| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
bassam Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1026 Reg.: 30 september 2002 | Dus Corinthians heeft meer poen dan PSV??
Ik wist niet dat je braziliaanse clubs had die echt flink poen hadden trouwens. Vind het wel apart dat ze meer kans maken om Robinho of Tevez te halen dan PSV of Benfica 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | wel het bericht goed lezen voor je je mening vertelt. Er staat duidelijk bij dat een investeringsmaatschappij veel geld in de club wil pompen. Dat zegt natuurlijk niet dat de club zelf rijk is.....
|
|
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7322 Reg.: 25 februari 2001 | Aldus mijn Braziliaanse bron moet niemand die club serieus nemen op dit moment, roept net zoals Chelsea roept maar koopt niet zomaar.
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 | Ik denk dat Gomes zich liever in Nederland bewijst en daardoor naar een topclub in Europa gaat, dan dat hij terug gaat naar Brazilië.
|
|
|
Almere vak V Vedette
Uit: Dronten Vak: - Posts: 1314 Reg.: 28 juli 1999 | Heb je net je hele rotzooi opgepakt om van Brazilie naar Nederland te verhuizen. Ben je hier bezig om een onwaarschijnlijk record neer te zetten en dan zul je voor meteen bij het eerste clubje wat zich uit Brazilie meldt weer teruggaan. Dacht het niet!!
|
|
|
Dragance Aanstormend talent Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam Vak: West - LL Posts: 130 Reg.: 12 augustus 2004 | Ik denk dat dit gewoon een gerucht is van een krant die aandacht wil trekken, niet serieus te nemen. Ik ben het eens met iedereen over de kwaliteiten van Gomes, maar ik vind wel dat die echt niet kan uittrappen.
|
|
|
Vol Manlijke Kracht Vedette Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004
Uit: Veghel Vak: - Posts: 1297 Reg.: 22 augustus 2002 |
quote: leiden schreef:
(..) met een onwijs positieve uitstraling.
Zeer zeker, die kerel was dolblij afgelopen woensdag. Hij vloog echt alles en iedereen om de nek, schitterend om te zien! Als hij de kans had gehad om de tribunes op te gaan dan had hij alle supporters één voor één omhelsd! 
|
|
|
sephiroth1987 International
Vak: - Posts: 590 Reg.: 20 mei 2003 | Ik heb jammer genoeg na de wedstrijd niets meer kunnen zien maar het doet me goed om te horen dat zo'n speler zo enthousiast is 
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Vol Manlijke Kracht schreef:
(...)
Zeer zeker, die kerel was dolblij afgelopen woensdag. Hij vloog echt alles en iedereen om de nek, schitterend om te zien! Als hij de kans had gehad om de tribunes op te gaan dan had hij alle supporters één voor één omhelsd! 
Metname toen hij Salazar in de armen vloog, hij kneep hem bijna fijn
Het zal ook allemaal wel een gerucht zijn van Corinthians. Bovendien is het ook maar 1 site die het meldt.
Gomes vertrok uit Brazilie omdat hij wou slagen in Europa, hij is bezig met een nieuw record bij PSV, heeft de 2e ronde van de CL gehaalt bij PSV, dus noem me 1 rede waarom hij uberhaubt na zou denken over Corinthians 
|
|
|
Grandmaster Lid 2e elftal
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 156 Reg.: 20 juni 2004 | Voor niet minder dan 10 miljoen wegdoen.
|
|
|
Vonlanthen15 Meervoudig international
Uit: Oudenbosch Vak: West - K Posts: 693 Uploads: 5 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: Grandmaster schreef:
Voor niet minder dan 10 miljoen wegdoen.
idd of als je Tevez of Robinho al gekocht hebben voor 1 van de 2 ruilen 
|
|
|
BasUtrecht Legende
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1737 Reg.: 18 september 2003 | Altijd behouden! Een fantastische doelman die symbool staat voor de ontwikkeling die PSV doormaakt! Laat die Brazilianen maar met Arjen Robben-achtige bedragen komen, dan zullen we nog eens praten!
|
|
|
Vogelund Internationale topspeler
Uit: Haarlem Posts: 1132 Reg.: 17 oktober 2001 | Ik kan me niet voorstellen dat Gomes nu alweer weg zou gaan bij PSV. Hij begint steeds beter te keepen en ik krijg net als vele andere hier meer en meer vertrouwen in deze jongen. Zijn reactie na de wedstrijd tegen Arsenal zegt genoeg. Ook heb ik het idee dat hij erg goed in de groep ligt en dat Gomes het gewoon naar z'n zin heeft hier in Eindhoven.
|
|
|
24Stinga Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 427 Reg.: 3 februari 2001 | Hier hoeven we eigenlijk echt geen woorden aan vuil te maken. Er zal niet 1 haar op zijn hoofd zijn die er aan denkt om nu alweer bij PSV weg te gaan.
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: 24Stinga schreef:
Er zal niet 1 haar op zijn hoofd zijn die er aan denkt om nu alweer bij PSV weg te gaan.
Veel heeft hij er ook niet 
[Dit bericht is veranderd door Heurelho Da Silva GOMES (op 27 november 2004 12:50:26).]
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Het is alleen maar een gerucht met een 'zogenaamde' reactie van Gomes. Ik kan me niet voorstellen dat Gomes dat heeft gezegd. Hij zou eerder zeggen: Ik ben naar Europa gegaan om te slagen en ik ben veel te gelukkig bij PSV.
Die jongen heeft het, volgens mij, fantastisch goed bij PSV, hij ging helemaal uit z'n dak woensdag. daar wordt je toch helemaal warm van
Ook ligt hij goed in de groep en doet hij het gewoon heel goed bij PSV. Ik denk ( en hoop ) dat dit een stom gerucht is en dat Gomes bij PSV wil slagen en daarna naar een Europese topclub wel. En gelijk heeft 'ie!
PSV 4-ever Champion! 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Hij gaat gewoon vet slagen bij PSV en over 1 of 2 jaar naar een Europese top club
That's for sure!
|
|
|
portillo Legende
Vak: - Posts: 3126 Reg.: 30 april 2002 | Ik vind het wel leuk, een paar maanden bij PSV en gelijk al interesse. Zijn idool is Dida, zijn doel is om in Europa te slagen. Ik denk niet dat hij terug gaat naar Brazilië om daar weer te voetballen. Ik weet niet precies hoe het zit met braziliaanse keepers, maar als Gomes zo doorgaat dan zie ik hem nog wel voor het nationaal team uitkomen. In het begin was het nog onrustig met hem, maar hij heeft in enkele maanden tijd echt veel progressie gemaakt.
|
|
|
phoolie601 Vedette
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1337 Reg.: 2 oktober 2000 | Mooie kerel, woensdag was mooi toen hij in de goal aan de kant van oost kwam keepen, bij elke sprong die hij maakte voor het begin van de 2e helft : HUUUUUUIJ, HUUUUUUUIJ , HUUUUUIJ ... moeten we erin houden.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | |
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 | Na Van Beveren heb ik nooit meer een keeper gezien in een Philips-shirt die de ultieme zweefduik op zijn repertoir heeft staan, dus : handen af van Gomes!!!
[Dit bericht is veranderd door PSV&WEST HAM UTD-FAN (op 27 november 2004 23:33:16).]
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1434 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:
Na Van Beveren heb ik nooit meer een keeper gezien in een Philips-shirt die de ultieme zweefduik op zijn repertoir heeft staan, dus : handen af van Gomes!!!
VI c.q. Pro Shots legden hem vast......

[Dit bericht is veranderd door Luckycranes (op 28 november 2004 09:28:21).]
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 | PSV laat doelman Gomes niet gaan
Hiddink: niet geïnteresseerd in aanbod Corinthians.
EINDHOVEN - PSV is niet bereid doelman Gomes te verkopen aan het Braziliaanse Corinthians. De club uit Gomes' geboorteland heeft laten weten de keeper hoog op het verlanglijstje te hebben staan.
PSV-trainer Guus Hiddink zei zaterdagavond absoluut niet mee te willen werken aan een transfer van Gomes.
De huidige trainer van Corinthians is Vanderlei Luxemburg. Deze coach werkte eerder bij Cruzeiro, de club waar Gomes vandaan komt.( Omroep Brabant )
Dus we hoeven ons gelukkig niet ongerust te maken om een eventueel vertrek.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | En terecht!
Bovendien zal Gomes er ook geen trek in hebben denk ik.
Handen af van Gomes!
|
|
|
Filezzz Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 408 Reg.: 24 augustus 2000 |
quote: Vogelund schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat Gomes nu alweer weg zou gaan bij PSV. Hij begint steeds beter te keepen en ik krijg net als vele andere hier meer en meer vertrouwen in deze jongen. Zijn reactie na de wedstrijd tegen Arsenal zegt genoeg. Ook heb ik het idee dat hij erg goed in de groep ligt en dat Gomes het gewoon naar z'n zin heeft hier in Eindhoven.
Zodadelijk na het Schaatsen op nederland 2 nog even nagenieten van het Champions League resultaat van PSV. Als je dan inderdaad ziet met wat voor een plezier die Gomes aan het voetballen is dan zijn het fabeltjes... Die jongen zit stevig in het zadel en heeft het net als het hele team uitstekend naar de zin!
|
|
|