PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Handtekeningen voor Gomes
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Handtekeningen voor Gomes 
Adje Interim
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 18 mei 2008 om 21:58:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Proberen jullie nog enigzins een goed gevoel te creeëren of zo? Gomes komt niet meer terug, dat is wel zo goed als zeker. Wij gaan niet over zijn terugkomst, daar gaan hij zelf en Reker (RVC) over. Beide willen niet toegeven, dus Gomes vertrekt aangezien Reker dat niet doet.
Ik verkoop het liever zo snel mogelijk, zodat je snel op zoek kunt gaan naar een vervanger.
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 18 mei 2008 om 22:03:25.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een kant kiezen zonder over de feiten te beschikken, ik snap deze actie niet. Als ik zo de postings van NiNi lees denk ik dat Gomes ook helemaal niet vrij uit gaat in dit verhaal.

Ik hou me dus op de vlakte.
 Help mods!
Pool: 3474eMotM: -Battle-rating: 1.359,1VoVo: 268e / 811e / 158eOpstelling: 4-5-1
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 18 mei 2008 om 23:13:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes kan van mij een handtekening krijgen.

Voor zijn vliegticket naar London.

Help mods!
Pool: 2064eMotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
ziege maar ook zagge
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 18 mei 2008 om 23:47:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Proberen jullie nog enigzins een goed gevoel te creeëren of zo? Gomes komt niet meer terug, dat is wel zo goed als zeker. Wij gaan niet over zijn terugkomst, daar gaan hij zelf en Reker (RVC) over. Beide willen niet toegeven, dus Gomes vertrekt aangezien Reker dat niet doet.
Ik verkoop het liever zo snel mogelijk, zodat je snel op zoek kunt gaan naar een vervanger.

Reker heeft wel een stukkie toegegeven: in de verklaring van hem en de RvC wordt toegegeven dat er fouten gemaakt zijn en dat dit in de toekomst moet verbeteren. Nu moet Gomes een stukkie toegeven, die handtekeningen kunnen daarbij misschien helpen, dat is het idee.

Als je even terugdenkt aan het idee dat Gomes hier tot in lengte der dagen zou willen/kunnen keepen: bij dat idee vallen de huidige problemen in het niet. Stel dat ze opnieuw bij elkaar komen dan zouden ze verder kunnen gaan MET geleerde lessen, aan beide kanten.

Blijft een long shot natuurlijk... maar ik zie 'm gewoon HEEL erg graag onder die lat terugkeren. Maar ik geloof Gomes dan ook echt: ik denk dat hij het echt goed bedoelde, dat hij zich echt bedrogen voelde, dat hij Echt het idee had dat de club kapot wordt gemaakt en dat hij hier geen gehoor voor vond binnen de club. Ik denk dat er sprake is van daadwerkelijke fouten (Reker's domme uitspraken, Gomes' gang naar de pers) maar ook van misverstanden en opnaaierij. En dus denk ik dat er nog zaken verhelderd kunnen worden en mensen (Reker en Gomes) zo alsnog dichter bij elkaar kunnen komen.

Reker en RvC proberen oprecht in het belang van de club te handelen, dat is iets waar je in moet geloven. Als je dan ook nog gelooft dat Gomes echt van PSV houdt en hier het liefste zou blijven spelen, zoals hij zelfs nu nog zegt, dan bestaat er een gedeeld belang wat veel mogelijk moet kunnen maken, wát er ook allemaal gezegd is.
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2195e / - / 2453eOpstelling: 3-4-3
Alpzz
Aanstormend talent

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 19 mei 2008 om 13:20:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook getekend. Let wel op de boodschap:

Ik ben niet voor Gomes of Reker, ik wil alleen zo graag dat deze gast bij ons onder de lat blijft staan! Niet Gomes kom terug naar huis, maar Gomes blijf thuis!! Blijf hier!!

Dus probeer me nu niet te werven voor de actie Weg met Reker nr 20 (ofzoiets). Afgesproken???
 Help mods!
Pool: 930eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ziege maar ook zagge
Regelmatige invaller

Gepost op 19 mei 2008 om 18:32:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Alpzz schreef:

Ik heb ook getekend. Let wel op de boodschap:

Ik ben niet voor Gomes of Reker, ik wil alleen zo graag dat deze gast bij ons onder de lat blijft staan! Niet Gomes kom terug naar huis, maar Gomes blijf thuis!! Blijf hier!!

Dus probeer me nu niet te werven voor de actie Weg met Reker nr 20 (ofzoiets). Afgesproken???

Afgesproken

Daar is die petitie ook totaal niet voor bedoeld. Volgens mij moeten Reker en Gomes gewoon weer handjes kunnen schudden.

PS: update: 365 handtekeningen nu, dat moeten er meer worden!

[Dit bericht is veranderd door ziege maar ook zagge (op 19 mei 2008 18:33:19).]
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2195e / - / 2453eOpstelling: 3-4-3
berry van aerle
Legende
oud-quizmaster

Uit: Vught
Vak: West - K
Reg.: 1 april 2001
Gepost op 19 mei 2008 om 19:21:32.         MSN: wesleyrokven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik teken niets!! Gomes is een held maar PSV is het belangrijkste.
 Help mods!
Pool: 645eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 635e / 532e / 700eOpstelling: 4-4-2
XL
Toeschouwer

Vak: West - HH
Reg.: 4 september 2007
Gepost op 19 mei 2008 om 19:54:58.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het lijkt mij ook wel belangrijk wat Stevens wil. Hij moet per slot van rekening werken met de spelers en dus hopelijk ook Gomes. Hij moet, als het aan mij zou liggen, maar ff een vliegreisje naar brazilie wagen om eens met Gomes te praten en duidelijk maken dat hij Gomes er graag bij wil houden.
Daarna terug naar nederland, om Jan Reker ook maar duidelijk te maken, hoe belangrijk Gomes is voor PSV en proberen beide heren weer "on speaking terms" te krijgen. Mocht dit alles echt niets uithalen, dan is het beter afscheid te nemen van Gomes en hem te bedanken voor een aantal geweldige jaren.
 Help mods!
Pool: 1151eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ZvoneBoban
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nijmegen
Reg.: 8 februari 2002
Gepost op 19 mei 2008 om 19:56:27.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik teken niets!! Gomes is een held maar PSV is het belangrijkste.
En laat nou juist dat laatste de reden zijn waarom men hier een handtekeningenactie voor Gomes is gestart...

[Dit bericht is veranderd door ZvoneBoban (op 19 mei 2008 19:57:34).]
 Help mods!
Pool: 3366eMotM: -Battle-rating: 1.465,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 20 mei 2008 om 11:56:25.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als voor jou het belangrijkste is, dan snap ik niet dat je jantje shit nog steunt ????
 Help mods!
Pool: 1803eMotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Luciano_Azevedo043
Jeugdspeler

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 20 mei 2008 om 17:33:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gedaan nummer 300enzoveel
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.522,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-5-2
timmys
Toeschouwer

Uit: Best
Vak: West - J
Reg.: 3 januari 2008
Gepost op 21 mei 2008 om 10:43:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

GETEKEND!!

Wat er ook gebeurd of gezegd is, Gomes is een topkeeper, dus moet hij blijven!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 21 mei 2008 om 12:51:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kom op, tekenen voor Gomes! Als Reker en Stevens met hem gaan praten, kunnen deze handtekeningen de doorslag geven.
PSV wil hem dus behouden, vreemd dat de supporters het massaal laten afweten en niet tekenen voor onze held.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
rafa
Aanstormend talent

Reg.: 24 oktober 2005
Gepost op 21 mei 2008 om 13:09:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend, nr. 398.

Pro PSV!
 Help mods!
Pool: 184eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ziege maar ook zagge
Regelmatige invaller

Gepost op 21 mei 2008 om 13:20:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guusje schreef:

Kom op, tekenen voor Gomes! Als Reker en Stevens met hem gaan praten, kunnen deze handtekeningen de doorslag geven.
PSV wil hem dus behouden, vreemd dat de supporters het massaal laten afweten en niet tekenen voor onze held.

Via deze forums bereiken we ook niet zoveel mensen.. Daarom nogmaals de oproep: maak deze petitie bekend waar je maar kunt!
 Help mods!
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 21 mei 2008 om 13:21:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien moet je ermee op tv?
 Help mods!
Pool: 156eMotM: -Battle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 21 mei 2008 om 13:26:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

Misschien moet je ermee op tv?

Ik heb niet zo'n knappe kop jij misschien?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
hunteridge
Jeugdspeler

Reg.: 17 oktober 2007
Gepost op 21 mei 2008 om 13:56:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn andere manieren om dit kenbaar te maken. Ik ben namelijk een fulltime internet marketer die voor zichzelf werkt en daar een fikse boterham mee verdiend... en heb op zich wel ideeen.

Degene die geinteresseerd zijn en mee willen werken... stuur mij een PB. Je moet er wel rekening mee houden dat er wat tijd ingestoken moet worden.

Ik merk het vanzelf wel.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tijn0
Jeugdspeler

Uit: Apeldoorn
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 21 mei 2008 om 14:52:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil Gomes niet kwijt! Er moet toch een manier zijn om hem te overtuigen voor PSV met Reker te kiezen en de problemen uit te werken?! Ik wil het in ieder geval proberen, hem niet zomaar weg laten gaan, maar ik weet niet hoe. We kunnen onze beste keeper in tijden niet zó laten gaan, dat wil ik niet!
Als dit te doen is door een handtekening, zet ik hem neer, is er een andere manier, dan doe ik dat. Het heeft niets met Reker te maken, ik wil gewoon Gomes niet kwijt!

[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 21 mei 2008 14:53:01).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ziege maar ook zagge
Regelmatige invaller

Gepost op 22 mei 2008 om 01:13:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Updateje: we hebben nu 435 handtekeningen.

PSV gaat binnenkort persoonlijk met Gomes praten. Vóór die tijd willen wij hem als supporters duidelijk hebben gemaakt dat we hem absoluut terug willen! Dat kan nét dat beetje verschil maken, zodat hij nét iets positiever dat gesprek in gaat, nét iets welwillender is om Reker's argumenten t.a.v. Lemic aan te horen, enzovoorts.

Kortom... we hebben meer handtekeningen nodig!

Nogmaals: als Gomes komend seizoen weer onder de lat staat, zou hij er best eens de komende tien jaar kunnen blijven staan. Stel dat het zo loopt, dan lachen we over tien jaar hartelijk over deze hele affaire en misschien zelfs wel met een derde ster op de shirts van onze jongens!

Dus nogmaals de oproep: post de URL van deze petitie overal waar je maar PSV supporters kan verwachten, zet hem op je Hyve als je die hebt, stuur hem door naar al je vrienden en kennissen, doe alles wat je kunt verzinnen om zoveel mogelijk supporters hun handtekening te laten zetten!
 Help mods!
Mithras
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 14:10:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ziege maar ook zagge schreef:

Updateje: we hebben nu 435 handtekeningen.

PSV gaat binnenkort persoonlijk met Gomes praten. Vóór die tijd willen wij hem als supporters duidelijk hebben gemaakt dat we hem absoluut terug willen! Dat kan nét dat beetje verschil maken, zodat hij nét iets positiever dat gesprek in gaat, nét iets welwillender is om Reker's argumenten t.a.v. Lemic aan te horen, enzovoorts.

Kortom... we hebben meer handtekeningen nodig!

Nogmaals: als Gomes komend seizoen weer onder de lat staat, zou hij er best eens de komende tien jaar kunnen blijven staan. Stel dat het zo loopt, dan lachen we over tien jaar hartelijk over deze hele affaire en misschien zelfs wel met een derde ster op de shirts van onze jongens!

Dus nogmaals de oproep: post de URL van deze petitie overal waar je maar PSV supporters kan verwachten, zet hem op je Hyve als je die hebt, stuur hem door naar al je vrienden en kennissen, doe alles wat je kunt verzinnen om zoveel mogelijk supporters hun handtekening te laten zetten!

Kan je niet vragen of hij op de voorpagina van psv.netwerk wordt geplaatst bij het 'nieuws'?
 Help mods!
Pool: 565eMotM: -Battle-rating: 1.502,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Medion12
Jeugdspeler

Uit: Nuenen
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 14:44:04.     MSN: Leon_roijakkers@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend!
 Help mods!
Pool: 2371eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Arend
Internationale topspeler

Reg.: 20 juni 1999
Gepost op 22 mei 2008 om 15:00:17.       ICQ: 10344441  MSN: arend_stoffels@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Getekend

Help mods!
Pool: 549eMotM: -Battle-rating: 1.421,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ziege maar ook zagge
Regelmatige invaller

Gepost op 26 mei 2008 om 13:38:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Updateje: we blijven steken bij 458 handtekeningen...

Dank aan iedereen die getekend heeft! Maar, ik denk helaas niet dat we hiermee zoden aan de dijk zetten... we zullen onze hoop moeten richten op het aankomende gesprek.

Ik heb m'n voodoopoppetjes van Gomes, Reker en Stevens maar alvast in innige omhelzing geplaatst.
 Help mods!
Manupsv4life
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 4 juli 2004
Gepost op 27 mei 2008 om 00:45:52.         MSN: psvlandskampioen@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beter iets als niets. Bovendien kun je ervan uitgaan dat veel mensen dit niet hebben gelezen, zoals ik en dat deze handtekeningen van een forumpje komen(Waar 500 handtekeningen toch behoorlijk zijn). Het is iig iets om aan te tonen dat de supporters hem nog steunen en liefde voor hem hebben, zodat hij niet het gevoel heeft dat hij weggejaagd/ niet geappricieerd wordt.
 Help mods!
Pool: 3624eMotM: -Battle-rating: 1.480,1VoVo: -Opstelling: 3-4-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk