PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Handtekeningen voor Gomes
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5

Poster
Topic: Handtekeningen voor Gomes 
fansper
Legende

Vak: -
Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 06:00:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is iniedergeval best een goed begin. Je zou kunnen kijken of ze bruikbaar zijn bij een momentum later n het proces eventueel in combinatie met nog een (hantekingen) actie met een aanvullende boodschap.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Taylormade
Bankzitter

Reg.: 29 augustus 2007
Gepost op 27 mei 2008 om 09:49:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik teken bij deze, of het helpt, dat weet ik niet.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pcbpa
Jeugdspeler

Uit: de Bilt
Reg.: 1 april 2006
Gepost op 29 mei 2008 om 18:54:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik heb getekend, maar ik wil alleen een gemotiveerde Gomes. Ik had van Gomes meer verwacht jegens zijn fans. Ik hoopte eindelijk weer een speler met een psv-hart te hebben gevonden, maar heb een bedrogen gevoel. Hopelijk gaat dat gevoel over. Mijn teleurstelling is meer in het verdwijnen van een mogelijk echte psv-er dan dat er een goede doelman verdwijnt. PSV is er altijd in geslaagd uitzonderlijk goede keepers te vinden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk