| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: DSL schreef:
(...)
Luxemburgo was de trainer van Gomes bij Cruzeiro , bovendien wilde hij Gomes naar Corinthians halen volgens de eerdere geruchten.
Luxemburgo was trainer van Santos volgens NOS-teletekst:
Vanderlei Luxemburgo volgt Mariano Garcia Remon op als trainer van Real Madrid.
De Spaanse club maakte dat op een persconferentie in Madrid bekend.
Remon was interim-trainer sinds José Antonio Camacho in september opstapte.
De 52-jarige Luxemburgo,oud-bondscoach van Brazilië, veroverde deze maand met Santos de Braziliaanse landstitel.
Hij tekent bij Real voor 1,5 jaar.
"Werken bij Real Madrid is voor iedere trainer een droom", zo toonde hij zijn vreugde.
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Lees de topic dan *** ook door, volgens de oude geruchten zou hij de trainer van Corinthians worden en wilde hij Gomes naar Corinthians halen. Hij ging niet naar Corinthians, maar naar Real Madrid en nu werd er een grapje gemaakt, dat hij nu wel Gomes naar Real zou willen halen.
Zucht.., ik begin LvG steeds beter te begrijpen 
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Lees de topic dan *** ook door, volgens de oude geruchten zou hij de trainer van Corinthians worden en wilde hij Gomes naar Corinthians halen. Hij ging niet naar Corinthians, maar naar Real Madrid en nu werd er een grapje gemaakt, dat hij nu wel Gomes naar Real zou willen halen.
Zucht.., ik begin LvG steeds beter te begrijpen 
Nou, nou zo'n toontje......
Ik dacht juist met hetzelfde "grapje" te komen door de link met Santos te leggen en mijns inziens Real meer behoefte heeft aan een goeie centrale verdediger dan aan een goeie keeper, alhoewel ik Iker Cassilas niet minder vind dan Gomes.
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Luxemburgo kwam pas bij Santos toen Alex al aan PSV was verkocht, hij zat toen immers nog bij het Cruzeiro van Gomes (dat ook kampioen werd) en er zijn nooit geruchten geweest over Alex naar Cortinhians/Luxemburgo, dus ik zie de link niet.
[Dit bericht is veranderd door DSL (op 30 december 2004 22:01:44).]
|
|
|
EjO Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Sneek, Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2481 Reg.: 27 september 2002 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
Gomes dus naar Real Madrid 
Dat was dus ook mijn eerste reactie op de trainerswissel bij Real. 
[Dit bericht is veranderd door EjO (op 30 december 2004 22:15:43).]
|
|
|
Luxemburgo kwam pas bij Santos toen Alex al aan PSV was verkocht, hij zat toen immers nog bij het Cruzeiro van Gomes (dat ook kampioen werd) en er zijn nooit geruchten geweest over Alex naar Cortinhians/Luxemburgo, dus ik zie de link niet.
Het ging niet over een eventuele geruchtenstroom met Alex en Corinthians, maar ik was in de veronderstelling dat Alex en Luxemburgo beiden tegelijkertijd bij Santos gezeten hebben en nu bij Real meer behoefte heeft aan een topverdediger dan aan een topkeeper.
Jij "ontkracht" deze link door te schrijven dat Luxemburgo pas na het vertrek van Alex bij Santos kwam, wat ik niet wist.
|
|
|
phoolie601 Vedette
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1337 Reg.: 2 oktober 2000 | Heurelho da Silva Gomes houdt interesse van andere clubs af. De doelman wil de komende twee tot drie jaar bij PSV blijven. Onlangs toonde de Braziliaanse topclub Corinthians serieuze belangstelling voor Gomes. Die liet weten niets te voelen voor een contract in zijn geboorteland.
Gomes heeft zich bij PSV in de kijker gespeeld van verschillende clubs. In eigen land was hij tot afgelopen zomer nauwelijks bekend, al keepte hij regelmatig in het nationale team voor spelers tot 23 jaar. Zijn prestaties in de Champions League, alsook het recordaantal competitiewedstrijden zonder tegendoelpunt, hebben de interesse gewekt.
bron: limburger
|
|
|
psv.mysites.nl Basisspeler
Uit: PSV.mysites.nl Vak: - Posts: 301 Uploads: 1 Reg.: 21 juni 2004 | Goeie actie van die Gomes!
Hij heeft ook gezegd dat hij een carriere wil in Europa. Daar kan ik hem geen ongelijk in geven...

|
|
|
madcrew Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 135 Reg.: 12 september 2004 | Logisch! Hier zien de Europese topclubs hem vaker, staat ie meer in de picture dan bij Corinthians!
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Ik vind het onbegrijpelijk dat Tevez en Carlos Alberto liever naar Corinthians gaan dan een mooie Europese carriere opbouwen bij Atletico Madrid of Porto. Gelukkig denkt Gomes iets minder aan de knaken en iets meer aan zijn carriere, wat alleen voor hem en zijn karakter pleit.
|
|
|
phoolie601 Vedette
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1337 Reg.: 2 oktober 2000 | Maar er staat ook dat er ook diverse andere clubs interesse in hem hebben. Dit moet voor PSV en voor Gomes een bevestiging zijn voor zijn kwaliteiten. Ik zou het ook raar vinden als PSV hem zou laten gaan en als hij zou willen gaan.
|
|
|
extralars Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2006
Vak: Noord - PP Posts: 2099 Reg.: 13 maart 2000 |
quote: Parreira selecteert doelman Gomes
De Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira heeft Heurelho da Silva Gomes geselecteerd voor de oefenwedstrijd in en tegen Hongkong op 9 februari. De doelman van PSV is opgeroepen in plaats van eerste keus Dida. Gomes moet de concurrentie aan met Julio Cesar van Flamengo.
Goed werk van onze doelman, maar beroerd voor PSV. Net voor AZ-PSV vliegt Gomes even de halve wereld rond. Terwijl deze oefeninterland alleen om het geld draait.
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Ja, maar hij is toch wel op tijd terug? 
TOF dat hij is geselecteerd.
Loon na werken 
|
|
|
Bouma5fan Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 398 Reg.: 27 september 2004 | misschien kan gomes een goed woordje doen voor psv tegen robinho(die ook bij de selectie zit)hahahah
Is het proberen waard,ook al lukt het toch niet.
Waarom zit alex er eigenlijk niet bij????
als ze gomes bij psv zien schiteren dan hebben ze toch ook alex gezien,of dachte ze dat alex de bodyguard was van gomes. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | je kan fan zijn van gomes of niet (ik begin het trouwens steeds meer te worden ) het is fantastische voor de naam van psv als gomes international word. Zelfde geld voor alex. Zal vast niet lang meer duren voordat ook hij erbij komt.
Dan hebben we toch na ronaldo eindelijk weer eens 2 spelers van naam die zeker in brazilie met de dag bekender worden. En dat kan alleen maar goed zijn voor de naam van psv....
|
|
|
evv Legende Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3633 Reg.: 17 juni 2002 | Kijk dat is het betere werk, Gomes in het Braziliaanse elftal .
Hopen dat Alex de volgende is.
Zit er wel in denk ik, want Alex is zeker beter dan bijvoorbeeld Roque Juior van Bayer Leverkusen die er nu bij zit.
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: evv schreef:
Kijk dat is het betere werk, Gomes in het Braziliaanse elftal .
Hopen dat Alex de volgende is.
Zit er wel in denk ik, want Alex is zeker beter dan bijvoorbeeld Roque Juior van Bayer Leverkusen die er nu bij zit.
Nou ik hoop eerlijk gezegd niet dat Alex de volgende is want als hij eenmaal een bepaald aantal A-interlands gespeeld heeft dan zou hij speelgerechtigd zijn voor de Premier League en dan komt Chelsea hem misschien binnen de kortste keren ophalen in Eindhoven.
Wel leuk voor Gomes dat hij erbij zit maar ik ben het met extralars eens dat het op een niet al te gunstig tijdstip is zo vlak voor AZ en dan voor een oefeninterland tegen het 'aansprekende' HongKong. Hij zal wel op tijd terug zijn maar het gaat je niet in de koude kleren zitten zo'n vluchtje naar HongKong, ik mag toch hopen dat Gomes ook niet nog eens eerst naar Brazilië hoeft te komen om vervolgens van daaruit met de selectie door te vliegen naar HongKong.
|
|
|
Paolo Maldini Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Super voor Gomes dat hij geselecteerd is. Evenals het voor PSV natuurlijk een forse naamsbekendheid krijgt, wat PSV al had in Brazilie!
Nu Alex nog en dan hebben we mooi 2 Braziliaanse internationals in de selectie 
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Schitterend, pure reclame voor PSV. En de transferwaarde van Gomes schiet omhoog (hij blijft zowieso niet eeuwig)
Nu Alex nog, en dan mogen ze samen schitteren in 2006 op het WK na met PSV de CL gewonnen te hebben 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | helemaal fantastisch voor Gomes en PSV!!!
Past mooi in het rijtje van braziliaanse top internationals:
Romario
Ronaldo
Vampeta
Gomes
:-)
CONGRATULATIONS HEURELHO!!!!!!!!!!
|
|
|
Aronofsky Legende
Vak: - Posts: 8508 Reg.: 24 oktober 2002 | Fantastisch voor Heurelho en, zoals al eerder gezegd, alleen maar goed voor de naam van PSV in Brazilië 
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: Aronofsky schreef:
Fantastisch voor Heurelho en, zoals al eerder gezegd, alleen maar goed voor de naam van PSV in Brazilië 
Niet alleen in Brazilië
|
|
|
PSV Sjakie Nationale topspeler
Uit: Brouwhuis Vak: Noord - S Posts: 832 Reg.: 5 juli 2003 | Top spits...of Top keeper...
het maakt mij niets uit!
Heurelho Silva Gomes did a GREAT job here in Eindhoven!
Go get them other Brazilian keepers...eat them up!
Forza Gomes!
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Fantastisch voor Gomes en niet onterecht. hij is een fantastische keeper en heeft het goed gedaan. Het is lang geleden dat een Braziliaan uit Nederlandse Eredivsie wordt geselcteerd. Fantastisch Heurelho Gomes
PSV 4-ever Champion! 
[Dit bericht is veranderd door Farfeasly (op 20 januari 2005 14:13:00).]
|
|
|
Paolo Maldini Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Farfeasly schreef:
Fantastisch voor Gomes en niet onterecht. hij is een fantastische keeper en heeft het goed gedaan. Het is lang geleden dat een Braziliaan uit Nederlandse Eredivsie wordt geselcteerd. Fantastisch Heurelho Gomes
PSV 4-ever Champion! 
Maxwell laatst nog 
|
|
|