| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
lionel messi International
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 578 Reg.: 3 juli 2005 | we hebben altijd zoetebier nog als gomes weg gaat
|
|
|
scroller Meervoudig international
Vak: - Posts: 674 Reg.: 22 juli 2005 | Wat zou Gomes aan het eind van dit seizoen moeten kosten?
4 a 5 miljoen ??
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: scroller schreef:
Wat zou Gomes aan het eind van dit seizoen moeten kosten?
4 a 5 miljoen ??
Ik hoop toch op z'n minst het dubbele! Ik zou het echt zonde vinden als hij voor zo'n bedrag weg zou gaan!
|
|
|
robbiebisoke Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 1893 Reg.: 7 oktober 2001 | inderdaag minimaal 12 miljoen zoiets. Hij hoeft niet perse weg van PSV en heeft nog contract dus jackpot vragen! Wil niet weer lijdend toe zien hoe PSV z'n beste spelers voor kleine prijsjes de deur uitdoet ( denk aan Park enz.)
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Idd, nou moet PSV eens ballen tonen en een lekker bedrag vragen voor 'n speler. Als clubs ECHT een goede keeper nodig hebben, zullen ze er heus wel een aardig bedrag voor willen afgeven.
En ik verwacht ook niet dat Gomes gaat zeuren als 'ie deze zomer geen transfer krijgt o.i.d. Dat zit volgens mij neit in z'n karakter...
Hoewel, die zaakwaarnemers kunnen makkelijk iemand ompraten.. (zie Lee)
2 Seizoenen is eigenlijk altijd net een seizoen te kort. Na 3 seizoenen ga ik er pas vanaf dat iemand wel enigszins uitgeleerd in een competitie/bij een club. Een xtra seizoen zou niet eens zo slecht voor 'm zijn. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Ach, ik maak me er eerlijk gezegd nog niet zo druk om. Kzou niet weten welke topclub een topkeeper nodig heeft.
Alleen arsenal maar die hebben net een nieuwe.
Verwacht dat dida hem aanbeveelt bij milan en dat ze gomes wel toezeggen hem over 1 of 2 jaar ofzo te willen halen als opvolger.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4337 Reg.: 15 april 2005 | tsjah .. mij appart loopt hij gratis de deur uit over 2 jaar.. als hij nog 2 seizoenen blijft dan zie ik de komende tijd gegarandeerd succes.
|
|
|
Langeman International
Vak: Oost - X Posts: 574 Reg.: 25 september 2003 | Heb een bang vermoeden dat ManU zich binnenkort wel zal melden.... Als opvolger voor ouwe Sar....
|
|
|
sly Legende
Uit: Hulst Vak: - Posts: 4937 Reg.: 15 mei 2000 |
quote: Langeman schreef:
Heb een bang vermoeden dat ManU zich binnenkort wel zal melden.... Als opvolger voor ouwe Sar....
Hebben ze toch een probleem, want hij krijgt geen werkvergunning in England. Ik persoonlijk denk dat Barcelona wel interesse zal hebben, alleen kan het feit dat hij Braziliaans is wederom een nadelige invloed hebben. Ik hoop alleen dat hij zich niet laat omlullen naar een b-clubje in het buitenland....
|
|
|
sanderb18 Lid 2e elftal
Uit: nuenen Vak: Oost - V Posts: 151 Reg.: 12 mei 2005 | Eerlijk gezegd denk ik dat Gomes wel voor veel geld weg gaat. (Je ziet bij de topclubs in de CL maar weining keepers die er echt uitspringen.) Maar ik denk niet dat Gomes naar Spanje toe zal gaan. Zeker niet naar Barcelona. Kortweg om de reden dat de clubs in Spanje maar een beperkt aantal buitenlanders in hun team mogen hebben. En Barcelona zit al aan die grens.(zie zaak Messi)
Ik verwacht dat Gomes naar de grote club in Italie zal vertrekken, ik verwacht zelf dat dit AC Milan gaat worden.
Voor Gomes moet minstens 7 miljoen gevraagd worden. Voor een kleiner bedrag moeten ze zo'n meesterlijke keeper niet weg doen. Mede door Gomes houd/hield PSV dit en vorig jaar goed stand in de CL. (zie tijdperk van Waterreus.)
|
|
|
dirkjew Talentje
Uit: Oosterhout Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 5 september 2005 |
quote: sanderb18 schreef:
Eerlijk gezegd denk ik dat Gomes wel voor veel geld weg gaat. (Je ziet bij de topclubs in de CL maar weining keepers die er echt uitspringen.) Maar ik denk niet dat Gomes naar Spanje toe zal gaan. Zeker niet naar Barcelona. Kortweg om de reden dat de clubs in Spanje maar een beperkt aantal buitenlanders in hun team mogen hebben. En Barcelona zit al aan die grens.(zie zaak Messi)
Ik verwacht dat Gomes naar de grote club in Italie zal vertrekken, ik verwacht zelf dat dit AC Milan gaat worden.
Voor Gomes moet minstens 7 miljoen gevraagd worden. Voor een kleiner bedrag moeten ze zo'n meesterlijke keeper niet weg doen. Mede door Gomes houd/hield PSV dit en vorig jaar goed stand in de CL. (zie tijdperk van Waterreus.)
Volgens mij staat er toch echt in zijn contract dat hij minimaal 12 miljoen moet opbrengen, net zoals bij Farfán...
|
|
|
Baseman Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 5730 Reg.: 1 maart 2000 | Get real, bijna niemand betaalt 12 miljoen voor een keeper !
Petr Cech (wereldtopper en keeper van het nationale team van topland Tsjechie) heeft big spender Chelsea 12,5 miljoen gekost. Alsof de 3e keeper van Brazilie die speelt bij een Nederlandse club zoveel op gaat leveren.
Andreas Isaksson (de zeer talentvolle keeper van het nationale team van Zweden en Franse club Stade Rennes) heeft notabene maar ongeveer 1,7 miljoen gekost. PSV mag ontzettend blij zijn met een bedrag rond de 6 miljoen lijkt mij.
|
|
|
Dr. Gonzo Geselecteerd voor Oranje
Uit: LWD Vak: - Posts: 520 Reg.: 5 maart 2005 | 6 miljoen is toch echt te weinig voor zo'n geweldenaar. Volgens mij staat Gomes stiekum bij elke grote topclub in Europa op het lijstje. PSV moet, en kan minimaal 12/13 miljoen voor Gomes eisen. Klaar!
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Dr. Gonzo schreef:
6 miljoen is toch echt te weinig voor zo'n geweldenaar. Volgens mij staat Gomes stiekum bij elke grote topclub in Europa op het lijstje. PSV moet, en kan minimaal 12/13 miljoen voor Gomes eisen. Klaar!
Nee dat kan niet! Zulke bedragen worden gewoonweg niet betaald voor keepers, behalve door Chelsea, maar die hebben al twee goede keepers.
Ik denk dat we inderdaad blij moeten zijn met een bedrag rond de 6 miljoen, maar ik denk ook zeker dat PSV hem voor minder niet hoeft te laten gaan. Is een beetje hetzelfde geval als met Van Bommel. Als Gomes blijft en we komen ver in de CL, dan levert dat meer op dan het transferbedrag.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Hoeveel heeft gomes psv eigenlijk gekost?
Iig verkoop je hem never nooit voor meer dan 8 miljoen. Dat is opzich niet erg, als psv zelf ook maar weer een topkeeper terugkoopt die ook niet buitensporig duur is.
Als gomes voor relatief weinig word verkocht zal zijn opvolger helemaal "goedkoop" moeten zijn.
Ow wacht, ik weet zelfs een gratis (top) keeper, maar laat ik zijn naam hier maar niet noemen gezien het verleden... 
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 |
quote: Juancho schreef:
Hoeveel heeft gomes psv eigenlijk gekost?
Iig verkoop je hem never nooit voor meer dan 8 miljoen. Dat is opzich niet erg, als psv zelf ook maar weer een topkeeper terugkoopt die ook niet buitensporig duur is.
Als gomes voor relatief weinig word verkocht zal zijn opvolger helemaal "goedkoop" moeten zijn.
Ow wacht, ik weet zelfs een gratis (top) keeper, maar laat ik zijn naam hier maar niet noemen gezien het verleden... 
volgens mij was dat 3 miljoen, dus als je er 6/7/of 8 miljoen voor kan krijgen! maar wacht nog maar minimaal 1 seizoen meneer gomes.
|
|
|
dajoost Talentje
Uit: Mill Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 74 Reg.: 26 mei 2005 | Na zijn optredens in de CL, kan PSV zeker minimaal 10 miljoen Euro vragen. Als ze 'm voor minder laten gaan zijn ze echt dom.
|
|
|
Dr. Gonzo Geselecteerd voor Oranje
Uit: LWD Vak: - Posts: 520 Reg.: 5 maart 2005 | Als je onderstaand bericht mag geloven, bestaat de kans dat Real Madrid eind dit seizoen zonder 1e keeper zit. Ze zullen uiteraard op zoek gaan naar een waardige vervanger. En als je, zoekende naar een geschikte sluitpost Europa eens goed doorlicht, kom je denk ik al vrij snel uit bij onze Gomes. Stel dat Real inderdaad bij PSV zou aankloppen voor Heurelho, om hem vervolgens weg te kapen voor 'slechts' 6-7 miljoen.. Dan zou ik me toch wel enigzinds bestolen voelen. Ter vergelijking: Gianluigi Buffon werd in 2001 door Juventus van FC Parma gekocht voor de lieve somma van 54.000.000 euro . Ik weet ook wel dat de tijden toen anders waren, en mijn verhaal behoorlijk hypothetisch, maar niemand kan ontkennen dat we met Gomes een absolute topkeeper in onze gelederen hebben, die heus wel meer waard is dan een lousy 6-7 miljoen..
EDIT: Artikel blijkt onjuist. Casillas heeft doorlopend contract tot 2010 bij Real Madrid.
[Dit bericht is veranderd door Dr. Gonzo (op 10 november 2005 14:30:36).]
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Ik zou het erg jammer vinden als Gomes voor 6-7 Mil. weggaat. Alle topspelers die bij PSV rondliepen zijn zo weggegaan, V Nistelrooy dan niet, Maar nu ook weer Lee en Bouma.
|
|
|
Anti-clubmensen Vedette
Vak: - Posts: 1416 Reg.: 4 maart 2000 |
quote: Dr. Gonzo schreef:
Als je onderstaand bericht mag geloven, bestaat de kans dat Real Madrid eind dit seizoen zonder 1e keeper zit. Ze zullen uiteraard op zoek gaan naar een waardige vervanger. En als je, zoekende naar een geschikte sluitpost Europa eens goed doorlicht, kom je denk ik al vrij snel uit bij onze Gomes. Stel dat Real inderdaad bij PSV zou aankloppen voor Heurelho, om hem vervolgens weg te kapen voor 'slechts' 6-7 miljoen.. Dan zou ik me toch wel enigzinds bestolen voelen. Ter vergelijking: Gianluigi Buffon werd in 2001 door Juventus van FC Parma gekocht voor de lieve somma van 54.000.000 euro . Ik weet ook wel dat de tijden toen anders waren, en mijn verhaal behoorlijk hypothetisch, maar niemand kan ontkennen dat we met Gomes een absolute topkeeper in onze gelederen hebben, die heus wel meer waard is dan een lousy 6-7 miljoen..
Artikel:
Manchester United hengelt steeds nadrukkelijker naar Real Madrid-doelman Iker Casillas. Het contract van de 24-jarige Spanjaard loopt in juni 2006 af en United wil hem dolgraag binnenhalen.
Maar als Real Madrid een hoger loon wil betalen aan zijn keeper, wil Casillas in Madrid blijven. De Spanjaard staat als sinds 1999 onder de lat bij de Madrilenen en komt uit de jeudopleiding van de 'Koninklijke'.
Manchester United ziet in Casillas echter de ideale opvolger van de inmiddals al 35-jarige Edwin van der Sar. De Nederlandse international is overigens niet van plan te stoppen met zijn actieve carriere
Dit lijkt mij zéér onwaarschijnlijk. Casillas is net als Rául heilig in Madrid, omdat ze uit de eigen opleiding komen (Rául komt niet 100% uit eigen kweek, weet ik) Die krijgt een net contract en blijft tot hij opa wordt bij Real.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Het kan wel eens best zijn dat Kahn na dit seizoen weggaat bij Bayern. Hij wil nog graag in het buitenland spelen.
|
|
|
Gotti International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 585 Reg.: 15 maart 2005 | Gomes is zéker wel meer dan 10 miljoen waard en een hele goede keeper is heel veel geld waard! Het is echt onzin dat een topkeeper zo goedkoop moet zijn, we kunnen ZEKER 12 miljoen voor onze held ontvangen!
|
|
|
Jeroen Vedette
Uit: Wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1330 Reg.: 15 januari 1999 | Als ik de reacties hier zo lees, dan schijnen we hier op het forum een aantal zaakwaarnemers te hebben met uitstekende kennis van de markt. Kan iemand mij een voorbeeld noemen van een keeper die 12 miljoen euro opbracht? Ik vrees dat PSV met de helft tevreden mag zijn, ook al is het een geweldenaar en wordt zijn vertrek voor ons een enorme aderlating. 
|
|
|
dave_affelay Geselecteerd voor Oranje
Uit: ermate teleurstellend Vak: Noord - T Posts: 461 Uploads: 9 Reg.: 11 oktober 2005 |
quote: Geissbock schreef:
Het kan wel eens best zijn dat Kahn na dit seizoen weggaat bij Bayern. Hij wil nog graag in het buitenland spelen.
Wat wil je hiermee zeggen ?
Toch niet dat wij die Kahn moeten halen mag ik hopen fwel ?
Tis gwn zo da Kahn een goede keeper is die af en toe ein groBe blunder macht :P k ben nie zo goed in duits ,haha
Maar ik mag Kahn als persoon niet 
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 | nou mocht gomes echt weggaan(wat ik niet denk)dan is kann wel een goeie vervanger.
|
|
|