PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
lucnilis10
Vaste waarde in elftal

Uit: Broabant
Vak: -
Reg.: 4 januari 2004
Gepost op 13 maart 2005 om 18:15:35.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij had wel last van de kouw Je bent een goeie keeper maar doe die lelijke broek is uit haha jaa twas te koud voor um antwoorde ie mee een lach alsk zen taal zou kenne spreke en ik zou um tege kome op straat kende denk k goed met um lache..ut clowntje is een geweldenaar!! Guusje goed gezien

[Dit bericht is veranderd door lucnilis10 (op 13 maart 2005 18:16:07).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
lempkesfabriek
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 13 maart 2005 om 18:43:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het Portugees van Gomes kan ik beter verstaan dan jouw taaltje lezen...

Voor degene die het gemist hebben: morgenavond, maandag 19:50 uur wordt het ´herhaald´ (HS, de samenvatting).

Jammer dat ze geen beelden van Gomes hadden als PSV scoort, of als hij het koud heeft en gewoon heen-en-weer rent over de breedte van het veld of rekoefeningen doet etc. Ook zijn vier maal hé-hé-hé-hé-opspringen was wel leuk geweest.
 Help mods!
Pool: 52e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.471,7 (daag uit)VoVo: 291e / 689e / 248eOpstelling: 4-3-3
arjen robben
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2005
Gepost op 13 maart 2005 om 18:54:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DSL schreef:

*** *** *** vergeten, normaal wordt het toch herhaalt zondagnacht? Volgens TT niet, en morgen alleen een samenvatting

je kunt de uitzending a;tijd terugkijken op http://www.uitzendinggemist.nl :P
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 22 maart 2005 om 23:07:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgende week een portret van Gomes op PSV.TV! Dat wordt weer lachen!

Zie HIER (tweede posting van boven).

[Dit bericht is veranderd door Stofzuiger (op 22 maart 2005 23:07:45).]
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 23 maart 2005 om 20:13:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik keek maandag weer eens naar Voetbal Insite. Daar lieten ze een stukje van een intervieuw met Alex en Gomes zien, gemaakt door Canal+.
Toen ze vroegen aan Alex of hij nog weleens vaker denkt dat hij aanvoerder is ( met die rouwbanden ) toen schoot Gomes toch in de lach. Hij legde het ( hikkend en bijna jankend van het lachen ) uit hoe Alex op het idee kwam enzo. Echt fantastisch
En toen zei hij iets van: In Brazilie zeggen ze twee dingen over keepers: 1 Je bent **** 2 Je bent gek. En toen zei Gomes: ik denk dat ik dan maar 2 ben
En toen deden ze een quiz ( allebei nul punten ) en dachten ze allebei dat ze gewonnen hadden , dus kreeg je weer zo'n melige situatie. Kregen ze allebei een potje appelmoes. Toen had je even die gezichten moeten zien. Helemaal verbaasd ( vooral die van Alex: zo'n sterke kerel die zo beduusd rondkijkt met zo'n potje appelmoes )
Kortom: er was genoeg te lachen. Het is misschien wel een beetje off-topic, maar ik vond het zo mooi om te zien, heb zelf ook helemaal dubbel gelegen.
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
mattie
Vaste waarde in elftal

Uit: Zwolle
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 23 maart 2005 om 20:25:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Farfeasly schreef:

Ik keek maandag weer eens naar Voetbal Insite. (....) heb zelf ook helemaal dubbel gelegen.

ehhhhh.....wordt breed uit over gepraat in dit topic
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 23 maart 2005 om 21:11:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mattie schreef:

(...)

ehhhhh.....wordt breed uit over gepraat in dit topic

OK, thanx
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
portillo
Legende

Reg.: 30 april 2002
Gepost op 7 april 2005 om 14:23:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Duel Gomes - Dida komt dichterbij
Nadrukkelijk noemde PSV-doelman Gomes de naam van zijn keeperstrainer Joop Hiele. De Maasdammer was de afgelopen dagen niet bij de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Lyon (1-1).

Hiele reist nooit mee naar Europese duels, daar heeft hij nauwelijks werk. Maar op het trainingsveld blijkt de voormalige Feyenoord-goalie uitstekend werk geleverd te hebben.

Gomes werd bij vertrek uit Frankrijk nog eens herinnerd aan de onwaarschijnlijke redding die hij diep in de tweede helft verrichtte. Lyon-aanvaller Govou stond helemaal vrij en kon aanleggen. Maar de Braziliaanse doelman van PSV blokkeerde het harde schot. Olympique kreeg niet de 2-0, die het Eindhovense moreel aanzienlijk aangetast zou hebben.

,,Joop, mijn keeperstrainer, heeft mij dat bijgebracht'', sprak Gomes. ,,Hij zegt altijd dat ik tot het laatste moment moet wachten en de aanvaller daardoor moet dwingen tot een beslissing. Het is wachten, wachten en nog eens wachten. Best moeilijk, je bent geneigd om zelf een keuze voor een hoek te maken. Maar dat het de goede strategie is, bleek wel bij die kans.''

Phillip Cocu, de man die PSV in de 79ste minuut plotseling naar het gelijkspel schoot, noemde die situatie al even cruciaal als zijn eigen doelpunt. ,,Als het op dat moment 2-0 was geworden, hadden we het heel moeilijk gekregen. Dan had ik nog moeten zien of we zelf nog wel hadden gescoord.''

Gomes' reactie: ,,Even belangrijk? Nee. Dat doelpunt zorgt ervoor dat we eventueel naar de halve finale gaan.''

Eigenlijk wil de 24-jarige Braziliaan zich niet overgeven aan al te zware bespiegelingen over een halve finale in Milaan, tegen Milan of Inter. Want als PSV zich na de 1-1 één ding realiseert, is het wel dat de Franse kampioen in Eindhoven nog een zware bedreiging vormt. De door het doelpunt van Cocu gerealiseerde remise was niet de juiste weerspiegeling van de verhoudingen.

Maar Heurelho da Silva Gomes mag graag dagdromen over een halve eindstrijd in het San Siro-stadion, met AC Milan als tegenstander. Bij de club van Clarence Seedorf (coach Hiddink, gekscherend: 'Als ik moet kiezen tussen Milan en Inter, zeg ik: laten we maar naar Seedorf gaan') staat de Braziliaan Dida in het doel. Hij is het absolute idool van de PSV'er. Beiden speelden in hun vaderland voor Cruzeiro. ,,Dat vond ik al een eer, om bij dezelfde club als mijn grote voorbeeld te spelen. Maar het lijkt me echt fantastisch om het San Siro-stadion binnen te lopen en Dida aan de andere kant van het veld te zien. En om hem en AC Milan dan te verslaan, natuurlijk.''

Tussen zo'n halve finale en PSV staan nog 90 minuten tegen Olympique in Eindhoven. ,,Die ploeg zal zich nu wel achter de oren krabben'', aldus Cocu. ,,Ik had in de tweede helft niet de indruk dat ze intensief de 2-0 najoegen. Ze vonden die 1-0 voorsprong al een goede uitgangspositie. Dat is het ook, maar hoe riskant het is om op 1-0 te gokken, bleek maar weer eens.''

De vergelijking met het seizoen 1987-1988 dringt zich steeds nadrukkelijker op. Toen regeerde in de voorbereiding eveneens de onzekerheid, maar met een krappe basis van 12 à 13 spelers klom PSV verrassend naar de top van Nederland, én Europa. Olympique Lyon speelde daarbij nog een saillante rol. Tegen de Franse kampioen speelde PSV, amechtig zoekend naar enige structuur in het elftal, in de voorbereiding een oefenduel. Die ging verloren, maar het bleek achteraf de laatste nederlaag in bijna driekwart jaar.

Nog een historische parallel: in de kwartfinale van het Europa Cup 1-toernooi lootte de Eindhovense club tegen Bordeaux, indertijd de Franse grootmacht. In de uitwedstrijd werd het 1-1, thuis hield PSV het op 0-0. ,,Ik werd daar in Lyon op geattendeerd'', zei Hiddink, ook coach in '88. ,,Nu tekenen we voor zo'n scenario. Deze 1-1 is een mooie uitgangspositie, nog niet meer dan dat.''

In de aanloop naar het duel met Olympique noemde Hiddink zijn elftal op een vraag van een Engelse verslaggever the dark horse onder de acht kwartfinalisten. De ultieme outsider, sportief en - met een begroting van 55 miljoen - ook financieel. Hiddink: ,,Met die status heb ik geen moeite. Maar langzamerhand wordt PSV wel een heel mooi, glanzend zwart paardje.''
 Help mods!
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 7 april 2005 om 17:58:37.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou een schittenrend duel kunnen worden

Maargoed tegen Lyon heeft Gomes PSV er doorheen gesleept, maar toch vond ik Gomes niet zo goed keepen. Had veel zenuwachtige momenten en ook bij de 1-0 ging hij niet vrijuit vind ik, maargoed door die redding in de 2e helft hebben we nog volop kans!
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
portillo
Legende

Reg.: 30 april 2002
Gepost op 7 april 2005 om 18:27:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heurelho Da Silva GOMES schreef:

Zou een schittenrend duel kunnen worden

Maargoed tegen Lyon heeft Gomes PSV er doorheen gesleept, maar toch vond ik Gomes niet zo goed keepen. Had veel zenuwachtige momenten en ook bij de 1-0 ging hij niet vrijuit vind ik, maargoed door die redding in de 2e helft hebben we nog volop kans!

Ik vond dat hij niet zo zenuwachtig was. Bij de eerste goal stond volgens mij Ooijer voor zn neus zodat hij niet veel kon zien. En die bal laten glippen kan wel eens gebeuren en zo erg was dat niet.
 Help mods!
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 7 april 2005 om 19:19:35.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
portillo schreef:

(...)

Ik vond dat hij niet zo zenuwachtig was. Bij de eerste goal stond volgens mij Ooijer voor zn neus zodat hij niet veel kon zien. En die bal laten glippen kan wel eens gebeuren en zo erg was dat niet.

Is wel zo, maar hij had meer momenten waar ik van dacht van nou nou... Maargoed toen kwam die fabelachtige redding
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 8 april 2005 om 08:56:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die 1e goal werd van richting veranderd door Alex, al doet dat verder niets af aan zijn onzekere optreden en zijn weergaloze redding daarna.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 13 april 2005 om 10:29:31.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk stuk van Gomes in het Eindhovens Dagblad van vandaag:

De lach op het gezicht van Gomes

Woensdag 13 april 2005 - De lach lijkt op zijn gezicht gebeiteld. Heurelho da Silva Gomes, de Braziliaanse doelman van PSV, heeft plezier in het leven. Gomes (24) is de afgelopen negen maanden uitgegroeid tot een fenomeen. Ronald Waterreus was tien jaar lang een boegbeeld in het Philips Stadion, maar hij is al bijna vergeten. Wie had dat een jaar geleden gedacht?

Het is niet alleen vanwege zijn keeperskwaliteiten dat Gomes geliefd is bij de aanhang. Gomes heeft zijn uitstraling mee. „Joviaal, uitgelaten", zegt Paul van Kemenade, die De Herdgang beheert. „Hij straalt uit dat hij plezier heeft, dat hij ervan geniet om hier te zijn. En hij wil slagen, dat merk je aan alles.“

Hans van Breukelen, ooit voorganger van Gomes in Eindhoven, is dezelfde mening toegedaan. „Hij zit zichtbaar lekker in zijn vel. Dan ga je meer ballen pakken dan je ooit gedaan hebt. Dat versterkt elkaar.“

Gomes is een open persoonlijkheid.

„Hij heeft een vrolijke natuur“, beaamt Guus Hiddink. „Maar hij is tijdens het trainen serieus, hoor. Gomes is geen clown. Hij is een bindende speler in de groep. Maar hij praat met iedereen, ook met de ballenjongen.“

En ook met de dokter. „Het is een leuk manneke“, vindt clubarts Cees-Rein van den Hoogenband. „Altijd lachen, altijd vrolijk. En hij wil inderdaad altijd met iedereen praten.“

In het Nederlands zelfs. Gomes leert snel. Van den Hoogenband: „Hij is de hele dag met de Nederlandse taal bezig. Als iemand iets in het Engels tegen hem zegt, om het hem gemakkelijk te maken, zegt Gomes: ’jij praate Nederlands’.“

Nederlanders hebben vaak de neiging om buitenlanders te verbeteren als ze Nederlands proberen te spreken, weet Hiddink. „Dat wordt dikwijls helemaal niet op prijs gesteld. En vervolgens spreken die buitenlanders dan maar geen Nederlands. Gomes schaamt zich echter niet voor zijn fouten. Het maakt hem niet uit als hij gecorrigeerd wordt.“

Dokter Van den Hoogenband herinnert zich een voorval in het Anna-ziekenhuis, waar Gomes een afspraak met hem had. „Op een gegeven moment waren we hem kwijt. We vonden hem terug in de wachtkamer, en daar was hij iedereen aan het vermaken. Hij had het hoogste woord. Pas zat hij op de bank toen Van Bommel behandeld werd vanwege een blessure. Roept-ie: ’En, hoe is het?’, want dat hoort hij verzorger Mart van den Heuvel ook altijd roepen.“

Het is duidelijk: Gomes is een leuke, vrolijke jongen. Maar, zegt Hiddink, Alex, die andere Braziliaan, is ook een vrolijk mens. „Die straalt dat naar buiten toe alleen minder uit.“

Gomes heeft het niet van een

vreemde. „Hij is hier helemaal zichzelf“, benadrukt Antonio Gomes, een oudere broer van de doelman. „Wij zijn met acht broers en vier zussen en we lachen allemaal ergveel.“

In eerste instantie werd er sceptisch gereageerd op de komst van Gomes. Ook Van Breukelen had zijn bedenkingen. „Romario, Ronaldo, die ga je in Brazilië halen. Maar een doelman?“

Respect

Inmiddels is duidelijk dat Brazilië meer goeie sluitposten levert dan alleen Taffarel en Dida. „Hij heeft het snel opgepikt. Daar heb ik respect voor“, prijst Van Breukelen. „Het komt natuurlijk ook door de resultaten. Maar los daarvan is hij een character zoals de Engelsen dat noemen: een persoonlijkheid. Hij laat zich gelden op een positieve wijze.“

Ook in het doel ziet hij er grappig uit. Een lang lijf en onevenredig lange armen. Van Breukelen: „Onvoorstelbaar, die armen. Dat heb ik nooit eerder gezien.“

Broek

Maar? die lange broek. Een doelman met een lange broek is op de Nederlandse velden een uitzondering. Gomes draagt hem graag. „Jammer“, zegt Van Breukelen. „Bij een keeper hoort een bepaalde robuustheid. Een lange broek tast die robuustheid aan, vind ik. Maar: hij is een Braziliaan, dus als het koud is, heb ik er nog wel begrip voor. En daar komt bij dat hij moet doen wat hij het prettigst vindt. Als hij in lange broek wil keepen moet hij dat niet laten. Het moet functioneel zijn, daar gaat het om."
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 13 april 2005 om 10:34:01.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kan nog erg leuk worden als we tegen ac milaan moeten, de twee brazilianen tegen over elkaar. nou gomez laat het dan maar eens zien wie er in het hok moet op het wk in duitsland.
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
kezmaster
Legende

Uit: Vlijmen
Vak: West - H
Reg.: 21 oktober 2001
Gepost op 13 april 2005 om 10:58:21.         MSN: ronthemaster9@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erg leuk stuk jah... Heb net het begin van deze topic ook nog eens doorgelezen. Toch mooi om te zien hoe mensen toen reageerden en nu
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.450,0VoVo: -Opstelling: incompleet
robbyw
Nationale topspeler

Uit: Haarlem !!!!
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 13 april 2005 om 10:59:24.       ICQ: 140  MSN: haarlempsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gomes is een geweldenaar ik zou bijna zeggen in plaats van

dat liedje in eht stadion van supporters

Waterreus 1e keus etc etc

Gomes 1e keus hij doet het heel goed in zijn bijna eerste sizoen

geef je mening
 Help mods!
joosth
Vedette

Uit: nijverdal
Reg.: 21 mei 2004
Gepost op 13 april 2005 om 11:10:26.         MSN: nee  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is voor mij zeker weten de nummer 1 keeper! Wat een prachtige kerel is dat!

GOMES
 Help mods!
Pool: 2707e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,3VoVo: 1517e / 1076e / 1381eOpstelling: 4-4-2
Dennis_Rommedahl Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 14 april 2005 om 11:03:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robbyw schreef:

gomes is een geweldenaar ik zou bijna zeggen in plaats van

dat liedje in eht stadion van supporters

Waterreus 1e keus etc etc

Gomes 1e keus hij doet het heel goed in zijn bijna eerste sizoen

geef je mening

Geef je mening??
Het is een godszegen dat we na 10 jaar onderhand is zijn verlost van Waterreus.
Waterreus 10 jaar lang bij PSV laten keepen is de grootste fout geweest die PSV de laatste 30 jaar heeft gemaakt.
Gomes is een erg goede keeper en is vele malen sterker dan Waterreus die geeneens kon vangen.
Ik heb hier in het verleden is een duscussie gevolgd die ging over ronald waterreus.
Er waren een paar PSV'ers die allerlei argumenten uit de kast haalde dat Waterreus niet goed genoeg was voor PSV en zij kregen het halve PSV forum over zich heen.
"hoe kun je zoiets zeggen zeg, Waterreus een klotekeeper...Mr PSV ?? die geweldenaar moeten ze nooit meer laten gaan".
Waterreus is nooit goed geweest, hij wist dat PSV zijn limiet was en doorzichzelf te profileren als echte PSV'er kon hij bij 95% van de PSV supporters niet meer stuk.
Al die PSV supporters die Waterreus op een voetstuk hebben geplaatst zijn dit seizoen natuurlijk ongelovelijk hard op de bek gegaan watbetrefd die mening.

Gomes keept nog geen jaar bij PSV en heeft nu al veel meer betekend voor PSV en meer penalties gepakt voor PSV dan Waterreus in 10 jaar tijd.

Waterreus zelf heeft laatst gezegd dat PSV met hem op doel waarschijnlijk de kwartfinales nooit had gehaald. was hij daar 10 jaar geleden maar mee aangekomen !
 Help mods!
mattie
Vaste waarde in elftal

Uit: Zwolle
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 14 april 2005 om 11:13:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk voor Gomes ook dat ie nu tegen zijn grote voorbeeld Dida speelt....!
 Help mods!
historyfreak
Toeschouwer

Reg.: 4 februari 2005
Gepost op 14 april 2005 om 12:15:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een keeper!

Hey, heeft iemand in de krant gezien wat Hiele gezegd heeft over Gomes?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 14 april 2005 om 12:24:02.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

respect voor Reus!!!

Gomes is wereld top!
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
R.J. Heintze
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Huizen
Vak: Oost - V
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 14 april 2005 om 12:33:52.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opzich wil ik Reus echt niet afzijken, was lange tijd een prima keeper...

maar ik vind wel dat hij een zwak argument gaf toen hij zei dat hij weinig rendement in dit team zag enzo...ik wil weg want psv kan niet beter worden. Ik denk dat reus inderdaad weg moest om psv beter te maken, net als rommendahl en hofland bbeiden spelers die goede dingen hebben gedaan maar hun beste tijd gehad hadden.

en gomes is gewoon iemand die punten pakt voor psv, hij heeft natuurlijk een fantastische staf met hiele en zoetebier als college dat werkt allemaal heel lekker en je ziet dat hij steeds beter gaat keepen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,3VoVo: -Opstelling: incompleet
paultje
Regelmatige invaller

Uit: Hilversum
Reg.: 23 augustus 2002
Gepost op 14 april 2005 om 16:15:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Reus heeft 1 a 2 jaar te lang bij psv gezeten, en Gomes ......tja die is echt gek , wat een feestbeest en top keeper
Hoop dat hij zijn weddenschap met holland sport wint ( als hij de finale haalt krijgt hij een interview van een uur lang )
 Help mods!
lucnilis10
Vaste waarde in elftal

Uit: Broabant
Reg.: 4 januari 2004
Gepost op 14 april 2005 om 16:21:23.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat een keeper, dikke sfeermaker..goeie keeper en lange armen dat ie heeft GOMES GOMES JALLALALAAAAA
 Help mods!
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 14 april 2005 om 16:46:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lucnilis10 schreef:

wat een keeper, dikke sfeermaker..goeie keeper en lange armen dat ie heeft GOMES GOMES JALLALALAAAAA

Wat heet...!

Bij die eerste gestopte penalty leek het wel alsof hij nog een meter over had

Heerlijk, eindelijk een echte penaltykiller!

Van de 5 penalty's er dit seizoen 3 stoppen

Mooi ook z'n reactie na die 1-1, hij stond bij al die gasten die in de hekken hingen SCHITTEREND!
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk