| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Gerda Havertong schreef:
(...)
67 miljoen gulden voor een speler die net terug was van een zware knieblessure, dat stelt inderdaad niets voor, wat een gierige eikels zeg!
Voor een speler als vNistelrooy is dat idd een koopie. Net als at Chelsea voor Robben heeft betaald.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | haha kom zeg, 67 miljoen gulden voor v. nistelrooy was het maximale bedrag wat psv kon krijgen. Hij was amper een half jaartje weer fit!
Ik heb ook een bloedhekel aan die club, maar dit slaat natuurlijk nergens op.....
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Inderdaad, zoveel geld werd destijds voor een voetballer betaald. Kostte Rooney geen 150 miljoen gulden of zoiets?
Wat is die markt in elkaar gestort zeg, en dat is maar goed ook. Belachelijke bedragen.
Maar ik denk dat een transferbedrag voor Gomes (of Alex en Park) nog helemaal niet aan de orde is. Die spelers blijven gewoon nog bij PSV. Eén seizoen, langer zijn ze niet te houden.
|
|
|
Zoetebier 1e Keus Vedette
Vak: - Posts: 1416 Reg.: 4 maart 2000 | Jammer dat Gomes juist tegen dat klotefeyenoord een mindere wedstrijd keepte. Allebei de doelpunten zijn regelrechte blunders.
|
|
|
generaal International
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 597 Reg.: 20 juli 2004 |
quote: Zoetebier 1e Keus schreef:
Jammer dat Gomes juist tegen dat klotefeyenoord een mindere wedstrijd keepte. Allebei de doelpunten zijn regelrechte blunders.
Omdat PSV niet meer zo hoeft.
|
|
|
Dennis_Rommedahl  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 |
quote: Zoetebier 1e Keus schreef:
Jammer dat Gomes juist tegen dat klotefeyenoord een mindere wedstrijd keepte. Allebei de doelpunten zijn regelrechte blunders.
Overdrijven is ook een vak. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | kom op zeg, gomes is ook geen heilige!
Het was gewoon een blunder van jewelste, die eerste goal van kuyt. Over de 2de kan je twijfelen, maar ook daar zag hij er niet lekker uit. Waarom zou je dat niet mogen zeggen?
|
|
|
Paolo Maldini Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Omdat dan Gomes wel eens kritiek zou kunnen krijgen...
Hij zag er bij de doelpunten niet lekker uit nee, maar iedere keeper heeft wel eens een mindere dag.
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Die eerste was idd een blunder, de 2e niet.
de 2e vond ik een regelrechte verdedigingsfout, je mag hem nooit zoveel ruimte geven.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Heel de achterhoede (inclusief keeper) was gewoon niet scherp en miste concentratie. Zo vreemd is dat niet in deze fase. Zelfs Alex werd voorbijgelopen door Kuyt, die dat (op snelheid) overigens wel slim deed.
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 |
quote: Doelman Heurelho Gomes van PSV is door bondscoach Carlos Alberto Parreira opgenomen in de selectie van Brazilië voor de Confederations Cup, die op 15 juni in Duitsland begint. Gomes is naast Dida en Marcos de derde keeper in de Seleçao. Gomes zit niet bij de selectie die begin juni WK-kwalificatieduels speelt.Op 5 juni speelt Brazilië tegen Paraguay en drie dagen later is Argentinië de tegenstander in de strijd om de WK-tickets. In de selectie voor de Confederations Cup zitten naast Gomes onder anderen Ronaldinho, Kaká, Ronaldo, Adriano en Robinho.
Bron: http://www.voetbal.nl
Leuk voor Gomes. Spelen in de Confedaration Cup lijkt me, zal zijn het nog niet eens hele wedstrijden, al heel mooi voor 'm. Wel jammer dat hij niet bij de WK-kwalificatie-wedstrijden zit. Maar heeft sowieso al een prachtseizoen gehad, of hij nu speelt of niet. 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: 19/5/2005 - Gomes dolblij met selectie; nog een jaar PSV
(Gepost door RvN)
BRON: Placar
Gomes liet in een interview met het Braziliaanse Placar weten heel blij te zijn met zijn tweede selectie voor het Braziliaanse elftal. Nu is hij, terwijl alle Braziliaanse keepers fit zijn, achter Dida en Marcos gekozen als derde doelman. Hij hoopt dat hij zich dusdanig kan bewijzen dat hij volgend seizoen mee mag naar het WK in Duitsland.
PSV Netwerk
Gomes gaf aan dat er contacten bestaan met andere clubs, maar dat het er vooralsnog op lijkt dat hij zeker nog een jaar bij PSV blijft aangezien hij nog een contract voor vier seizoenen heeft bij PSV en de ploeg hem niet laat gaan.
PSV Netwerk
Hij verwacht de geboorte van een zoontje tussen 4 en 18 juni. Direct na de bekerfinale reist hij af naar Brazilie al zal hij hopen op een vroege geboorte aangezien op 15 juni de Confederations Cup begint in Duitsland. Volgens Gomes wordt zijn zoon geen keeper, maar een aanvaller 'om geld te verdienen'.
|
|
|
unne kattemepper Nationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 796 Reg.: 3 juni 2000 | Yes, Goed nieuws
Zeker nog 1 jaar bij ons, misschien zelfs langer
Nou denk ik ook dat Alex dit ook zal mee laten spelen in zijn beslissing om langer te blijven.
Is belangrijk dit 
|
|
|
Peer Legende
Uit: eindhoven Vak: Noord - SS Posts: 1708 Reg.: 28 maart 2000 | Gomes met Brazilië naar Confederations Cup
19/5/2005 23:46
Voor de tweede keer heeft Gomes een uitnodiging gekregen voor het Braziliaanse nationale team. Dit keer moet de PSV'er hopen op speeltijd tijdens de Confederations Cup.
Voor de oefeninterland in en tegen Hong Kong van 9 februari debuteerde Gomes in de Braziliaanse selectie. De Confederations Cup is de volgende aanleiding voor bondscoach Carlos Alberto Parreira de PSV'er uit te nodigen. Veel kans op speeltijd heeft Gomes op voorhand niet. De PSV'er gaat mee naar Duitsland als derde keeper achter Dida (AC Milan) en Marcos (Palmeiras).
Voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Paraguay en Argentinië begin juni hoeft Gomes zich nog niet te melden. Dat geldt ook voor verdedigers Cicinho (São Paulo) en Leo (Santos), en Fenerbahçe-middenvelder Alex.
Het omgekeerde geldt voor Roberto Carlos (Real Madrid) en Cafu (AC Milan). De twee backs kunnen na de WK-kwalificatiewedstrijden gaan genieten van een vakantie. Ze worden in Duitsland niet verwacht.
De strijd om de Confederations Cup wordt op 15 juni geopend met het duel tussen Argentinië en Tunesië. Twee weken later staat de finale op het programma.
|
|
|
Bram M Legende
Uit: Behind You Vak: Zuid - C Posts: 2219 Reg.: 24 mei 2003 | Goed voor de ontwikkeling maar keepen zal ie waarschijnlijk niet.
|
|
|
drs. Bjorn Legende
Uit: Elst Gld Vak: - Posts: 2526 Reg.: 21 februari 2001 | Leuk voor Gomes!
Maar spelen zal-ie waarschijnlijk niet...
|
|
|
lucnilis10 Vaste waarde in elftal
Uit: Broabant Vak: - Posts: 372 Reg.: 4 januari 2004 | gister die beelden van ch leauge....kmoet echt lache om elk ding wa ie doet he ... haha echt super, zo hoog alstie in de lucht springt en bij Monaco uit zo kei raar doen voor da publiek met benen en armen... supergozer Gomes blijf hier gerust heel je loopbaan maarja die gast is gwn niet te houden !! Wat een keeper echt hij heeft ons gered in CH League met superballen die maar weinigen houden .... GOMES GOMES JALALLALALA
|
|
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 1971 Reg.: 12 januari 1999 |
quote: Parcye schreef:
Oke, even met een Braziliaanse scout gesproken.
Omschrijving:
Goede keeper maar maakt veel fouten. Zijn sterke punten zijn zijn postionering op de lijn en penalties stoppen. Zijn grootste zwakte is hoge ballen.
Zelf geeft hij aan dat hij Júlio César (24, van Flamengo) en Fábio (23, van Vasco) betere keepers vind.
quote: Juancho schreef:
wat ik niet snap is dat je telkens hoort dat psv een talenvolle buitenlandse keeper wil en een ervaren doelman die en ervaring heeft met topwedstrijden en de nederlandse taal machtig is. Dan lijkt me de keuze van deze braziliaan absoluut niet logisch.
Bovendien heb ik het absoluut niet op met braziliaanse ballenvangers. De een is nog slechter dan de ander. En jah, ook dida vind ik helemaal niks.
Bovendien moeten we een betrouwbare sluitpost hebben die er direct staat. Wat moet je met 2 talenten die nog nooit op cl niveau hebben gekeept?
Dit valt me toch een beetje tegen om eerlijk te zijn......
quote: pelon schreef:
Ik denk sowieso dat een keeper de nederlandse taal machtig moet zijn, dus wat dat betreft denk ik dat Nathan Coe en Silva Gomes niet samen gekocht moeten worden. Dan zie ik liever een Westerveld komen eerlijk gezegd. Wellicht is Westerveld niet haalbaar maar dan heb ik nog altijd de voorkeur voor Gentenaar... Ik denk dat PSV een groot risico neemt met Silva Gomes. Ik kan natuurlijk niet uitgaan van wat hij al heeft laten zien, maar het is gewoon een gevoel....
quote: Parcye schreef:
Brazilianen lachen er om als je serieus zegt dat Gomes naar Eindhoven komt. Er is niets over in de media daar, maar mede omdat hij niet zo belangrijk is en dus geen media circus om zich heen zal hebben.
Begin toch heel serieus af te vragen wat er nu gaat gebeuren, hopelijk binnenkort beelden vna hem.
Leuk om terug te lezen (pagina 1)
|
|
|
Bombolda Legende
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 1546 Reg.: 18 augustus 2001 | Inderdaad wel leuk om terug te lezen.
Dit klopt ook nog eens:
quote: Zijn sterke punten zijn zijn postionering op de lijn en penalties stoppen.
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Gomes was gisterenmiddag bij het schoolvoetbaltoernooi in Nuenen, bij RKSV Nuenen. Dat is een voetbaltoernooi van alle basischolen in Nuenen, met teams van jongens en teams van meisjes. Mijn nichtje speelde er ook en vertelde mij dat Gomes kwam kijken en handtekeningen uitdelen.
Hij doet veel dingen spontaan, want dit was niet echt gepland, de leraren en de club waren ook verrast 
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Dylan Dog schreef:
(...)
Leuk om terug te lezen (pagina 1)
Inderdaad leuk om terug te zien. Wat een doorbraak heeft Gomes toch gemaakt zeg. Hij heeft in ieder geval al mijn twijfels weggenomen, alleen ben ik er bang voor dat hij niet erg lang te bewonderen zal zijn in het philips shirt...
|
|
|
24Stinga Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 427 Reg.: 3 februari 2001 |
quote: unne kattemepper schreef:
Yes, Goed nieuws
Zeker nog 1 jaar bij ons, misschien zelfs langer
Nou denk ik ook dat Alex dit ook zal mee laten spelen in zijn beslissing om langer te blijven.
Is belangrijk dit 
Moeten we nu al blij zijn als nieuwe spelers met een meerjarig contract aankondigen nog wel een tweede jaartje te willen blijven.....
|
|
|
Robert De Pinhoooooo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: 24Stinga schreef:
(...)
Moeten we nu al blij zijn als nieuwe spelers met een meerjarig contract aankondigen nog wel een tweede jaartje te willen blijven.....
Als het zulke goede zijn wel.
|
|
|
portillo Legende
Vak: - Posts: 3126 Reg.: 30 april 2002 | 27/5/2005 - Chatlog van chatsessie met Gomes; Doelman tipt Afellay als nieuwe sensatie
(Gepost door RvN)
PSV doelman Gomes hield gisteren op UEFA.com een chatsessie. Voor diegenen die de sessie gemist hebben, heeft UEFA.com inmiddels een chatlog online gezet met alle reacties.
PSV Netwerk
Het UEFA Magazine kwam vandaag ook met een interview met de Braziliaanse keeper van PSV. Gomes toont daarin onder andere zijn bewondering voor Guus Hiddink en diens werkwijze. Gevraagd naar het vertrek van Van Bommel en Vogel geeft hij aan dat dat nu eenmaal een gegeven is bij kleinere clubs. "Maar gelukkig produceert onze club goede talenten en ik kan je vertellen dat die Marokkaanse jongen, Ibrahim (Afellay red), onze nieuwe verrassing kan zijn volgend seizoen. Hij speelt op het middenveld en in manier van spelen herinnert hij me aan Ronaldinho."
Erg leuk wat hij zegt over Afellay, de nieuwe Ronaldinho
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Mooi Manchester is ook bezig met andere keepers, dus waarschijnlijk geen Gomes.
Manchester United wil een bod uitbrengen op Newcastle-doelman Shay Given. Dat schrijft de Engelse krant The Mirror.
Manchester United maakte pas bekend dat het doelman Roy Caroll transfervrij laat vertrekken. De Engelse topclub beschikt nu enkel nog over Tim Howard als ervaren doelman, en de kans dat United een nieuwe keeper zal aantrekken is dan ook erg groot.
Sir Alex Ferguson zou bereid zijn om tot 10 miljoen euro neer te tellen voor de Given, de doelman van de Ierse nationale ploeg. (RM)
http://www.belgiumsoccer.be/wmview.php?ArtID=17185
|
|
|