| Poster | | Topic: Handtekeningen voor Gomes |  |
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1355 Reg.: 30 november 2007 | Proberen jullie nog enigzins een goed gevoel te creeëren of zo? Gomes komt niet meer terug, dat is wel zo goed als zeker. Wij gaan niet over zijn terugkomst, daar gaan hij zelf en Reker (RVC) over. Beide willen niet toegeven, dus Gomes vertrekt aangezien Reker dat niet doet.
Ik verkoop het liever zo snel mogelijk, zodat je snel op zoek kunt gaan naar een vervanger.
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10888 Reg.: 6 maart 2003 | Een kant kiezen zonder over de feiten te beschikken, ik snap deze actie niet. Als ik zo de postings van NiNi lees denk ik dat Gomes ook helemaal niet vrij uit gaat in dit verhaal.
Ik hou me dus op de vlakte.
|
|
|
fritsie Internationale topspeler
Posts: 1169 Reg.: 28 augustus 2005 | Gomes kan van mij een handtekening krijgen.
Voor zijn vliegticket naar London.
|
|
|
ziege maar ook zagge Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven - Stratum West Vak: - Posts: 245 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: Adje Interim schreef:
Proberen jullie nog enigzins een goed gevoel te creeëren of zo? Gomes komt niet meer terug, dat is wel zo goed als zeker. Wij gaan niet over zijn terugkomst, daar gaan hij zelf en Reker (RVC) over. Beide willen niet toegeven, dus Gomes vertrekt aangezien Reker dat niet doet.
Ik verkoop het liever zo snel mogelijk, zodat je snel op zoek kunt gaan naar een vervanger.
Reker heeft wel een stukkie toegegeven: in de verklaring van hem en de RvC wordt toegegeven dat er fouten gemaakt zijn en dat dit in de toekomst moet verbeteren. Nu moet Gomes een stukkie toegeven, die handtekeningen kunnen daarbij misschien helpen, dat is het idee.
Als je even terugdenkt aan het idee dat Gomes hier tot in lengte der dagen zou willen/kunnen keepen: bij dat idee vallen de huidige problemen in het niet. Stel dat ze opnieuw bij elkaar komen dan zouden ze verder kunnen gaan MET geleerde lessen, aan beide kanten.
Blijft een long shot natuurlijk... maar ik zie 'm gewoon HEEL erg graag onder die lat terugkeren. Maar ik geloof Gomes dan ook echt: ik denk dat hij het echt goed bedoelde, dat hij zich echt bedrogen voelde, dat hij Echt het idee had dat de club kapot wordt gemaakt en dat hij hier geen gehoor voor vond binnen de club. Ik denk dat er sprake is van daadwerkelijke fouten (Reker's domme uitspraken, Gomes' gang naar de pers) maar ook van misverstanden en opnaaierij. En dus denk ik dat er nog zaken verhelderd kunnen worden en mensen (Reker en Gomes) zo alsnog dichter bij elkaar kunnen komen.
Reker en RvC proberen oprecht in het belang van de club te handelen, dat is iets waar je in moet geloven. Als je dan ook nog gelooft dat Gomes echt van PSV houdt en hier het liefste zou blijven spelen, zoals hij zelfs nu nog zegt, dan bestaat er een gedeeld belang wat veel mogelijk moet kunnen maken, wát er ook allemaal gezegd is.
|
|
|
Alpzz Aanstormend talent
Vak: - Posts: 134 Reg.: 8 januari 2008 | Ik heb ook getekend. Let wel op de boodschap:
Ik ben niet voor Gomes of Reker, ik wil alleen zo graag dat deze gast bij ons onder de lat blijft staan! Niet Gomes kom terug naar huis, maar Gomes blijf thuis!! Blijf hier!!
Dus probeer me nu niet te werven voor de actie Weg met Reker nr 20 (ofzoiets). Afgesproken??? 
|
|
|
quote: Alpzz schreef:
Ik heb ook getekend. Let wel op de boodschap:
Ik ben niet voor Gomes of Reker, ik wil alleen zo graag dat deze gast bij ons onder de lat blijft staan! Niet Gomes kom terug naar huis, maar Gomes blijf thuis!! Blijf hier!!
Dus probeer me nu niet te werven voor de actie Weg met Reker nr 20 (ofzoiets). Afgesproken??? 
Afgesproken 
Daar is die petitie ook totaal niet voor bedoeld. Volgens mij moeten Reker en Gomes gewoon weer handjes kunnen schudden.
PS: update: 365 handtekeningen nu, dat moeten er meer worden!
[Dit bericht is veranderd door ziege maar ook zagge (op 19 mei 2008 18:33:19).]
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5376 Reg.: 1 april 2001 | Ik teken niets!! Gomes is een held maar PSV is het belangrijkste.
|
|
|
XL Toeschouwer
Vak: West - HH Posts: 9 Reg.: 4 september 2007 | Het lijkt mij ook wel belangrijk wat Stevens wil. Hij moet per slot van rekening werken met de spelers en dus hopelijk ook Gomes. Hij moet, als het aan mij zou liggen, maar ff een vliegreisje naar brazilie wagen om eens met Gomes te praten en duidelijk maken dat hij Gomes er graag bij wil houden.
Daarna terug naar nederland, om Jan Reker ook maar duidelijk te maken, hoe belangrijk Gomes is voor PSV en proberen beide heren weer "on speaking terms" te krijgen. Mocht dit alles echt niets uithalen, dan is het beter afscheid te nemen van Gomes en hem te bedanken voor een aantal geweldige jaren.
|
|
|
ZvoneBoban Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 509 Reg.: 8 februari 2002 |
quote: Ik teken niets!! Gomes is een held maar PSV is het belangrijkste.
En laat nou juist dat laatste de reden zijn waarom men hier een handtekeningenactie voor Gomes is gestart...
[Dit bericht is veranderd door ZvoneBoban (op 19 mei 2008 19:57:34).]
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3145 Reg.: 5 mei 2000 | Als voor jou het belangrijkste is, dan snap ik niet dat je jantje shit nog steunt ????
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Jeugdspeler
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 35 Reg.: 28 maart 2008 | gedaan nummer 300enzoveel
|
|
|
timmys Toeschouwer
Uit: Best Vak: West - J Posts: 9 Reg.: 3 januari 2008 | GETEKEND!!
Wat er ook gebeurd of gezegd is, Gomes is een topkeeper, dus moet hij blijven! 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3319 Reg.: 20 augustus 2003 | Kom op, tekenen voor Gomes! Als Reker en Stevens met hem gaan praten, kunnen deze handtekeningen de doorslag geven.
PSV wil hem dus behouden, vreemd dat de supporters het massaal laten afweten en niet tekenen voor onze held.
|
|
|
|
rafa Aanstormend talent
Vak: - Posts: 120 Reg.: 24 oktober 2005 | Getekend, nr. 398.
Pro PSV!
|
|
|
quote: guusje schreef:
Kom op, tekenen voor Gomes! Als Reker en Stevens met hem gaan praten, kunnen deze handtekeningen de doorslag geven.
PSV wil hem dus behouden, vreemd dat de supporters het massaal laten afweten en niet tekenen voor onze held.
Via deze forums bereiken we ook niet zoveel mensen.. Daarom nogmaals de oproep: maak deze petitie bekend waar je maar kunt!
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3047 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Misschien moet je ermee op tv? 
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3319 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: hen-3 schreef:
Misschien moet je ermee op tv? 
Ik heb niet zo'n knappe kop jij misschien?
|
|
|
hunteridge Jeugdspeler
Vak: - Posts: 35 Reg.: 17 oktober 2007 | Er zijn andere manieren om dit kenbaar te maken. Ik ben namelijk een fulltime internet marketer die voor zichzelf werkt en daar een fikse boterham mee verdiend... en heb op zich wel ideeen.
Degene die geinteresseerd zijn en mee willen werken... stuur mij een PB. Je moet er wel rekening mee houden dat er wat tijd ingestoken moet worden.
Ik merk het vanzelf wel.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
tijn0 Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 55 Reg.: 23 april 2008 | Ik wil Gomes niet kwijt! Er moet toch een manier zijn om hem te overtuigen voor PSV met Reker te kiezen en de problemen uit te werken?! Ik wil het in ieder geval proberen, hem niet zomaar weg laten gaan, maar ik weet niet hoe. We kunnen onze beste keeper in tijden niet zó laten gaan, dat wil ik niet!
Als dit te doen is door een handtekening, zet ik hem neer, is er een andere manier, dan doe ik dat. Het heeft niets met Reker te maken, ik wil gewoon Gomes niet kwijt!
[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 21 mei 2008 14:53:01).]
|
|
|
Uit: Eindhoven - Stratum West Vak: - Posts: 245 Reg.: 14 maart 2003 | Updateje: we hebben nu 435 handtekeningen.
PSV gaat binnenkort persoonlijk met Gomes praten. Vóór die tijd willen wij hem als supporters duidelijk hebben gemaakt dat we hem absoluut terug willen! Dat kan nét dat beetje verschil maken, zodat hij nét iets positiever dat gesprek in gaat, nét iets welwillender is om Reker's argumenten t.a.v. Lemic aan te horen, enzovoorts.
Kortom... we hebben meer handtekeningen nodig!
Nogmaals: als Gomes komend seizoen weer onder de lat staat, zou hij er best eens de komende tien jaar kunnen blijven staan. Stel dat het zo loopt, dan lachen we over tien jaar hartelijk over deze hele affaire en misschien zelfs wel met een derde ster op de shirts van onze jongens!
Dus nogmaals de oproep: post de URL van deze petitie overal waar je maar PSV supporters kan verwachten, zet hem op je Hyve als je die hebt, stuur hem door naar al je vrienden en kennissen, doe alles wat je kunt verzinnen om zoveel mogelijk supporters hun handtekening te laten zetten!
|
|
|
Mithras Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 295 Reg.: 13 februari 2006 |
quote: ziege maar ook zagge schreef:
Updateje: we hebben nu 435 handtekeningen.
PSV gaat binnenkort persoonlijk met Gomes praten. Vóór die tijd willen wij hem als supporters duidelijk hebben gemaakt dat we hem absoluut terug willen! Dat kan nét dat beetje verschil maken, zodat hij nét iets positiever dat gesprek in gaat, nét iets welwillender is om Reker's argumenten t.a.v. Lemic aan te horen, enzovoorts.
Kortom... we hebben meer handtekeningen nodig!
Nogmaals: als Gomes komend seizoen weer onder de lat staat, zou hij er best eens de komende tien jaar kunnen blijven staan. Stel dat het zo loopt, dan lachen we over tien jaar hartelijk over deze hele affaire en misschien zelfs wel met een derde ster op de shirts van onze jongens!
Dus nogmaals de oproep: post de URL van deze petitie overal waar je maar PSV supporters kan verwachten, zet hem op je Hyve als je die hebt, stuur hem door naar al je vrienden en kennissen, doe alles wat je kunt verzinnen om zoveel mogelijk supporters hun handtekening te laten zetten!
Kan je niet vragen of hij op de voorpagina van psv.netwerk wordt geplaatst bij het 'nieuws'?
|
|
|
Medion12 Jeugdspeler
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 35 Reg.: 16 augustus 2006 | |
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1087 Reg.: 20 juni 1999 | |
|
Uit: Eindhoven - Stratum West Vak: - Posts: 245 Reg.: 14 maart 2003 | Updateje: we blijven steken bij 458 handtekeningen...
Dank aan iedereen die getekend heeft! Maar, ik denk helaas niet dat we hiermee zoden aan de dijk zetten... we zullen onze hoop moeten richten op het aankomende gesprek.
Ik heb m'n voodoopoppetjes van Gomes, Reker en Stevens maar alvast in innige omhelzing geplaatst.
|
|
|
Manupsv4life Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 4 juli 2004 | Beter iets als niets. Bovendien kun je ervan uitgaan dat veel mensen dit niet hebben gelezen, zoals ik en dat deze handtekeningen van een forumpje komen(Waar 500 handtekeningen toch behoorlijk zijn). Het is iig iets om aan te tonen dat de supporters hem nog steunen en liefde voor hem hebben, zodat hij niet het gevoel heeft dat hij weggejaagd/ niet geappricieerd wordt.
|
|
|