PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Andy van der Meyde

HR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 95 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 95 »

HR

Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

Nu de eerste schok verwerkt is, blijf ik het een belachelijke keuze vinden. Ook de woorden van Rutten vind ik nergens op slaan, hoe geweldig ik hem ook vind.

Stel Andy was gewoon fit, afgetraind en moest alleen even wennen aan het team. Dan zou ik de keuze van Rutten kunnen begrijpen. Dan heb je iig een speler die je nog kunt inzetten en die wellicht wat beter is dan eigen alternatieven.

Maar voordat Andy fit en inzetbaar is ben je weken verder terwijl PSV nog maar 9 wedstrijden speelt. Dus hoe dan ook, zijn inzet zal uiterst minimaal zijn of zelfs helemaal niets. Dus wat is dan de waarde om hem te halen?

Ik hoor hier regelmatig mensen die zeggen: liever iets dan niets. Maar wat een kul is dat zeg! Alsof PSV maar 14 selectiespelers heeft! Kijk eens wat we nu op de bank hebben, al die gasten zijn fit en gemotiveerd om te spelen. Bovendien is niet Andy maar Nordin gewoon DE vervanger van Lazovic en zal ook spelen.

Mocht daar iets mee gebeuren of moet hij gewisseld worden, dan heeft PSV intern prima opties om dat op te vangen. Bijv. Afellay kun je hangend op rechts laten spelen zodat Simons weer kan spelen. Zal PSV daar slechter door spelen? misschien, maar heeft het andere opties? nee, zelfs nu vd Meyde gehaald is zijn er geen andere opties.

Kortom, volstrekt onbegrijpelijk dat die gozer rondloopt bij onze mooie club terwijl zijn inbreng zeer beperkt blijft of zelfs 0 zal zal aan het einde van deze competitie. Ik heb geen idee wat die jongen voor de komende weken krijgt aan salaris, maar elke cent voor zo'n speler die echt een ruk mentaliteit heeft is te veel. Waarom ruk? Als je clubloos bent zorg je er in mijn ogen voor dat je fit blijft, dat je condititie redelijk op peil is, dat je vetpercentage niet al te hoog ligt. Maar een blik op zijn bolle kop zegt genoeg, die heeft de laatste tijd geen ruk gedaan.

Echt onbegrijpelijk, en ja, ook de keuze van Rutten vind ik onbegrijpelijk. Ga dan door met de grote groep spelers + een extra jeugdspeler.
HR
HR

Pats Place
Regelmatige invaller

Vak: Noord - SS
Reg.: 1 oktober 2000

Fijn dat NEF410 ook een keer een fijne dag heeft. Is ook al zo lang geleden dat ie iets kon vieren! Veel plezier jongen enne morgen weer goed opletten op school.
HR
HR

David Garcia
Vaste waarde in elftal

Uit: Hellemond
Reg.: 20 februari 2007

Wat een reacties allemaal, dit valt me diep triest tegen. Ik dacht dat wij een gemoedelijke club waren? Volgens mij moet je driekwart van de heren in dit topic een foto van een ajacied laten zien en ze trekken meteen hen styletto. Nou ik hoop dat er vannacht de ruiten bij menig PSV'er nog heel zijn gebleven. :B
HR
HR

Nummer8
Bankzitter

Reg.: 15 december 2008

Jezus mina, wat een trieste reacties allemaal!
Sure Andy vd Meyde heeft een voorkeur voor Ajax, maar dat mag hij toch lekker zelf weten. Moeten we dan allemaal maar zo leeghoofdig zijn om die jongen straks met zn 33duizend te gaan uitfluiten???
Zo ver wij weten, wilt die jongen nog een laatste poging doen zijn voetbalcarriere enigszins met opgeheven hoofd te kunnen afsluiten. Want ook hij weet dat hij er veel meer uit had kunnen halen.
Laten we hopen dat hij als vent van 30 niet alleen zijn echte haren maar ook zijn wilde haren verloren heeft, en deze (toch echt wel) laatste kans met 2 voeten aangrijpt. En laten we als volwassen supporters alsjeblieft om die gruwelijk lelijke tattoo heenkijken.

En laten we niet vergeten dat ONS Danko, ons goed in de steek heeft gelaten, door dwars te gaan liggen afgelopen weekend! Hij heeft ons in de positie gebracht, dat we verplicht waren hem vd hand te doen voor dit bedrag. Want als PSV deze zomer minder dan 5mil had gekregen voor deze speler doordat meneertje dwars ging liggen en het feit dat het de zomerwindow is, dan had PSV met haar benarde financiele positie ook met de gebakken peren gezeten. Deze aannamens doe ik puur op de berichten uit de media, dit is natuurlijk wel de kant van PSV's verhaal op de zaak, maar ik vind het wel typisch iets voor ons 'balkanwonderkind'.

edit: En die stoere jongens of meisjes die Andy van der Meyde een gebroken been toewensen... :kots :kots x 1000
Dappere jongens zijn jullie hoor.

[Dit bericht is veranderd door Nummer8 (op 4 maart 2010 14:54:34).]
HR
HR

PSV-Devil
Bankzitter

Reg.: 12 juli 2006

quote:HR
stef-040 schreef:

Ik ben het helemaal met Enfant Terrible eens, je ziet hier duidelijk wie een supporter is en wie een fan....
HR
Ok dan ben ik een Fan!! Stelletje zielige mensen hiero.... Voor de duidelijkheid ik mag zijn rotkop ook niet maar hij heeft wel een PSV shirt aan. En iedereen die op het veld staat met een PSV shirt aan zal ik support geven. Over het uifluiten maar helemaal te zwijgen want dan deden we ( supporters) in de laatste wedstrijden, zie tegen RKC en nog een aantal voorbeelden toch al........... Steun PSV en ik zal zeker juichen mocht Mandy tegen Twente scoren.
HR
HR

kloosje
Jeugdspeler

Vak: Oost - XX
Reg.: 16 augustus 2005

Oke, heb mijn best gedaan me te beheersen, maar na het lezen van dit topic moeten er toch wat punten van mijn hart.:

1. Kluivert heeft in tegenstelling tot wat veel mensen roepen niet psv kampioen gemaakt. Dit is een team prestatie van een heel seizoen geweest, waar Dhr kluivert een bescheiden bijrolletje in heeft gehad.

2. Andy van der Meyden is geen Kluivert.

3. Als ik zou juichen na een doelpunt van Mandy is dit niet omdat ik nou zo trots ben op hem. Ik juich dan omdat mijn club belangrijke punten scoort voor het kampioenschap, en omdat wederom de rest van het elftal ervoor hard heeft gewerkt.

4. Voetbal is emotie. Het irriteert me dat er bijna wekelijks wordt gebeld door de postcode loterij. "U bent supporter van PSV, en door die emotie wilt u vast wel wat loten kopen". Nee dat wil ik niet. PSV is geen goed doel, en ik laat mijn emotie niet misbruiken voor commercieel gewin.

of net zo erg, de reclames voor het belachelijk "ONS PSV". Wij zijn zo een mooie club, wij hebben zulke mooie supporters, wij samen achter "ons" psv.
De andere emoties die wij met velen ervaren, die van genaaid worden door een voorzitter, spelers zonder clubhart of zelfs een openlijk hart voor een andere club, zijn commercieel niet interessant. Die schuiven we dus maar even weg..

5. Mensen die hier roepen dat je geen kritiek mag hebben op het bestuur en technische staf omdat je altijd achter je club moet staan, zie ik toch een beetje als kudde dieren. Tuurlijk mogen wij als supporter onze eigen mening hebben. Juist wij! Wij zijn hier over tien jaar hopelijk nog, terwijl voorzitters dan allang op de camping zitten te klaverjassen.

6. Natuurlijk neemt een uitgerangeerde speler als Mandy het aan om bij PSV te spelen. Wie zou dat in zijn schoenen niet doen. Maar als zelfs de subtoppers in Nederland hem niet transfervrij willen hebben, waarom wij dan wel. En ja, natuurlijk kan het zijn dat Rutten hem weer gaat laten voetballen. Maar steek die energie liever in eigen jeugd. Deze man voegt niets toe op het veld nu we dat nodig hebben, hij heeft dalijk geen enkele transfer waarde gezien zijn leeftijd, en zijn verleden en karakter maken denk ik niet dat hij een belangrijke functie heeft in de kleedkamer.
HR
HR

Enfant Terrible
Regelmatige invaller

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 5 juni 2008

Nummer8 schreef:

Sure Andy vd Meyde heeft een voorkeur voor Ajax, maar dat mag hij toch lekker zelf weten. Moeten we dan allemaal maar zo leeghoofdig zijn om die jongen straks met zn 33duizend te gaan uitfluiten???
Zo ver wij weten, wilt die jongen nog een laatste poging doen zijn voetbalcarriere enigszins met opgeheven hoofd te kunnen afsluiten. Want ook hij weet dat hij er veel meer uit had kunnen halen.
Laten we hopen dat hij als vent van 30 niet alleen zijn echte haren maar ook zijn wilde haren verloren heeft, en deze (toch echt wel) laatste kans met 2 voeten aangrijpt. En laten we als volwassen supporters alsjeblieft om die gruwelijk lelijke tattoo heenkijken.

En laten we niet vergeten dat ONS Danko, ons goed in de steek heeft gelaten, door dwars te gaan liggen afgelopen weekend! Hij heeft ons in de positie gebracht, dat we verplicht waren hem vd hand te doen voor dit bedrag. Want als PSV deze zomer minder dan 5mil had gekregen voor deze speler doordat meneertje dwars ging liggen en het feit dat het de zomerwindow is, dan had PSV met haar benarde financiele positie ook met de gebakken peren gezeten. Deze aannamens doe ik puur op de berichten uit de media, dit is natuurlijk wel de kant van PSV's verhaal op de zaak, maar ik vind het wel typisch iets voor ons 'balkanwonderkind'.
HR
Dat vergeet ook helemaal niemand! Sterker nog, iedereen begrijpt hoe dit is gelopen en vind dan ook dat PSV niet veel anders kon. Maar om dan Andy als vervanger te halen.... staat totaal los van de dwaze actie van Danko!
HR
HR

Juancho schreef:

Nu de eerste schok verwerkt is, blijf ik het een belachelijke keuze vinden. Ook de woorden van Rutten vind ik nergens op slaan, hoe geweldig ik hem ook vind.

Stel Andy was gewoon fit, afgetraind en moest alleen even wennen aan het team. Dan zou ik de keuze van Rutten kunnen begrijpen. Dan heb je iig een speler die je nog kunt inzetten en die wellicht wat beter is dan eigen alternatieven.

Maar voordat Andy fit en inzetbaar is ben je weken verder terwijl PSV nog maar 9 wedstrijden speelt. Dus hoe dan ook, zijn inzet zal uiterst minimaal zijn of zelfs helemaal niets. Dus wat is dan de waarde om hem te halen?

Ik hoor hier regelmatig mensen die zeggen: liever iets dan niets. Maar wat een kul is dat zeg! Alsof PSV maar 14 selectiespelers heeft! Kijk eens wat we nu op de bank hebben, al die gasten zijn fit en gemotiveerd om te spelen. Bovendien is niet Andy maar Nordin gewoon DE vervanger van Lazovic en zal ook spelen.

Mocht daar iets mee gebeuren of moet hij gewisseld worden, dan heeft PSV intern prima opties om dat op te vangen. Bijv. Afellay kun je hangend op rechts laten spelen zodat Simons weer kan spelen. Zal PSV daar slechter door spelen? misschien, maar heeft het andere opties? nee, zelfs nu vd Meyde gehaald is zijn er geen andere opties.

Kortom, volstrekt onbegrijpelijk dat die gozer rondloopt bij onze mooie club terwijl zijn inbreng zeer beperkt blijft of zelfs 0 zal zal aan het einde van deze competitie. Ik heb geen idee wat die jongen voor de komende weken krijgt aan salaris, maar elke cent voor zo'n speler die echt een ruk mentaliteit heeft is te veel. Waarom ruk? Als je clubloos bent zorg je er in mijn ogen voor dat je fit blijft, dat je condititie redelijk op peil is, dat je vetpercentage niet al te hoog ligt. Maar een blik op zijn bolle kop zegt genoeg, die heeft de laatste tijd geen ruk gedaan.

Echt onbegrijpelijk, en ja, ook de keuze van Rutten vind ik onbegrijpelijk. Ga dan door met de grote groep spelers + een extra jeugdspeler.
HR
Ik sluit me helemaal aan bij jou woorden! Precies zoals ik erover denk;)
HR
HR

Guusje-Hiddink
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 juni 2007

Nummer8 schreef:

edit: En die stoere jongens of meisjes die Andy van der Meyde een gebroken been toewensen... :kots :kots x 1000
Dappere jongens zijn jullie hoor.
HR
Gelukkig heeft niet iedereen hier op t forum z'n verstand verloren..
HR
HR

Pimos.
Nationale topspeler

Uit: Oudenbosch
Vak: West - K
Droomaankoop: Mark van Bommel
Uploads: 5
Reg.: 20 augustus 2004

Mandy:  Geschikte rechtsbuiten ☑ Dikke, fatsige en uitgerangeerde overschatte nietsnut
HR
HR

Nummer8
Bankzitter

Reg.: 15 december 2008

Enfant Terrible schreef:

(...)

Dat vergeet ook helemaal niemand! Sterker nog, iedereen begrijpt hoe dit is gelopen en vind dan ook dat PSV niet veel anders kon. Maar om dan Andy als vervanger te halen.... staat totaal los van de dwaze actie van Danko!
HR
De komst van Andy gaat ons denk ik ook zeer weinig brengen, maar ja liever iets dan niets zeg ik dan maar.. Je kan wel alles op eigen jeugd inzetten, Labyad bijvoorbeeld is een talentvolle jongen, maar van nature ook geen rechtsbuiten, voor de rest zie ik niet zo snel jeugd op die positie dit jaar nog doorbreken.
En nu heb je een relatief goedkope noodoplossing voor deze positie, waar Rutten blijkbaar nog wat in ziet. Laten we hopen dat dat terecht is en Rutten dat goed gezien heeft.

[Dit bericht is veranderd door Nummer8 (op 4 maart 2010 15:01:53).]
HR
HR

Enfant Terrible
Regelmatige invaller

Nummer8 schreef:

(...)

De komst van Andy gaat ons denk ik ook zeer weinig brengen, maar ja liever iets dan niets zeg ik dan maar.. Je kan wel alles op eigen jeugd inzetten, Labyad bijvoorbeeld is een talentvolle jongen, maar van nature ook geen rechtsbuiten, voor de rest zie ik niet zo snel jeugd op die positie dit jaar nog doorbreken.
En nu heb je een relatief goedkope noodoplossing voor deze positie, waar Rutten blijkbaar nog wat in ziet. Laten we hopen dat dat terecht is en Rutten dat goed gezien heeft.
HR
En dat is dus het punt. Ik denk dat je in het geval van vd Meyde je beter niets dan iets kan hebben...
HR
HR

owuso
Talentje

Reg.: 22 juni 2005

ik denk dat iedere rechtsbuiten vanaf de c1 beter is dan andy met alle respect.
of mischien andy laatste man zetten als een soort jaap stam/alex ;)

we zie wel wat de toekomst brengt
HRHR
HR

Jaafkee!
Bankzitter

Uit: eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 3 november 2008

Gister goed over de rooie.. nu is het enigzins bezonken..
begon haast medelijde te krijge met andy .. :D

maar het is inderdaad beter om die jongen NIET uit te fluiten, je hoeft ook niet te klappen of te zingen (doen we zoiezo al niet veel :B)

kwam hem gister toevallig al tegen.. tis inderdaad een kleine jeroen verhoeven..
HR
HR

Ludwig van Schnabel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 3 februari 2009

Rutten: Begrip voor supporters
04 maart 2010 | 14:39

Tekstgrootte

Trainer Fred Rutten van PSV zegt begrip te hebben voor de negatieve reacties van een deel van de supporters op de komst van Andy van der Meyde. ANP

EINDHOVEN - Trainer Fred Rutten van PSV zegt begrip te hebben voor de negatieve reacties van een deel van de supporters op de komst van Andy van der Meyde. Dit vanwege het Ajax-verleden van de aanvaller, aangetrokken na het plotselinge vertrek van Danko Lazovic.

Zie ook:
Van der Meyde: 'Eerst fit worden'
Lazovic vertrekt bij PSV, Van der Meyde komt
PSV wil Van der Meyde

,,De supporters leven voor deze club en doen dat vanuit hun emotie'', aldus Rutten. ,,Het zou vreemd zijn als wij dat gaan veroordelen. Natuurlijk zijn er grenzen, maar de mensen mogen op hun manier een mening kenbaar maken. We hopen wel dat ze hier snel overheen stappen.''

Rutten noemde donderdag het aantrekken van Van der Meyde op de website van de club ,,proactief''. ,,Zijn komst is nooit een risico. De markt is dicht en veel opties waren er niet. Andy moet van ver komen, maar is ambitieus en kan misschien in de toekomst nog veel voor ons gaan betekenen.''

Van der Meyde trainde donderdag al met PSV mee. Dat deed ook Balazs Dzsudzsak. De aanvaller raakte het afgelopen weekeinde licht geblesseerd en miste daardoor woensdag de interland van Hongarije tegen Rusland.

http://www.ed.nl/sport/psv/6347289/Rutten-Begrip-voor-supporters.ece
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 23 augustus 2001

Liever niets dan een hoop onrust onder de supporters, en jeugdspelers die weten dat ze nog niet aan de beurt zijn als de hele selectie zijn benen heeft gebroken, en de beschikbare vervangers 120 kilo wegen en in vijf jaar geen volledige wedstrijd hebben gespeeld. En dan gaat zo'n dikzak in je kleedkamer zijn kousen aandoen en staat er Ajax op zijnbeen. En op zijn andere AFC, naar het schijnt. Ja, dan inderdaad liever niets.
HR
HR

Armada
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000

De komst van v.d. Meyde is gewoon een noodgreep annex paniekaankoop. Wanneer je leest wat Rutten zegt en een beetje tussen de zinnen doorleest dan zegt hij: ik zou ook graag iets anders hebben gehad maar dit is het enige wat er rondliep... Tja dan kunnen wij als PSV supporters twee dingen zeggen: had die totaal niet fitte ex-neus in Amsterdam gelaten want hij zal niet snel van waarde zijn voor dit PSV óf we respecteren de beslissing en zien in dat Rutten ook weinig keuze had in deze situatie en daarom 'voor de zekerheid' toch maar Andy oppikt.

Tja, ik zit er een beetje tussenin moet ik eerlijk zeggen... Ik ben zeker geen voorstander van een speler als v.d. Meyde.. ik vind het een ietwat dommige en naïeve Ajax-fan, en die zie ik niet graag in een PSV shirt... Maar ja, beter iets achter de hand dan helemaal niets...(of toch weer niet?)... en ja ik zou zelf misschien ook wel liever gewoon wat jeugdspelers op de bank zetten, maar in deze situatie vertrouw ik op Fred.

Ik ben PSV'er in hart en nieren, ik vind op dit moment voor mijn club het belangrijkste dat ze kampioen worden... het zijn financieel overal moeilijke tijden en met CL-deelname deel je een mokerslag uit aan de concurrentie.

[Dit bericht is veranderd door Armada (op 4 maart 2010 15:16:12).]
HR
HR

BigMac
Internationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 21 juli 2007

Een ding is zeker: hem met 33000 man uitfluiten heeft al helemaal geen positief effect. Nu hij er toch is, moeten we er maar het beste van maken, hoe moeilijk het ook is.

Maar ik vrees het ergste...
HR
HR

Enfant Terrible
Regelmatige invaller

Armada schreef:

De komst van v.d. Meyde is gewoon een noodgreep annex paniekaankoop. Wanneer je leest wat Rutten zegt en een beetje tussen de zinnen doorleest dan zegt hij: ik zou ook graag iets anders hebben gehad maar dit is het enige wat er rondliep... Tja dan kunnen wij als PSV supporters twee dingen zeggen: had die totaal niet fitte ex-neus in Amsterdam gelaten want hij zal niet snel van waarde zijn voor dit PSV óf we respecteren de beslissing en zien in dat Rutten ook weinig keuze had in deze situatie en daarom 'voor de zekerheid' toch maar Andy oppikt.

Tja, ik zit er een beetje tussenin moet ik eerlijk zeggen... Ik ben zeker geen voorstander van een speler als v.d. Meyde.. ik vind het een ietwat dommige en naïeve Ajax-fan, en die zie ik niet graag in een PSV shirt... Maar ja, beter iets achter de hand dan helemaal niets...(of toch weer niet?)... en ja ik zou zelf misschien ook wel liever gewoon wat jeugdspelers op de bank zetten, maar in deze situatie vertrouw ik op Fred.

Ik ben PSV'er in hart en nieren, ik vind op dit moment voor mijn club het belangrijkste dat ze kampioen worden... het zijn financieel overal moeilijke tijden en met CL-deelname deel je een mokerslag uit aan de concurrentie.
HR
Met alle respect Phoolie, maar leg me aub uit wat het voordeel is van het achter de hand hebben van deze papzak? Ik val nu heel erg in herhaling maar ik blijf erbij: liever niets dan iets (in dit geval!!). En heb hier ook nog niemand voorbij zien komen die hier met argumenten kan aangeven waarom het inderdaad goed is dat we Andy achter de hand hebben?!?
HR
HR

Spicy_Meatball
Legende

Uit: Hilversum
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 21 maart 2000

En? Hoeveel van de hier actieve "player-haters" zijn er vandaag naar de training gegaan en hebben Andy diep in zijn ogen gekeken en hem verteld dat hij hier niet welkom is?
HR
HR

Guusje-Hiddink
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 juni 2007

Spicy_Meatball schreef:

En? Hoeveel van de hier actieve "player-haters" zijn er vandaag naar de training gegaan en hebben Andy diep in zijn ogen gekeken en hem verteld dat hij hier niet welkom is?
HR
Jij snapt t! Goeie reactie.. :ja
HR
HR

iam
Legende

Uit: London
Reg.: 2 november 2000

Tjah.. en daar hoopt het bestuur op (en weten ze ook wel dat het zal gebeuren)... Dat fans 1/2 dagen kwaad zijn en dat het daarna gewoon rustig wordt en je er niemand meer over hoort. Zo gaat het altijd bij PSV dus ze weten toch wel dat het weer goed komt..
HR
HR

AKI
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Swirt
Uploads: 1
Reg.: 19 juli 2000

Sommige mensen moeten ook gewoon werken... :slaap
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 23 augustus 2001

Mandy niet, die had nog een paar spicy meatballetjes meegenomen voor tijdens de lunch :B
HR
HR

Arend
Vedette

Reg.: 20 juni 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2010 om 15:26:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 10344441  MSN: arend_stoffels@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV
HR
Hier de Tattoo:

forumillustratie

Maar denken we nou echt met z'n allen dat de hele selctie van ons PSV, ook daadwerkelijk PSV supporter is?
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 95 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Andy van der Meyde

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.