| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1296 Reg.: 27 december 1999 | Ferguson beledigde PSV vorig jaar door belachelijk weinig voor Robben te bieden. Hij dacht op een walgelijke manier misbruik te maken van de vermeende slechte financiele positie van PSV. Gelukkig accepteerde Van Raaij het bod van 5 mln. wel: Man. Utd kon hiervoor echter niet Robben krijgen, maar alleen Robbens shirt met handtekening.
Dit zal PSV ongetwijfeld niet zijn vergeten, en bovendien is de financiele positie van PSV heel wat beter. Wordt hoog tijd om dat cluppie dat de kwartfinale van de CL niet eens kon bereiken, eens hooghartig te negeren.
|
|
|
Ferijdinho_PSV Bankzitter
Uit: Grou City[Friesland] Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 192 Reg.: 7 augustus 2004 |
quote: Katana schreef:
Het is ook Derksen die het verteld. Die neem ik niet al te serieus meer.
Zou ik wel doen.. Hij vertelt alleen maar feiten vind ik.. ik hoor hem niet echt onzin lullen..
Ik kan me wel voorstellen dat de topclubs zich gaan melden.. hij keeppt uitstekend!!
Hij moet ff z'n contract verlengen en na volgende seizoen is ie denk niet meer te houden voor.. ik ga er vanuit dat ie volgende seizoen gewoon bij PSV keept..
|
|
|
Gerda Havertong Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1145 Uploads: 1 Reg.: 13 april 2005 | Bij een heel goed bod (15 - 20 miljoen euro) laten gaan en Jan Laštuvka (Shakhtar Donetsk) halen als vervanger. Die wordt misschien zelfs nog wel beter.
|
|
|
Katana Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Ferijdinho_PSV schreef:
(...)
Zou ik wel doen.. Hij vertelt alleen maar feiten vind ik.. ik hoor hem niet echt onzin lullen..
Och als we hem moesten geloven hadden we nu Benni in de spits. Speelde Robinho in Eindhoven , zat v Bommel al in Dortmund en weet ik veel wat nog meer. Hij heeft vaak wel goede punten maar zit er ook vaak genoeg naast.
|
|
|
mattie Vaste waarde in elftal
Uit: Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 432 Reg.: 2 april 2003 | Enkel voor de hoofdprijs laten gaan, maar zelfs dan zeg ik gevoelsmatig....niet doen!!
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Is het trouwens niet zo dat je als braziliaan international moet zijn voor je in Engeland in de basis komt?
|
|
|
Uit: Grou City[Friesland] Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 192 Reg.: 7 augustus 2004 |
quote: Katana schreef:
(...)
Och als we hem moesten geloven hadden we nu Benni in de spits. Speelde Robinho in Eindhoven , zat v Bommel al in Dortmund en weet ik veel wat nog meer. Hij heeft vaak wel goede punten maar zit er ook vaak genoeg naast.
Hij heeft niet gezegd dat er een contract getekend is.. hij zei dat ze ermee bezig waren.. Hij heeft wel gelijk.. 
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Ferijdinho_PSV schreef:
(...) Hij heeft niet gezegd dat er een contract getekend is.. hij zei dat ze ermee bezig waren.. Hij heeft wel gelijk.. 
Maar als het aan Derksen lag had v Persie wel al getekend!
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 | Ach ja, dat verhaal kan ik me niet voorstellen.
Gomes vind het zo ongezellig in Brabant, dus wil hij weg.
Tja dan ga je naar dat Ó zo gezellige Manchester toe.
Daar zou je natuurlijk volgens Derksen de hele avond op z'n Braziliaans kunnen feesten!
Ik zou zeggen: Derksen drink er nog 1 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ik geloof er helemaal niks van. Ik ben geen psycholoog, maar Gomes lijkt me niet het type die direct (na 1 seizoen) al voor het grote geld kiest. Als je ziet hoe geëmotioneerd Gomes was na de overwinning tegen Lyon, zegt dit voldoende over zijn instelling. Een klasse-kerel!
Natuurlijk kan hij een geldbewuste zaakwaarnemer hebben. Maar ik denk dat Gomes (net zoals Alex, Beasley, Farfán, Park en Lee) het zó goed naar de zin hebben bij PSV, dat zij in elk geval dit seizoen nog niet zullen vertrekken.
|
|
|
New Kid Geselecteerd voor Oranje 3e Euro 2004 VoVo PSV Netwerk
Uit: Eindhoven Vak: West - K Posts: 484 Reg.: 17 januari 1999 |
quote: Heurelho Da Silva GOMES schreef:
Is het trouwens niet zo dat je als braziliaan international moet zijn voor je in Engeland in de basis komt?
Volgens mij 75% van de interlands de laatste 2 jaar of twee jaar in de EU werkzaam zijn. Hij kan dus nog niet naar Man U. Broodje aap verhaal. 
|
|
|
mattie Vaste waarde in elftal
Uit: Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 432 Reg.: 2 april 2003 | Volgens mij heeft er iemand in het alex topic precies uitgelegd hoe het zit met dat engeland verhaal, pagina 37 of zo
[Dit bericht is veranderd door mattie (op 16 april 2005 09:19:55).]
|
|
|
3. Young-Pyo Lee Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1922 Reg.: 8 juni 2001 | Ferguson!!! Ik heb echt zo'n hekel aan die vent he...altijd maar naar onze spelers kijken en proberen weg te halen. Ik geloof het verhaal zeker dat Man U Gomes wil hebben... ze hebben al jaren geen goede keeper en met Gomes hebben ze dat natuurlijk wel...Maar als hij slim is blijft hij nog een paar jaar ! Wij staan tenslotte in de halve finale van de CL!
Dus Ferguson rot op met je arrogante kop! 
|
|
|
Dennis_Rommedahl  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | Nou ik las in een ander topic dat Fergie gespot was in een restaurant in Eindhoven voorafgaand aan PSV-Lyon.
Wanneer hij daadwerkelijk voor gomes kwam dan is hij nu natuurlijk helemaal overtuigd dus de kans is groot dat dit bericht waar is.
Echter Gomes de komende 3 jaar nooit verkopen, zelden zo genoten van een speler bij PSV als van hem ... in alle opzichten !
|
|
|
Kezza Zauvek Legende
Uit: Mumbai, India Vak: - Posts: 4277 Reg.: 23 juli 2002 | Wat een bullshit! 
|
|
|
Afellay_nr1 Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 | PSV moet zijn contract opwaarderen en nog een jaartje bijdoen, zoals ze ook bij Robben deden. 
|
|
|
Nieller Vedette
Uit: Weert Vak: Noord - T Posts: 1385 Reg.: 30 september 2002 |
quote: Dennis_Rommedahl schreef:
Echter Gomes de komende 3 jaar nooit verkopen, zelden zo genoten van een speler bij PSV als van hem ... in alle opzichten !
Juist. Zon speler is echt mooi om te zien. Iemand die zoveel lol in zn vak heeft.
|
|
|
Vonlanthen15 Meervoudig international
Uit: Oudenbosch Vak: West - K Posts: 693 Uploads: 5 Reg.: 20 augustus 2004 | Laat em lekker nog maar een paar jaar in Eindhoven, PSV heeft een hele goede aan hem, en ik geloof nooit dat hij nu al weer weg wil, mocht hij tog willen dan moeten we hem echt niet voor weinig geld laten gaan, zulke jongens zijn zeldzaam..
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | psv moet zijn contract openbreken en opwaarderen. want volgens mij heeft hij na dit seizoen nog maar 1 jaar.
Psv moet zoals AZ proberen niet de spelers te verkopen die in de basis staan. Dus gomes moet gewoon blijven net als Farfan.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: sweex schreef:
psv moet zijn contract openbreken en opwaarderen. want volgens mij heeft hij na dit seizoen nog maar 1 jaar.
Psv moet zoals AZ proberen niet de spelers te verkopen die in de basis staan. Dus gomes moet gewoon blijven net als Farfan.
na dit seizoen nog 3 jaar.
|
|
|
quote: Heurelho Da Silva GOMES schreef:
(...)
Maar als het aan Derksen lag had v Persie wel al getekend!
Maar dat d88 wij toch ook??
|
|
|
unne kattemepper Nationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 796 Reg.: 3 juni 2000 | Fergie Gomes in
Manchester United and Chelsea will battle it out for PSV Eindhoven keeper Heurelho de Silva Gomes. Alex Ferguson was in Eindhoven last Wednesday to see the brilliant Brazilian make two saves in the penalty shoot-out as PSV edged past Lyon. Gomes, 24, is in his first season of a long-term contract at PSV and boss Guus Hiddink would not let him go on the cheap.
Staff reporter, News of the World
Ik geloof er niks van, maar hij is wel opgevallen in Engeland. Hopen dat hij nog jaren voor PSV blijft spelen.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 | Het Belgisch SportWereld over Gomes:
Braziliaanse strafschoppenheld Gomes maakt zich onsterfelijk in Eindhoven
,,Hij is een tijger in de goal''
Eindhoven staat op zijn kop. PSV mag tegen AC Milan een gooi doen naar het allerhoogste: de finale van de Champions League. Een heldenrol was er voor de drie Brazilianen, doelman Gomes voorop. ,,Een schitterende kerel en een tijger in de goal'', looft de Belgische PSV-keeper Tom Muyters zijn collega.
Dat PSV voor het eerst de groepsronde overleefde, werd in Nederland al op feestgedruis onthaald. Nu het sprookje een verlengstuk krijgt met een halve finale tegen AC Milan, komen onze noorderburen woorden tekort. ,,PSV danst de samba'' en ,,Wat een climax'', kopten de extatische kranten.
Na het vertrek van onder meer Robben en Kezman leek dit voor PSV een overgangsjaar te worden. Maar coach Guus Hiddink smeedde de onbekende nieuwkomers om tot een bijzonder stevig geheel. ,,In ons team is iedereen de held'', stelde doelman Gomes gisteren.
Maar samen met zijn landgenoten Robert en Alex was de Braziliaanse doelman tegen Lyon zelf toch de allergrootste held. Nadat hij voor de strafschoppenserie indrukwekkend op en neer sprong met zijn 82 kilo voor 1 meter 91, stopte hij de pogingen van Essien en Abidal.
Tom Muyters, de Belgische vierde doelman van PSV, volgde de zenuwslag vanuit de tribune. ,,Ik was er gerust op. Ik wist dat Gomes er enkele ging stoppen. Op training doet hij dat ook'', zegt de 20-jarige keeper uit Veldwezelt. Hij is de enige Belg die theoretisch gezien nog in actie kan komen in de Champions League.
Muyters, deze zomer overgekomen van MVV, heeft niets dan lof voor zijn collega Gomes. ,,Hij heeft een immens lijf. En met zijn enorme sprongkracht is hij net een tijger in de goal. Maar hij is ook gewoon een schitterende kerel. Heel sociaal ook, zeker nu hij wat Engels en Nederlands begint te spreken. Als we elkaar zien, pakt hij me altijd eens stevig vast. Een erg warme man. Typerend ook voor de sfeer in onze groep: we zijn allemaal vrienden, de groep hangt heel goed samen.''
Tegen idool Dida
Voor Gomes gaat met de halve finale tegen AC Milan een droom in vervulling. Hij mag het veld op tegen de Braziliaanse nummer één Dida. ,,Hij was mijn idool. Toen ik net als hen voor Cruzeiro mocht spelen, voelde ik me al vereerd'', zegt Gomes, die zelf ook al enkele selecties voor de Braziliaanse nationale ploeg op zijn naam heeft staan.
Het had nochtans helemaal anders kunnen lopen. ,,Als kleine jongen was ik een spits. Zoals elke Braziliaan wilde ik topschutter worden. Toen ik noodgedwongen voor de eerste keer in de goal moest gaan staan, vond ik dat helemaal niet leuk. Maar ik bleek talent te hebben. Nu zou ik voor geen geld van de wereld meer willen ruilen. Ik wil in Europa het allerhoogste bereiken. En net als Dida tonen dat Brazilianen ook goede doelmannen kunnen zijn.''
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | Gomes had vandaag zo'n zelfde slippertje als Zoetebier tegen Rosenborg 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Behalve een weergaloze keeper, is Gomes ook een sfeermaker die ontzettend belangrijk is voor het team. Ik heb eigenlijk nog nooit een doelman gezien die zo'n teamspeler is, als je kijkt naar zijn reacties en emoties voor, na en tijdens de wedstrijd.
Gomes is ook sfeermaker voor het publiek. Elke keer in de hekken en meeleven met een doelpunt richting supporters.
En ten derde: ik kan geweldig lachen om Gomes (op een positieve manier). Die guitige kop met flaporen, dat lange lijf met nóg langere armen, zijn houding en slungelachtig loopje. En zelfs af en toe die clowneske fratsen in het doel. Fantastisch! Net zoals ik op bijna dezelfde manier altijd enorme pret heb om Alex.
En als je Gomes en Alex bij elkaar ziet (het 'beroemde' appelmoes-interview), dan wordt het helemaal hilarisch!
Gomes is een fantastische keeper. Maar Gomes is ook een geweldige sfeermaker. Die twee kwaliteiten samen zijn zelfs voor puissant rijke clubs als Chelsea en ManU niet te betalen.
|
|
|