PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Handtekeningen voor Gomes
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Handtekeningen voor Gomes 
Pim_26_4
Bankzitter

Uit: Vlijmen
Vak: -
Reg.: 4 juni 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 21:34:20.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ondanks dat ik geen groot voorstander ben van het tekenen wil ik natuurlijk wel dat Gomes blijft. D.m.v. meer media-aandacht kan deze actie nog wel lukken, maar via 1 forum op psv.netwerk gaat dat absoluut niet lukken!
 Help mods!
Pool: 1004eMotM: -Battle-rating: 1.471,7 (daag uit)VoVo: 2139e / - / 1914eOpstelling: 4-5-1
Jaco 2
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - N
Reg.: 27 september 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 21:56:43.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend bij deze.

Voor de 4 prachtige jaren die je ons als doelman en publieksspeler gegeven hebt.

Alles wat er nu gebeurt is verschrikkelijk te betreuren , maar doet niets af aan deze 4 jaren.

één keer moet je in ieder geval nog terugkomen, al was het maar om afscheid te nemen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ziege maar ook zagge
Bankzitter

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 21:58:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is wel duidelijk inderdaad, slechts 135 handtekeningen de eerste dag... als je ideëen hebt om meer aandacht te krijgen voer ze dan s.v.p. uit!
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2195e / - / 2452eOpstelling: 3-4-3
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 22:24:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes weet als de beste dat wij als supporters hem graag willen behouden. Daar is denk ik geen handtekeningenactie voor nodig.

Ik zie er trouwens vrij weinig in zo een ongemotiveerde speler in Eindhoven te houden.
 Help mods!
Pool: 862eMotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: 1731e / 1480e / 1668eOpstelling: 4-5-1
ziege maar ook zagge
Bankzitter

Gepost op 15 mei 2008 om 22:53:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

Gomes weet als de beste dat wij als supporters hem graag willen behouden. Daar is denk ik geen handtekeningenactie voor nodig.

Ik zie er trouwens vrij weinig in zo een ongemotiveerde speler in Eindhoven te houden.

'Ongemotiveerd', niet te geloven.
Je hebt het over GOMES man!!!

Ja, de vuile was buiten hangen is heel erg dom, een slechte move, PSV-onwaardig, enzovoorts. En Ja misschien heeft hij zich teveel door zijn zaakwaarnemer op laten naaien.

Maar het blijft Gomes. En wat Reker betreft heeft hij 100% gelijk. Maar, afgezien van al dat gezever in de pers moet ie gewoon onder die lat staan hier in Eindhoven. Volgend jaar zijn we alles weer vergeten, als we dronken door de stad hossen met een vijfde schaal op rij. En dan kan Gomes nog lange tijd onze eigen keepersdiamant blijven - ook wijzer dan hij nu is/was.

Er zijn bij mijn weten geen moorden gepleegd dus wat mij betreft kan alles nog steeds bijgelegd worden.
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2195e / - / 2452eOpstelling: 3-4-3
AddoCultheld
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 23:11:15.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ziege maar ook zagge schreef:

(...)

'Ongemotiveerd', niet te geloven.
Je hebt het over GOMES man!!!

Ja, de vuile was buiten hangen is heel erg dom, een slechte move, PSV-onwaardig, enzovoorts. En Ja misschien heeft hij zich teveel door zijn zaakwaarnemer op laten naaien.

Maar het blijft Gomes. En wat Reker betreft heeft hij 100% gelijk. Maar, afgezien van al dat gezever in de pers moet ie gewoon onder die lat staan hier in Eindhoven. Volgend jaar zijn we alles weer vergeten, als we dronken door de stad hossen met een vijfde schaal op rij. En dan kan Gomes nog lange tijd onze eigen keepersdiamant blijven - ook wijzer dan hij nu is/was.

Er zijn bij mijn weten geen moorden gepleegd dus wat mij betreft kan alles nog steeds bijgelegd worden.

Hij geeft zelf aan GEEN zin meer te hebben, te spelen voor fucking ONS PSV MAN! Ook al houdt hij 3213012391 ballen eruit. Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club en niemand, maar dan ook niemand heeft het recht zoiets lafs via een blad te gaan verkondigen over onze club. Dit tast het imago veel meer aan dan de 4 jaren dat hij hier gespeeld heeft.

Ik blijf het herhalen, je moet graag komen voetballen hier en anders niet! Zelfde verhaal voor Aissatti.
 Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 16 mei 2008 om 08:17:48.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club en niemand, maar dan ook niemand heeft het recht zoiets lafs via een blad te gaan verkondigen

kom eens een keer met een nieuwe zin, meelopers.
Constant dezelfde woordjes.
Weet je wat ik doe ook mee
Reker eruit, zeker HIJ is ook niet groter dan de club.
allemaal moraalridders die hier zo beledigd zijn door de uitspraken van de diamant GOMES. ben verdorie blij dat er iemand ballen heeft om naar buiten te treden in die snake pitt.
nee blijf maar buldozer jantje en SUFKE steunen, daar komen we er wel mee met de goede belofte,s uitspraken e.d. van jantje shit.
 Help mods!
Pool: 1803eMotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Ziggy
Internationale topspeler

Uit: Weert
Vak: Oost - Y
Uploads: 3
Reg.: 24 oktober 1999
Gepost op 16 mei 2008 om 08:41:04.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, Gomes heeft zijn eigen lot bezegeld door in het openbaar te treden met zijn verhaal. Is het bij sommige weleens opgekomen dat dit misschien de enige manier is om het probleem onder de aandacht te brengen. Het kan zomaar zijn dat Gomes zaken intern heeft aangekaart en dat hier geen gehoor aangegeven werd. Als dat namelijk het geval is heeft hij weldegelijk een clubhart. Hij is in de bres gesproken voor PSV en ons als supporters omdat het niet goed ging met PSV. Hij heeft dit willens en wetens gedaan met daarbij een heel groot risico dat dit het einde van Gomes bij PSV kon zijn.

Als Van Bommel aangeeft dat hij niet meer onder Van Basten wil meedoen met Oranje vinden we dat allemaal prachtig, als Gomes vervolgens aangeeft niet meer voor PSV te spelen zolang Pinokkio hier de scepter zwaait, is het een schande??? Van Bommel wil dolgraag in Oranje spelen en Gomes dolgraag bij PSV, dat zegt hij zelfs nog als afsluiting van het laatste interview. Alleen NIET onder Reker en co. De liefde voor de club was de reden dat hij met alle berichten naar buiten is gekomen, want intern werd het allemaal weggewimpeld. Het bestuur is de grote boosdoener, niet Gomes. Zonder TOPbestuur ook geen TOPclub...
 Help mods!
Pool: 536eMotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 16 mei 2008 om 08:49:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club en niemand, maar dan ook niemand heeft het recht zoiets lafs via een blad te gaan verkondigen

allemaal moraalridders die hier zo beledigd zijn door de uitspraken van de diamant GOMES. ben verdorie blij dat er iemand ballen heeft om naar buiten te treden in die snake pitt.
nee blijf maar buldozer jantje en SUFKE steunen, daar komen we er wel mee met de goede belofte,s uitspraken e.d. van jantje shit.

Waarom moet er in deze situatie zo zeer een óf-óf oplossing gezocht worden? Ik denk én-én... EN ik zit niet te wachten op een wereldspeler met godenstatus die niet meer voor ons PSV wil voetballen en met modder ligt te gooien...

EN ik heb geen zin in Reker, die PSV veel schade toebrengt met zijn optreden.
 Help mods!
Pool: 2813eMotM: -Battle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 09:16:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frits - Philips schreef:

(...)

Helemaal mee eens, maar als zijn afkeer tegen een onbetrouwbare directeur groter is dan zijn liefde voor collega's en supporters, dan kan hij mijn steun vergeten.

Zo is het!Driewerf hoera voor Frits - Philips!
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 16 mei 2008 om 09:30:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Waarom moet er in deze situatie zo zeer een óf-óf oplossing gezocht worden? Ik denk én-én... EN ik zit niet te wachten op een wereldspeler met godenstatus die niet meer voor ons PSV wil voetballen en met modder ligt te gooien...

Amen !
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 12:56:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

Ja Koenie, Reker mag in de Media blaten wat ie wil, maar als een wereldkeeper die elke wedstrijd MASSAAL werd toegezongen, uit de school klapt, dan lopen ze als makke schaapjes achter Jantje aan. Want oh wee, het is toch wat dat Gomes onze clubnaam bedoezeld Ik wil over een jaar nog weleens zien of ze nog als makke schaapjes achter Reker aan lopen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 16 mei 2008 om 13:49:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

(...)

Als Gomes de waarheid spreekt dan betekent het toch juist niet dat hij niet meer voor PSV wil spelen, hij wil PSV juist behoeden voor Reker. Ongelofelijk hoe makkelijk men de beste speler van de selectie eruit wil donderen terwijl zijn de achtergronden van dat interview nog steeds niet duidelijk zijn. Ik zeg dus niet dat hij gelijk heeft, maar ik kan me zeker voorstellen dat als wanneer jij de grote ster bent van een team dat je dan geen zin om rustig toe te kijken hoe de AD je club molt, terwijl jij net een langlopend contract hebt getekend. Het kan toch niet zo zijn dat er bij je contractverlenging beloftes worden gedaan die niet worden nagekomen.

PSV heeft de wellicht beste doelman van Europa die gaan we toch niet zomaar opgeven? Zeker niet als blijkt dat Reker zelf ook nog eens weg zou gaan.
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2340e / 1833e / 2399eOpstelling: incompleet
ziege maar ook zagge
Bankzitter

Gepost op 16 mei 2008 om 15:47:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

(...)

Hij geeft zelf aan GEEN zin meer te hebben, te spelen voor fucking ONS PSV MAN! Ook al houdt hij 3213012391 ballen eruit. Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club en niemand, maar dan ook niemand heeft het recht zoiets lafs via een blad te gaan verkondigen over onze club. Dit tast het imago veel meer aan dan de 4 jaren dat hij hier gespeeld heeft.

Ik blijf het herhalen, je moet graag komen voetballen hier en anders niet! Zelfde verhaal voor Aissatti.

Ja maar dat 'zin hebben' heeft natuurlijk helemaal niks met PSV op zich te maken, maar alleen met de problemen die hij met Reker heeft. Als die problemen er niet (meer) zouden zijn dan zou hij (zegtie) GRAAG weer onder de lat staan.

Zoiets is altijd een afweging: HOE graag wil je onder die lat staan en HOE erg vind je de problemen? Hoe liever je onder die lat wil staan, hoe groter de problemen mogen zijn en andersom hoe kleiner de problemen zijn/worden, hoe eerder je ook weer onder die lat GAAT staan.

Die problemen kunnen echt wel verkleind worden. RvC + Reker hebben fouten toegegeven en aangegeven wel degelijk bepaalde fouten niet weer te willen maken. Gomes heeft hier tot nu toe gewoon geen oog voor. Die handtekeningenactie moet aan beide zijden helpen: zorgen dat hij daar wat meer oog voor krijgt, en zorgen dat hij NOG liever terugkeert onder die lat. Ik denk echt dat dat kan helpen: ons enthousiasme kan zijn persoonlijke trots een beetje overschaduwen waardoor er eerder stappen gezet worden.

Of word ik nu te filosofisch

[Dit bericht is veranderd door ziege maar ook zagge (op 16 mei 2008 15:49:28).]
 Help mods!
bommelman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 16 mei 2008 om 16:50:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ondertekend met de volle 100% verstand.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: -
juulehv

Toeschouwer

Vak: Oost - V
Reg.: 29 april 2008
Gepost op 16 mei 2008 om 16:57:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongelooflijk, sommige reacties hier! Gomes je bent mijn held en blijft dat ook. Ik geloof je verhaal wel en teken dan ook van harte!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
johnan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 11 februari 2000
Gepost op 16 mei 2008 om 17:04:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend !!

Hoewel ik meer neig richting Jan Reker hoop ik dat Gomes bepaalde uitspraken terugneemt (en dan vooral die van Reker eruit of ik eruit) en misschien kunnen we dan nog wat langer genieten van Gomes.
 Help mods!
Pool: 3232eMotM: -Battle-rating: 1.484,2 (daag uit)VoVo: 2408e / - / 2434eOpstelling: 4-4-2
Boekel1
International

Uit: Boekel
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 16 mei 2008 om 17:15:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend!
Kunnen altijd proberen!
Kom op allemaal tekenen!
 Help mods!
Pool: 486eMotM: -Battle-rating: 1.515,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
ziege maar ook zagge
Bankzitter

Gepost op 16 mei 2008 om 17:43:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog een oproepje: als je nog plaatsen weet waar je deze petitie kunt promoten, dan vooral doen he!!

Ik heb 'm op PSV.NL neergezet en hier en daar wat op forums gegooid maar het loopt echt geen storm op deze manier. 223 handtekeningen nu: dat moeten er een paar duizend worden!
 Help mods!
Mithras
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 11:30:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb hem ook getekend!
 Help mods!
Pool: 565eMotM: -Battle-rating: 1.507,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Jos vak VV
jos Vakkie HH
Lid 2e elftal

Uit: Cuijk
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 oktober 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 12:40:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook gewoon getekend hoor.
Proberen kunnen we inderdaad altijd!!

Help mods!
Pool: 244eMotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: 242e / 889e / 155eOpstelling: 4-4-2
KoningGomes Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: Zuid - CC
Reg.: 13 april 2002
Gepost op 17 mei 2008 om 12:47:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik teken ook !

Gomes is mijn held!
 Help mods!
Pool: 637eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Uit: Bergen op Zoom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 12:55:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb getekend, we kunnen het wellicht proberen.
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.532,0 (daag uit)VoVo: 1220e / 916e / 1682eOpstelling: 4-2-4
Pim_26_4
Bankzitter

Uit: Vlijmen
Reg.: 4 juni 2007
Gepost op 18 mei 2008 om 15:47:08.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb getekend, maar dan verschijnt dit bericht en dan denk ik niet dat Gomes het gevoel krijgt dat hij door veel PSV supporters wordt gesteund.

326 Signatures Total??? Dat moet tenminste verTIENvoudigen.
 Help mods!
Pool: 1004eMotM: -Battle-rating: 1.471,7 (daag uit)VoVo: 2139e / - / 1914eOpstelling: 4-5-1
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 18 mei 2008 om 21:51:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sympathieke actie maar zolang Reker amper wordt aangepakt kan Gomes niet meer gelukkig worden onder onze lat. Als iemand zo twifeld kan hij beter een andere toekomst zoeken en wij zijn helaas niet bij machten om daar iets aan te doen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk