| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Net bij studiovoetbal lieten ze dat geweldige moment zien die ze bij de live wedstrijd woensdag niet lieten zien. Dat Gomes op z'n knieen zit en helemaal gek word daar na de eerste gestopte penalty.
|
|
|
Paolo Maldini Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Zag er zeer indrukwekkend uit. Was nog niet eerder vertoond dacht ik.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Vond dat moment zeer indrukwekkend afgelopen woensdag in het stadion. Wel opvallend omdat het pas de 1e was die hij pakte.
Maar het hoorde gewoon bij het spel wat ie speelde!
Prachtig!!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 |
quote: ChrisSibon schreef:
Gomes had vandaag zo'n zelfde slippertje als Zoetebier tegen Rosenborg 
Kweet nog hoe de niet zoetebier fans daar toen op reageerden, maar laten we het daar maar niet weer over hebben
Want ook ik ben maar een mens en moet eerlijk zeggen dat gomes mijn hart aan het veroveren is. Al blijf ik zeggen dat hij nog heel veel moet leren...
Nu gaat het nog altijd vaak goed, er komt een keer een moment......
|
|
|
De Lachende Derde Basisspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 |
quote: Juancho schreef:
(...)
Want ook ik ben maar een mens en moet eerlijk zeggen dat gomes mijn hart aan het veroveren is.
Wow juancho, een moment van zwakte? 
[Dit bericht is veranderd door De Lachende Derde (op 18 april 2005 00:14:24).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | hehe ik zie het niet als een zwakte maar meer als respect een eerlijkheid naar de desbetreffende speler toen. Met prestaties dwing je dat af.
Kijk, over kezman blijft ik praten zoals ik altijd deed. En helaas was dat niet al te positief , maar gomes maakt psv beter, gomes pakt punten voor psv.
Dan heb je dat helemaal zelf afgedwongen en kan ik niks meer doen dan mijn mijn mening bijstellen. Overigens doe ik dat maar al te graag.....
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 | Waarvoor ten allen tijde respect.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | |
|
3. Young-Pyo Lee Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1922 Reg.: 8 juni 2001 | Ik geniet ook echt ten volle uit van onze Gomes, wat een geweldige jongen toch in doel. NIet alleen een geweldige doelman maar ook een geweldige teamspeler.
|
|
|
Nilis in Oranje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Delft Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 504 Reg.: 3 december 2003 | Manyoo wil hem zou willen hebben. Interesse hebben kan best, maar volgens mij kunnen ze nog helemaal geen werkvergunning voor hem krijgen, omdat dit pas zijn eerste jaar in Europa is en hij nog geen interlands heeft gespeeld. Weet iemand of dat klopt?
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | En bovendien geloof ik er niks van dat PSV hem weg doet.
PSV zit nu financieel niet in de put, dat is het voordeel tov vorigjaar.
|
|
|
Yacine International
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 572 Reg.: 21 maart 2001 | Ze mogen hem hebben als ze er 25 milj voor overhebben!!!
|
|
|
Katana Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 | Rumour mill: United eye Gomes
MANCHESTER United have been linked with a move for PSV Eindhoven goalkeeper Heurelho de Silva Gomes.
The 24-year-old Brazilian made two saves in last week's penalty shoot-out against Lyon in the Champions League, and Sir Alex Ferguson was watching on, according to the News of the World.
With Roy Carroll set to leave Old Trafford this summer, United are looking to bring another keeper in, although Gomes is only in the first year of a long-term deal with PSV.
Another stumbling block in the deal could be Chelsea, who are also reportedly interested in Gomes and could outbid the Reds should Carlo Cudicini leave Stamford Bridge this summer.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Tja, dat laatste ontkracht het bericht volledig natuurlijk. Wat moet je met Gomes als je Cech hebt? Te goed voor de bank, te slecht voor een basisplaats (vergeleken met Cech).
|
|
|
Zoetebier 1e Keus Vedette
Vak: - Posts: 1416 Reg.: 4 maart 2000 |
quote: RIO schreef:
Tja, dat laatste ontkracht het bericht volledig natuurlijk. Wat moet je met Gomes als je Cech hebt? Te goed voor de bank, te slecht voor een basisplaats (vergeleken met Cech).
Je 'moet' een goede stand-in hebben. Wij hebben niet voor niets Zoetebier aangetrokken.
Gomes is ook mijn held, maar omdat ik vind dat Zoetebier te weinig respect krijgt behoud ik mijn loginnaam.
|
|
|
Katana Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Zoetebier 1e Keus schreef:
(...)
Je 'moet' een goede stand-in hebben. Wij hebben niet voor niets Zoetebier aangetrokken.
Gomes is ook mijn held, maar omdat ik vind dat Zoetebier te weinig respect krijgt behoud ik mijn loginnaam.
Van wie krijgt hij te weinig respect?
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
(...)
Met dat verschil dat Zoetebier in de 30 is en Gomes nog een aardige carriere voor de boeg heeft...
quote: Katana schreef:
(...)
Van wie krijgt hij te weinig respect?

|
|
|
Katana Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Heurelho Da Silva GOMES schreef:
(...)

Ja oke , jij bent de uitzondering op de regel 
|
|
|
farfantastisch Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 245 Reg.: 6 juli 2004 |
(...)
Misschien is het een beetje off topic, maar ik ben van mening dat een goede stand-in ook nadelig kan werken. Tegenwoordig hebben alle grote teams twee goede keepers en je ziet toch vaak dat daardoor de druk op de keepers enorm toeneemt omdat iedere fout je je basisplaats kost. Enkele voorbeelden zijn Liverpool (Dudek en Kirkland), Man Utd (Carrol en Howard), Feyenoord (Babos en Lodewijks en volgend jaar nog Aerts). Kan zo ff niet op meer voorbeelden komen,maar er zullen er nog wel meer zijn.
Wat mij betreft zorg je gewoon voor een degelijke 2e keeper die geen problemen heeft met een rol op het tweede plan zodat de eerste keeper geen verkeerde druk voelt.
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 | Ja dág zeg... Als je als keeper niet kunt omgaan met een man achter je die wil laten zien dat hij beter is dan jij, dan heb je niets te zoeken in het profvoetbal. Zo gaat het met spitsen ook. Denk je dat Sibon (ok, twijfelgeval) en robert het wel prima vinden dat Vennegoor speelt? Natuurlijk niet. Ook zij willen iedere training laten zien dat Hiddink zich vergist en niet hij maar zij in de basis moeten staan. Zo kom je op een hoger plan, elkaar opjagen.
Wat mij betreft haalt PSV Dudek alsnog volgend jaar, om maar een vorbeeld te noemen. Niet dat ik iets tegen Gomez heb, integendeel, maar twee topkeepers worden samen beter. In de beelden tegen lyon heb ik de uitstekende rol van Zoetebier in dat proces menen te zien.
Wat jij bedoeld ligt aan de coaches. Na één of twee fouten gelijk de keeper wisselen. Zo ondermijn je vertrouwen. Dat heeft niets te maken met twee bijna gelijkwaardige keepers.
[Dit bericht is veranderd door De Lachende Derde (op 19 april 2005 01:12:44).]
|
|
|
3. Young-Pyo Lee Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1922 Reg.: 8 juni 2001 | Een goede en kwalitatief sterke 2e doelman is ook van essentieel belang.
|
|
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | hijs gewoon een topkeeper, en hij komt er wel! als hij in het braziliaans elftal gespeeld had, dan mocht psv wel eens oppassen
|
|
|
oda_29 Basisspeler
Vak: - Posts: 306 Reg.: 9 december 2002 | Wereldkeeper! Spijtig alleen dat ie nu meteen in de volle kijker staat. Gelukkig kan ie (nog) niet naar Engeland.
|
|
|
portillo Legende
Vak: - Posts: 3126 Reg.: 30 april 2002 |
quote:
Transfer Speculation: April 2005
9/4/05 9:26 AM
Transfer Speculation: April 2005
Manchester United are being linked with PSV Eindhoven goalkeeper Heurelho de Silva Gomes.
The Brazilian is joined on ManUtd.com's ever-growing list of transfer rumours by, among others, Lyon left-winger Florent Malouda and England goalkeeper Paul Robinson, who reappears after being one of seven shot-stoppers linked with United during March.
As for departures, Chelsea's supposed interest in Rio Ferdinand has taken up a fair few column inches. Meanwhile, strikers Louis Saha and Alan Smith are reported to be targets for Newcastle United.

http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=164368&itype=466&icategoryid=599
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Geruchten, geruchten en nog eens geruchten.
Gomes gaat echt nog niet weg na pas 1!!!! seizoen.
|
|
|