| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 |
quote: Tragedie voor Gomes bij training.
quote: Toen Heurelho Silva Gomes dinsdag trainde met Brazilië, heeft zich een tragedie plaatsgevonden. Liefst 75.000 fans kwamen naar het stadion van Belém om de vrij toegankelijke training van Brazilië te bekijken. Er konden slechts 45.000 mensen naar binnen. In het gedrang vielen zeker zeventig gewonden. Er is zelfs melding gemaakt van één dode. De spelers en de toeschouwers op de tribunes hadden geen weet van de gebeurtenissen die zich aan de stadionpoorten afspeelde.
Toen ik de kop zag, d8 ik: Ooh nee, hij zal toch geen erge blessure hebben, dah kan d'er wel eer bij .
Bleek het ('gelukkig') geen blessure te zijn, maar nog iets veel ergers . Wat een drama 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Idd, ik schrok me ook kapot, ik dacht dat hij een zware blessure op zou hebben gelopen!
Dit is natuurlijk nog erger, maar echt ongelofelijk he 75.000 mensen naar een training!!! 
|
|
|
robbiebisoke Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 1893 Reg.: 7 oktober 2001 | ja niet normaal 
|
|
|
Xtreme_Audio Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 447 Reg.: 1 oktober 2002 | Er zitten hier een paar zwaar overdreven reacties bij, mijn mening is hij net zo goed als vorig jaar maar heeft hij gewoon meer te doen!
Vorig jaar waren in een wedstrijdt 4 van de 5 reacties goed, dit jaar zijn het er 8 van de 10.
Geef het hele team de tijd om weer te presteren en gomes zal zeker weer beslissend zijn, daar ben ik van overtuigd!
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 |
quote: Xtreme_Audio schreef:
Er zitten hier een paar zwaar overdreven reacties bij, mijn mening is hij net zo goed als vorig jaar maar heeft hij gewoon meer te doen!
Vorig jaar waren in een wedstrijdt 4 van de 5 reacties goed, dit jaar zijn het er 8 van de 10.
Geef het hele team de tijd om weer te presteren en gomes zal zeker weer beslissend zijn, daar ben ik van overtuigd!
Gomes is een goede keeper alleen valt het me nu op dat hij een paar keer niet goed opgesteld stond waardoor er tegen goals vielen. Niet ernstig genoeg om hem op af te rekenen maar wel iets om op trainen.
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Een geruststellende gedachte dat Gomes weer op zijn niveau van vorig jaar zit. Veel beter als gisteravond kun je als keeper gewoonweg niet keepen. Ik ben blij dat hij nu weer die onverslaanbaarheid uitstraalt, misschien is het wel een speler die in een seizoen een tweetal maanden nodig heeft om weer op zijn top te komen. 
|
|
|
DA PHOOL Vedette
Uit: Gendringen Vak: - Posts: 1225 Reg.: 8 november 2000 | Gomes is gewoon een geweldige keeper met hier en daar een foutje. Ik vind het altijd geweldig dat hij uit het doel komt met corners een verademing t.o.v. iemand als Waterreus.
Niks ten nadele van Reus maar ik heb liever een keeper die uit zn goal komt bij corners dan iemand die blijft staan en(of) te klein is om iets te doen.
|
|
|
rikaarts Internationale topspeler
Uit: Heerlen Vak: Oost - W Posts: 992 Reg.: 20 augustus 2001 | Jaaaa, hij is er weer helemaal!!
Gomes is back on top!!
Wat heeft Gomes gister geweldig gekeept... Hij maakte enkele mooie reddingen op die harde afstandschoten van Milan, maar wat ook heel belangrijk was --> die kleine reddingen als Inzaghi van verdediging weg draaide en iedere keer nog net kon schieten en daar zat Gomes iedere keer bovenop!! Hulde! Verder was hij ook weer ijzersterk bij corners!
Geweldige wedstrijd van Gomes!!
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Man of the Match - Gomes
Terug op ze oude niveau. 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ik had al het idee dat Gomes in het begin van dit seizoen om de een of andere reden niet lekker in zijn vel zat. Daardoor presteerde hij ook niet op zijn goede niveau van het vorig seizoen.
Maar tegen AZ leek hij al veel meer op zijn gemak te zijn, keepte hij goed en juichte hij weer. Die lijn zette hij door tegen AC Milan.
Naar mijn gevoel is Gomes weer 'back'.
|
|
|
Man van de Assist... Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 464 Reg.: 31 augustus 2003 | wat mij opvalt is dat hij in grote wedstrijden uitstekend en zelfs uitmuntend staat te keepen, zowel in europees als competitieverband en dat hij tegen zwakkere ploegen onzekerhied uitstraalt en/of gewoon staat te slapen. Ik weet niet wat het is, heel raar.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Gomes was super gister! Op een moment had ik ook het gevoel dat het 0-0 zou blijven omdat Gomes echt alles had en zo goed in de wedstrijd zat, het kon gewoon niet mis gaan.
Al blijft het natuurlijk bloed link en hadden we mazzel dat Sheva snel uit viel en Gila niet werd gebracht, al vreesde ik wel na de wissel dat we een penalty tegen zoude krijgen in de 2e helft, je weet hoe Inzaghi is, maargoed, die pingel had Gomes gewoon gepakt!
De oude Gomes is terug!
quote: Man van de Assist... schreef:
wat mij opvalt is dat hij in grote wedstrijden uitstekend en zelfs uitmuntend staat te keepen, zowel in europees als competitieverband en dat hij tegen zwakkere ploegen onzekerhied uitstraalt en/of gewoon staat te slapen. Ik weet niet wat het is, heel raar.
Speel jij toevallig hattrick? 
|
|
|
RuwePit Talentje
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 77 Reg.: 8 september 2005 | Kerel gooit verder dan ik kan schieten.. 
|
|
|
Joentje-Casual Bankzitter
Uit: Boxmeer Vak: Oost - V Posts: 193 Reg.: 24 juni 2004 | Keepte idd uitstekend!!
Maar dit was dan ook wel de ideale wedstrijd om weer helemaal terug te raken in de vorm van vorig jaar. Pakte paar lekkere ballen en op 1 klein foutje na gewoon foutloos!
Zondag weer aub..
Cheers 
|
|
|
psvdebeste23 Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 666 Reg.: 6 augustus 2005 | Hij was gister DE man 
|
|
|
belu Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Oost - VV Posts: 348 Reg.: 12 juli 2005 | DIDA voelt steeds meer de hete adem van GOMES in zijn nek bij het nationale team van Brasil.In één woord SUPER.
En even tegen PSV: "stel alles in het werk om deze superman voor langere tijd te binden". 
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Hij begint weer zijn niveau van vorig jaar te halen 
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | gisteren werd door borst verteld dat psv eind vt jaar gomes en alex zouden verliezen, ik zelf ben ook bang dat ie niet te behouden zal zijn, als hij zo geweldig blijft keepen, wie zien jullie als evt opvolger?
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: nilisfanforlife schreef:
gisteren werd door borst verteld dat psv eind vt jaar gomes en alex zouden verliezen, ik zelf ben ook bang dat ie niet te behouden zal zijn, als hij zo geweldig blijft keepen, wie zien jullie als evt opvolger?
Moens misschien? Of Gentenaar weghalen bij BVB?
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | In Nederland zie ik alvast zo snel niet een oplossing of het moet Moens zijn. Maar waarom niet Zoetebier gewoon?
|
|
|
Erik B. Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: KoningKone schreef:
(...)
Moens misschien? Of Gentenaar weghalen bij BVB?
Moens is teveel lijnkeeper en te veel 'show'' keeper.
Gentenaar vind ik voor een keeper te klein.
In Nederland zijn geen alternatieven.
Waarom geen Zoetebier?
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Babos mischien
En anders Gentenaar of Moens.
|
|
|
King35 Bankzitter
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 209 Reg.: 10 juli 2003 |
quote: Super schreef:
Babos mischien
En anders Gentenaar of Moens.
Deze keepers mogen geen van allen nog niet de veters van Gomes strikken. Gomes is een topkeeper, ik zou graag een topkeeper terugkrijgen ! Geen Feyenoord-huurling (hoe krijg je het verzonnen, Babos ..... ) of een Dortmund-bankzitter ....... Valt mee dat Franck Grandel nog niet wordt genoemd ....
Ik zie in Nederland in Nederland geen gelijkwaardige keepers rondlopen. De enige die ik als alternatief zou zien is Maarten Stekelenburg van Ajax. Maar ja, die zal ook niet haalbaar zijn.
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Een vergelijkbare met Gomes lijkt me er niet in te zitten.
En 2 jaar trg zaten we allemaal te roepen om Babos 
Dus zo gek is mijn gedachte niet 
Maar mischien tovert Hiddink wel weer iets uit z'n bekende hoed.
[Dit bericht is veranderd door Super (op 24 oktober 2005 11:10:12).]
|
|
|
Flop Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 15 april 2005 | Wat te denken van Proto van Anderlecht? Heb ik in de CL en het nationale elftal puike wedstrijden zien keepen, op de fout bij Chelsea uit na dan.
|
|
|