PSV Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 01:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Tim Matavz deel II

HR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 123 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 123 »

HR
HR
HR

Depay_92
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 oktober 2011

Ja deze had hij gewoon erin moeten knallen he?!
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Reg.: 29 april 2007

quote:HR
Depay_92 schreef:

Ja deze had hij gewoon erin moeten knallen he?!
HR
Eerste schot op doel van die jongen. Kijk ff naar Lens die er al 4x op heeft geschoten. Hij moet em maken.
HR
HR

Depay_92
Internationale topspeler

Reg.: 31 oktober 2011

En dit doet hij dan weer supergoed! KILLER! :B
HR
HR

TomPSV.
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Lekker Tim. Zo blij mee hier!
HR
HR

JohannVogel
Talentje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 mei 2012

HR
HR

Dn Oetel
Legende

Heel netjes, zo tik je een bal erin!
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Beaucaron
Legende

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Typische spitsengoal.
HR
HR

Mithras
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 13 februari 2006

Heerlijk zo koeltjes en subtiel afgemaakt!
HR
HR

Al Bundy
Legende

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 juni 2009

Deze goal was nog lekkerder dan die tegen AZ.
HR
HR

De sterspeler
Legende

Reg.: 30 augustus 2007

Een dikke middelvinger van Matavz richting een ieder hier die schreeuwt dat we hem moeten verkopen.
Zonder Matavz verlies je hier gewoon 2 punten, Matavz krijgt 2 kansen en scoort er wel eentje. Lens heeft 3-4 van flinke kansen gehad maar mist dit scoort typische spitsen goals.

Heeft toch de brede bank hier gewonnnen!
HR
HR

Habsnurker
Internationale topspeler

Reg.: 13 mei 2006

De sterspeler schreef:

Een dikke middelvinger van Matavz richting een ieder hier die schreeuwt dat we hem moeten verkopen.
Zonder Matavz verlies je hier gewoon 2 punten, Matavz krijgt 2 kansen en scoort er wel eentje. Lens heeft 3-4 van flinke kansen gehad maar mist dit scoort typische spitsen goals.

HR
Wat een domme post.
HRHR
HR

Dn Oetel
Legende

De sterspeler schreef:

HR
Beetje dom inderdaad aangezien Lens met andere wedstrijden ons over de streep heeft getrokken.
HR
HR

sebas040
Regelmatige invaller

Uit: Best
Droomaankoop: Karim Rekik
Reg.: 28 september 2011

Heeft vandaag toch een behoorlijk goede indruk achter gelaten!
HR
HR

Afellay_Amrabat
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 14 april 2002

Je ziet toch dat hij een paar klassen beter is dan Locadia, zal vooral met de ervaring te maken hebben.Maar wat een held is het toch :B
HR
HR

PeeEsVee
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 3 februari 2008

Ik blijf het zonde vinden dat een speler als Matavz zo vaak op de bank zit.
HR
HR

Arjen
Legende

Reg.: 30 augustus 2006

De sterspeler schreef:

HR
Uh, wie zette Matavz met een geweldige pass voor de goal :denk

Zo'n grote kans voor de keeper net in de tweede helft, heb ik Lens niet zien missen hoor...
HR
HR

Hutch
Internationale topspeler

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 mei 2011

PeeEsVee schreef:

Ik blijf het zonde vinden dat een speler als Matavz zo vaak op de bank zit.
HR
Als hij niet scoort, lees je hier allemaal reacties dat het een slappe zak is, omdat hij nauwelijks bij het spel betrokken is. Dat is de afweging die je moet maken. Als Matavz je spits is, ben je in mijn ogen verzekerd van 20 goals per seizoen. Maar dan moet je wel accepteren dat er óók wedstrijden zijn waarin hij onzichtbaar is, zo'n type spits is het gewoon.
HR
HR

PeeEsVee
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 3 februari 2008

Arjen schreef:

(...)Uh, wie zette Matavz met een geweldige pass voor de goal :denk

Zo'n grote kans voor de keeper net in de tweede helft, heb ik Lens niet zien missen hoor...
HR
Als we zo gaan beginnen... Lens heeft ze ook wel eens gemist hoor.

Lens en Matavz vergelijken is onzin, zijn gewoon verschillende spelers. Waarom niet 4-4-2 met Matavz en Lens? Nu Toivonen er toch niet is.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

De sterspeler
Legende

Reg.: 30 augustus 2007

Arjen schreef:

(...)Uh, wie zette Matavz met een geweldige pass voor de goal :denk

HR
Lens komt zeker 3 keer in exact dezelfde positie als Matavz maar schuift de bal 3x voorlangs. Matavz krijgt in de 2de helft welgeteld 2 kansen, eentje word er van de lijn gehaald (ok die moest erin maar goed oerwoud van benen) en de 2de kans maakt Matavz af als een echte spits.

Lens is een fantastische spits dit seizoen hoor zeker mee eens maar Matavz is minimaal net zo hard nodig. Matavz is die koelbloedig goalgetter die dode wedstrijden zoals deze uit het vuur kan slepen. Lens is dan weer beter in de wedstrijden waarin PSV meer aan voetballen toe komt.

Dus nee zeker geen domme post van mij gewoon even mijn gelijk halen dat Matavz dit seizoen zeer belangrijk gaat worden (net als Lens in deze vorm).
HR
HR

Arjen
Legende

PeeEsVee schreef:

(...)

Als we zo gaan beginnen... Lens heeft ze ook wel eens gemist hoor.

HR
Dat geloof ik best. Ik reageer alleen op een poster die zegt dat Lens veel kansen mistte (wat geen echte grote kansen waren), terwijl Matavz een kans op drie meter voor het goal mistte. En dat de kans van Matavz voor 70% te danken is aan een geweldige bal van Lens.
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Arjen schreef:

(...)Dat geloof ik best. Ik reageer alleen op een poster die zegt dat Lens veel kansen mistte (wat geen echte grote kansen waren), terwijl Matavz een kans op drie meter voor het goal mistte. En dat de kans van Matavz voor 70% te danken is aan een geweldige bal van Lens.
HR
70%? Hou op man, die bal die Matavz schoot was vrij pittig. Kijk ook naar het effect wat hij erin doet.
HR
HR

Arjen
Legende

Dn Oetel schreef:

(...)

70%? Hou op man, die bal die Matavz schoot was vrij pittig. Kijk ook naar het effect wat hij erin doet.
HR
Ik hoor op het moment dat jij dit zegt, Matavz zeggen dat hij een geweldige bal kreeg van Lens...
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 123 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Tim Matavz deel II

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Ben je blij met de Europa League loting van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 61,5% dat BVB Dortmund wint van Arsenal FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!