| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Bouma5fan Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 398 Reg.: 27 september 2004 | als gomes weg zou gaan dan zou ik andreas isaksson halen van stade rennes.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | whahah 10 miljoen voor Given.....
In dat geval zal gomes minstens het dubbele moeten opleveren als je kijkt naar kwaliteiten/leeftijd.
|
|
|
Khoklov Geselecteerd voor Oranje
Vak: Noord - PR Posts: 470 Reg.: 14 mei 2005 |
Man Utd has glamorous goalkeeper shopping list
- May 29, 2005
Manchester United boss Sir Alex Ferguson has drawn up a glamorous shortlist of goalkeeping candidates ahead of the summer market.
With only Tim Howard the one recognised senior keeper on the books, Ferguson is expected to spend big to bring in a new No1.
The Times says Fergie has Jussi Jaaskelainen (Bolton), Antti Niemi (Southampton), Francesco Toldo (Inter Milan), Edwin van der Sar (Fulham) and Iker Casillas (Real Madrid) all in his sights.
Inderdaad geen Gomes 
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Als ze Toldo, vd Sar of Casillas niet halen blijft het huilen met de pet op kwa keepers in Manchester
Laat ze aub Given halen voor 10 miljoen.. stelletje prutsers, ze wilden voor Robben nog geen 9 miljoen betalen 
|
|
|
Vak: Noord - PR Posts: 470 Reg.: 14 mei 2005 | Als Man Utd nou maar niet door blijft gaan en na Park ook nog aan onze held Gomes gaat trekken!
Laatste bericht is echter dat men bezig is met Robinson.
Man Utd to make mega bid for Tottenham No1 Robinson
- June 4, 2005
Manchester United boss Sir Alex Ferguson will test Tottenham's resolve with a mega bid for goalkeeper Paul Robinson.
The England international has been locked in talks with Spurs over an improved contract, but as yet nothing has been settled and Ferguson intends to take advantage by offering Robinson a glamourous move back North.
The Sun says Fergie has been a long-time admirer of the England international.
His interest had cooled but now he is finally ready to table a bid after being priced out of the market for top target Gianluigi Buffon.
United will offer £10 million for Robinson, who has emerged this season as England's outright No1.
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: vak schreef:
laat hem mar lekker in Brazilie blijven .Geef mij maar een nederlands sprekende doelman en geen zoeterbier.
Hiele en Guus jullie snappen er helemaaaaaaaaaal niks van. 
en wat vind je nu van gomes
|
|
|
bassam Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1026 Reg.: 30 september 2002 |
quote: Khoklov schreef:
Als Man Utd nou maar niet door blijft gaan en na Park ook nog aan onze held Gomes gaat trekken!
Laatste bericht is echter dat men bezig is met Robinson.
Man Utd to make mega bid for Tottenham No1 Robinson
- June 4, 2005
Manchester United boss Sir Alex Ferguson will test Tottenham's resolve with a mega bid for goalkeeper Paul Robinson.
The England international has been locked in talks with Spurs over an improved contract, but as yet nothing has been settled and Ferguson intends to take advantage by offering Robinson a glamourous move back North.
The Sun says Fergie has been a long-time admirer of the England international.
His interest had cooled but now he is finally ready to table a bid after being priced out of the market for top target Gianluigi Buffon.
United will offer £10 million for Robinson, who has emerged this season as England's outright No1.
Wat zeur je nou? Het is toch alleen maar mooi als grote clubs om je spelers zitten te popelen? Gomes en Park hebben een contract bij PSV, en kunnen alleen vertrekken als PSV TOESTEMMING geeft, wat dus alleen gebeurt als er flink wat poen op tafel komt. Zolang PSV niet in een grote competitie speelt waar de enorme bedragen aan TV-gelden rijkelijk vloeien zal PSV altijd een springplank voor de absolute top blijven...
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: bassam schreef:
(...)
Wat zeur je nou? Het is toch alleen maar mooi als grote clubs om je spelers zitten te popelen? Gomes en Park hebben een contract bij PSV, en kunnen alleen vertrekken als PSV TOESTEMMING geeft, wat dus alleen gebeurt als er flink wat poen op tafel komt. Zolang PSV niet in een grote competitie speelt waar de enorme bedragen aan TV-gelden rijkelijk vloeien zal PSV altijd een springplank voor de absolute top blijven...
Het beviel me best dat bijvoorbeeld van Bommel al die jaren bij PSV bleef hoor. Tuurlijk is het leuker als topclubs voor je spelers komen dan subtopclubs of zelfs nog lager, maar je hebt je beste spelers het liefste zo lang mogelijk bij je club natuurlijk.
|
|
|
PSV_Epe Geselecteerd voor Oranje
Uit: Epe Vak: Oost - X Posts: 515 Reg.: 9 februari 2004 |
quote: Heurelho Da Silva GOMES schreef:
(...)
Het beviel me best dat bijvoorbeeld van Bommel al die jaren bij PSV bleef hoor. Tuurlijk is het leuker als topclubs voor je spelers komen dan subtopclubs of zelfs nog lager, maar je hebt je beste spelers het liefste zo lang mogelijk bij je club natuurlijk.
In sommige gevallen is dat zo, echter de realiteit is dat PSV soms een topper moet verkopen (en dat betekent aankopen en er winst op maken) om de begroting te dichten. Dus niet iedereen transfervrij laten gaan of voor een habbekrats, maar PSV leeft al jaren van de opbrengsten uit transfers. Achteraf zegt iedereen, Bommel hadden ze niet weg moeten doen, maar als Borussia vorig jaar 5 miljoen had gelapt had ie daar gespeeld en PSV mooi weer centen, zo liggen de verhoudingen in Europa nou eenmaal
|
|
|
Vak: Noord - PR Posts: 470 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Wat zeur je nou? Het is toch alleen maar mooi als grote clubs om je spelers zitten te popelen?
Ooh ja, jij vind het prettig als Park verkocht zal worden voor een spotprijsje! 
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | Ik vindt het wel mooi als ze om die spelers zitten te popelen maar ik vindt het al een héél stuk minder als ze die spelers ook nog gaan kopen :P
|
|
|
PSV in de CL! Geselecteerd voor Oranje
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 528 Reg.: 6 augustus 2001 | Hoewel de betrouwbaarheid van voetbalonline.nl te wensen over laat, beroepen ze zich hier op 'verschillende Engelse kranten'. Dat klinkt alweer een stuk betrouwbaarder. Hoe het ook zij, het nieuws is in ieder geval prima: niet Gomes, maar Sarretje gaat naar Manchester! :-)
MANCHESTER, 5 juni 2005 12:26 - Edwin van der Sar bewees tegen Roemenië eens te meer dat er ondanks zijn 34 jaar nog geen sleet zit op zijn prestaties. Voor de vijfde interland op rij bleef hij ongeslagen en het lijkt erop dat zijn carrière zelfs een nieuwe impuls krijgt. Verschillende Engelse kranten melden namelijk dat Van der Sar -die normaal gesproken woensdag zijn 100ste interland speelt- vrijwel rond is met Manchester United.
Alex Ferguson tobt al een tijd met zijn keepers. Tim Howard en Roy Carrol zijn bepaald geen Peter Schmeichel, zodat hij naarstig op zoek bleef naar een betrouwbare sluitpost. Die heeft hij dus gevonden in Van der Sar. Zes jaar geleden wilde de United-coach hem ook al hebben, maar destijds vertrok hij naar Juventus. Sinds 2001 speelt Van der Sar bij Fulham, dat volgens de Engelse kranten 3 miljoen euro voor hem zou vangen van Manchester United.
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1434 Reg.: 26 februari 2004 | Inderdaad Van der Sar naar Manchester......
Gomes zijn tijd voor een Europese topclub komt nog wel als hij zo blijft keepen als afgelopen jaar.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | het is PSV gelukt Gomes te behouden ... en al ben ik PSV'er in hart en nieren, ik gun van der Sar de transfer!
|
|
|
Robert De Pinhoooooo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Fijn dat Van der Sar eindelijk gewaardeerd wordt door een topclub, ook fijn dat Gomes dus blijft (iig niet naar ManU). Iedereen blij 
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Mooi, Gomes mag over een paar jaar zijn idool vervangen bij Milan 
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Nee, nu Sar naar Manchester gaat ben ik er des te meer van overtuigd dat Gomes zal gaan volgen op termijn. Hij moet alleen nog genoeg interlands spelen om in Engeland aan de bak te kunnen. Maar anders haal je als Manchester zijnde echt geen keeper van 34. Die gebruiken ze gewoon om 2 jaar te overbruggen.
|
|
|
Makelaar Geselecteerd voor Oranje
Uit: Acht Vak: Zuid - F Posts: 460 Reg.: 4 september 2001 |
quote: Makaveli schreef:
Nee, nu Sar naar Manchester gaat ben ik er des te meer van overtuigd dat Gomes zal gaan volgen op termijn. Hij moet alleen nog genoeg interlands spelen om in Engeland aan de bak te kunnen. Maar anders haal je als Manchester zijnde echt geen keeper van 34. Die gebruiken ze gewoon om 2 jaar te overbruggen.
Mooi toch hebben we in ieder geval de komende 2 jaar een zekerheid in de goal.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Laat me raden? Over 2 jaar loopt Gomes zijn contract bijna af, en dan wil ManU toehappen om 'm goedkoop te halen? NU al zijn contract openbreken tot 2010 graag, guusje!
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: Makaveli schreef:
Nee, nu Sar naar Manchester gaat ben ik er des te meer van overtuigd dat Gomes zal gaan volgen op termijn. Hij moet alleen nog genoeg interlands spelen om in Engeland aan de bak te kunnen. Maar anders haal je als Manchester zijnde echt geen keeper van 34. Die gebruiken ze gewoon om 2 jaar te overbruggen.
Er zijn wel meer keepers die vd Sar kunnen opvolgen bij ManU, en ik zie Gomes niet zo snel de 1e keeper van Brazilië worden zolang hij 'maar' bij PSV speelt.
|
|
|
Paolo Maldini Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Ook onze Braziliaanse clown heeft een kindje. Na Lee miste ook Gomes de geboorte van zijn kind door interland/voetbalverplichtingen.
Gefeliciteerd!
|
|
|
Katana Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Paolo Maldini schreef:
Ook onze Braziliaanse clown heeft een kindje. Na Lee miste ook Gomes de geboorte van zijn kind door interland/voetbalverplichtingen.
Gefeliciteerd!
Gefecliteerd omdat hij de geboorte mist , of met z'n kindje? 
|
|
|
Jan van Beveren International
Uit: Philipsdorp Vak: Oost - V Posts: 569 Reg.: 11 juli 2003 | RESPECT voor onze Heurelho!
Staat altijd klaar voor zijn team, of het nou PSV of het Braziliaanse elftal is.
Zijn drive naar succes is zo belangrijk voor hem, dat hij daar zelfs de geboorte van zijn kindje voor mist.
|
|
|
bertil Basisspeler
Uit: Eindhoven/Amstelveen Vak: Noord - TT Posts: 343 Reg.: 18 augustus 2003 | Ik zit met een vraag. Op de site van de Confederations Cup staat dat Gomes vijf interlands heeft gespeeld maar ik meen me toch echt te herinneren dat hij slechts jeugdinternational is. Wie heeft er gelijk?
Dit is de bewuste pagina:
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/c/player/200718.html
|
|
|
Ruud Van Nistelrooy Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Hij heeft in ieder geval nog nooit zijn debuut gemaakt in het grote brazilie.
Dat is al vaak verteld.
Ik denk dat hij dan die 5 interlands mee heeft gemaakt met jong brazilie dan.
|
|
|