemeen directeur, Jans/Adriaanse trainer. Cocu en Nillis als veldtrainers en een tactische assistent zoals Bruins Slot.
 Help mods!
Pool: 913e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.488,2VoVo: 900e / 861e / 807eOpstelling: 5-4-1
FritskePhilips
Talentje

Uit: Boxtel
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 16 november 2008 om 16:47:23.       ICQ: 134  MSN: Roypsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

WEG:
1. Isaksson - Weggegooid geld geweest. Opvolger Gomes?!?
3. Salcido - Ongemotiveerd, het solide is er ook vanaf.
4. Maza - Is dit een medogenloze mandekker?
5. Zonneveld - geen uitleg nodig geloof ik.
9. Lazovic - deel 1 van de slechtste PSV-spitsen ooit.
10. Koevermans - deel 2 van de slechtste PSV-spitsen ooit.
15. Culina - Komt ook zwaar tekort.
18. Addo - zie Culina.

Voor de rest Reker. Hij moet zijn conclusies trekken voor hetgeen hij PSV heeft aangedaan. Daar wou hij op afgerekend worden toen hij werd aangesteld, welnu Jan: je hebt een jaar gehad en PSV is er zeker niet beter op geworden, dus TABEE.

Stevens, goede trainer maar niet een voor een club die bekend staat om zijn gemoedelijke gang van zaken. De spelers hebben een trainer nodig die rust uitstraalt en vertrouwen geeft. Valt tot nu toe wekelijks door de mand

Voor de rest ook de assistenten Wouters en Lodeweges. Ook zij hebben geen meerwaarde voor dit PSV.

TWIJFEL:
8. Mendez - Kan van waarde zijn. Maar niet onder Huub.
20. Afellay - Beter voor de club om hem te laten gaan.
29. Wuijtens - Verhuurperiode zou beter zijn voor hem.

AANKOPEN:
Keeper: Het liefst natuurlijk Gomes, mocht hij dadelijk op de bank belanden bij Spurs. Anders Tim Krul, blijft toch het grootste keeperstalent en zit nu zijn tijd te verdoen als 4e of 5e keeper bij Newcastle.

Achterhoede: Ooijer; ervaring, passing, kopsterk en leiderseigenschappen. Alex/Onyewu; beide meedogenloze verdedigers die ook daadwerkelijk kunnen verdedigen en beide nog eens kopsterk zijn voor de dode spelmomenten.

Middenveld: van Bommel heeft prioriteit nr 1. Uitleg niet nodig, dunkt me. Verder kan Zenden toch nog van waarde zijn voor dit PSV. Ervaren kracht die altijd van pas kan komen, hij is ook wel multi-functioneel. Kan spelen als Linksback, linkshalf, linksbuiten en in een meer controlerende rol centraal op het middenveld.

Aanval: Ik zie Salvador Cabanas wel zitten als spits. Vrij compleet ook. Toivonen als 2e spits, heeft talent en heeft toch laten zien wel aardig te kunnen scoren voor iemand van zijn leeftijd.

Totaalplaatje:
1.Krul/Gomes
2.Kromkamp
3.Ooijer
4.Alex/Onyewu
5.Brechet
6.Simons
7.Manco
8.Zenden
9.Cabanas
10.Toivonen
11.Amrabat
14.Pieters
15.Ojo
16.Nijland
17.van Bommel
18.ter Horst
19.Reis
20.Waalkens
21.Roorda
22.Dszudszak
24.Marcellis
28.Bakkal
31.Cassio

Systeem valt dan nog te bezien. Je zou met dit materiaal bijvoorbeeld goed 4-3-3 kunnen spelen, maar ook 4-4-2.
4-3-3:
-------------------Krul/Gomes-------------------
Ooijer-----Marcellis-----Alex/Onyewu-----Brechet
------------------------------------------------
--------van Bommel---Simons---Bakkal------------
Amrabat-------------Cabanas------------Dszudszak

4-4-2:
------------------Krul/Gomes--------------------
Ooijer-----Marcellis-----Alex/Onyewu-----Brechet
------------------------------------------------
-----------van Bommel-------Simons--------------
Amrabat-----------------------------------Zenden
--------------Toivonen-----Cabanas--------------

Trainer: Jans, of Rene Meulensteen (een van de trainers van Man United. Brabander die spelers ook daadwerkelijk beter maakt en aanvallend voetbal wil spelen)
met Cocu en Nilis als assistenten.

Daar moet het dan toch wel mee lukken, toch?
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.452,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 16 november 2008 om 16:54:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aus: Zonneveld, Addo.

Huur: Wuytens, Pieters, Nijland.
 Help mods!
Pool: 7e, PSV-FC Groningen 2-1 (1-1)MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.508,0 (daag uit)VoVo: 451e / 1011e / 350eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk