| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Ik heb in ieder geval een voorkeur voor een grote keeper. Met Gomes krijgen we zelden nog goals tegen uit corners. In Nederland zie ik ook geen alternatieven dus het zal weer een buitenlander moeten worden.
|
|
|
janvennegoorofhesselink Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: eersel Vak: Noord - U Posts: 1248 Reg.: 13 januari 2003 |
quote: Makaveli schreef:
Ik heb in ieder geval een voorkeur voor een grote keeper. Met Gomes krijgen we zelden nog goals tegen uit corners. In Nederland zie ik ook geen alternatieven dus het zal weer een buitenlander moeten worden.
Grandel?
is iig groot...
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 |
quote: Flop schreef:
Wat te denken van Proto van Anderlecht? Heb ik in de CL en het nationale elftal puike wedstrijden zien keepen, op de fout bij Chelsea uit na dan.
Ik zag hem gister tegen club brugge, maar als hij de bal teruggespeelt krijgt is het steeds weer hopen dat hij hem hard weg schiet en geen gekke dingen doet ....
|
|
|
psvdegexte Veelbelovend talent
Vak: Oost - W Posts: 104 Reg.: 26 april 2004 | heeft ook nog een goede 3e keeper
Nathan Coe, zou dat geen optie zijn als Gomes weg zou gaan?
|
|
|
Robinhooo Internationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1273 Reg.: 13 september 2004 |
quote: geertjuh23 schreef:
(...)
Ik zag hem gister tegen club brugge, maar als hij de bal teruggespeelt krijgt is het steeds weer hopen dat hij hem hard weg schiet en geen gekke dingen doet ....
Dat hebben we toch ook als de bal wordt teruggespeeld op Gomes. (of bedoel je dat Proto te veel overtuigd is van zijn voetballende kwaliteiten, zoals bartez dat ook een periode had, en daardoor gekke dingen doet?) De traptechniek bijschaven kan prima worden gedaan bij psv door Skiete willy, gomes is ook flink vooruit gegaan wat betreft de uittrappen en het verwerken van terugspeelballen.
Proto schijnt idd wel een groot talent te zijn die door veel clubs wordt gevolgd, ook een aantal europese topclubs dacht ik. Zou wel mooi zijn als psv die kan strikken, maar kan we voorstellen dat hij naar een europese topclub wil (nog groter dan psv dus )
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Ik weet er nog een: Lobont.
Hij is zeker een goede keeper (krijgt alleen het vertrouwen niet, zoals iedereen bij Ajax) en kan weer opbloeien bij PSV. Ik neem aan dat hij ook niet tevreden is op de bank in A'dam.
|
|
|
boclio Jeugdspeler
Vak: - Posts: 52 Reg.: 26 mei 2005 |
quote: KoningKone schreef:
Ik weet er nog een: Lobont.
Hij is zeker een goede keeper (krijgt alleen het vertrouwen niet, zoals iedereen bij Ajax) en kan weer opbloeien bij PSV. Ik neem aan dat hij ook niet tevreden is op de bank in A'dam.
Die haalt dus never nooit niet het niveau dat Gomes vorig jaar al had!!
|
|
|
Bas B Administrator
Vak: - Posts: 668 Reg.: 8 maart 2004 | On topic aub !
De discussie over de eventuele opvolger voor Gomes hoort thuis in Aankoopbeleid.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: nilisfanforlife schreef:
gisteren werd door borst verteld dat psv eind vt jaar gomes en alex zouden verliezen, ik zelf ben ook bang dat ie niet te behouden zal zijn, als hij zo geweldig blijft keepen, wie zien jullie als evt opvolger?
Als het bij alleen Gomes en Alex blijft is het nog niet eens zo heel erg. Dan betekent dat dat Cocu tenminste wel blijft.
Alex en Gomes zijn toch niet te houden.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | wel flink cashen hoop ik! of 10 jarig contract aanbieden :-)
wat een held!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | vergeet dat flink cashen nou maar....
Voor keepers word, vind ik, belachelijk weinig betaald ivm voetballers. Zeker in nederland moet je echt geen vet pet verwachten voor gomes.
Ik vraag me trouwens af of hij wel weggaat. Ik neem aan dat hij ook alleen naar een echte topclub wil en anders nog een jaar bij psv blijft. Dan is het ff een rondje langs de velden maken en ik zie alleen arsenal als eventuele kans hebber.
Man utd, liverpool, real, barca, inter, milan, juve en bayern (niet kahn, wel een groot talent daarachter) hebben allemaal al meer dan uitstekende keepers in de goal.
Kzou bij godsnaam niet weten wie gomes wil gaan kopen en of gomes daar zelf ook heen wil.
Kijk bijv. eens naar hoelang het met vd sar heeft geduurd. Volledig onbegrijpelijk......
|
|
|
Baseman Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 5730 Reg.: 1 maart 2000 | Ik zou Juve anders geen kleine club willen noemen en daar heeft VD Sar toch 3 jaar gekeept
Maar inderdaad, keepers leveren normaal gesproken niet ontzettend veel geld op.
Barca heeft met Valdez overigens niet een meer dan uitstekende keeper in de goal, Gomes is vele malen beter dan deze grabbelaar met goede momenten. Ook bij Inter staat volgens mij geen topper in de goal (aangezien Toldo vreemd genoeg nog steeds reserve is), of hebben ze daar inmiddels een nieuwe keeper aangetrokken ?
En Dida en Vd Sar zijn niet meer de jongste 
|
|
|
tommasi Bankzitter
Uit: Aardenburg Vak: - Posts: 184 Reg.: 6 mei 2004 | Denk dat ie nog 1 seizoen blijft en dan Dida vervangt...
|
|
|
Stevadinho Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 181 Reg.: 15 augustus 2005 | Zou best is kunnen. Gomes is gewoon een goeie keeper. Die opgewarmt moet worden
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 | gaat weer lekker met de 0 houden 
|
|
|
RobinhO_PSV Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1140 Reg.: 1 juli 2005 | Misschien is dorus de vries van ado den haag iets?? hij keepte gisteren zeer goed tegen AZ. Misschien Nathan Coe.. ik heb hem alleen nog nooit zien keepen. En van Anderlecht(of Club Brugge) Silvian Proto dat is echt een goede keeper maar ik denk onhaalbaar omdat Real Madrid hem eerst ook al wilde maar op Proto moet je maar eens opletten bij een Champions League wedstrijd van Anderlecht(of Club ik weet het zo even niet zeker)..
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 4456 Reg.: 26 november 2004 | Bij PSV-AC Milan moest ik toch wel even glimlachen bij Gomes.
Ik herinner mij een training, ik denk ongeveer een jaar geleden. Daar gingen Zoetebier en Gomes leren uitgooien, wedstrijdje ver gooien zeg maar. Daar waar Zoetebier iedere keer ruim over de middenlijn kwam, daar gooide Gomes (buiten het meerdere malen ontbreken van de juiste richting) ook niet eens over de middenlijn, en dat met die lange armen van hem.
Maar... afgelopen dinsdag... heeft hij één bal uitgetrapt? Volgens mij niet, en gooide hij alles over een afstand van een metertje of 60 gewoon bij Vennegoor in de voeten. Die afstand en die precisie, geweldig om te zien.
[Dit bericht is veranderd door lempkesfabriek (op 3 november 2005 10:22:30).]
|
|
|
rikaarts Internationale topspeler
Uit: Heerlen Vak: Oost - W Posts: 992 Reg.: 20 augustus 2001 | Jahh, ik vind dat echt vet hoe Gomes die ballen zover gooit! En als ze erop getraind hebben vind ik het helemaal slim. Want met uitgooien kan Gomes preciezer en vaak ook nog sneller handelen! En dit kan wel erg gunstig zijn als ze snel een counter willen toepassen..!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Maar even het Gomes-topic omhoog gehaald. We gaan het haast normaal vinden, maar deze kerel haalt in zijn huidige bloedvorm werkelijk alles uit de goal. En die bloedvorm is eigenlijk gewoon zijn normale vorm!
Net nog de samenvatting van PSV-Sparta gekeken, met dank aan onze johan derksen. Ik heb nog nooit zó'n superieure lach gezien als die van Gomes na de gestopte prachtige vrije trap van Polak. En dan die wanhopige reactie van Polak na afloop (letterlijk):
"Ja, en dan pakt die Gomes nog een geweldige vrije trap, dus... ja... Ja, wat moe-je dan als zo'n man alles pakt? Ja, dan ken je blijven schieten, maar... je schiet niks binnen."
GEWELDIG!!!
Wat kan PSV doen om in elk geval Gomes (plus Hiddink en misschien Alex) nog een paar jaartjes te behouden?
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Was zeker lache, dat interview met Polak! Maar ik mag hem sowieso wel, vorige week ook over z'n gele kaarten die per post opgesturud worden 
Niks is mooier dan voetbal emotie!
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 6 november 2005 22:44:54).]
|
|
|
psv-hoar-psv Jeugdspeler
Uit: horn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 6 november 2005 | gomes is net een muur zo staat die te keepen niet normaal. wat willen aanvallers nou beginne tege de verdediging van psv. eerst moet je langs een tank en dan door een muur schieten 
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Ja, begin vorig seizoen hield ik altijd mijn hart vast als hij eens ging dribbelen met de bal en bij zijn onzekere trappen. Nu is daar helemaal niets meer van te merken.
|
|
|
Rene Artois Aanstormend talent
Uit: Wageningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 141 Reg.: 23 april 2004 |
quote: Geissbock schreef:
Ja, begin vorig seizoen hield ik altijd mijn hart vast als hij eens ging dribbelen met de bal en bij zijn onzekere trappen. Nu is daar helemaal niets meer van te merken.
al heeft tie nog wel zijn losse flodders hoor.... afentoe is tie maar een beetje grabbellen
maar begrijp me goed.... ben dolgelukkig met gomez
|
|
|
kezzie99 Basisspeler
Uit: ik weet waar Vak: West - JJ Posts: 338 Reg.: 2 maart 2003 | elke keeper heeft zijn mindere punten, bij gomes is dat dus zijn mee voetballen maar, dat is ook niet zo raar aangezien hij dat in brazilie nooit hoefde doen.
Verder vind ik het belangrijker dat hij die onmogelijke ballen eruit haalt.
super gomes
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 943 Reg.: 20 januari 2005 | het is echt een goede keeper alleen als hij een bal terug gespeeld krijgt dan neemt hij de bal altijd aan ook als hij bijna geen tijd maar verder de beste keeper die psv kan wensen en hopelijk nog een jaartje kan behouden 
|
|
|