PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Handtekeningen voor Gomes
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Handtekeningen voor Gomes 
Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 september 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 14:21:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Liever Gomes op doel dan Jan op de directiestoel...
 Help mods!
Pool: 1267eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-4-1
ziege maar ook zagge
ziegezagge
Bankzitter

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:25:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Faaz schreef:

Precies, tekenen dus!

We hebben nog maar 24.954 handtekeningen nodig om de 25.000 te halen die Heurelho zéker gaan overtuigen om terug te komen, Reker of geen Reker
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2194e / - / 2451eOpstelling: 3-4-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 14:34:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geilen mensen er op dat ze een actie kunnen starten of zo ?
Denk je nou echt dat je via dit forum voldoende mensen gemobiliseerd krijgt ? Doe niet zo naief.....
Daarnaast ga ik voor kleine kinderen, zoals het kamp-Gomes en het kamp-Reker zich gedragen, helemaal niets tekenen. Tevens hebben beide kampen schijt aan wat wij als supporters doen of laten. Geld en macht, daar draait het om. Mooi voorbeeld is Bakkal. Hij steunde Gomes maar als puntje bij paaltje komt gaat hij weer vrolijk verder onderhandelen met PSV (lees Reker). Geld, geld en nog eens geld........

Ik word een beetje moe van al die acties, Dadelijk komt er zeker ook voor Lemic, De Visser en Valckx een handtekeningenactie.

[Dit bericht is veranderd door lindsaywilson (op 15 mei 2008 14:37:43).]
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
E-T
Nationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 15:22:45.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ondanks dat ik niet verwacht dat het zal lukken heb ik toch maar getekent.
 Help mods!
Pool: 212eMotM: -Battle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 15:29:15.     MSN: martin_lemair@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend! Spread the word mensen, als iederen nou tekent dan hebben we nog een kans!
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 140e / 651e / 119eOpstelling: 4-4-2
alcides
Toeschouwer

Uit: arnhem
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 18 juli 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 15:36:06.       MSN: bopsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jah ik heb ook getekent al heeft het niet veel zin
want hij zit allang met zijn hoofd bij een topclub ergens.
Ik heb getekent om hem tebedanken voor 4 mooie jaren en dat
hij nog maar is terug mag komen naar eindhoven.
 Help mods!
Pool: 201eMotM: -Battle-rating: 1.487,5VoVo: 317e / 892e / 268eOpstelling: 4-3-3
PSV_De_Gekste
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Reg.: 2 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 15:38:05.       MSN: theinteriordecorator@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
alcides schreef:

jah ik heb ook getekent al heeft het niet veel zin
want hij zit allang met zijn hoofd bij een topclub ergens.
Ik heb getekent om hem tebedanken voor 4 mooie jaren en dat
hij nog maar is terug mag komen naar eindhoven.

wanneer terugkomen als ie gepensioneerd is? laat hem maar lekker waar ie dan zit !
 Help mods!
Pool: 1443eMotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: -
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 15:41:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik weiger te tekenen... Hoe anderen al eerder verwoord hebben; Gomes is een keeper van wereldklasse; zo één krijg je niet snel meer (al zou ik maar even wachten met de treurnis.. PSV heeft zeer goede alternatieven achter de hand).

Het gedrag van Gomes komt op mij over als volkomen hypocriet. Dat is geen aanval, maar zeggen dat je zoooo erg van PSV houdt... dat je als fan PSV verlaat. Dat je Nederlander wil worden, de soms 'gespeelde' emotie van Gomes.... En dan dit allemaal gaan doen, met modder smijten vanuit het veilige Brazilie .. zonder terug te keren .. ook nog eens zeggen dat je NOOIT meer voor PSV zal spelen....
En dan mag ik tekenen om hem te behouden..? Echt niet!

Fantastische keeper, heeft leuke dingen bij PSV gedaan en ook zich gedragen als een prima ambassadeur (tot laatste jaar dan want toen was het Gomes BV dat telde), maar dat was het dan.. over, uit , sluiten... de deur ! Als supporter wil ik spelers zien die voor PSV willen spelen en met hun volle trots het tricot dragen... dat gevoel had ik met Gomes niet zozeer dit jaar, ik kijk namelijk door bepaald gedrag heen.
 Help mods!
Pool: 2813eMotM: -Battle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Tho26
Talentje

Uit: Nuenen
Reg.: 7 februari 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 15:58:42.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Ook ik weiger te tekenen... Hoe anderen al eerder verwoord hebben; Gomes is een keeper van wereldklasse; zo één krijg je niet snel meer (al zou ik maar even wachten met de treurnis.. PSV heeft zeer goede alternatieven achter de hand).

Het gedrag van Gomes komt op mij over als volkomen hypocriet. Dat is geen aanval, maar zeggen dat je zoooo erg van PSV houdt... dat je als fan PSV verlaat. Dat je Nederlander wil worden, de soms 'gespeelde' emotie van Gomes.... En dan dit allemaal gaan doen, met modder smijten vanuit het veilige Brazilie .. zonder terug te keren .. ook nog eens zeggen dat je NOOIT meer voor PSV zal spelen....
En dan mag ik tekenen om hem te behouden..? Echt niet!

Fantastische keeper, heeft leuke dingen bij PSV gedaan en ook zich gedragen als een prima ambassadeur (tot laatste jaar dan want toen was het Gomes BV dat telde), maar dat was het dan.. over, uit , sluiten... de deur ! Als supporter wil ik spelers zien die voor PSV willen spelen en met hun volle trots het tricot dragen... dat gevoel had ik met Gomes niet zozeer dit jaar, ik kijk namelijk door bepaald gedrag heen.

ben het voor 300% met je eens! Van dit gedrag moeten we het in Eindhoven niet hebben. Ik denk dat psv wel weer met een nieuwe topkeeper tevoorschijn komt binnen nu en 2 jaar!

don't worry
 Help mods!
Pool: 1529eMotM: -Battle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSVtheBest
Toeschouwer

Vak: Noord - PP
Reg.: 23 juni 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 16:11:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

en toch, als dankjewel voor de afgelopen mooie jaren,
ook mijn krabbel ...
 Help mods!
Pool: 490eMotM: -Battle-rating: 1.493,7 (daag uit)VoVo: 1413e / 1703e / 1184eOpstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:15:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tho26 schreef:
ben het voor 300% met je eens! Van dit gedrag moeten we het in Eindhoven niet hebben. Ik denk dat psv wel weer met een nieuwe topkeeper tevoorschijn komt binnen nu en 2 jaar!

don't worry

Dat is het probleem, dat doe ik dus wel. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat PSV met een waardige vervanger gaat komen.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 16:18:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Dat is het probleem, dat doe ik dus wel. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat PSV met een waardige vervanger gaat komen.

Ik wel! PSV gaat met een prima keeper komen... Let maar op! Ik wil daarnaast zeggen dat een wereldklasse speler bij PSV, die hoog boven PSV staat... Niet bevorderlijk is voor teamvorming.. Dit jaar waren al heel duidelijk groepen binnen PSV, dat was volgend jaar alleen maar erger geworden... ondanks Stevens. Met deze nieuwe trainer gaat er iets nieuws gebouwd worden.. vorig jaar was een samenraapsel van wat spelers die per ongeluk in hetzelfde team belandden....

We gaan weer bouwen, dit kan betekenen dat je een jaar geen kampioen wordt maar laten we geduld hebben en ervoor gaan!!!!!!!

[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 15 mei 2008 16:20:21).]
 Help mods!
Pool: 2813eMotM: -Battle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bladieblaa
Aanstormend talent

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 16:21:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend!
 Help mods!
Pool: 635eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1268e / 633e / 1829eOpstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:24:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:
Ik wel! PSV gaat met een prima keeper komen... Let maar op! Ik wil daarnaast zeggen dat een wereldklasse speler bij PSV, die hoog boven PSV staat... Niet bevorderlijk is voor teamvorming.. Dit jaar waren al heel duidelijk groepen binnen PSV, dat was volgend jaar alleen maar erger geworden... ondanks Stevens. Met deze nieuwe trainer gaat er iets nieuws gebouwd worden.. vorig jaar was een samenraapsel van wat spelers die per ongeluk in hetzelfde team belandden....

We gaan weer bouwen, dit kan betekenen dat je een jaar geen kampioen wordt maar laten we geduld hebben en ervoor gaan!!!!!!!

Waar komt jouw vertrouwen uitvoort? Normaal zou ik dat wel hebben maar door de onrust binnen de organisatie ben ik dat wel even kwijt.

Daarbij kan een wereldklasse speler PSV naar een heel hoog niveau trekken. Dat is namelijk wel wat Gomes heeft gedaan (dit is niet als argument bedoelt in de discussie voor of tegen Gomes). Een goede coach die kan er voor zorgen dat deze wereldspelers een wedstrijd doen kantelen en de mindere goden boven zichzelf uit laten stijgen.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Café BAC
Legende

Uit: Best
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 16:28:40.       MSN: roy_ispho@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik teken niet. Gomes is een fantastische keeper, maar van zijn interviews in de VI zakte echt mijn broek af. Eerst vergoossen openbaar beledigen, en dan verontwaardigd reageren(weer in de media) op kritiek die binnenskamers door Sef is ge-uit.

Ik baal er erg van dat Gomes(al helemaal op deze manier) weggaat, maar voor mij is het echt een gesloten boek. Zo gaat het niet bij PSV, ook niet voor Gomes.
 Help mods!
Pool: 2234eMotM: -Battle-rating: 1.644,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Pimmel
Nationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:59:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Café BAC schreef:

Ook ik teken niet. Gomes is een fantastische keeper, maar van zijn interviews in de VI zakte echt mijn broek af. Eerst vergoossen openbaar beledigen, en dan verontwaardigd reageren(weer in de media) op kritiek die binnenskamers door Sef is ge-uit.

En als het nou allemaal waar is?
 Help mods!
Pool: 1686eMotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: 1944e / 1716e / 2137eOpstelling: 4-3-3
Reimond Manco
Talentje

Uit: Veldhoven
Reg.: 29 september 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 18:18:33.       MSN: niels58@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan nog, zoiets moet je gewoon niet doen.
 Help mods!
Pool: 1049eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2418e / 1892e / 2512eOpstelling: 4-5-1
Frits - Philips
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 18:30:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Faaz schreef:

Helemaal mee eens, maar als zijn afkeer tegen een onbetrouwbare directeur groter is dan zijn liefde voor collega's en supporters, dan kan hij mijn steun vergeten.
 Help mods!
Pool: 3288eMotM: -Battle-rating: 1.620,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 18:50:44.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ik steun voor 1000 % gomes, dan vertrouwen te hebben in SUF en SJAN. we zijn allemaal zo beledigd wat er in de media is gezegd. lekker belangrijk, tis toch ook een klere bende de laatste maanden. dit gaat spelers kosten denk ik. hij heeft het vuurtje aangekacheld, dus snel het rotte hout op het kampvuur, starks zijn we te laat.
 Help mods!
Pool: 1803eMotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Judith
International

Vak: Noord - NN
Reg.: 28 februari 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 19:17:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Los van de hele situatie rond de conflicten en wat je daaromtrent van Gomes mag vinden: PSV heeft in Gomes de beste en meest bevlogen keeper gehad ooit die ons ook keer op keer kippenvel bezorgde. Ik weet eerlijk gezegd wel zeker denk ik dat bijna alle supporters een Gomes moment kennen waarbij hij ze ontroerd heeft, dat je daar met een brok in je keel of wat dan ook stond te kijken. Met andere woorden: tekenen die handel en Gomes terughalen. Let wel: hij is een gevoelsmens dus dit heeft invloed!!!!!!!!!Op zn minst komt ie voor een afscheid terug.

[Dit bericht is veranderd door Judith (op 15 mei 2008 19:28:51).]
 Help mods!
Pool: 198eMotM: -Battle-rating: 1.480,6VoVo: -Opstelling: incompleet
AddoCultheld
Legende

Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 20:55:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij deze mijn handtekening:

Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 21:12:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend!

Ik vergeet nooit meer die trainingsdag op de Herdgang. Na de training werden door de spelers enkele handtekeningen uitgedeeld en "vluchtten" vervolgens snel naar binnen. Behalve Gomes, bleef maar handtekeningen uitdelen en geduldig lachen met fans op de foto. Hij ging maar door, er kwam een steward zeggen dat ie naar binnen moest. Gomes deed dat niet, zei dat hij die kinderen niet wilde teleurstellen. Totdat Joop Hiele hem letterlijk naar binnensleepte met de mededeling tegen de fans dat hij anders teveel afkoelde.

Top die Gomes, altijd alles over voor zijn fans. Ik laat hem nu ook niet in de steek. Wat moet hij wel niet denken van al die fans die hem altijd toezongen, waar hij altijd alle tijd voor nam, die nu doen alsof ie een misdadiger is?

[Dit bericht is veranderd door guusje (op 15 mei 2008 21:34:26).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
ForzaPSV-thijskeeper
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Deurne
Reg.: 20 januari 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 21:13:33.         Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

getekend
 Help mods!
Pool: 1327eMotM: -Battle-rating: 1.459,8VoVo: 996e / 995e / 977eOpstelling: 4-5-1
Simply The Best
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Someren
Vak: West - JJ
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 21:25:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook getekend!
 Help mods!
Pool: 121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 677e / 1089e / 716eOpstelling: 4-5-1
Nielsjee
Toeschouwer

Uit: Asten
Reg.: 11 november 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 21:25:13.         MSN: nielsvanhorne@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

er hebben nu 149 mensen getekend.
Onder andere ik.
Doe het ook het is maar een kleine moeite wie weet wat er nog mee bereikt wordt
 Help mods!
Pool: 599eMotM: -Battle-rating: 1.481,7VoVo: 1219e / 1056e / 1366eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk