PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Hirving Lozano

HR

Deze topic is open en bestaat uit 142 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 142 »

HR

Santiago
Vaste international Oranje

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Eric Bottheghin
Reg.: 12 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 16:14:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
forumillustratie

Hirving Lozano is een Mexicaanse voetballer van het Mexicaanse Pachucha, 19 jaar, en word gezien als hun grootste talent.

Het gerucht gaat dus dat we 6.2 Miljoen Euro hebben geboden op deze buitenspeler.

Dit zijn wat highlights:

http://www.cancha.com/aplicacioneslibre/editoriales/editorial.aspx?id=61567&md5=8a3b342f78396ff46586d6a116fa368f&ta=0dfdbac11765226904c16cb9ad1b
2efe&lcmd5=2b6c95e5caca40b28c17d8c44d97af40

Hier staat dus dat ze 6.2 Miljoen Euro geboden zouden hebben op Pachucha. Heb wat navraag gedaan in lijkt een vrij betrouwbare bron te zijn, die ook als eerste met het nieuws van Corona naar Twente kwam.

[Dit bericht is veranderd door Santiago (op 1 mei 2015 16:59:43).]
HRHR
HR

Jasper_PSV
WK Ster

Uit: Brussel
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2006

Geweldig talent. Heb hem gevolgd tijdens de CONCACAF U-20 deze januari en hij was veruit de beste speler bij Mexico:

quote:HR
Liceaga en Lozano gisteren weer gescoord in de 3-1 overwinning van Mexico op El Salvador. Lozano staat nu al op 5 goals als middenvelder en ik begin toch wel behoorlijk enthousiast te worden over deze jongen. Zoals het er nu naar uitziet gaan Mexico, Guatamala, Panama en Honduras de halve finales spelen.HR
Ik weet dat hij overal als winger wordt aangeduid, maar op dit toernooi speelde hij echter meer vanaf het middenveld. Behalve gedeeld topscorer met 5 goals, was die ook goed voor 4 assist (in 1 wedstrijd). Kan zomaar zijn dat PSV met dit soort type speler (inzetbaar op de vleugels en middenveld) het gat van Gini wilt opvangen en tegelijkertijd meer concurrentie voor Narsingh wilt creëren.

Hier nog wat bewegende beelden:

2-0 van Hirving Lozano.

1-0 van Hirving Lozano.

4-1 en 5-1 Hirving.

[Dit bericht is veranderd door Jasper_PSV (op 1 mei 2015 16:45:33).]
HR
HR

Hubertus von Hohenlohe
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Santiago schreef:

Het gerucht gaat dus dat we 6.2 Million hebben geboden op deze buitenspeler.

HR
Peso? Ik kan me niet voorstellen dat PSV zulke bedragen gaat betalen voor een 19 jarig talent.
HR
HR

Santiago

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 17:00:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Hubertus von Hohenlohe schreef:

(...)

Peso? Ik kan me niet voorstellen dat PSV zulke bedragen gaat betalen voor een 19 jarig talent.
HR
Euros. De Mexicanen online zijn in ieder geval helemaal lyrisch over hem, en zijn van mening dat dit nog te weinig zou zijn.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

PSV wordt elke zomer wel met 30 spelers in verband gebracht.
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Vak: West - K
Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 4 november 2011

Maar als hij zou komen, komt hij dan voor rechtsbuiten of als vervanger voor Memphis?

Het is in ieder geval heel fijn nieuws dat Brands probeert om dit soort toptalenten te halen. Deze jongen kan vast ook naar de top van Europa. Met Guardado heb je in ieder geval wel iemand die hem kan overtuigen naar PSV te komen :ja
HR
HR

Maan
Ster van het EK

Uit: Eindhoven & Heeze
Vak: Noord - N
Reg.: 7 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 19:32:20.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zoiezo echt goed dat PSV de echte toptalenten wil hebben en niet de talenten waar er 1000de van zijn. Je hebt zeker veel meer kans nu Guardado hier getekend heeft en we CL spelen. Maar 6.2 miljoen euro is echt een hoop geld. Als het werkelijk waar zo'n toptalent is dan zou die het wel waard zijn, maar ik ken hem echt nog niet. En dan lijkt 6.2 al snel aan de wat hoge kant.
HR
HR

Dorito
Mister PSV

Reg.: 14 januari 1999

https://twitter.com/ra_estrada/status/593862460836220928

El mexicano que destaca en la Liga y por el que el PSV ofreció ya una cifra cercana a los 7.0 millones de U.S. es Hirving Lozano del Pachuca

http://en.wikipedia.org/wiki/Hirving_Lozano

Volgens Wikipedia is hij een rechtsbuiten. Dan zou het de vervanger/concurrent van Narsingh kunnen zijn.

Nu Guardado bij ons getekend heeft zullen er nog wel veel meer Mexicanen met ons in verband worden gebracht... :)

[Dit bericht is veranderd door Dorito (op 1 mei 2015 22:05:38).]
HR
HR

joshpsv Rode kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Éder Álvarez Balanta
Reg.: 17 april 2015

Volgens transfermarkt.nl een rechtsbuiten. Maar 6 miljoen het is nogal als PSV 1/3 wil investeren dan zal er niet veel meer bij komen 2,5 isimat 2,8 guardado 6,2 deze jongen is al 11,5 miljoen als ze dan pröpper ook nog willen halen voor 4 miljoen en een linksbuiten bijv. Sisto voor 3 miljoen zit je al op 18,5 miljoen dan nog een back-up linksback voor half miljoen en nog een cv zoals Reyes huren zit je al op ongeveer 20 miljoen als ze echt 1/3 investeren dan zullen ze voor 60 miljoen moeten verkopen dat is dan Memphis 40 miljoen 15 miljoen Wijnaldum en dan nog voor 5 miljoen. Zie ik niet gebeuren... Met 20 miljoen kun je wel wat meer halen als dit.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Waarom zou dit bericht waar zijn ?
HR
HR

Voijke
Legende

Vak: Noord - S
Reg.: 18 november 2005

Massimo schreef:

HR
Zou alleen waar kunnen zijn als Narsingh verkocht gaat worden
HR
HR

Santiago

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 22:25:25.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Massimo schreef:

HR
Het is een vrij betrouwbare bron?
HR
HR

Massimo
WK Ster

Santiago schreef:

(...)

Het is een vrij betrouwbare bron?
HR
Net als die andere 86 berichten die over PSV gaan verschijnen de komende maanden ?
HR
HR

hvdn
Nationale topspeler

Uit: Heeze
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 24 juli 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 22:31:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
6 miljoen..dan zijn ze wel erg overtuigd van zn kwaliteiten,hoop dat psv een paar duurdere kwaliteits spelers durft te halen.
HR
HR

Santiago

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 mei 2015 om 22:37:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Massimo schreef:

(...)

Net als die andere 86 berichten die over PSV gaan verschijnen de komende maanden ?
HR
Misschien wel, misschien niet. In ieder geval waard om hier neer te zetten.
HR
HR

Thoresen KONING
Mister PSV

Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Reg.: 23 augustus 2001

Ik vind het in ieder geval altijd leuk om dit soort geruchten te lezen. Als iemand er een hekel aan heeft wacht hij tot het op teletekst staat.
HR
HR

joshpsv Rode kaart: waarschuwing

Uit: Tilburg
Droomaankoop: Éder Álvarez Balanta
Reg.: 17 april 2015

Mooi dat PSV talent zoekt in Amerika (noord/midden/zuid) nu deze speler eerder al lucumi zo zullen nog wel wat talentjes aan PSV worden gelinkt. Maar weet iemand meer over deze jongen is hij zoveel geld waard? Is hij beter als bijvoorbeeld lucumi? Zie voor de rechtsbuiten graag zoiets komen die kan concurreren met narsingh en sisto voor de linkerkant.
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: c
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 mei 2015 om 01:06:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is voor PSV een speler uit de buitencategorie, dan heb je de beste rechtsbuiten van de Eredivisie.
HR
HR

hvdn
Nationale topspeler

Uit: Heeze
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 24 juli 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 mei 2015 om 01:22:33.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

RodrigoCosta schreef:

Dit is voor PSV een speler uit de buitencategorie, dan heb je de beste rechtsbuiten van de Eredivisie.
HR
Die hebben we nou ook
HR
HR

Stevadinho

Reg.: 15 augustus 2005

Haha als Narsingh de maatstaf is voor de beste rechtsbuiten van de eredivisie dan is het slecht gesteld. Of bedoel je stiekem Jozefzoon?
HR
HR
Op basis van het filmpje,denk ik dat hij behalve op beide vleugels,zeker ook inzetbaar is op de nummer 9 positie.
Even het interview van Brands meenemende,waarin hij anticipeert op het aanstellen(optie) van een tweede spits,en de hoop dat Locadia zich ook op de vleugels wil richtten,zou dit heel goed kunnen dat hij bij ons in het vizier staat.

Bovendien wordt aangegeven dat bij een vertrek van Memphis,het kopen van doelpunten en assists een belangrijke prioriteit heeft.
In dit licht bezien,zou ik 6a7 miljoen een goede investering vinden.
HR
HR

Skele Wie Wau
Speler buitenlandse topclub

Uit: Helmond
Reg.: 14 februari 2006

the alchemist schreef:

Op basis van het filmpje,denk ik dat hij behalve op beide vleugels,zeker ook inzetbaar is op de nummer 9 positie.
Even het interview van Brands meenemende,waarin hij anticipeert op het aanstellen(optie) van een tweede spits,en de hoop dat Locadia zich ook op de vleugels wil richtten,zou dit heel goed kunnen dat hij bij ons in het vizier staat.

Bovendien wordt aangegeven dat bij een vertrek van Memphis,het kopen van doelpunten en assists een belangrijke prioriteit heeft.
HR
Betaalden we ook voor Koevermans en Matavz destijds.
Visvijver daar is tig maal groter.
Voor hetzelfde geld is het nu investeren, en er over 3 jaar het drievoudige voor krijgen. In Nederland lopen dergelijke spelers niet op het moment.

Groningen haalde Suarez, kijk waar die nou staat.
Voor mij mag hij komen, maar Guardado zal ook zijn mening wel eens doorslaggevend kunnen zijn voor Brands hem te halen!!
HR
HR

Pascal77
Internationale topspeler

Vak: Oost - VV
Reg.: 1 januari 2008

the alchemist schreef:

HR
Op mij komt de opmerking van Brands die zegt dat Locadia zich op de vleugels moet richten zelfs over om die jongen na te laten denken over verhuur of verkoop, Locadia is geen buitenspeler, is hij veel te traag voor en volgens mij ziet hij zichzelf ook echt als spits.

Als ik Locadia was zou ik over die opmerking na gaan denken, zeker gezien er nog meer concurrentie komt daar waar hij nu al nauwelijks speelde...ik denk dat ze in hem geen toekomst zien, anders geef je in mijn ogen niet aan dat hij zich op de vleugels moet richten.
HR
HR

Skele Wie Wau
Speler buitenlandse topclub

Uit: Helmond
Reg.: 14 februari 2006

Skele Wie Wau schreef:

(...)

Betaalden we ook voor Koevermans en Matavz destijds.
Visvijver daar is tig maal groter.
Voor hetzelfde geld is het nu investeren, en er over 3 jaar het drievoudige voor krijgen. In Nederland lopen dergelijke spelers niet op het moment.

Groningen haalde Suarez, kijk waar die nou staat.
Voor mij mag hij komen, maar Guardado zijn mening zou wel eens doorslaggevend kunnen zijn voor Brands hem te halen!!
HR
HR
HR

ya ya
Legende

Reg.: 6 juli 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 mei 2015 om 12:58:08.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als het een toptalent is, is € 6,2 miljoen geen onredelijk bedrag.
Als je dan ook vrijwel zeker bent van 25+ miljoen aan inkomsten door een verkoop van Depay, is het nog goed te doen ook.
Maar los van de bron, dit soort berichten gaan we idd nog minimaal 100 krijgen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 142 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid » Hirving Lozano

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Osijek:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!