PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Handtekeningen voor Gomes
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Handtekeningen voor Gomes 
ziege maar ook zagge
ziegezagge
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven - Stratum West
Vak: -
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 00:41:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk zullen veel mensen denken 'wat een onzin', 'kansloze actie', wat dan ook.

Maar ik weet zeker dat, net als ik, heel veel PSV supporters het verschrikkelijk frustrerend vinden dat ze Gomes niet kunnen laten weten hoe erg ze het vinden dat hij na deze zomer waarschijnlijk niet meer onder de lat zal staan.

Hij zit daar maar, ver weg in Brazilië, zichzelf schijnbaar te verkneukelen om het feit dat hij PSV op deze manier 'moet' verlaten.

Door alle toestanden heb ik ook wel eens een beetje getwijfeld, maar toch kan ik niet helemaal geloven dat Gomes' liefde voor PSV niet zwaarder kan wegen dan zijn problemen met de persoon Jan Reker.

Stel je nou eens voor dat we Gomes over een paar dagen duizenden handtekeningen aan kunnen bieden met als doel hem te overtuigen zijn problemen met Reker aan de kant te schuiven. En gewoon weer terug te komen volgend seizoen?!

Niet geschoten is altijd mis, is een beroemde tekst van de op de Heezerweg geboren Peter Koelewijn - maar ook een waarheid als een koe.

Dus, als je wilt, en als je nog durft te hopen, teken dan nu de petitie Gomes kom terug naar PSV, kom terug naar huis!

[Dit bericht is veranderd door ziege maar ook zagge (op 15 mei 2008 01:02:09).]
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2194e / - / 2451eOpstelling: 3-4-3
RoyCo Ribery
Internationale topspeler

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 00:44:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ondanks alle goede bedoelingen die je hebt met deze actie, is het niet reeel om te geloven dat Gomes zou blijven dankzij jouw handtekeningenactie. Ik denk dat we beter met zijn allen kunnen gaan verzinnen hoe wij deze grandioze keeper kunnen bedanken voor zijn inzet en passie tijdens de afgelopen jaren.

Help mods!
Pool: 400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 538e / 1411e / 461eOpstelling: 4-5-1
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 00:49:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyCo Ribery schreef:

Ondanks alle goede bedoelingen die je hebt met deze actie, is het niet reeel om te geloven dat Gomes zou blijven dankzij jouw handtekeningenactie. Ik denk dat we beter met zijn allen kunnen gaan verzinnen hoe wij deze grandioze keeper kunnen bedanken voor zijn inzet en passie tijdens de afgelopen jaren.

Reeel niet meer nee, daar kunnen we Jantje fucker Rukker voor bedanken met zijn holmaatjes Suf + RvC. Maar ik wil niet dat Gomes Eindhoven verlaat met het gevoel dat de supporters niet achter hem stonden, hetgeen nu wel kan gaan gebeuren door Ger van Os (ook al zo'n kansloze fucker).
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3
ziege maar ook zagge
ziegezagge
Lid 2e elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 00:50:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aangezien veel mensen zo pessimistisch, cynisch of realistisch als jij zijn, zullen we inderdaad geen 50.000 handtekeningen op deze manier verzamelen.

Maar stel je voor dat dat WEL zou lukken, denk je werkelijk dat dat niets uit zou maken?

Sowieso, wat is een mooiere manier om hem te bedanken dan door te laten zien dat we willen dat hij blijft?
 Help mods!
Pool: 2846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2194e / - / 2451eOpstelling: 3-4-3
RoyCo Ribery
Internationale topspeler

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 01:00:04.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk of ik weet wel zeker dat er gewoon teveel is gebeurd, waardoor Gomes volgend seizoen echt niet meer onder de lat staat bij ons. Laat ik duidelijk zijn, ik hoop het echt van harte dat we nog jaren van hem kunnen genieten in het Philips Stadion. Nogmaals, ik bewonder je initiatief, maar ik denk niet dat het invloed zal hebben op zijn keuze, omdat er gewoon teveel is gebeurd. En mijn post is niet cynisch of wat dan ook, maar zijn gebaseerd op de uitspraken van Gomes. Dus noem het maar realistisch, al hoop ik van harte dat ik er helemaal naast zit. Maar als jouw petitie is bedoeld om Gomes te bedanken voor zijn jaren bij ons, dan zal ik hem absoluut tekenen.

[Dit bericht is veranderd door RoyCo Ribery (op 15 mei 2008 01:03:21).]
 Help mods!
Pool: 400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 538e / 1411e / 461eOpstelling: 4-5-1
ziege maar ook zagge
ziegezagge
Lid 2e elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 01:09:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, wat kunnen we nou zeker weten? Natuurlijk volgen we allemaal het nieuws en dan lees je weer een paar regeltjes van iets wat Gomes nu weer gezegd zou hebben - wat altijd maar een deel is van wat hij werkelijk gezegd heeft, je weet toch hoe interviews en media werken... maar hoe het precies zit tussen die fabuleuze oren, daar weten wij toch uiteindelijk bar weinig van.

Ik zie zoveel mensen hier twijfelen of het nou goed was of niet dat Gomes naar de VI is gestapt, twijfelen of hij nou teveel naar Lemic luisterde, twijfelen of ze nu eigenlijk boos op 'm moeten zijn of niet, maar iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat hij zou moeten blijven. Dat moet 'ie gewoon weten vind ik. En inderdaad, als hij dan toch verdwijnt, wat op dit moment helaas uiterst waarschijnlijk lijkt.... dan zou een goed gevulde petitie toch een mooie dankbetuiging zijn. Vinnik.
 Help mods!
antilliaansepsvfan
Bankzitter

Uit: Curacao
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 01:53:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We gaan Gomes hiermee nooit terug krijgen. Er is inderdaad al te veel gebeurd. Maar toch teken ik, ik hoop dat iedereen dat doet. Dan weet hij in ieder geval dat hij gemist gaat worden en dat we hem bedanken. Ik zie nu pas 5 handtekeningen staan dus dat kan wat harder gaan mensen!!
 Help mods!
Pool: 1883eMotM: -Battle-rating: 1.405,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Gomesfannetje
Vaste waarde in elftal

Uit: Steenwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 07:17:59.     MSN: Vraag maar als je hem wilt hebben.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hem getekend.
 Help mods!
Pool: 277eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1309e / 1712e / 1534eOpstelling: 4-4-2
Metz
Whisker
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 oktober 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 07:26:25.       MSN: h@nsmetzke.eu    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Man schei toch uit. Gomes is met zijn hoofd allang bij een andere club. Anders had hij zijn gezicht nog wel in Nederland vertoond. Het feit dat hij niet meer terugkomt naar het land waar hij tot voor kort international van wilde worden, zegt mij genoeg. Gomes wil helemaal niet voor Oranje spelen, die woorden zei hij alleen om de Nederlanders te paaien. Gomes blijft braaf in Brazilië en dat zegt genoeg over zijn interview. Op een afstand roepen... als je lef hebt en overtuigd bent van je gelijk ga je gewoon trainen op de Herdgang en laat je de rest van het team niet stikken.

Ik denk zachtjes aan dat Vergoossen zich zo gek nog niet uitdrukte toen hij Gomes een judas noemde!
 Help mods!
Pool: 1804eMotM: -Battle-rating: 1.496,6VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 07:46:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Metz schreef:

Man schei toch uit. Gomes is met zijn hoofd allang bij een andere club.

Ik denk zachtjes aan dat Vergoossen zich zo gek nog niet uitdrukte toen hij Gomes een judas noemde!

Je slaat de spijker op zijn kop en dat al een jaar lang.
 Help mods!
Pool: 156eMotM: -Battle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 08:37:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik teken ook. Waarschijnlijk heeft het geen zin, maar iig zodat hij weet dat mensen achter hem stonden.

Wat ik ongeloofelijk vind is dat Vergoossen hem gaat beledigen, terwijl hij een vertrekkende trainer is. Laat hem lekker zijn bek houden. Ik ga ervanuit dat Gomes gelovig is en dan is Judas waarschijnlijk nog een ergere term dan dat je het tegen de meeste hier zou gebruiken. Als Gomes er serieus vanuit ging dat hij goed deed met dat interview en hij zich echt al gen**** voelde, dat begrijp ik heel goed dat hij niet meer terug in NL wil komen.
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2337e / 1830e / 2399eOpstelling: incompleet
M.Delgado
Legende

Uit: Berlicum
Vak: Noord - P
Reg.: 4 september 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 08:49:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Ik teken ook. Waarschijnlijk heeft het geen zin, maar iig zodat hij weet dat mensen achter hem stonden.

Wat ik ongeloofelijk vind is dat Vergoossen hem gaat beledigen, terwijl hij een vertrekkende trainer is. Laat hem lekker zijn bek houden. Ik ga ervanuit dat Gomes gelovig is en dan is Judas waarschijnlijk nog een ergere term dan dat je het tegen de meeste hier zou gebruiken. Als Gomes er serieus vanuit ging dat hij goed deed met dat interview en hij zich echt al gen**** voelde, dat begrijp ik heel goed dat hij niet meer terug in NL wil komen.

Jij gaat er dus klakkeloos vanuit dat het woord 'judas' door Vergoossen is gezegd!? Een verhaal heeft altijd 2 kanten.. Vooropgesteld dat ik ,net als zowat iedereen hier, Gomes voor PSV wil behouden geloof ik niet dat hij blijft. Als je zeer zwart/wit stelt 'Reker eruit of ik eruit' dan weet je dat weinig kans hebt om bij je 'favoriete' PSV te blijven. De spelletjes die door de diverse partijen gespeeld worden zijn ruk, zwaar #$% voor het imago van PSV, dat vind ik nog veel erger. Dat Gomes ooit zou gaan, tsja wat wil je met zo'n ontzettend goede keeper! Dat het op deze manier gaat is het erg zuur, ik begrijp de emoties die o.a. hier op het bb worden geuit. Maar ik geloof niet dat een handtekeningenactie tot gevolg zal hebben dat Gomes blijft.
 Help mods!
Pool: 3526eMotM: -Battle-rating: 1.448,0VoVo: 980e / 330e / 1079eOpstelling: 4-5-1
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 08:55:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou hem best willen tekenen, maar ik denk dat je er niks mee bereikt. We hebben zoiets al een keer gedaan toen hij zijn contract eerst niet wou verlengen, en nu weer? Nee, hoe jammer het ook is maar ik denk dat het beter is als hij weg gaat bij PSV, dan zal denk ik de rust binnen PSV eerder terug keren als dat Gomes bij PSV blijft en de kans aanwezig is dat we dit verhaal binnen een half jaar weer krijgen.
 Help mods!
Pool: 462eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Voijke
Regelmatige invaller

Vak: West - J
Reg.: 18 november 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 09:07:11.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Waarop zou Vergoossen deze woorden hebben gezegd? Juist op zijn intervieuw. Of dat interview de waarheid is, kunnen we nu iig niet bepalen.
Wat zijn de woorden van Gomes in deze woordenwisseling?? Deze laat Gomes buiten beschouwing.

Lekker objectief zijn we weer!!!
 Help mods!
Pool: 2926eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Max
Vedette

Uit: Ergens
Reg.: 11 januari 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 09:27:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb toch getekend, al is het maar om hem te bedanken voor 4 mooie jaren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 09:35:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Voijke schreef:

(...)

Waarop zou Vergoossen deze woorden hebben gezegd? Juist op zijn intervieuw. Of dat interview de waarheid is, kunnen we nu iig niet bepalen.
Wat zijn de woorden van Gomes in deze woordenwisseling?? Deze laat Gomes buiten beschouwing.

Lekker objectief zijn we weer!!!

Ja indd op zijn interview daarom zeg ik ook. ALS Gomes serieus het beste voor had met PSV kan ik me goed voorstellen dat hij kwaad is als men hem daarom een Judas en a-sociaal noemt. Wat Gomes heeft gezegd weet ik indd niet maar het zal niet door Gomes gestart zijn neem ik aan. Een trainer die zijn speler voor Judas uitmaakt, tsjaa... Ik vond het vreemd.

@ M.Delgado: Daar was ik indd klakkeloos vanuit gegaan, had wat woorden van Vergoossen verkeerd geintrepeteerd, namelijk: Er is indd een heftige woordenwisseling geweest, maar dat was in de kleedkamer en zaken die daar gebeuren breng ik niet naar buiten. Misschien is het gewoon klasse van Vergoossen dat hij het zo doet, waarschijnlijk heeft hij het gewoon gezegd en lost hij het zo op. Met die maffia dingen ook, ik wil er niets over zeggen maar zeg ook niet dat het niet is gebeurt (ja nuttig Sef zeg nou maar gewoon niks of iets).

Ik denk dat we maar beter door kunnen gaan in Gomes topic dit is voor handtekeningen

[Dit bericht is veranderd door Koevermans (op 15 mei 2008 09:36:36).]
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2337e / 1830e / 2399eOpstelling: incompleet
Ziggy
Internationale topspeler

Uit: Weert
Vak: Oost - Y
Uploads: 3
Reg.: 24 oktober 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 10:39:49.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad, niet lullen over wie er al of niet fout is, maar gewoon tekenen (of niet). Mensen moeten zelf bepalen of ze Gomes een steuntje in de rug willen geven of juist een duwtje in de rug naar een andere club.

SIGNED!

Help mods!
Pool: 536eMotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jeroen87825
Lid 2e elftal

Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 11:23:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opdonderen hiermee, Gomes wil zelf weg dus lekker weg laten gaan. Hij laat psv vallen, dus nu moet psv hem ook laten vallen

[Dit bericht is veranderd door jeroen87825 (op 15 mei 2008 11:23:58).]
 Help mods!
Pool: 1263eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Uploads: 190
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 11:32:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij wil perse weg en de manier waarop hij nu zich uitlaat sta ik niet achter. Vandaar dat ik ook niet teken. Hij was een geweldige keeper en denk dat we nooit zo'n keeper meer krijgen maar hoe hij zich nu over PSV uitlaat is niet oke.
 Help mods!
Pool: 60eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Voijke
Regelmatige invaller

Reg.: 18 november 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 12:02:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
brig. schreef:

Hij wil perse weg en de manier waarop hij nu zich uitlaat sta ik niet achter. Vandaar dat ik ook niet teken. Hij was een geweldige keeper en denk dat we nooit zo'n keeper meer krijgen maar hoe hij zich nu over PSV uitlaat is niet oke.

Volledig mee eens.

@ Koevermans. Idd, we dwaalden af

[Dit bericht is veranderd door Voijke (op 15 mei 2008 12:03:41).]
 Help mods!
Pool: 2926eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
messi_19
Internationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 12:20:06.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kom op jongens, ik ben nu de 35e die dit heeft getekend. Laat Gomes weten dat wij nog steeds achter hem staan. In het laatste intervieuw kreeg ik het idee dat Gomes dacht dat Jan Reker en de rest de supporters zo hadden beïnvloed dat hij denkt dat we tegen Gomes aan het worden zijn. Laat dit niet gebeuren en steun onze geweldige keeper!
 Help mods!
Pool: 3817eMotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSVeindhoven007
Jeugdspeler

Uit: Elsendorp
Vak: Noord - U
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 12:22:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag ik Gomes zijn handtekening dan?

Ik wacht nog even met wat voor verhalen hij nog meer op de proppen komt, voordat ik iets teken!
 Help mods!
Pool: 2068eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Peejay
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen
Vak: Noord - S
Reg.: 11 januari 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 12:22:53.     ICQ: 147113523  MSN: peejay1972@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
brig. schreef:

Ik kan hier niet veel aan toevoegen!
 Help mods!
Pool: 55eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2334e / 788e / 1971eOpstelling: 4-4-2
PSV_De_Gekste
Regelmatige invaller

Vak: West - JJ
Reg.: 2 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 12:26:03.       MSN: theinteriordecorator@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes wil gewoon weg en niks anders en handtekening zet ik liever voor een nieuw huis dan voor deze keer keeper die alleen aan zichzelf denkt en Money en niemand anders!
 Help mods!
Pool: 1443eMotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: -
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:00:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
brig. schreef:

Als hij echt weg wilde gaan, dan had hij niet bijgetekend. Ik wens jou en Peejay heel veel kijkplezier met onze nieuwe keeper (Stijn Stijnen waarschijnlijk...) en ik hoop dat jullie nog jaaaaaaaaaren kunnen genieten van Reker cs.
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk