PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Nieller
Vedette

Uit: Weert
Vak: Noord - T
Reg.: 30 september 2002
Gepost op 15 april 2005 om 12:30:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft iemand beelden of foto's van gomes in de hekken. Ik heb da nie gezien!!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVkampioen
Meervoudig international

Vak: Zuid - CC
Reg.: 13 april 2002
Gepost op 15 april 2005 om 13:04:34.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dennis_Rommedahl schreef:

(...)

Geef je mening??
Het is een godszegen dat we na 10 jaar onderhand is zijn verlost van Waterreus.
Waterreus 10 jaar lang bij PSV laten keepen is de grootste fout geweest die PSV de laatste 30 jaar heeft gemaakt.
Gomes is een erg goede keeper en is vele malen sterker dan Waterreus die geeneens kon vangen.
Ik heb hier in het verleden is een duscussie gevolgd die ging over ronald waterreus.
Er waren een paar PSV'ers die allerlei argumenten uit de kast haalde dat Waterreus niet goed genoeg was voor PSV en zij kregen het halve PSV forum over zich heen.
"hoe kun je zoiets zeggen zeg, Waterreus een klotekeeper...Mr PSV ?? die geweldenaar moeten ze nooit meer laten gaan".
Waterreus is nooit goed geweest, hij wist dat PSV zijn limiet was en doorzichzelf te profileren als echte PSV'er kon hij bij 95% van de PSV supporters niet meer stuk.
Al die PSV supporters die Waterreus op een voetstuk hebben geplaatst zijn dit seizoen natuurlijk ongelovelijk hard op de bek gegaan watbetrefd die mening.

Gomes keept nog geen jaar bij PSV en heeft nu al veel meer betekend voor PSV en meer penalties gepakt voor PSV dan Waterreus in 10 jaar tijd.

Waterreus zelf heeft laatst gezegd dat PSV met hem op doel waarschijnlijk de kwartfinales nooit had gehaald. was hij daar 10 jaar geleden maar mee aangekomen !

Lees jij je posts weleens terug? Gewoon te triest voor woorden dat je zo over waterreus praat....echt respectloos tegenover reus...

Waterreus heeft echt wel wedstrijden voor ons gewonnen....
Tuurlijk heeft/had hij zwakke punten... hoge ballen was hij inderdaad niet zo goed...

Maar voetballend zowel rechts als links was hij perfect...dit in tegenstelling tot Gomes ( en natuurlijk heeft hij nooit deze speelwijze gespeeld in brazilie maar goed)

Iedereen is blij met Gomes ( ook ik ) Ik denk ook dat Gomes een hele grote word...als hij zich zo blijf ontwikkelen, maar aub toon respect voor 1 van de grote psv ers de laatste 15 jaar....
 Help mods!
Pool: 493e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Zoetebier 1e Keus
Vedette

Vak: -
Reg.: 4 maart 2000
Gepost op 15 april 2005 om 13:14:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVkampioen schreef:

(...)

Lees jij je posts weleens terug? Gewoon te triest voor woorden dat je zo over waterreus praat....echt respectloos tegenover reus...

Tuurlijk heeft/had hij zwakke punten... hoge ballen was hij inderdaad niet zo goed...

Maar voetballend zowel rechts als links was hij perfect...dit in tegenstelling tot Gomes ( en natuurlijk heeft hij nooit deze speelwijze gespeeld in brazilie maar goed)

Iedereen is blij met Gomes ( ook ik ) Ik denk ook dat Gomes een hele grote word...als hij zich zo blijf ontwikkelen, maar aub toon respect voor 1 van de grote psv ers de laatste 15 jaar....

*
Je bevestigd precies wat hij al zei. Je wilt niet zien dat Waterreus een slechte invloed heeft gehad op de sportieve prestaties van de afgelopen 10 jaar en nu we eindelijk een échte keeper hebben, mag dat ook wel worden vergeleken met die clown die we eerst hadden.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 15 april 2005 15:56:09).]
 Help mods!
Pool: 2296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.465,4VoVo: 376e / 1031e / 342eOpstelling: incompleet
schepers
Bankzitter

Reg.: 21 februari 2005
Gepost op 15 april 2005 om 13:31:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zoetebier 1e Keus schreef:

(...)

en nu we eindelijk een échte keeper hebben, mag dat ook wel worden vergeleken met die clown die we eerst hadden.

En dat zegt dan Zoetebier 1e Keus.
*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 15 april 2005 15:56:55).]
 Help mods!
Pool: 2830e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVkampioen
Meervoudig international

Vak: Zuid - CC
Reg.: 13 april 2002
Gepost op 15 april 2005 om 13:33:39.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*
Nou volgens loop jij gewoon mee met de hype....denk dat jij voorop liep toen gomes in het begin zo bluderde....

Het enige wat ik zeg is dat waterreus ook punten heeft gepakt, maar als je dan ook door had gelezen.....had je gelezen dat ik ook vond dat waterreus slechte punten had... en hij heeft ons ook punten/prijzen gekost hoor... ( uit newcastle..Twente voor de beker)

Maar ik hoor geen enkele Gomes fan zeuren over zijn verwerking van de terugspeelballen.(iets wat "jouw inlognaam" ook niet echt kan).....wat ik ook niet echt goed vind....

Maar nogmaals ik vind Gomes een hele goeie keeper, maar vind dan niet dat je zo waterreus moet afzeiken...hij heeft genoeg betekend en gepresteerd voor psv...

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 15 april 2005 15:57:40).]
 Help mods!
Pool: 493e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 15 april 2005 om 13:39:02.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVkampioen schreef:

(...)

Wat Gomes in nog geen jaar presteerd, dat lukte Waterreus in nog geen 10 jaar.

Gomes is in alles beter dan Waterreus, behalve het meevoetballen. Nou vind ik meevoetballen niet super belangrijk, het gaat er toch om dat een keeper die ballen uit het netje houd..

[Dit bericht is veranderd door Heurelho Da Silva GOMES (op 15 april 2005 13:39:32).]
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 april 2005 om 13:45:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heurelho Da Silva GOMES schreef:

(...)

Wat Gomes in nog geen jaar presteerd, dat lukte Waterreus in nog geen 10 jaar.

Gomes is in alles beter dan Waterreus, behalve het meevoetballen. Nou vind ik meevoetballen niet super belangrijk, het gaat er toch om dat een keeper die ballen uit het netje houd..

Klopt maar dan hoeft Waterreus nog niet zo afgezeken te worden. Hij was een speler van PSV of hij nou goed was of niet maakt niet uit. Hij heeft 10 jaar lang onze clubkleuren vertegenwoordigd. Dan mag je op zijn minst verwachten dat je daarvoor respect krijgt.
 Help mods!
Pool: 492e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 15 april 2005 om 13:46:52.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Gomes een superkeeper blijkt te zijn, betekend niet dat Waterreus een kneus is die PSV 10 jaar lang klein heeft gehouden.
 Help mods!
Pool: 184e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / 189e / 42eOpstelling: 4-4-2
Huub
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 29 november 2000
Gepost op 15 april 2005 om 13:56:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze topic raakt off topic. Het onderwerp is Gomes, terwijl het nu eigenlijk weer over Waterreus gaat.

De vergelijking en de prestaties van Waterreus in de CL is ook al onderwerp van gesprek in het volgende forum: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/841.php

Daarin heb ik gevraagd aan mensen om wedstrijden te noemen die Waterreus voor PSV redde. PSVkampioen beweert hier wederom dat Waterreus dat ooit gedaan heeft, maar geeft geen voorbeelden. Ik nodig hem uit dat alsnog te doen, maar dan in het forum uit de link.

Terug on topic over Gomes. Hij is echt alles wat een keeper moet zijn. Excentriek, mooie zweef, snelle reflexen, goed op hoge ballen, uittrap doet het goed en uitgooien is al helemaal top.

Hij gaat nog wel fouten maken, met uitverdedigen en ballen pakken, maar ik geloof er steeds meer in dat hij een echte topper kan worden.
 Help mods!
Pool: 1302e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 15 april 2005 om 13:57:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Klopt maar dan hoeft Waterreus nog niet zo afgezeken te worden. Hij was een speler van PSV of hij nou goed was of niet maakt niet uit. Hij heeft 10 jaar lang onze clubkleuren vertegenwoordigd. Dan mag je op zijn minst verwachten dat je daarvoor respect krijgt.

Ik zeg niks over de persoon Waterreus, wel over zn keeperskwaliteiten.
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
kameel
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - RR
Reg.: 27 april 2000
Gepost op 15 april 2005 om 14:00:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is erg goed idd... maar om hem te vergelijken met Reus?
Mentaal ken ik weinig sporters die sterker zijn dan Waterreus. Ik ben benieuwd hoe Gomes zich houdt na zijn eerste serieuze inzinking of sportieve tegenslagen.
Ga nou niet afgeven op Waterreus, de manier waarop hij zich met zijn (beperkte) talent staande hield gaat 95% van de topsporters nooit halen.
...verder over Gomes?
 Help mods!
Pool: 1219e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Huub
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 29 november 2000
Gepost op 15 april 2005 om 14:07:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eens: Van de uefa-site.

Gomes basks in collective glory
Friday, 15 April 2005
By Kevin Ashby & Berend Scholten

PSV held their nerve to win the shoot-out

There is no great art to winning penalty shoot-outs. The key is remaining cool. When PSV Eindhoven became the first team to win a UEFA Champions League quarter-final on penalties in overcoming Olympique Lyonnais, they found that their Brazilian goalkeeper Heurelho Gomes had steel for nerves.

Vital saves
The 24-year-old saved efforts from Lyon's Michael Essien and Eric Abidal to pave the way for a 4-2 shoot-out win for PSV after both legs of the tie had ended in 1-1 draws. Mark van Bommel, André Ooijer, Wilfred Bouma and Robert scored from the spot for PSV, but it was Gomes who took the plaudits at full time. Not that the goalkeeper was in any way keen to hog the limelight. "I'm not the only hero, the whole team are heroes," Gomes told uefa.com. "I just did my job - keeping the ball out of the net - to the best of my ability like I always do."

Gomes saved two of Lyon's four penalties

'Size ten'
"I would not want to take a penalty against him," said Gomes' Dutch international team-mate Phillip Cocu as PSV celebrated their victory. "That man can dive further than the posts. Have you seen the size of his arms and hands?" Gomes confirmed proudly: "Size ten."

Steel nerves
Gomes seemed sure his time had come to be a hero. PSV coach Guus Hiddink's nerves may have been jangling as extra time ended goalless, but his goalkeeper was remarkably calm. "He said: 'Don't worry coach, I will save a few of these penalties," said Hiddink. "And I was almost sure he would keep his word."

Gomes' technique
"When you are preparing to face a penalty it is vital to keep still, be patient and wait for the player to make the first move," explained Gomes. "I learned that in Brazil but have improved my skills with the coaches here. Once the player has shaped to shoot then it is time for the keeper to move."

'Lots of talent'
Cocu has noted Gomes' burgeoning talent since he came to the Phillips stadium. "At first he had a lot of trouble with passing - that was something he was not used to in Brazil," he said. "But thanks to training with goalkeeping coach Joop Hiele he kicks a lot better. He really has lots and lots of talent.

Team joker
"And what a personality," added the 34-year-old. "He is an enormous joker who makes you laugh all the time." Alex, who scored PSV's equaliser on the night after Sylvain Wiltord had opened the scoring for Lyon, said: "Gomes is Loco." Cocu added: "But very funny Loco."

'Good for morale'
Just as well. It was always going to take a big personality as well as an excellent goalkeeper to take over from the popular Ronald Waterreus, who joined Scottish side Rangers FC during the winter. "Gomes is very good for morale," said team captain Mark van Bommel. "With his jokes he makes the South Amercian and Asian boys feel at home."

Milan prospect
Now, as PSV prepare to take on AC Milan, Gomes hopes to have the chance to play against one of his heroes - the Rossoneri's No1 Dida. "I will play against my idol," he said. "I want to be as good as him one day - that would be beautiful." However, his ambitions do not end at football.

Learning fast
"I want to learn to speak Dutch - and eat apple-sauce," he said, referring to the Dutch delicacy that so horrified Brazilian striker Romario. "But now at least I have learned the Dutch word for penalty: 'strafschop'."
 Help mods!
Pool: 1302e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
farfantastisch
Regelmatige invaller

Reg.: 6 juli 2004
Gepost op 15 april 2005 om 14:27:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Huub schreef:

'Good for morale'
Just as well. It was always going to take a big personality as well as an excellent goalkeeper to take over from the popular Ronald Waterreus, who joined Scottish side Rangers FC during the winter. "Gomes is very good for morale," said team captain Mark van Bommel. "With his jokes he makes the South Amercian and Asian boys feel at home."

Dit vind ik nou de meest kenmerkende zin. Zowel Waterreus als Gomes zijn goede keepers (hoewel het laatste jaar van Waterreus nou niet echt goed was maar ok). De persoonlijkheid van Gomes is echter vele malen aangenamer dan die van Waterreus ('psv heeft een slecht elfal met twee goede spitsen en een redelijke keeper' en zijn tirade tegen Robben vorig jaar bij vitesse uit zijn slechts twee voorbeelden). Bij Waterreus was het zo dat je of van hem hield, of je een enorme hekel aan hem had, terwijl volgens mij iedereen van Gomes houdt. DAT is het verschil tussen dit psv en het psv van de afgelopen jaren.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: incompleet
AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 15 april 2005 om 15:33:38.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Edit mod: On topic aub !
Deze topic gaat over Gomes, niet over Waterreus.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 15 april 2005 16:02:07).]
 Help mods!
Pool: 2556e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.359,1VoVo: 268e / 811e / 158eOpstelling: 4-3-3
Katana
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 15 april 2005 om 22:14:51.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[Dit bericht is veranderd door Katana (op 15 april 2005 22:15:34).]
 Help mods!
Pool: 153e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Afellay_nr1
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 14 april 2002
Gepost op 15 april 2005 om 22:24:41.     MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Katana schreef:

(plaatje)

Minimaal 20 miljoen euro!!!!!!Anders niet!
 Help mods!
Pool: 1462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Katana
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 15 april 2005 om 22:27:08.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is ook Derksen die het verteld. Die neem ik niet al te serieus meer.
 Help mods!
Pool: 153e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tako
Basisspeler

Uit: Den Bosch
Vak: Noord - RR
Reg.: 11 februari 2005
Gepost op 15 april 2005 om 22:28:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Afellay_nr1 schreef:

(...)

Minimaal 20 miljoen euro!!!!!!Anders niet!

Gewoon niet laten gaan, die man is pas aan zijn eerste seizoen bezig en hij is ontzettend belangrijk voor de sfeer bij psv.

Ik ben blij met de prestaties van psv maar ben ontzettend bang voor een exodus volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: 2824e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 15 april 2005 om 22:35:51.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Handen af van Gomes
 Help mods!
Nieller
Vedette

Uit: Weert
Vak: Noord - T
Reg.: 30 september 2002
Gepost op 15 april 2005 om 22:45:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Gomes er ook nog niet aan toe is. En PSV zal echt niet zo dom zijn om Gomes de komende 2 jaar te laten gaan.

Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk??
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Heurelho Da Silva GOMES
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 15 april 2005 om 22:54:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nieller schreef:

Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk??

2008
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 15 april 2005 om 22:54:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Bouma5fan
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 september 2004
Gepost op 15 april 2005 om 22:57:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

psv moet echt niet een speler als gomes laten gaan voor een miljoentje of 8,ze moeten dik 20 miljoen vragen,als robinson het kost dan gomes ook en hij heeft och nog een contract tot 2008 dus nog 3 dikke seizoenen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1557e / 196e / 1384eOpstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 15 april 2005 om 23:01:29.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes keept dan de laatste tijd wel goed, maar er valt nog genoeg aan te verbeteren. Kortom, hij is nog niet klaar voor een echte topclub, al vraag ik me de laatste jaren af of man utd dat nog wel is.

Alleen het keepersbeleid daar is al om van te
Een keeper als gomes heeft vertrouwen nodig om zich goed te voelen, laat dat nou net het zwakke punt van van ene fergie....
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
ChrisSibon
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 15 april 2005 om 23:06:36.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat gore *** man U moet eens met zn handen van onze spelers afblijven *** Ferguson
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk