PSV Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 19:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Kevin Strootman deel II

HR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 118 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 118 »

HR
HR
HR

Mies van der Rohe
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 17 mei 2007

Ik hoop dat we deel III en IV ook nog mee mogen maken!
HR
HR

Massimo
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 4 juni 2009

quote:HR
Mies van der Rohe schreef:

Ik hoop dat we deel III en IV ook nog mee mogen maken!
HR
Strootman volgend jaar nog in de CL in het shirt van PSV zou inderdaad wenselijk zijn.
HR
HR

1 PSV Eindhoven
International

Uit: Zaandam
Reg.: 25 november 2011

Ben bang dat die in de zomer naar Engeland vertrekt.

En dan denk ik Manchester United.
HR
HR

Beaucaron
Vedette

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Ik ben daar niet bang voor, dat geld kunnen we heel goed gebruiken.
HR
HR

Mies van der Rohe
Legende

Beaucaron schreef:

Ik ben daar niet bang voor, dat geld kunnen we heel goed gebruiken.
HR
Dan verkoop ik liever Mertens Toivonen Matavz Tyton Lens of Pieters.

Een leegloop dreigt komende zomer, er zullen genoeg miljoenen binnenkomen.

[Dit bericht is veranderd door Mies van der Rohe (op 15 oktober 2012 14:00:53).]
HR
HR

Beaucaron
Vedette

Reg.: 27 juni 2009

(...)

Dan verkoop ik liever Mertens Toivonen Matavz Tyton Lens of Pieters.

Een leegloop dreigt komende zomer.
HR
Ik verkoop die spelers ook liever, maar ik vermoed dat Strootman het meest oplevert. Dat is de reden. Het liefst zie ik hem ook blijven hoor. Maar we moeten inderdaad oppassen niet teveel kwijt te raken, Toivonen, Lens, Pieters en Tyton lijken me al bijna zeker.
HR
HR

Mies van der Rohe
Legende

Beaucaron schreef:

(...)

Ik verkoop die spelers ook liever, maar ik vermoed dat Strootman het meest oplevert. Dat is de reden. Het liefst zie ik hem ook blijven hoor. Maar we moeten inderdaad oppassen niet teveel kwijt te raken, Toivonen, Lens, Pieters en Tyton lijken me al bijna zeker.
HR
Ik denk dat Mertens ook liever een transfer maakt. Zijn vertrek zou met Depay enigszins op te vangen zijn. Kijk ook niet op van interesse in Marcelo en verder is het nog helemaal niet zeker of Mark van Bommel volgend seizoen nog bij ons speelt. De zomer is pas net voorbij, maar ik verwacht een heel heet zomertje in 2013
HR
HR

PascalR89
Internationale topspeler

Uit: Vught
Vak: Zuid - AA
Reg.: 13 juli 2010

Beaucaron schreef:

(...)

HR
PSV heeft het afgelopen decennium laten zien goed om te kunnen gaan met zogenaamde 'leeglopen'. In de jaren '04, '05, '06, '07 gaven de heren analytici vóór de competitiestart steeds geen cent voor PSV, aangezien er tal van spelers vertrokken (in willekeurige volgorde: Kezman, Lee, Park, Bommel, Robben, Bouma, Farfan, Vogel, Ooijer, Beasley, Alex, VoH, noem maar op).

Deze vaststelling geeft echter geen garanties. Wat ik wil zeggen is dat het vertrek van bepalende spelers niet per definitie een flinke stap terug hoeft te betekenen. Zie hoe snel Dszudszak is 'vergeten', bijvoorbeeld. Al hoop ik natuurlijk ook dat mensen als Strootman en Lens nog minimaal een jaar blijven.
HR
HR

Armada
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000

Man Utd is extreem geinteresseerd in Strootman en ziet in hem een 'opvolger' van Scholes op het middenveld. Man Utd zou in de winterstop al een poging willen wagen.
HR
HR

Drs.Nimrod
Legende

Vak: Zuid - Ere Zuid
Droomaankoop: Edison Flores
Reg.: 18 oktober 2003

PascalR89 schreef:

(...)

PSV heeft het afgelopen decennium laten zien goed om te kunnen gaan met zogenaamde 'leeglopen'. In de jaren '04, '05, '06, '07 gaven de heren analytici vóór de competitiestart steeds geen cent voor PSV, aangezien er tal van spelers vertrokken (in willekeurige volgorde: Kezman, Lee, Park, Bommel, Robben, Bouma, Farfan, Vogel, Ooijer, Beasley, Alex, VoH, noem maar op).

Deze vaststelling geeft echter geen garanties. Wat ik wil zeggen is dat het vertrek van bepalende spelers niet per definitie een flinke stap terug hoeft te betekenen. Zie hoe snel Dszudszak is 'vergeten', bijvoorbeeld. Al hoop ik natuurlijk ook dat mensen als Strootman en Lens nog minimaal een jaar blijven.
HR
Nee we merkten er niet direct iets van, maar wel indirect. Want ieder jaar werd het elftal wel slechter en ieder jaar werd het kampioensschap met steeds meer moeite binnen geharkt. En daarna? in 4 jaar 1 beker en de Willy vna der Kuijlen schaal. Dat is te weinig voor PSV en lijkt deels te maken te hebben gehad met de uitholling van het elftal.

Edit:
Ik zou hem een verbeterd contract aanbieden (tot 2018) met daarbij de toezegging dat hij naar het EK mag gaan en een afkoopsom van 30 miljoen euro erin krijgt.

[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 16 oktober 2012 09:34:40).]
HR
HR

wells
Aanstormend talent

Reg.: 28 januari 2009

AC Milan are ready to sell Kevin-Prince Boateng January to fund plans to strengthen their midfield.

Tuttosport says Milan will invite offers for Boateng, who is a prime target for Bayern Munich, to boost their January transfer kitty.

PSV Eindhoven midfielder Kevin Strootman and Manchester United winger Nani are Milan's two prime winter market targets.

Read more at http://www.tribalfootball.com/articles/ac-milan-sell-boateng-fund-bids-psvs-strootman-man-utd-winger-nani-3594351#QS808uESGX5WwuCp.99
HR
HR

Enfant Terrible
Meervoudig international

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 5 juni 2008

HRHR
HR

Mouth of the south
Vedette

Reg.: 10 juni 2008

Van Bommel is de kapitein van PSV en Strootman zijn 1e luitenant. Strootman mag in de winterstop absoluut niet vertrekken! Dat zou de kampioenskansen erg in gevaar brengen.
HR
HR

Shane2012
Internationale topspeler

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 16 december 2010

Heel vervelend maar als er een goed bod komt (20+) meteen verkopen. Ook in de winter. Hiermee kan je namelijk het elftal beter maken, ook met oog op de toekomst.

Ohja en als Armada iets zegt zit er een kern van waarheid in. Ga daar maar van uit.

[Dit bericht is veranderd door Shane2012 (op 16 oktober 2012 12:16:49).]
HR
HR

voskat
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 17 augustus 2000

Shane2012 schreef:

Heel vervelend maar als er een goed bod komt (20+) meteen verkopen. Ook in de winter. Hiermee kan je namelijk het elftal beter maken, ook met oog op de toekomst.
HR
Is dat waar onze topspelers voor zijn? Om voortdurend vroegtijdig te verkopen?
Als je nooit aan het hier en nu denkt, wat heeft het dan voor zin om over de toekomst te praten?
HR
HR

pbOi
Regelmatige invaller

Uit: Groningen
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 15 januari 2007

Mits je Strootman verkoopt zal ik alsnog proberen Maher los te weken bij AZ. Zal een ander soort kwaliteiten hebben alleen zie ik in hem nog enigszins een haalbare vervangende speler.
HR
HR

PascalR89
Internationale topspeler

Uit: Vught
Vak: Zuid - AA
Reg.: 13 juli 2010

voskat schreef:

(...)

Als je nooit aan het hier en nu denkt, wat heeft het dan voor zin om over de toekomst te praten?
HR
Helemaal mee eens.

Wat wil je dan immers met die 20 miljoen gaan doen? Een nieuw pareltje kopen en vastleggen (voor zover dat mogelijk is), om deze bij het eerste het beste bod, met dezelfde gedachte weer te verkopen?

Strootman moet gewoon het seizoen afmaken, en ons kampioen maken.
HR
HR

Shane2012
Internationale topspeler

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 16 december 2010

voskat schreef:

(...)

HR
Ik zeg dat je met 20 miljoen voor Strootman het elftal beter kan maken waardoor je beter uit bent dan met Strootman. Daarnaast is 20 miljoen een dusdanig hoog bedrag dat ik denk dat dit de absolute max is die je voor Strootman gaat krijgen.
HR
HR

psvdebeste23
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2005

Sommige mensen hier op dit forum snappen het niet of willen het niet snappen.
Als er een knock out bod op strootman komt (dus 15-20 miljoen euro) dan is ie weg. Dat kan en mag je niet tegen houden want PSV heeft voor zo veel geld ingekocht en je hebt nog NIETS verkocht.
HR
HR
Mocht Strootman aan het eind van het seizoen vertrekken en Van Bommel stoppen lijkt mij dat er eerder naar een goede controlerende gezocht moet worden dan naar een speler als Maher, enz.
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 april 2007

Drs.Nimrod schreef:

(...)
Edit:
Ik zou hem een verbeterd contract aanbieden (tot 2018) met daarbij de toezegging dat hij naar het EK mag gaan en een afkoopsom van 30 miljoen euro erin krijgt.
HR
Zou ongelofelijk dom zijn van die jongen.
HR
HR

Mies van der Rohe
Legende

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

Mocht Strootman aan het eind van het seizoen vertrekken en Van Bommel stoppen lijkt mij dat er eerder naar een goede controlerende gezocht moet worden dan naar een speler als Maher, enz.
HR
Waarom denken mensen dat Maher een controleur is? Hij is een RCM. Een box-to-box speler. Een Strootman, een Wijnaldum.
HR
HR

Sir tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Strootman is bijna onvervangbaar binnen Nederland. Alle mogelijke versterkingen voor het middenveld binnen Nederland zijn voornamelijk rechtsbenig of meer aanvallend. Met andere woorden, alleen verkopen voor 20 miljoen of meer.
HR
HR

knuckles
Toeschouwer

Reg.: 16 maart 2011

(...)

Waarom denken mensen dat Maher een controleur is? Hij is een RCM. Een box-to-box speler. Een Strootman, een Wijnaldum.
HR
Wijnaldum heeft de dynamiek van Strootman alleen op de helft van de tegenstander en Maher heeft die helemaal niet.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Buitenlandse en Europese competities en bestaat uit 118 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Kevin Strootman deel II

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed om Andres Guardado te huren van Valencia?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 77,8% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!