PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 20 juni 2005 om 10:57:01.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik neem aan met het Olympisch elftal in dat kwalificatie toernooi waar ze het niet haalden. (dan zou Alex er ook een aantal moeten hebben overigens)

[Dit bericht is veranderd door DSL (op 20 juni 2005 10:59:02).]
 Help mods!
Pool: 184e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / 189e / 42eOpstelling: 4-4-2
Vol Manlijke Kracht
Vedette
Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004

Uit: Veghel
Reg.: 22 augustus 2002
Gepost op 20 juni 2005 om 11:13:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes heeft sowieso 5 wedstrijden gespeeld in de Gold Cup en 8 wedstrijden in een pre-Olympisch toernooi.
Alex heeft precies dezelfde wedstrijden gespeeld als Gomes.

Beide spelers hebben nog geen interlands gespeeld met het eerste elftal van Brazilië. Alex zat zelfs nog nooit in de selectie.

*edit* Het lijkt me dus dat met die 5 duels de Gold Cup bedoeld wordt.
Pikant detail daarin is dat Brazilië toen de openingswedstrijd van de Gold Cup met 1-0 verloor van Mexico (doelpunt van jawel; Borgetti). Daarna werd wel de finale bereikt en die werd verloren van...weer Mexico (0-1 door een doelpunt van Osorno).

[Dit bericht is veranderd door Vol Manlijke Kracht (op 20 juni 2005 11:24:02).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 29 september 2005 om 09:08:14.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet wat jullie er van vinden maar ik vind Gomes tot nu toe nog niet zo onderscheidend keepen als vorig seizoen. Hij oogt niet zo scherp en als ik dan gisteren zie hoe hij weer loopt te knuffelen met die andere Brazilianen na de wedstrijd, en dat terwijl hij eigenlijk met gebogen hoofd het veld zou moeten verlaten na die nederlaag met voor hem zeer duidelijke cijfers.

Ik kan het fout hebben, maar op dit moment mis ik die absolute beleving bij Gomes, daar waar hij vorig jaar zo onderhand iedere wedstrijd een van de beste PSV-ers was, en een gedrevenheid uitstraalde waardoor iedere spits van de tegenstander zich bij voorbaat al kansloos achte.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
Dre
Legende

Uit: Zoetermeer
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 augustus 2000
Gepost op 29 september 2005 om 09:25:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Gomes ook niet dezelfde indruk maken als vorig jaar. Zeker gisteren zag hij er bij de 2de en 3de goal niet goed uit.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 29 september 2005 om 09:27:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dre schreef:

Ik vind Gomes ook niet dezelfde indruk maken als vorig jaar. Zeker gisteren zag hij er bij de 2de en 3de goal niet goed uit.

vind je dat gek met zon verdediging voor je ?
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
robertkone
Nationale topspeler

Uit: den haag
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 29 september 2005 om 13:03:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nou ..kom op jongens!!
gomes was natuurlijk vorige jaar een super sensatie...maar laten we niet vergeten dat hij ook heel nerveus begonnen is.
dit seizoen ..als ik eerlijk ben vind ik hem nou nog niet dramatisch keepen hoor, vergeet niet dat hij nog wel licht gebleseerd was ...het leek wel ofdat hij niet zo ver / hoog kon springen.
 Help mods!
Pool: 818e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.482,7VoVo: 488e / 785e / 556eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 29 september 2005 om 13:13:07.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes heeft nu al meer ballen uit de lucht moeten lossen in het hele vorige seizoen.

Ik mis ook nog iets aan gomes. Schreef het ook al in de wedstrijd topic van gister, gomes is niet zo scherp en zeker als vorig jaar. Die 2-0 was gewoon een fout van gomes en ook bij de 3-0 ging hij wat raar om met de situatie. Ook had hij weer een paar uittrappen die bijna gevaar opleverde.

Tis natuurlijk moeilijk om vorig jaar te evenaren, maar dat gomes nog niet de oude is is wel duidelijk.

Geld trouwens ook voor alex die ik bij vlagen gewoon zwak vind spelen. Wie had dat na vorig jaar gedacht.......
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
robertkone
Nationale topspeler

Gepost op 29 september 2005 om 13:17:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik zal het maar zo zien als je als mens opeens een arm en been afgerukt krijgt funcioneren we echt anders...en bij gomes en alex zijn er spelers weggerukt aan wie ze zo snel vertrouwd zijn geraakt..en ja een paar verlies parijtjes en gelijke spellen..helpt je zelvertrouwen ook niet
 Help mods!
Pool: 818e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.482,7VoVo: 488e / 785e / 556eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Gepost op 29 september 2005 om 13:20:40.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, maar juist nu is het belangrijk dat spelers als alex, gomes en farfan psv bij de hand gaan nemen en de nieuwe spelers beter laten functioneren.

Op dit moment blinkt alleen farfan uit, terwijl hij het 10x zo zwaar heeft als vorig jaar.

Jongens als gomes en alex zullen dit seizoen moeten laten zien wat ze waard zijn.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Robert De Pinhoooooo
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 29 september 2005 om 13:28:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vergeet ook niet dat een keeper meestal zo goed 'lijkt' als de rest van het team. De rest van het team was supergoed, Gomes 'leek' supergoed (alhoewel hij natuurlijk superreddingen gemaakt heeft). Het kan ook zo zijn dat zo'n keeper ook daadwerkelijk goed is in zo'n seizoen, dat een keeper beter wordt als het hele team lekker draait (zelfvertrouwen dus).

Om nog maar eens wat voorbeelden te geven die dit illustreren:
-Babos vorig jaar bij Feyenoord (team slecht, keeper slecht)
-Babos jaar ervoor bij NAC (team redelijk goed, keeper redelijk goed)
-Timmer bij AZ (team goed, keeper goed)

[Dit bericht is veranderd door Robert De Pinhoooooo (op 29 september 2005 13:49:07).]
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
Anti-clubmensen
Vedette

Reg.: 4 maart 2000
Gepost op 29 september 2005 om 13:37:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robert De Pinhoooooo schreef:

Vergeet ook niet dat een keeper meestal zo goed 'lijkt' als de rest van het team. De rest van het team was supergoed, Gomes 'leek' supergoed (alhoewel hij natuurlijk superredingen gemaakt heeft). Het kan ook zo zijn dat zo'n keeper ook daadwerkelijk goed is in zo'n seizoen, dat een keeper beter wordt als het hele team lekker draait (zelfvertrouwen dus).

En hoe verklaar je dan Waterreus? O ja, die leuke 'de uitzondering die de regel bevestigt'
Keeper ***, team goed.
 Help mods!
Pool: 2296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.465,4VoVo: 376e / 1031e / 342eOpstelling: incompleet
Robert De Pinhoooooo
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 29 september 2005 om 13:42:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Anti-clubmensen schreef:

(...)

En hoe verklaar je dan Waterreus? O ja, die leuke 'de uitzondering die de regel bevestigt'
Keeper ***, team goed.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen (Dudek-Liverpool bijvoorbeeld)
Daarnaast zijn de elftallen waarin hij speelde ook nooit echt in staat geweest om ver te komen in de CL omdat ze vaak niet echt in balans waren (qua leeftijd, ervaring, autoriteit, persoonlijkheid enz enz..). Daarnaast was Waterreus helemaal geen slechte keeper, anders had hij nooit 10 jaar bij PSV kunnen spelen. Dan was 'ie al veel eerder vervangen.
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
robertkone
Nationale topspeler

Gepost op 29 september 2005 om 13:45:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robert De Pinhoooooo schreef:

Vergeet ook niet dat een keeper meestal zo goed 'lijkt' als de rest van het team. De rest van het team was supergoed, Gomes 'leek' supergoed (alhoewel hij natuurlijk superredingen gemaakt heeft). Het kan ook zo zijn dat zo'n keeper ook daadwerkelijk goed is in zo'n seizoen, dat een keeper beter wordt als het hele team lekker draait (zelfvertrouwen dus).

daar zit wel een logica in...maar dat gomes vorige seizoen echt soms fantastische reddingen maakte was toch echt omdat het team supergoed draaide...zijn zelfvertrouwen zat op 100+100.
vorig jaar had je het gevoel er kan tegen deze keeper niet gescoord worden!!!
maar als ik nu naar khem kijk...bijv. dat 2e doelpunt ..ik vond eigenlijk dar hij die makkelijk had moeten kunnen hebben..als dit vorige jaar was geweest had gomes die makkelijk gepakt
 Help mods!
Kezza9
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 29 september 2005 om 14:22:02.     MSN: pdebeer18@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het ziet er inderdaad een stuk minder uit dan vorig jaar, maar wat mij erg opvalt is het geval:

Gomes staat bij iedere doelpoging van de tegenstander 2 meter voor het doel, zo mist hij bij een duik net de lengte om er nog bij te kunnen. Je moet maar eens opletten dat hij bij een schot vanaf de 16 (halfhoog) bijna uit het keepergebied landt! Dat is zo'n 4 tot 6 meter voor de goal. Je maakt zo het doel wel kleiner, maar je kan net niet bij die bal, zie ook de 2e goal gisteravond, hij gaat door de knieen...
 Help mods!
Pool: 1142e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Juancho
Legende

Gepost op 29 september 2005 om 15:47:54.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij die 2de goal stond hij anders bijna op de lijn hoor....
Bovendien stond hij op het verkeerde been.

Verder is het juist andersom. Gomes pakt ballen doordat hij zo ver vooruit staat. Staat hij een paar meter terug, dan komt hij juist die paar centimeter tekort.

Neem die redding tegen schalke. Staat hij 1 meter naar achteren, kan hij die bal nooit naast tikken en verdwijnt hij de kruising in. Nu stond hij op zo'n 4 a 5 meter van de lijn af en kan hij er nog bij.

Tis dus in mijn ogen onzin om te stellen dat je minder ballen pakt als je verder vooruit staat. Tis juist precies andersom.....
 Help mods!
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 29 september 2005 om 16:08:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

vind je dat gek met zon verdediging voor je ?

Die kopbal had 'ie gewoon moeten hebben, welke verdediging d'er ook staat
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 29 september 2005 om 16:13:27.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou me ook niet verbazen als dadelijk Zoetebier een paar wedstrijden gaat keepen. Dat zou Hiddink dan willen gebruiken om Gomes weer een beetje te prikkelen. Volgens mij is hij ook wel erg zeker van een basisplaats op dit moment. En begrijp me niet verkeerd, ik ben en blijf zijn grootste fan.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
robertkone
Nationale topspeler

Gepost op 29 september 2005 om 16:15:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Het zou me ook niet verbazen als dadelijk Zoetebier een paar wedstrijden gaat keepen. Dat zou Hiddink dan willen gebruiken om Gomes weer een beetje te prikkelen. Volgens mij is hij ook wel erg zeker van een basisplaats op dit moment. En begrijp me niet verkeerd, ik ben en blijf zijn grootste fan.

dat vind ik nu te ver gaan ..laat hem lekker staan ...een keeper is geen spits ..kijk vennegoor had er van mij allang uitgemogen ..maar die gomes die moeten we echt laten staan
 Help mods!
Stevadinho
Bankzitter

Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 29 september 2005 om 16:18:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Go Go Gomes,, moet gewoon weer effe opgewarmt worden:p... dit is pas het begin voor hem
 Help mods!
Pool: 3011e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bertil
Basisspeler

Uit: Eindhoven/Amstelveen
Vak: Noord - TT
Reg.: 18 augustus 2003
Gepost op 29 september 2005 om 16:43:07.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien is Gomes nog moe na een lang seizoen (tot het eind mee doen aan alle prijzen plus een Confederations Cup). Dat knuffelen met die Brazilianen, daar moet je doorheen kijken. Niet elke persoon verwerkt een nederlaag op dezelfde manier. Ik vond het wel mooi hoe Gomes na Utrecht met Franck Grandel wegliep. Het is gewoon een erg sociale jongen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Erik B.
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 3 oktober 2005 om 10:14:27.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook gister tegen Heerenveen vond ik hem niet bijster goed keepen. Het hele seizoen vind ik hem al matigjes. Hij heeft vorig jaar natuurlijk al wat krediet opgebouwd, maar waar is de Gomes van vorig seizoen?!
 Help mods!
Pool: 153e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kezza Zauvek
Legende

Uit: Mumbai, India
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 3 oktober 2005 om 10:55:02.       MSN: sevigo_tje@hotmail.com    Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Gomes er nog een beetje in moet komen. Wat eigelijk niet hoeft. Hij had er al 100% moeten staan. Ook bij die 2e goal van Heerenveen had die bal allang opgeruimd moeten worden uit het strafschopgebied.
 Help mods!
Pool: 2477e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.350,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 3 oktober 2005 om 17:31:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar ik vind dat Gomes wat chagrijnig in het doel staat in vergelijking met vorig seizoen. Komt dat omdat het defensief bij PSV nog niet alles is, of is er wat anders aan de hand.

Hij reageert ook niet meer zo uitbundig naar de supporters toe, vind ik.
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
joske de psver
International

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 3 oktober 2005 om 18:21:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nu mis je ook een deel van de verdediging waardoor er meer ballen op de keeper afkomen. daardoor heb je gelijk mer goals.
 Help mods!
Pool: 54e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.585,4 (daag uit)VoVo: 350e / 557e / 397eOpstelling: 4-3-3
Juancho
Legende

Gepost op 3 oktober 2005 om 18:36:38.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juist de spelers die vorig jaar zo geweldig zijn opgevangen moeten nu hetzelfde doen richting de nieuwe jongens.

Juist nu moeten de topspelers (althans van vorig jaar, of ze dat daadwerkelijk zijn valt nog niet te zeggen) opstaan en de nieuwe jongens en de jonge talenten aan de hand nemen.

Vorig jaar was mooi, maar moet onderhand eens worden afgesloten. Een nieuw team wat een geheel moet worden.

Voorlopig straalt gomes gewoon niet de zekerheid en rust uit wat hij vorig jaar wel deed naar een slecht begin.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk